PDA

View Full Version : ja tunteet tulee lyriikkana ulos... :P

Mirandos
7.8.2002, 17:52:15
tässäpä tätä tekstiä.. on olevinaan laulun sanat.. niitten ei oo sitten tarkotus rimmata..

I just look from the side

I sit in my room
missing my love
crying
and soon
dying
'cause my love
does not exist
Tear on my cheek
music on the
background
I cry
'cause my love
does not exist

All of my life
I've been
watching
never ever
touching
'cause my love
does not exist

I watch from the side
when my friends have fun.
I watch from the side
when they find eachother.
I watch from the side
when my life...passes me by.

My friends call me
to their homes
I
just can't go
I stay
'cause my love
does not exist.
I know that
I'm the
third one there
falling
'cause my love
does not exist.

I watch from the side...

I can't go
'cause my love
does not exist
I don't know
will my love
ever exist.

Tiedän: että siellä on kirjotus virheitä, asiavirheitä ja sanat tarkoittavat vääriä asioita. (thanks to my good,good english)
En tiedä: miksi tuonkin kirjoitin :P

nössö olen,
tiedän sen.
mutta silti
aina laulelen... :P

Rowena
7.8.2002, 18:27:50
Tykkäsin kovasti lyriikoistasi :) Välillä sanat olivat kuin omasta elämästäni...

Gabriel
9.8.2002, 17:40:45
Tunne välittyy runosta todella voimakkaana, ja oletan että se onkin sen pääasiallinen tarkoitus.
Ankea ja melankolinen teos tosiaan. Sääli että joku joutuu kokemaan noin. :/
Tiedän kyllä millainen tunne on, onhan tässäkin tultua hieman yli vuosi sitten pohdiskeltua jos yhtä niin toistakin sekä tietenkin yksinäisyyttä.

Lyriikat ovat hyvä tapa osoittaa tunteitaan. Tätä ei tosin kun ole osoitettu varsinaisesti kenellekään. :/

Flaming Amarant
9.8.2002, 18:06:57
... :(
*sanaton*
surullista

Mirandos
11.8.2002, 11:34:35
Originally posted by Gabriel
Tunne välittyy runosta todella voimakkaana, ja oletan että se onkin sen pääasiallinen tarkoitus.
Ankea ja melankolinen teos tosiaan. Sääli että joku joutuu kokemaan noin. :/
Tiedän kyllä millainen tunne on, onhan tässäkin tultua hieman yli vuosi sitten pohdiskeltua jos yhtä niin toistakin sekä tietenkin yksinäisyyttä.

Lyriikat ovat hyvä tapa osoittaa tunteitaan. Tätä ei tosin kun ole osoitettu varsinaisesti kenellekään. :/

[prklprklkuneiolemodeniineivoieditataprkl]
eipä tuossa ollut ikävä kyllä mitään taidokasta.. pelkkää tuskaa, ja sitä kyllä osaan kirjottaa.. laitampa tähän samaan ketjuun toisenkin runoni:

Lonelyness [leads to death]

Nobody holds me tight
Nobodu holds me near
I allways have to fight
against my lonely fear

I've allways been alone
I've allways been so sad
You think I'm like a stone
cold and also bad
(tää oli huono kappale :P)

I've got broken wings
I've got broken heart
I'm allready dropping tings
My death is here to start

Rope goes around my head
Rope goes around my neck
I'm trying to move step by step
'cause this lonelyness drives me dead
(ei rimmaa..tiedän :P)

One last step to my bed
One last step to my death
Angel of death is now fed
Nobody to disturb me I won't let

Here in the time of me
Here in the time of my doom
You smile, and I see
You're from the angels room

So near my death really was
So near you my friend were
You saved me ofcause
I see the light in the end of the tunnel there

Soon I can wish away my fear
Soon I can wish away my lonelyness
It's time for a happy tear
I'm no longer hopeless

I won't be alone rest of my life
I won't be like a stone anymore
I will be somebody's wife
I will have something to store.

I wish I would really see you smile
I wish I would really see the light
but still I am sitting in the dark night
knowing this is not right.

