PDA

View Full Version : Tyttö kaupungissa

Potri
4.8.2002, 19:30:15
Nyt muistan miksi jätän tälläisten kuvien värittämisen tietokoneelle. Se näytti ihan kivalta lyyjykynä versiona. niinqu, Iha oikeest niiqu.

---><--- (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/o/potri/1028481275246.jpeg)

metalmiku
4.8.2002, 23:10:20
Minusta kuva on ihan onnistunut,tunnelma on pehmeä,vaikka se näytäkkään teräväpiirteiseltä kylmältä kaupungilta.
Perspektiivi on HIENO.TYttö näyttää olevan uusi kaupungissa vielä toivoa täynnä :) ainoastaan näyttää siltä että tytön vaatteet eivät kunnolla pysyisi tytön päällä...no ainakin ne on tilavat ;)

Shaft
4.8.2002, 23:49:21
Joo-o, joo-o... mun mielest toi kuva on piirretty ja väritetty aika siististi. Värit on mun mieleen ja sillee... mut yks asia josta en pidä (näin suht nopealla vilkasulla) on ton tytön ilme... se on mulle jotenki "tyhjä", eli en osaa sanoa sen tunne tilaa :) ...ja se muija siel ruudussa on mun silmää aika "oudon" näkönen =)

Ja edelleenkään mitään teknisiä virheitä en jaksa alkaa tähän aikaan etsimään (ja tuskin muulloinkaan), muut tekee sen kumminki ...ja onko niitä edes? eipä mun elämään vaikuta mitenkään :)

Mutta mutta... näin yleisesti ihan hyvä työ.