View Full Version : Kuulin että kun saa H-help! ff-7 1/24 soldier
Mizakki
28.4.2002, 9:37:28
kuulin että kun saa monta 1/24 soldierii ja vie ne nukkuvalle papalle, saa jonkin kloonin sephirothista.
Mutta oon kattonu ff-7:ssa joka paikan läpi enkä ole löytänyt kuin pari. MISTÄ NIITÄ LÖYTÄÄ?
jelppailkaa... :(
(sori ylhäällä meni jotain vikaan toin viestin kanssa :eh: :D )
Edited by Vincent V on 28.4.2002 10:38
Originally posted by Vincent V @ 28.4.2002 10:37
kuulin että kun saa monta 1/24 soldierii ja vie ne nukkuvalle papalle, saa jonkin kloonin sephirothista.
Mutta oon kattonu ff-7:ssa joka paikan läpi enkä ole löytänyt kuin pari. MISTÄ NIITÄ LÖYTÄÄ?
jelppailkaa... :(
(sori ylhäällä meni jotain vikaan toin viestin kanssa :eh: :D )
No yhen saa ainaki Junon kaupungista yhen talon yläkerrasta ja toisen voi muistaakseni voittaa Gold Saucerista en tiedä kyllä muuta
Ne loput pitää voittaa Gold Coucerista (mikä sitten onkaan! ). Niitä saa sieltä missä on se ampumisjuttu... Tai siis se kun mennään vaunuun ja ammutaan palloja yms...
Kun olet saanut kaikki ammuttua ja menet pyytämään palkkiota, sieltä saa 1 soldiersin aina!
Koita saada selvää tuosta mun kertomuksesta...!
BTW!!! Kun sulla on 24 soldiersia, mene puhuman kaikille siellä apikassa oleville ihmisille... Siellä on yksi mies joka kysyy sulta
"Oh, you have all soldiers! Can i take it?" Tai jotain tonne päin. Vastaa kyllä niin sin saat Sephirothin joukkoos!!! Min olen kokeillut ja toimis!!!
Mizakki
28.4.2002, 12:32:26
THANKS REALLY REALLY MUCH! :D :D :D
Originally posted by Yuria @ 28.4.2002 12:27
"Oh, you have all soldiers! Can i take it?" Tai jotain tonne päin. Vastaa kyllä niin sin saat Sephirothin joukkoos!!! Min olen kokeillut ja toimis!!!
Hahahaha! Sait muka Sephirothin joukkoosi?
Sain..!!! Noh.. Siun ei ole pakko uskoa siihen!!! Mutta sen ainakin tiedän että miulla se on!!! Tällä hetkellä leveleillä 82 ja Limitteinä käyttää samoja kuin Cloudkin! Sillä on kaikki materiat mitkä siinäkin on kun Cloud kertoo sitä tarinaa ja omaa myös sen jonkun SuperNova, summonin!
psaijai
28.4.2002, 13:54:52
Uijuijuiiii....tosta en tienykään. =D Mitkä siis pitää saada ammutuu siinä vaunu jutussa? Kaikki pallotko vai pitääkö ihan kaikki jutut saada ammuttuu? Mä en oo koskaan saanu siitä mitään.
Edited by spy85 on 28.4.2002 14:56
no voi VI**TU.....
*pomppii pleikkarille*
Edited by Flame on 28.4.2002 15:32
Ne pitää kaikki saada ammuttuu... Kova urakka, mut loppujen lopuksi palkkio on hyvä...
Min tiedän miten saada myös Zack, mut se onkin sitten eri asia...
psaijai
28.4.2002, 14:52:22
NO se on ylivoimanen urakka. En ole koskaan saanu kaikkia amuttuu enkä sitä isoa alusta siinä lopussa. En jaksa edes koittaa ja vielä 24 kertaa. :/
Karppi
28.4.2002, 15:00:20
Originally posted by spy85 @ 28.4.2002 15:52
NO se on ylivoimanen urakka. En ole koskaan saanu kaikkia amuttuu enkä sitä isoa alusta siinä lopussa. En jaksa edes koittaa ja vielä 24 kertaa. :/
Kyllä niitä 1/24 solttuja saa palkkioksi muutenkin vaikkei saisikaan kaikkia ammuttua. Ainakin minä olen saanut. Täytyy vaan saada suht. korkeat pisteet...
