View Full Version : apua ff6:een
eugenovia
6.8.2002, 15:58:00
miten pääsen pois siitä junasta cyanin unesta ja entä miten löydän gaun world of ruinsissa??? :huh:
Junasta pääsee pois kun menee vasemmalle niin kauan, kunnes tulee huoneeseen jossa on kolme vipua. Mutta en muista mitä niille piti tehdä. Sitten vain poistut huoneesta, kun olet niille jotain tehnyt (?).
Gaun löytää kun menee Veldtille taistelemaan korkeintaa kolmella hahmolla. Gaun pitäisi ilmestyä taistelun jälkeen, ja sitten saat sen jengiin, kunhan sinulla ei ole jo neljää jäbää jengissä.
Siis, eikös siitä pääse niin että vain menee vasemmalle. Sitten kun tulee 6 arkkua vastaan, niin jätä auki asemmalta oikealle ylhäällä, ylhäällä ja alhaalla. Jos nyt sait mitään selvää..... No selitän uusiksi. Varjostetut kohdat ovat avattuja.
__ __ _
|||| |||| |_|
_ _ __
|_| |_| ||||
Jos nyt saitte mitään selvää. Laatikot ovat arkkuja.
Maximus
6.8.2002, 20:03:33
Lisäisin sen vielä että Ghost train kuolee yhdesä phonix downista.(itse en tätä tajunnut vaan pieksin sen tavallisesti ja se ei ollut mikään helppo...)
Pah ;) Ei mitään phoenix downeja käytetä! Se hakataan tavallisilla iskuilla! (plus aurabolttia tietty)
eugenovia
7.8.2002, 14:59:37
...kiitoksia!!!!mutta missä on strago? :ooh:
eugenovia
7.8.2002, 22:30:02
strago löyty mutta se kulkee siinä jonossa ja on hiljaa...eli pitääkö sen tornin päälle kiivetä jotenkin että saa stragon? onko parempaa tekniikkaa vihollisien tappamiseen tornissa kuin x-zonen käyttö? vielä semmosta kun jonkun ukon pitäis odottaa mua narshen asekaupassa mutta se ovi on lukittu että mites se ovi aukeaa? :eh: =/ :confused: :huh:
Ei tuplapostauksia kiitos. Myös hymiöjonot ovat peeloja.
Sitten asiaan. Stragon saa mukaan sitten kun olet löytänyt Relmin. Torniin ei kannata kiivetä kuin erittäin hyvin koulutetuilla tyypeillä sillä vastukset oli ainakin minusta tosi pahiksia.
Narshessa oven saa tiirikoitua hyvä ystävämme Locke joka täytyy siis löytää ensin ja ottaa mukaan ryhmään.
eugenovia
8.8.2002, 12:00:17
niin locke on kuulemma siellä saarella yläkulmassa mutta kun laskeudun sinne saarelle niin mihin siä pitäis mennä?
Originally posted by eugenovia
niin locke on kuulemma siellä saarella yläkulmassa mutta kun laskeudun sinne saarelle niin mihin siä pitäis mennä?
Missä saaressa? Sehän on siellä tähden muotoisessa paikassa. Tosin en muista missä se paikka maailman kartalla on, mutta sieltä Locken löytää ihka varmasti. Ja se tähti paikka on todella ärsyttävä. Siinä liikutaan kahdessa ryhmässa, joita pitää liikutella vuorotellen. Esm. Että saat oven auki, niin liikutat toisen ryhmän sen vivun päälle, joka aukasee oven, ja kakkos ryhmällä sitten menet ovasta ja niin edelleen.
// Typo tapettu, kuolkaa!! Grr...
Tähdenmuotoinen vuori, sinne taisi päästä vain Airshipillä.
eugenovia
9.8.2002, 17:37:25
missäs päin ancient castlee se blue dragon kyykkii? en löytäny sitä ainakaan sieltä käytäviltä...
Pitäisi varmaan samantien kirjoittaa sinulle läpipeluu ohjeet tuohon peliin, kun mitään et suostu etsimään mitään itse, tai edes hakemaan tietoa netistä.
No Ancient Castleen taitaa päästä niin että käskee sen alakerran tyypin viedä linna toiselle mantereelle. Kesken kaiken linna jumittuu ja mene vankilan kautta ulos. Luolien kautta sinne sitten pääsee.
Tämän taisin joskus vain katsoa netistä sillä en itse ole siellä ikinä käynyt.
//edit: Oho oho... mitenkäs minä nyt tuon kysymyksen noin väärin luin. No olkoot. Dragonista minulla ei ole mitään tietoa kun en ole siellä linnassa käynyt.
eugenovia
10.8.2002, 23:04:32
niin kyllä olen sinne linnaan päässyt mutta sitä dragonia ei tahdo löytyä!!!kuulemma se on jossain salaisessa kellarissa mutta missä se kellari on?
Theemu
11.8.2002, 21:47:51
Originally posted by eugenovia
niin kyllä olen sinne linnaan päässyt mutta sitä dragonia ei tahdo löytyä!!!kuulemma se on jossain salaisessa kellarissa mutta missä se kellari on?
Valtaistuinsalissa kävelet toisesta valtaistuimesta pari askelta etiäpäin ja painat nappulaa.
edit: Tein yhdys sana virheen. Aivan käsittämätöntä.
