View Full Version : Magic Knight Rayearthin Hikaru.
Silloin kun vetin kesälomaani Keuruulla :D *Tahtoo taas visiitille* ..Satuin piirtämään asuntovaunusta yhden "pienen" Hikaru fan-artin. Joku-jonka-nimeä-en-nyt-muista ehdotti minulle Hikarun piirtämistä kun näytin Emeraude fan-arttini täällä.. Sowi tämä nyt tulee hieman myöhässä, mutta en muutenkaan oikein harrasta tilaustöitä.. Muistaakseni hahmottelin tämän lyijykynällä, mutta itse "väritys" on tehty grafiikkakynällä.. Tai mikä sen liiidun nimin nyt onkaan josta tulee lyijyä. Jos tiedätte mikä se on niin rispektiä, mutta jos ette niin älkää rasittako päitänne. En jaksanut siellä asuntovaunussa keskittyä niin paljoa ja piirtää Hikarun miekkaa, joten saatte tyytyä tyhjään käteen ^^;; Miusta son ihan kiva. Ei minun tyyliäni, ja toinen käsi liian pieni, mutta muuten ihan k.. Väritystä tuskin tulee, sillä tuota grafiikkakynää on hankala pyyhkiä pois. :p Klikatkaapa tästä (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/i/silver_pendant/1028284149526.jpg)
Gabriel
6.8.2002, 18:46:53
Kuvassa on suoraa tunnetta, noilta leiskuvilta silmiltä ei voi välttyä. Asento on hyökkäävä ja samalla torjuva, sekä hyvin onnistunut. Asennot ovatkin yleensä hankalia piirtää, koska niissä voivat mittasuhteet turhan usein vääristyä. Värittömyys ei haittaa, tuo on kyllä hyvä kuva muutenkin. Selvästi näkee että tuohon on käytetty aikaa.
Way to go, Daggie, way to go. ^-^
Mirandos
7.8.2002, 18:27:05
Ihana ilme!
miten voi piirtää noin eloisan kuvan? ja tuo on loistava ilman väritystä. piirrähän lisää, epäilemättä kykyjäsi ;)
käsi on liian lyhyt, ally on söpömpi
Vaikka sinulla on enemmän awartseja kuin minulla (7-0), mukaanlukien spammarin, niin se ei siltikään oikeuta spammaukseen grafiikassa. :tultamunille: -Potri
Ompa han nätti kuva,mutta onko tuo alasti ?
Muuten mikä on Grafikka kynä en tajua silläkö ne piiretään?
Kuva on kyllä hieno mutta olis ollut mukava nähdä värillisenäkin,koska en itse käytä värjeä kun ei osaa värittää.
Varjostusta voi hmm.. juu ei mitään.
Niin...Joko se asuntoauto oli nätisti parkissa leirintäalueella tai sitten sulla on todella super hyper robottimaisen vakaa käsi. Dagg jäljeksi todella :rispekti: :n arvoista työtä. (huom. käytän Rspkt. merkkiä ensimmäistä kertaa tässä yhteydessä) En jaksa nipottaa mistään hölmöistä anatomia jutuista, mutta eipä niitä tässä edes ole. Jollain kuvankäsittelyohjelmalla kyllä kannattaisi palauttaa paperin väri takaisin valkoiseksi ettei työ näytä sotkuiselta. Oikein hyvä työ, olet selkeästi kehittynyt.
Originally posted by Naksu
käsi on liian lyhyt, ally on söpömpi
Tuo tehtiin parissa minuutissa joten ehkä se ei ole 100% täydellinen. Älä spammaa. Jos ei ole mitään kunnollista sanottavaa niin ole hiljaa, kiitos.
Originally posted by Ronin
Ompa han nätti kuva,mutta onko tuo alasti ?
...Alasti? O.o;;;;
Olenko minä todellakin ainoa joka näkee että Hikarulla on pusero, hame, saappaat ja käsisuojukset? Palikoille: Ei ole.
Originally posted by Ronin
Muuten mikä on Grafikka kynä en tajua silläkö ne piiretään?
"Ne"..? Ketkä "ne"? Kyllä minä grafikkakynällä/graffiittikynällä tai vastaavalla tuon tein. En nyt oikein osaa tarkemmin kuvailla mutta se on mahdollisesti lyijykynän kokoinen liitu josta tulee lyijyä. Tämä minun omistamani on varsin pehmeä sellainen.
Originally posted by Brain Power
Niin...Joko se asuntoauto oli nätisti parkissa leirintäalueella tai sitten sulla on todella super hyper robottimaisen vakaa käsi.
Kun asuntoalueella ukkostin niin tuntui siltä että asuntovaunu olisi tärissyt.. Joten kai se oli minun todella super hyper robottimaisen vakaa käsi (whee.. miusta tulee joskus varmaan oiken pro). ^^;;