View Full Version : Legend of Zelda: Four Swords
Antendo
31.1.2005, 17:11:18
Elikkä mitä mieltä ootte tuosta kyseisestä pelistä. Täällä (http://www.nintendo-fi.com/product/product.asp?mainid=20&subid=41&id=31&pid=4773) olis juttuu ja 4 kuvaa ja 2 video pätkää.
Tiltissä oli arvostelu ja moninpeli sai paremmat pisteet mitä yksinpeli (1P 8 ja 1-4P 9) mutta moninpeli tulee huomattavasti kalliimmaks.
Kavereilla tai itellää pitäs olla nelinpeliä varten 3 NGC/GBA Linkkikaapelia ja GBA:ta (tai GBA SP:tä), paketissa kyllä tulee yks kaapeli mukana.
Grafiikka on GBA tasoa, ehkä hieman parempaa, mutta ei paljon.
Hintaa pelillä on n.60 egee (Tiltin kaupassa 59,95 ja CDON.COM:issa 55,95), mutta kun miulla on siihe varaa ni sen saa jo viiellä kympillä.
Ei kaveripiirissä kukaan omista GBA:ta enkä edes minä ei tule varmaan ostettua vaikka zelda fani olenkin. Tuntuu tosi turhalta.. onkos tämä nyt sitten sama kuin se gba versio LttP:stä? En ole jaksanut olla edes perillä näistä käsikonsoli peleistä. ^_^
Noh mutta uskoisin tosin etten tule tätä ostamaan.Vaikka mieluusti olen koittanut kaikki Zeldat mitä konsolille on rantautunut.
Dimish
16.2.2005, 13:44:42
kysymys kyseisestä pelistä
jos joku oikein tietäväinen tietoviisas voisi minulle sanoa, voiko tätä peliä pelata esim: 2-3 kaverin kans, että onko pakko olla 4? ja pitääkö kavereiden osta joku peli omaan peli koneeseensa
Vinski
16.2.2005, 21:38:35
kysymys kyseisestä pelistä
jos joku oikein tietäväinen tietoviisas voisi minulle sanoa, voiko tätä peliä pelata esim: 2-3 kaverin kans, että onko pakko olla 4? ja pitääkö kavereiden osta joku peli omaan peli koneeseensa
Voi pelata vaikka 2 tai 3 tyypin kanssa, kunhan on GBA:t ja kaapelit. Siis ei ole pakko olla 4 tyyppiä. Missään GBA:ssa ei tarvitse olla mitään peliä.
täällä on juttua (http://www.nintendo-fi.com/product/product.asp?mainid=20&subid=41&id=31&pid=4773)
eikös se lanseerattu ensimmäisen kerran ton Legend of Zelda: A Link to the Past
Halvalla lähtee! (http://www.play.com/play247.asp?searchtype=GC&searchstring=four+swords&page=search&Go.x=32&Go.y=15)
Play.comista saa lähes kaikki pelit sikahalvalla.
Ja Neukku: Käytä äidinkieltäsi kun postaat.
WonderAndy
17.2.2005, 8:01:38
Olen Zelda-fani henkeen ja veren ja kyllähän tämäkin teos on pakko ostaa. Zeldat ovat aina olleet upeita, enkä usko Nintendon nytkään jättäneen hommia puolitiehen. Zelda on paras pelisarja koskaan ja se säilyttää paikkansa sydämessäni. Mutta mieluummin ostan kyllä tuon uuden 3D Zelda, koska se näytti kerrassaan upealta.
Juripa
11.3.2005, 17:51:51
Olen ajatellut ostaa tuon mutta en tiedä yhtään minkälainen peli on kyseessä. Paitsi että tuo on moninpeli. Minkälainen se yksinpelinä on? Netissä on monesti lukenut, että yksin peli on todella tylsä. Ja mikäs tuon pelin idea on?
Dimish
11.3.2005, 19:23:19
en ole peliä itse pelannut, mutta siinä on kuulemma tiltin mukaan tarkoitus saada enemmän timantteja/rahaa kuin kaveris