Ja miten ihmeessä kukaan muu ei ole tietoinen tästä sepi-hommasta? Onkohan tämä nyt kuitenkaan ihan totta...
Originally posted by Carbuncle @ 28.4.2002 16:00
Ja miten ihmeessä kukaan muu ei ole tietoinen tästä sepi-hommasta? Onkohan tämä nyt kuitenkaan ihan totta...
Sitä minäkin ihmettelen... :/
Min kaveri löysi sen jostain sivuilta ja koklasi sitä... Min koklasin sitten perässä ja onnistuin yhtä hyvin kuin hänkin...! Eli kyllä se jossain on... Pitänee kysyä Minnalta mistä se sen jutun nyysäsi....
timmy87
28.4.2002, 15:05:12
Mitää!?
tiiät mite saa zackin messii?
Kerro ihmeessä! ???
Jotkut ei näytä luottavan minuun, miksi minun sitten kannattaa kertoa sitä Zack-juttuakaan... :|
Mutmut... Epäilkööt mitä tahansa siitä, niin miulla on hankittuna Sephiroth ja sillä siisti!!!
David A. Mage
28.4.2002, 15:16:33
Originally posted by Volt @ 28.4.2002 16:01
Originally posted by Carbuncle @ 28.4.2002 16:00
Sitä minäkin ihmettelen... :/
Samoin... Ja kuinka suuren osan tästä olet keksinyt päästäsi, sillä jos moinen olisi mahdollista, niin jokainen FFVII:lle omistettu nettisivu olisi täynnä tuota... Tosin jos tuosta on 0% päästä keksittyä, niin on pakko nostaa hattua, jos sellaistakin rupeaisin käyttämään...
Ja miten ihmeessä Zackin sitten saa..? Potki Midgarissa Aeriksen asunnon lähellä putkessa asustavaa Zackiksi luulemaani ihmistä persiille parannuksen jälkeen, niin hän hyökkää, tappaa Cloudin ja hyppää pääjehuksi tiimiisi?
Ei... Ei ole noin...!
Mutta se sairas ukkeli kyllä liittyy tuohon...
Mutten sano enää mitään...
Karppi
28.4.2002, 15:28:08
Originally posted by Yuria @ 28.4.2002 16:25
Ei... Ei ole noin...!
Mutta se sairas ukkeli kyllä liittyy tuohon...
Mutten sano enää mitään...
Niin kun et tiedä. :D
Oikeasti, (niinkuin Daaviddi sanoi) jokainen sivu olisi täynnä tuota sepi-hommaa jos se olisi noin helppoa saada joukkoon mukaan...
Kokeilkaapa nyt joku sitä ja kertokaa onnistuiko. Minä en edes viitsi vaivautua. :P
timmy87
28.4.2002, 15:30:25
Et jatka enää koska koko juttu on keksittyä? :huh:
Vai sen takia että voit "salaisillatiedoilla" kiristää
hyväntahtoisia ihmisiä? :D
Hei, sanon tämä nyt yhden kerran, TEIDÄN EI OLE PAKKO USKOA JOS ETTE TAHDO, okei, tuliko selväksi vai pitääkö sitä hokea oikein urakalla?!
Jos ette tahdo uskoa, älkää!!!
Narbeleth
28.4.2002, 15:39:02
Näitä huhuja liikkuu niin paljon Sephirothista, Aeriksesta ja Zackistä, ettei niihin jaksa uskoa. Jos se tosissaan on noin helppoa ja oikeasti onnistuisi, niin luulisi että siitä olisi kerrottu jo monilla luotettavillakin FFVII sivuilla.
isoSILLI
28.4.2002, 18:01:58
Hähää!!!
Hitto mitä bullsh*ttii...
Tyyppi huijaa kokoajan...
spammi...hmm..113>...kaks päivää...yhteys...
(tai sit mä tuomitsen porukkaa liian nopeesti..., mutta siihen en usko...)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Luuleks sä oikeesti et porukka sua uskoo...
Mä tiedän helpomman tien sepin hommaamiseen:
osta gameshark tms...
Kaiser
28.4.2002, 18:10:46
??? mä kyl pikkasen epäilen tota seph juttuu...ku mä oon keränny niit 1/24 soldiereja joku 7kpl..mut sen jälkeen en oo enää saanu niitä siitä vuoristoradast...ooks varma et pitäis muka ampuu kaikki ne maalit siel???
