PDA

View Full Version : Foorumin sisäinen kello...

folder
10.2.2005, 18:08:35
...on väärässä! Kun postasin noin klo 19 Chrono Trigger: Resurrection ketjuun, huomasin että foorumi näyttää että olisin lähettänyt postini noin kello 16! Onko tämä jokin bugi, vai johtuuko tämä kesä- ja talviajasta, eikä kelloa ole muistettu päivittää? :mad:

//kiits

Jubei
10.2.2005, 18:19:13
...on väärässä! Kun postasin noin klo 19 Chrono Trigger: Resurrection ketjuun, huomasin että foorumi näyttää että olisin lähettänyt postini noin kello 16! Onko tämä jokin bugi, vai johtuuko tämä kesä- ja talviajasta, eikä kelloa ole muistettu päivittää?
Muunna asetuksistasi kellosi aika-alueeksi GTM+2.

Sunnu
5.3.2005, 9:56:14
Huomasinpas itsekin varsin hassun seikan tuossa foorumin kellossa. Kirjautuessani sisään, kello näyttää oikein, eli asetukset minulla ovat siis kohdillaan. Mutta jos luen posteja vieraana, eli en ole kirjautunut sisään, foorumin kello on tunnin jäljessä varsinaista aikaa. Mistähän moinen johtuu?

Jackal von ÖRF
6.3.2005, 0:51:03
Mutta jos luen posteja vieraana, eli en ole kirjautunut sisään, foorumin kello on tunnin jäljessä varsinaista aikaa.
Korjattu.

Nyarlathotep
11.3.2005, 16:11:07
Minä postasin signukuvat #6-ketjuun viestin Erginolin jälkeen, mutta viestini tuli hänen viestiä ennemmin siihen koska kello on väärässä. Tosin vain muilla, minulla se näyttää ihan oikein.

//Jihuu. Viestini meni kaapin ja erginolin edelle. Hyvä minä!

Gabriel
11.3.2005, 18:33:45
No nyt se kello on seonnut kokonaan.

"All times are GMT +2. The time now is 19:33:14."

Seinäkello näyttää noin kymmentä yli yhtä.

Gift of Death
11.3.2005, 20:32:10
Mulla on tai oli sama vika että en voinu tehä uusia viestejä. Onks tälle keksitty joku syy? Siis noille kelloille ja viestin "estolle". Jee! mäkin sain viestin menemään tanne kahen viestin väliin!

Erginol
11.3.2005, 20:35:00
Tää on pimeetä

"Kaikki ajat ovat GMT +2. Kello on 21:32:22."
Koneen kello sanoo kyllä 15:10 joten vähän väärä aika foorumeilla.
Mistä tämä johtuu osaatteko kertoa?

//Tää menee mielenkiintoiseks. Mä en pysty kirjottaa uusia viestejä mut vaan edittaan vanhoja. Mistä johtuu?

Jubei
11.3.2005, 21:08:57
No nyt se kello on seonnut kokonaan.
"All times are GMT +2. The time now is 19:33:14."
Seinäkello näyttää noin kymmentä yli yhtä.

Mulla on tai oli sama vika että en voinu tehä uusia viestejä. Onks tälle keksitty joku syy? Siis noille kelloille ja viestin "estolle". Jee! mäkin sain viestin menemään tanne kahen viestin väliin!

Pakko kysyä itsekkin että bugittaako/bugittiko foorumi todella pahasti ja mistä tämä johtuu? Itselleni tuli vielä yksi erilainen virhe mutta tämä oli kyllä jo paras: Painoin uudet viestit nappulaa ja se näytti uusina viesteitä viestit, jotka oli eilen lukenut. (siis samat kirjoittajat kirjoittaneet viimeiset postit.) Venasin tunnin ja painoin uudestaan uudet viestit nappulaa niin tuli ilmoitus: "Voit tehdä vain yhden haun 10 sekunnissa." :P Repesin totaalisesti, olisi kyllä ihan mukava tietää mistä tämä johtuu. (kyseessä ei siis ollut tuplaclikkaus.)

Granite
11.3.2005, 21:21:58
Foorumissa on virus! Pelastautukoon ken voi!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Ei mutta, foorumi tuntuu sekoilevan aika mielenkiintoisella tavalla tällä hetkellä, eikä pelastavaa enkeliä (eli admini Kaalia) näy missään. Onko tämä kaiken loppu? :cry: Tässäpä inspiraation lähdettä Kaapille seuraavaan fffinskannu-conan-arvatkaakukasaifaxiprintteriskannerinlahjaksi-sarjakuvaa varten. Jos se saa sen edellisen päätökseen joskus...

Wompatti
12.3.2005, 11:47:44
Minulla ainakin tällä hetkellä tuo sivun alaosassa lukeva kellonaika on aivan oikein.

Kreifi
12.3.2005, 14:38:43
Mutta Wompatti, ihmiset ihmettelivät, mikä foorumia eilen vaivasi. Nyt se on ihan kunnossa.