View Full Version : Castlevania64
Melinda
7.8.2002, 17:11:00
Mielestäni tää peli on tosi hyvä..hiukan vain hankala välillä mutta grafiikaltaan tosi mahtava..äänet vähän vajaat mutta se ei haittaa mua ainakaan..mitä mieltä te ootte? :)
RBelmont
19.8.2002, 18:32:26
En sanoisi peliä hyväksi ,mutta menettelee. Musiikki ja muu yleinen älämölö on ehkä pelin parasta antia. Pelin kamera ansaitsee raikuisat aplodit. Ilman sitä pelistä olisi selvästi jäänyt puuttumaan jotain...hmm mitäs vielä...grafiikka on morttia sen ikäiseksi peliksi.
Kokonaisuutena peli on kyllä yhtä ontto kuin minun pääni. Perinteinen kuusnepa peli... :bored:
Roakel
26.8.2002, 19:54:43
Mä omistan kyseisen pelin ja aikoinaan pidin siitä. Mun mielestä siinä pelissä on ihan hyvä musiikit, grafiikat on ihan ok kun ajattelee että peli on vanha. Mutta en oikeen voi suositella kenellekkään muulle paitsi castlevania faneille :).
Torspa
28.8.2002, 17:17:15
En omista,mutta kaveri on mulle sitä kerran lainannu.
Iha hyvä peli.Grafiikat ovat hyviä jos mietitään siihen aikaan milloin
kyseinen peli tehtiin.Grafiikka on joka tapauksessa keskitason paremmalla puolella joten ei siinä valittamista,mutta ei myöskään erikoista kehumistakaan.
Äänet ovat siinä rajalla että ne eivät häiritse pelinautintoa.
Castlevanioissa olenkin aina keskittynyt vain örkkien lahtaamiseen ja uusiin aseisiin tämmöinen väkivaltainen olento kun olen(mutta vain videopeleissä en oikeassa elämässä:D).
Käyttöliittymä on kyllä mielestäni juuri sopiva liikkumiseen,mutta kamerakulmat eksyivät joskus.Muuten ei mitään valitettavaa.
Pelin ikäkin on aivan sopivalla taholla.Ei tarvinnut läpipeluuseen uhrata tuhottomasti aikaa,että jäi aikaa muillekin peleille.Ja toisaalta taas jos meinaa hankkia kaiken aivan täydellisesti niin se lisää pelin ikää aikalailla.
Grafiikka:4/5
Äänet:3/5
Käyttöliittymä:4/5
Ikä:4½/5
Kokonaisuus:4
Piristävä pelikokemus joka pitää mielenkiinnossa
koko pelin ajan ja luultavasti tästä pelistä
tulet puhumaan ystävillesi jos olet tätä lähiaikoina
pelannut.