(halajaa Sephirothia) :prkl:
Kaiser
28.4.2002, 18:17:35
niin muute...voiks sä vaiks selittää et mitä siinä sitte tapahtuu ku vie (mukamas) ne kaikki 1/24 sotilaiset sille äijälle...hyppääks Sephin klooni yhtäkkiä ruutuun ja huutaa että: "muahhahhaa...I am the Seph clone..me very good fighter..."???
Originally posted by Kaiser @ 28.4.2002 19:17
"muahhahhaa...I am the Seph clone..me very good fighter..."???
Hahaha! Lol...nojoo,
Tätä Sephiroth klooni juttua ei kannata ottaa vakavasti ;D
Ps. Ei tuplaposteja :soso:
Edited by Volt on 28.4.2002 19:23
asiaa...siis kya sen sephirothin saa....muttatota pitais testata sita viela...nonniih siis tota 1/24 solttuja saa sialta junarataammunta systeemista noin 3000-5000 pojon valilta ihan tarpeeksi.
Aika ovelaa pissitystä siinä mielessä, että mihinkäs ne mm. sepolta ja kloudilta löytyvät tatuoinnit liittyivätkään.
Onpas ihmeellistä saada "mystinen klooni" joukkoonsa :)
Ei mutta kaikkeen sitä ihmiset uskovatkin...
The death Magic
29.4.2002, 8:06:13
Ei sitä ikään tiedä. Minä ainakin kokeilen ihan huvikseni kun pääsen tuohon kohtaan. Saattaahan se olla täysin bullshittiä mutta onhan se varmistettava.
Helmholtz
29.4.2002, 9:24:17
Yuria, oletko saanut Sephirotin ja Zackin FF7:n PC-vai PS-versiossa?
Mizakki
29.4.2002, 11:30:38
Youria kun sä tiedät niin on sinulla myös velvollisuus auttaa muita Zakcin hommassa. mekin autamme jos jotkut tarttee jelppiä. mä ainakin kokeilen, on jo 11 1/24 soldierii!
( kerro ainakin mulle PM:llä tai e-maililla! :D )
Edited by Vincent V on 29.4.2002 12:34
Migelus
29.4.2002, 11:58:36
no kertokaa nyut onko se mahdollista vai ei? kaikki ketkä epäilee niin kokeilkaa - itse ainakin iha mielen kiinnosta yritän saada separin mukaan
Mithril
29.4.2002, 15:22:51
RAAAHHH! Jumaluta.. ei ole totta, helkatti. Viimesen päälle paskanjauhantaa, huhua, bs:ää...! Jeesus, osaan minäkin kehitellä:
"Eka teidän pitää löytää yks vihu, sellanen iso tomaatti ekasta reaktorista. Sen löytymismahdollisuus on n. 1/100000.... jos löydätte ja voitatte (sillä on 50000 helaa..) niin saatte siitä esineen jonka nimi on 'Wet-suit'. Se on sellanen keyitemi, ja kun Aeris kuolee niin se NIINKU laittaa sen sen päälle ja heittää Phoenix Downin ja se herää elooon! IHAN TOSI OON KOKEILLU JA VARMAAN TOIMII!!! LOPPUDEMOKIN MUUTTUU SAMALLA!!!"
Siis tämä on taas niin tätä... olen helvetti kakarana yrittäny vaikka mitä huhuja ton suhteen, myös tätä kuuluisaa 1/24 soldehommaa, ja sen n. viittä eri variaatiota... aika turhaa. Jos haluutte Sepin, ostakaa gameshark... vaikka hommaattekin niin turha odottaa kummempaa, siinäkin Sepi vain huitoo automaattisesti.
HAHAHAH! Joopajoo... Ja Aeriksenkin voi herättää henkiin, aye? ;) Gimme a break... Ja seuraavaksi Young Cloud.
Toi on ihan tyhmää tollanen p*skanjauhanta, niitä ei saa ja sillä selvä prkl!!!
Mithril
29.4.2002, 16:27:57
Aivan, siinäpä se... näitä huhuja kuulee aina ja ikuisesti... eivät jotkut vain ymmärrä..
Gabriel
29.4.2002, 17:35:06
Ohoh-ohoh!
