PDA

View Full Version : Kirjoittamani tekstit katoaa... Tilatut ketjut?

Leviathan 89
1.3.2005, 12:19:02
Mikä oikein ainakin minun ketjuissa on... Jossa on yli 30 vastausta... Niin olen kirjoittanut satoja kertoja, mutta ikinä vastaukseni ei mene perille! Ihmetyttää... :huh: Onko siihen jotain vastausta vai teenkö jotain väärin?!

Mitä muuten tekee tilatuilla ketjuilla?! Maksaako se? Vai miksi ne pitää tilata erikseen

Wompatti
1.3.2005, 12:39:10
Tilatut ketjut on ehkä vähän huono suomennos. Se tarkoittaa kuitenkin ketjuja, joita voi seurata ja saa näin ilmoituksen jos ketjussa tapahtuu jotain.

Mitäköhän tarkoitat tuolla etteivät viestit mene perille? Selitä paremmin ja kerro asiasta enemmän, niin voimme auttaakin. Nyt en oikein ymmärrä mikä se vika on.

Leviathan 89
1.3.2005, 16:20:34
Eikun jotkut jutut ei vain mene, tule perille... ENkä tiedä syytä... Mutta kuitenkin... Jotkut tulee...

Grove
1.3.2005, 16:47:38
Ainakin tässä (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=11414&page=1&pp=15) ketjussasi näkyi olevan paljon sinulta poistettuja viestejä. Eli mikäli oikein ymmärsin ongelman niin kyllä viestisi ovat menneet perille, mutta ne on poistettu. Poiston syy taas on useimmiten sisällöttömyys tai vastaava.

Leviathan 89
1.3.2005, 21:08:55
Ai... Kiva... Sepä mukavaa yleensä vastaan niille jotka ovat kirjoittaneet minun ketjuun... Kiitos tiedosta...(olisi hauskaa jos käteni ei tarvitsisi rampautua ;D )

puputtaja
13.3.2005, 17:26:33
Mullakin katoaa viestit, aina vähän ajan päästä, kun olen ne kirjoittanut. Poistetaanko ne ja miksi?

Nyarlathotep
13.3.2005, 17:36:40
Viestit katoaa sen takia, ettei niissä ole mitään asiaa. Myöskään parin sanan viestejä ei katsota hyvällä ja ne poistetaan. Myöskin viesti heitetään hornaan jos postaat rivin täydeltä offtopiccia. Eli asiaa joka ei käsittele yhtään ketjun aihetta. Poistetut viestit ovat siis sisällöttömiä.

Jarkkopekka
13.3.2005, 17:42:56
Mullakin katoaa viestit, aina vähän ajan päästä, kun olen ne kirjoittanut. Poistetaanko ne ja miksi?

Poistan ihan säännöllisesti tiettyjen ihmisten viestejä koska he ovat vastenmielisiä ja vihaan heitä.

Ihan ensinnäkin, jos muut ovat aikaansaaneet topicissa satoja sanoja sepustuksia, niin ei riitä että toteat asian "minun mielestäni Naruto on hyvä koska siinä on hyvä tarina". Olkoon kyseessä mikä tahansa asia tai sarja, muutaman rivin turhat postaukset tulee FFfinin politiikalla jättää väliin. Hauskat onelinerheitot sallitaan Huppoen, kaikkivaltiaan arvostelukyvyn mukaan. Eli enemmän pituutta ja asiaa. En minäkään niitä viestejä huvin vuoksi poistele. Jokainen poistamani viesti on kuin veitsenisku sydämeen, sellanen sähköveitsi jossa on ydinpommeja ja Gary Coleman. Vaan mitäpä en tekisi laadun ylläpitämiseksi.

No hard feelings, pituutta ja perusteluja ja viestejä ei enää poisteta. =)

psaijai
13.3.2005, 23:54:22
Johan nyt h**** näiden kanssa. Eikö sitä voi usko, että katoavista viesteistä on turha valittaa ja syy on yksin omaan viestin sisällössä tai pikemminkin sen puutteesta. Apuva! osastolla on monta ketjua, jossa on keskusteltu samasta asiasta, joten lukekaa ne eikä sanaakaan enää katoavista viesteistä, kiitos.