Tidus_88
12.8.2002, 12:38:49
Vaikka tää ei nyt ehkä ihan tähän samaan kohtaan liity,mut siin yhes kohtaa missä mennään sillä mikälie blitzer äijä tai no se voimamies(miten vaan) jossa sillä mennään yksin ku se on lentäny siit lautast yli.Sit siin saa sen miekkamiehen ja sen Shadow:in niin mul se Shadow heebo lähti pois mun jengistä,pitääks niin tapahtuu vai oonko yehny jotain väärin? :ooh:
David A. Mage
12.8.2002, 13:13:17
Siis toisin sanoen olet kohdassa, joka tulee sen jälkeen kun taistelit Ultrosia vastaan ja jossa tiimi erosi, ja käytössäsi on Sabin. Ja kun Sabinille sai mukaan Shadown ja Cyanin niin vähän ajan päästä Shadow otti ja häippäsi, vai? Vastaus on kyllä. Kyllä niin pitää tapahtua. Itse asiassa Shadow on hahmo, jota ei pelin alkupuolella voi saada kovinkaan pitkäksi ajaksi kerrallaan, vaan hän päättää itse, milloin haluaa olla joukossasi, ja välillä häipyy ja jossain vaiheessa tulee takaisin. Siis jos tulee.. :D
Tidus_88
12.8.2002, 21:38:19
NO hyvä jos olen tehnyt oikein. :D
Diamond
30.8.2002, 10:35:56
mistä saa mogin ja cyaniin ? haluaisin löytää, ne kaksi puuttuu vielä joten apua kaipailen. siellä kun on päässyt floating islandin läpi??
The death Magic
30.8.2002, 11:31:11
Originally posted by uruk-hai
mistä saa mogin ja cyaniin ? haluaisin löytää, ne kaksi puuttuu vielä joten apua kaipailen. siellä kun on päässyt floating islandin läpi??
Mog löytyy Narshesta sieltä luolasta missä mooglet olivat alussakin. Cyan löytyy Zozosta tarkalleen ottaen MT.Zozosta.
Sinne pääset kun kikkailet kirjeiden ja Lolan kanssa.
Tussa vain mietin, kun kaikki muut hahmot ovat kasassa pelin lopussa, paitsi shadow(olen pelin kerran pelannut läpi ja jäin kaipaamaan tuota ninjaa), niin mistähän shadowin saa pelin loppupuolella? kaverini sanoi,että sinun täytyy kamppailla colosseumilla, mutta itse en oikein ymmärtänyt....muistaakseni pitäisi lyödä joku tietty esine panokseksi, ja sitten tulee joku ninja vastaan,jolta saa jonkun ihmeesineen, jonka avulla Shadow tulee takaisin.....tai jotain....voisitteko auttaa ? kiitos :)
Originally posted by Lumi
Tussa vain mietin, kun kaikki muut hahmot ovat kasassa pelin lopussa, paitsi shadow(olen pelin kerran pelannut läpi ja jäin kaipaamaan tuota ninjaa), niin mistähän shadowin saa pelin loppupuolella? kaverini sanoi,että sinun täytyy kamppailla colosseumilla, mutta itse en oikein ymmärtänyt....muistaakseni pitäisi lyödä joku tietty esine panokseksi, ja sitten tulee joku ninja vastaan,jolta saa jonkun ihmeesineen, jonka avulla Shadow tulee takaisin.....tai jotain....voisitteko auttaa ? kiitos :)
Shadowia ei voi enää saada takaisin jollei jäänyt odottamaan häntä Floating Continentilla.
Jos jäit odottamaan, löydät Shadowin aluksi Cave in the Veldtistä, jonka jälkeen mennään Thamasaan lepäilemään. Sieltä sitten herra häippäsee Colosseumille. Samasta luolasta löytää Striker-nimisen aseen jonka panokseksi asettaminen saa tuon mustiinpukeutujan esiin ja hän liittyy mukaan.
Voih, minä kun en muistanut Shadowia jäädä odottelemaan....mutta tuostahan sai nyt hyvän pointin pelata tuo ihana peli uudestaan läpi :D siis tähän voisi vielä laittaa sen, että jäänkö odottamaan minne ja kuinka kauan?(käsittääkseni Shadow tulee viime sekunneilla...mutta eikös hän pudonnut jonnekin alas?) ja toisekseen...kun shadowia ei pelastanut, tuolta luolasta löysi Relmin...joten mistä RElmin löytää sitten? mietinpä tässä lähes turhia kysymyksiä mutta kuitenkin :D
Nightblade
6.9.2002, 16:53:17
Originally posted by Lumi
Voih, minä kun en muistanut Shadowia jäädä odottelemaan....mutta tuostahan sai nyt hyvän pointin pelata tuo ihana peli uudestaan läpi :D siis tähän voisi vielä laittaa sen, että jäänkö odottamaan minne ja kuinka kauan?(käsittääkseni Shadow tulee viime sekunneilla...mutta eikös hän pudonnut jonnekin alas?) ja toisekseen...kun shadowia ei pelastanut, tuolta luolasta löysi Relmin...joten mistä RElmin löytää sitten? mietinpä tässä lähes turhia kysymyksiä mutta kuitenkin :D
Shadowta odottaessa mene ihan ilmalaivan viereen ja paina a-nappulaa. Kun teksti kysyy:
Jump!
Gotta wait for shadow...
Vastaa Gotta wait for shadow ja jää odottamaan. kun aikaa on jäljellä 5 sekunttia shadow tulee.
Relmin taisi löytää jonkun taidekauppiaan luota.. Paikka oli jossain Opera housen lähellä. Enpä muista tarkemmin.
Originally posted by Nightblade
Relmin taisi löytää jonkun taidekauppiaan luota.. Paikka oli jossain Opera housen lähellä. Enpä muista tarkemmin.
Jidoorissa on Owzerin iso talo. Siellä on Relm (myös siinä tapauksessa että Shadow on mukana partyssa).
Chadarnook on muuten sitten aika ilkeä bossi, mutta kuolee siihen yleistappokikkaan.