Minäpä olenkin saanut Sephirothin kerran joukkooni tekemättä mitään tehtäviä!
*vilkaisee Gamesharkia*
:P
noh, yeittänyttä ei laiteta.
sanokaas vielä missä se pallon ammunta juttu siellä gold saucerissa olikaan? :D
*mmmmm*
Luuleks sä oikeesti et porukka sua uskoo...
Mä tiedän helpomman tien sepin hommaamiseen:
osta gameshark tms...
öö.. joo :D
kai sitä nyt saa koittaa sillä kaikki muut mahdolliset on siinä jo pelattu. tuo olisikin aika hyvä jippo squarelta että sepin saa näinkin helposti ja muut ovat olleet vaikeita :P
Edited by celebration on 29.4.2002 20:05
Mizakki
29.4.2002, 19:25:19
Musta ainakin se on totta! :D
ja vaikka ei olisikaan mukavaa vaihtelua tavalliseen arkipäivään! :D
( mä sain kuulla Zack-jutun te vähäpätöiset, =/ BUAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA! ;D :lovetus: )
ugh... pitää vain alottaa peli alusta TAAS kerran... :eh:
mutta on tekemistä ff-10:iin asti! :D
Edited by Sephiroth 89 on 13.5.2002 13:03
bigspin
1.5.2002, 20:46:16
kyllä mää ainakin jonku verran tohon juttuun uskon.mulla on kyllä itsellä gameshark mutta en oo koittanu tota sephirot juttua :eh:
Northwind
2.5.2002, 20:57:16
Anteeksi skeptinen suhtautumiseni, mutta eikö sepin saaminen tavallaan, enmänyttiedä, pilaisi juonen? Sitäpaitsi niitä solttuja saa alempien pistemäärien palkintoina ja kun on saanut Flayerin niin silloin niistä kuuden tuhannen kierroksistakin, tosin täysin sattumanvaraisesti...
Nimim. "kokemusta on"
Jotenkin toi Sephiroth ei oikein iske mut voihan sitä aina kokeilla mut noi huhut ny on aina kietäny et miten ne ny sitte ottaa...
MustaEnkeli
3.5.2002, 4:58:40
No nythän on niin että:
Tämä soldier-keräilyhomma on puitu MILLLLJARRRDIIN kertaan.Ensimmäisen kerran luin siitä joskus FFVII:n japanin julkaisun aikaan...
Siis,homman nimihän on lyhyesti seuraava: Tämä on taas yksi niitä asioita,jonka toteuttaminen jäi kesken,kun peli oli pakko saada ulos uunista. Jos muistan oikein,japsi-versiossa sai vielä kerättyä kaikki soldierin osat,muttei niistä ollut hyötyä,koska ei ollut ketään jolle antaa/käyttää niitä.
Euro- ja jenkki-versiossa nmiitä osia ei sitten enää kaikkia saanutkaan(...?).
Ja vaikka tuon olisikin saanut,ei siitä olisi tullut mitään sepejä,vaan joku taistelussa käytettävä robo.
Mutta kuten tuli sanottua,tuo niksautettiin pois jo pelin valmistusvaiheessa.
seifer
25.5.2002, 18:15:05
;D ;D ;D ;D teille pitänee oikeen nauraa!!! ;D ;D taino....ei kaikille mutta niille kumminkin jotka uskovat tota kakkaa...tuo ei voi olla mitenkään totta! ;D ;D :ooh:
CloudStrife
25.5.2002, 19:38:38
No voihan mitä uskomattominta häränkakkaa... :prkl:
BTW, Sephiroth 89, jos uskot sitä juttua tosissasi niin en voi edes sääliä herneen kokoisia aivojasi...
seifer
25.5.2002, 20:58:28
noh noh cloudstrife, eipäs loukata muita! ;D
teille pitänee oikein nauraa!!!...muiden loukkauksesta jos puhutaan, eikö sinun mielestäsi aihe ole turha? :D
Edited by IsoSILLI on 27.5.2002 19:12
Originally posted by MustaEnkeli @ 03.5.2002 05:58
Siis,homman nimihän on lyhyesti seuraava: Tämä on taas yksi niitä asioita,jonka toteuttaminen jäi kesken
Näinhän se on ihan niinku se Zack juttu kans.
