View Full Version : Onko mahdollista vaihtaa nickiä?
redshinobi
31.1.2005, 19:25:17
kun minulle tuli kirjoitettua aivan karmea nick joka kuulostaakin nii oudolta ja kaukaa haetulta ja haluaisin pitää tuttua nick nimeäni? enkä viitsisi uutta hahmoa tehdä jos on mahdollista vaihta nimi muutenkin?
Nyarlathotep
31.1.2005, 19:36:15
Tätä on kysytty jo useita kertoja, mutta kerrataanpas vielä.
Nimen voit vaihtaa lähettämällä admineille tai GM:ille yksityisviestin jossa kerrot haluavasi vaihtaa nimen. He sitten vaihtavat nimesi.
Velvety
31.1.2005, 20:42:14
Lisätäänpä tähän vielä hyvän neuvon.
Eli; Kannattaa lähettää se nickinvaihto PM jollekin paikalla olevalle adminille tai GM:lle. Yleensä GM:ät ovat paikalla, joten heille mieluiten sitä viestiä, jos nickiä noin innokkaasti vaihtaa haluat. ^^
Kreifi
31.1.2005, 22:19:09
Huomauttaisinpa, että GM tai admin ei ole millään tapaa velvoitettu tekemään tätä. Tapana ollut, että nimiä vaihdetaan vain aktiivisten jäsenien kohdalla (joskin minä ainakin olen henkilökohtaisesti lipsunut tästä). Tämä sen takia, että porukka ei valkkaa nikkia, postaa 50 viestiä ja vaihda sitten nikkiä.
Gabriel
31.1.2005, 22:59:33
Nickinvaihto on käsityötä ja siten automaattisesti liian työlästä. Toki minäkin jaksamiseni mukaan niitä vaihdan, mutta mikään huonojen nickien korjaamiseen suuntautuva asiakaspalvelu eivät adminit ja GM:t todellakaan ole.
Kannattaa opetella nickistään pitämistä ja harkita sitä rekisteröityessään todella tarkkaan. Oletus on, että nick pysyy, mutta mistä vaihtamispyynnön saannut voi tietää, että käyttäjä ei tule heti vaihdon jälkeen toisiin ajatuksiin? Tämä on yksi niistä suurimmista syistä, miksi karsastan nickinvaihdospyyntöjä.
redshinobi
1.2.2005, 14:16:54
mutta minä alan olla aktiivinen jäsen! ja minulla on hyvä syy nickin vaihtoon, koska yös sähköposti osoitteeni ja muilla foorumeilla nickini on newatorikoroshija minun kunniani tähden haluaisin sen tällekin!
ainiin enkä tule muihin ajatuksiin koska en keksi parempi hehe