... :P tätä riittää aina :P

Semmosta muuten mietin, että järjästettäskö runokilpailu? KUAAPPEEEEEE!!?

yksisiipi
11.8.2002, 11:46:42
Molemmat tekstit olivat ihan hyviä, olen samantyyppisiä itsekin kirjoitellut. Hiukan oli kielivirheitä mutta mitäpä niistä, idea on tärkein. Ja muista, huonoja runoja ei ole niin kauan kun ne kertovat jotain kirjoittajastaan.
Humm, runokilpailu. Siinä olisi IDEAA :D
Min osallistuu ainaskin!

Purity
17.8.2002, 20:52:33
Kirjoitusvirheitähän noista jonkun verran löytyy, mutta se nyt on pieni ongelma. :)

Nuo ovat molemmat erittäin hienoja. Älä edes yritä väittää, ettei runossasi olisi ollut mitään taidokasta, nimittäin siinä oli. Tuo ensimmäinen oli erittäin hyvä esimerkki, ettei kaikkien sanoituksien todellakaan tarvitse rimmata.

Gabriel taisi tuossa mainitakin tuon, että tunne siitä erottuu erittäin voimakkaana. Sekin vaatii taitoa, eivät kaikki osaa pukea tunteita sanoiksi, vaan ne jäävät pelkiksi merkityksettömiksi kirjaimiksi siinä paperilla (tai tietokoneen taustalla), mutta sinä olet tässä onnistunut erittäin hienosti.

Tuo toinen rimmaa hienosti, olet saanut riimit oikeastikin toimimaan (sitä minä arvostan aina, koska olen aina itse ollut huono riimityksissä :)). Tästäkin välittyy selvästi se tunnelma (miten minusta tuntuu, että minä olen sanonut tätä vähän jokaisesta runosta jota olen kommentoinut? Mutta tottahan se on :)). Kauniitakin nuo ovat, surullisia, mutta kauniita.

Huonoja puolia en nyt löydä näistä kahdesta muuta kuin ne kirjoitus virheet, mutta noitahan sattuu jokaiselle. :)

Jos lisää kirjoittelet, niin olisi varmasti mukava lukea muitakin runojasi/sanoituksiasi. :)

Seyana
18.8.2002, 8:07:48
en yleensä pidä runoista, varsinkaan niistä "olin yksin, laineet sitä ja tätä, tulit, olin yksin."- tyylisistä. Tästä sinun omastasi minä kyllä pidän. :)
Riimitykset ovat onnistuneet hyvin, ja siltikään runo ei ole mitään lora ja rallattelua.
Kirjoitusvirheitä oli, mutta ei niistä sen enempää.
Olit todella osannut vangita tunnelmaa noihin sanoihin, ja se on hankalaa, itse en osaa.

Ensimäisessä ei riimejä ole, mutta silti se kulkee sujuvasti, eikä toki välillä.
Jos näitä saat lisää aikaiseksi, niin tänne vaan.

Raziel86
20.8.2002, 11:05:37
Sanat olivat aika tunteellisia joka oli vain hyvä juttu, mutta pitäisikö noita hiukan muokata?? Noista saisi ihan hyvin toimivat lyriikat jos omistaa Bändin tai jotain...Musiikki tyyli pitäisi vielä saada ja jotain mutta jos käy niin mä kokeilen ssanko noista sanoista mitään melodiaa keksittyä. :yay:

Mirandos
20.8.2002, 15:44:44
Kirjotusvirheitä. ne ovat suunnilleen elämäni tarkoitus :D eteenkin englanniks.. mie oon niin paksa enkussa ettei mitn rajaa

kiitos palautteestan. tämän voi varmaan sulkea, jos joku jaksaa. aivan sama

Purity
20.8.2002, 18:29:30
Minen tätä sulkisi muuten, mutta kun itse topicin aloittaja pyytää, niin suljetaan sitten. Jos joku muu moderaattori nyt kuitenkin näkee, että avataan uudestaan, niin ihan vapaasti. Ja myöskin Siiseli, jos satut tulemaan toisiin ajatuksiin, ja haluat tämän uudestaan avatuksi niin eikun lähetät PM:llä ja sanot, niin minähän avaan. :)

Juu niin ja se runokilpailu olisi omastakin mielestäni ihan hyvä idea, jos vain joku jaksaisi vaivautua sen järjestämään. Itsekin varmaan osallistuisin, häviäisin kyllä teille kaikille surkeasti, mutta ajatus on tärkein. :)