Pitäisköhän kokeilla tota SAVEGAME editoria ja kokeilla tota että toimiiko se oikeasti? :P
FantasyManIX
7.6.2002, 12:32:07
Minä sanon että tuo on täyttä <s>paskaa</s> :D Ja sepiä,aerista,zackiä ei saa muuten kuin Gamesharkilla.Jos edes silläkään. ;D ;D ;D ;D
siistitään hieman, sillä emmehän halua järkyttää nuoria jäseniä, emmehän?-SILLI :D
Edited by IsoSILLI on 07.6.2002 13:46
Tommistus
30.6.2002, 15:37:51
:shok: sepi...
:yay: Mä haluun SEPIN!!! *Katsoo ilmaan hullu kiilto silmissään*
Tahtoo tahtoo HETI! *Wua hoa hoa hoa!(Kefka nauru)* MASA, MASA, MASAMUNE!!! *he he hee*
Onks toi IHAN TOTTA!? Pleikal vai tietskal? Toivottavast pleikal...
Purity
30.6.2002, 15:50:39
Originally posted by Tommistus
Onks toi IHAN TOTTA!? Pleikal vai tietskal? Toivottavast pleikal... Ei. Sephirothia ei saa, jos joku sanoo, että saa niin hän valehtelee. Ja se on totuus, eikä mikään arvaus.
Luuletteko todellakin, että Square laittaisi jonkun Sephirothin pelattavaksi hahmoksi tuohon? Ei herran jumala sentäs. Gamesharkilla kyllä, muuten ei.
Huom! En ole vaivautunut lukemaan tätä ketjua kokonaan, joten en tiedä miten monta kymmentä kertaa tähän on vastattu.
Mutta totuushan on, että niillä mini-soldiereilla (mitä onkaan) ei tee yhtään mitään.
Jos niillä mini soldiereilla ei tee mitään, niin miksi semmosia on laitettu siihen peliin? Ihan piruuttanko ne on semmoiset siihen peliin laittanu.
Voihan se Yurian sanoma juttu toimia, ettehän te ole sitä kokeillu. Te ette voi sanoa sitä p*skaksi, vasta kun olette kokeillut sitä soldierejen keräämistä. Ja jos Yuria valehteli, niin mikä syy hänellä on siihen. Ihan piruuttanko hän valehteli? Jos olette eri mieltä so what?
Ja mulle saa nauraa miten paljon haluutte, mä uskon mitä haluun. ^
Purity
30.6.2002, 19:36:02
Originally posted by Yunie
Jos niillä mini soldiereilla ei tee mitään, niin miksi semmosia on laitettu siihen peliin? Ihan piruuttanko ne on semmoiset siihen peliin laittanu.
Voihan se Yurian sanoma juttu toimia, ettehän te ole sitä kokeillu. Te ette voi sanoa sitä p*skaksi, vasta kun olette kokeillut sitä soldierejen keräämistä. Ja jos Yuria valehteli, niin mikä syy hänellä on siihen. Ihan piruuttanko hän valehteli? Jos olette eri mieltä so what?Ei nyt millään pahalla Yuriaa kohtaan, mutta uskon että ihan piruuttaan hän valehteli. Ja minähän sanoin, että mitä sanoin on totuus, eikä arvaus joten olen kokeillut. Aikaa sitten, jo ennen kuin liityin FFfiniin. Sephiä ei saa. Piste.
Ja miksei minisoldierit olisi siellä ilman tarkoitusta? Onhan siinä pelissä paljon muutakin ihan ilman tarkoitusta. Esim. tissuet.
Vai uskotko sinä, jos minä sanon, että kun keräät niitä 99 ja viet ne Junonin satamaan, pystyt kuivattamaan meren, jonka jälkeen Emerald Weaponin tappaminen on helpompaa, koska olet kuivalla maalla, ja sitten kun keräät nuo märät tissuet ja viet ne aavikolle, Ruby jumittuu hiekkaan eikä pysty hyökkäämään? Et usko (toivottavasti ;)). Ja monet muutkin palkinnot mitä saat Gold Saucer:sta ovat vain sitä varten että voit näyttää muille, että olet hyvä, kun sinulla on kaikkea kivaa (Dio's autograph, masamune blade, kaikki minisoldierit, yms..).
