View Full Version : FFI Masamune
Minusta pitäisi kyllä korjata eräs kohta FFI:n vinkeistä. Siellä kun lukee että: ''Tämä on vain yhden ammatin ase joten luulisi sen olevan hyvä''. Niin kun pelasin FFI oringins versiota niin halusin sen miekan ja menin hakemaan mutta yllätys yllätys siinä luki: The mightiest sword for all. Ja mitää vielä! Sen pystyi antamaan kaikille ukoilleni! Joten eikö tuommoinen pitäisi korjata. Tai jos ei korjata niin ainakin kannattaisi lisätä siihen että vaikka:
Oringins-versioissa Masamune toimii kaikilla ukoilla.
Kehottaisin pistämään ettei leviä väärää tietoa.
SDNKorento
30.1.2005, 20:49:51
Siis alkuperäisessä FF1:ssä (nintendo versio) Masamune toimii vain yhdellä hahmoluokalla. Ei pidä vetää oletuksia remakeistä.
Juripa
30.1.2005, 21:16:45
Täh, minulla se toimi vain Ninjalla ja pelasin sitä normaalilla vaikeustasolla. Voi kyllä olla hyvin mahdollista että olenkin väärässä sillä pelasin tuon läpi aikapäiviä sitten. Pitänee tarkastaa asia kun saan tuon PS2:n takaisin.
Täh, minulla se toimi vain Ninjalla ja pelasin sitä normaalilla vaikeustasolla. Voi kyllä olla hyvin mahdollista että olenkin väärässä sillä pelasin tuon läpi aikapäiviä sitten. Pitänee tarkastaa asia kun saan tuon PS2:n takaisin.
No minäpä pelasin sen Easylla mutta enpä tiedä muuttuuko se siitä.Käytin Masamunea mun warriorilla mutta testaappas nyt. Se kylläkin voi tapahtuase muutos eri vaikeus tasoilla. Mut jos sä oo oikeessa normaalilla vaikeustasolla niin pistä sinne ainakin että ase toimii Easy tasolla kaikilla ukoilla. ;D
Razakin
31.1.2005, 11:45:09
Siis alkuperäisessä FF1:ssä (nintendo versio) Masamune toimii vain yhdellä hahmoluokalla. Ei pidä vetää oletuksia remakeistä.
Masamune on jokaisessa FF 1-versiossa käynyt kaikille hahmoluokille. Tttet vaan sekoita Masamunea Ninjan Katanaan joka on uusimmissa versioissa muistaakseni nimetty uudestaan Musamaneksi (Origins) ja Sasuke's Blade (Dawn of Souls).
Masamune on jokaisessa FF 1-versiossa käynyt kaikille hahmoluokille. Tttet vaan sekoita Masamunea Ninjan Katanaan joka on uusimmissa versioissa muistaakseni nimetty uudestaan Musamaneksi (Origins) ja Sasuke's Blade (Dawn of Souls).
No sitähän minäkin! Olin myöskin oikeassa ;D
Linkittäjä
5.2.2005, 14:01:53
Itse asiassa Final Fantasy Originalissa se paras ase on Masamune ja se Ninjan ase on Sasuke eikä mikään Musamane.
Dawn of Soulista en tiedä...
Edit: Se on PS versiossa Sasuke ja sillä siisti. Tarkistin sen juuri äsken....
Pitäisiköhän perustaa ketju joka on omistettu Final Fantasy vinkkien virheisiin jotka ylläpito voisi sitten korjata.
Ja en ole pelannut PSone versiota FF1:stä, mutta mielestäni sen nimi on Murasame(kuulostaa paremmalta kuin Musamane, mutta saatan olla hyvin väärässä).