Ja sitäpaitsi, peli on ollut myynnissä nyt.. 5 vuotta? Jotain sinnepäin. Ettekö te nyt uskoisi, että tuo uutinen olisi vähän laajemminkin tiedossa, että Sepin voi saada tiimiin, jos se olisi totta?
Ja eipähän muuten ole mahdollista saada Zack:ia myöskään. Olen pahoillani Yuria, mutta minun kunnioitukseni sinua kohtaan laski.. ja paljon. -_-
Mutta saattehan te uskoa mitä haluatte, ja tuhlata monta pelituntia yrittäessänne saada Sepin, ja sitten huomata että teille on valehdeltu. Yritinpähän vain säästää sen vaivan. :)
Originally posted by Purity
Ei nyt millään pahalla Yuriaa kohtaan, mutta uskon että ihan piruuttaan hän valehteli. Ja minähän sanoin, että mitä sanoin on totuus, eikä arvaus joten olen kokeillut. Aikaa sitten, jo ennen kuin liityin FFfiniin. Sephiä ei saa. Piste.
Ja miksei minisoldierit olisi siellä ilman tarkoitusta? Onhan siinä pelissä paljon muutakin ihan ilman tarkoitusta. Esim. tissuet.
Vai uskotko sinä, jos minä sanon, että kun keräät niitä 99 ja viet ne Junonin satamaan, pystyt kuivattamaan meren, jonka jälkeen Emerald Weaponin tappaminen on helpompaa, koska olet kuivalla maalla, ja sitten kun keräät nuo märät tissuet ja viet ne aavikolle, Ruby jumittuu hiekkaan eikä pysty hyökkäämään? Et usko (toivottavasti ;)). Ja monet muutkin palkinnot mitä saat Gold Saucer:sta ovat vain sitä varten että voit näyttää muille, että olet hyvä, kun sinulla on kaikkea kivaa (Dio's autograph, masamune blade, kaikki minisoldierit, yms..).
Ja sitäpaitsi, peli on ollut myynnissä nyt.. 5 vuotta? Jotain sinnepäin. Ettekö te nyt uskoisi, että tuo uutinen olisi vähän laajemminkin tiedossa, että Sepin voi saada tiimiin, jos se olisi totta?
Ja eipähän muuten ole mahdollista saada Zack:ia myöskään. Olen pahoillani Yuria, mutta minun kunnioitukseni sinua kohtaan laski.. ja paljon. -_-
Mutta saattehan te uskoa mitä haluatte, ja tuhlata monta pelituntia yrittäessänne saada Sepin, ja sitten huomata että teille on valehdeltu. Yritinpähän vain säästää sen vaivan. :)
Miksi uskoisin, jos sanoisit tuolla tavalla, että jos niitä tissueita kerää 99 ja vie satamaan jne jne? Miksi se on niin hirveää, jos hän väittää jotain, eli tässä tapauksessa, että on saanut Sepin, niin miksi siitä nousee hirveä huuto, jos hän kerran on sen saanut niin on.
Eikä Yuria ole myöhemmin tullut vahvistamaan puheitaan, sanoipahan tuossa aiemmin, että ei ole pakko uskoa, jos ei halua. Jos minä nyt vähän luotan häneen niin se on aivan hirveää. Kaikki vaan sanovat, että ei se onnistu ja muuta, ja omatpahan ovat peli tuntini, jos kerran muka tuhlaan aikaani siihen.^^
Ja jos kukaan ei ole kertonut, että on onnistunut saamaan ssepin, se johtuu siitä, että häntä ei olisi uskottu.
Ja jos hän valehteli, niin minä menin sitten halpaan, ja kunnolla. Enkä välitä tippaaakaan. Minä sentään uskoin.
Koko topicci on turhaa bssää, joten jospa sulkisimme tämän tähän? Yuria, hyvin pettynyt sinuun. Kuten sanottu, nämä soltut ovat tätä ainaista keskustelun/bs:n aihetta, yleisin mitä olen itse kuullut on se että jos ne kerää saa Black Materian :), no, ellei joku jaksa vaikka ottaa screenshottia (tai kameralla kuvaa) hienosta sephirotistaan (ei gameshark), niin jättäkää väliin. Oikeastaan tämmöisestä bs/spam topicista leimaisi mielellään toisen p33l0ksi, natsimoderaattori kun olen. No, Over And Out
-Silv