View Full Version : Muutama Grandia-hahmo
Hmm.. aluksi, kun en vielä käytännöistä ole varma, kysyisin, että pitääkö anime-aiheiset työt laittaa tuonne Manga & Anime: en? :huh:
Tässä nyt jokatapauksessa pari tälläistä työtä, jotka on jo vähän vanhempaa jälkeä.
Feena :
http://image1ex.villagephotos.com/pubimage.asp?id_=313420&uid=21882
Justin (väritys tietokoneella):
http://image1ex.villagephotos.com/pubimage.asp?id_=320336&uid=21882
=)
Noi on ylihienoja, hey! :D Feenan kuva on väritetty errrittäin hyvin!
Ihan hienoja joo, mutta noitten päät on aika isoja kun vertaa vartaloon. Muuten nuo on tehty todella hyvin, ja värityskin on onnistunut.
Crimson
9.8.2002, 23:58:41
Juu-u.... Nättejä on, ja kuten Jade jo mainitsikin, päät ovat ehkä turhan isoja, mutta tuskin se menoa haittaa!!!! :D
Ja väritys koneella on onnistunut (verrattuna omiini. Jotka ovat aivan HIRVEITÄ!!! :D Kuten jotkut varmaan muistavatkin tuon erään koneella väritetyn Yunani....)
Tosi upeita kuvia! Väritys on onnistunut hyvin ja nuo tunnistaa hyvin Justiniksi ja Feenaksi. :rispekti:iä sulle sen teosta. Piirrä seuraavaks vaikka Sue ja Puffy.
Originally posted by Crimson
Kuten jotkut varmaan muistavatkin tuon erään koneella väritetyn Yunani....
Kyllä muistan ja eikä se nyt ihan täydellisesti pielessä ollut. Oli siinä ainakin yritystä, jos ei muuta.
yksisiipi
10.8.2002, 1:13:26
Mahtavia. :D
Minnuun Grandia-hahmot iskevät aina ja varsinkin kun ne on hyvin piirretty. Kiitos, että sain nähdä nuo tutut hahmot (peli on ollut lainassa pikkuvelin idioottikaverilla koko kesän, enkä tiedä koska saan takas), alkoikin tulla ikävä.
Erittäin hienoja, mä pidin kaikkein eniten feenasta koska se oli niin hyvin tehty väritetty. Justinkin oli ihan hieno, mutta olisit voinut värittää sen ihan käsin. Noiden päät ovat aika isoja verrattuna vartaloon.
hienoja on...
Ah.. Malliesimerkki siitä, millainen viestin ei saa olla! Tämä on spämmiä, spämmi is iivöl. Luullakseni artistit haluaisivat vähintään kuulla, mikä on heidän töissään hyvää, ja samalla mahdollisesti kuulla, mitä parannettavaa saattaisi olla. Tällainen ei hyödytä yhtään ketään, vaan päinvastoin. Tällaisista kommentoijan respekti vain laskee. - David.A.Mage
voi anna anteeksi... miten mä saatoin tällasen tänne lipsauttaa.
Niin ja mun tarkotuksenahan on saavuttaa suuret postaus lukemat!!! ehdottomasti!!!!!!!
JA edelleenkin ne on mun mielestä vaan hienoja eli ei mitään lisättävää.
(kuudestakymmenestä postauksesta yks oli tällanen...)
-Ellei ole mitään oikein sanottavaa, älä sano mitään. Oikeasti, onko miellyttävää jos joku vastaisi noin SINUN ketjuusi?
-Gab
Postausluvun nostatuskselta tämä kyllä kieltämättä haiskahti. -Pinchi
... Pahastikin haiskahti, ja kaiken lisäksi respektihän se vain läpinäkyvästä yrityksestä vattuilla moderaattoreille laskee, eikös? Eli Gabhan sanoi kaiken oikein hyvin. Jos ei ole mitään sanottavaa, älä sano mitään. - David.A.Mage
Red-XIII
15.8.2002, 11:11:56
Feena onnistu paremmin ku Justin.. Musta on Justinissa jotaki vikaa.. Esim. sen miekka.. Se ei oo tarpeeks pitkä ja naamakin on hiukka pienempi! Justin on kylläkin paremmin väritetty ku Feena!
Ite omistan pelin.. Mut sori ku arvostelen.. :eh:
Editointi: Feenassa on hieman paremmat/aidommat värit! Mutta Justinissa on on vahvemmat mutta epä aidommat värit kuin Feenassa! Justinin naama on minusta kuitenkin liian pyöreä!
Hyviä töitä molemmat, erittäin hienoja, onnistneita töitä... Antaisin yhteiseksi numeroksi 9½ mutta se on minun arvostelu asteikolla 10! :D
Perustelutkin olisi ihan mukava nähdä... - David
En yleensä välitä mallista piirretyistä piirroksista mutta täytyhään sitä aina joskus välillä ;)
Tuo Feena on aivan maaaaaahtavan upeatsi puuväreillä väritetty! Rakastan tuollaisia, lisää tuollaisia :D Kun sulta näkyy löytyvän puuvärejä niin pidän niistä enemmän kuin koneväritetyistä :) käsintehdyt on aina niin kauniita :) ja puuvärit ja vesivärit lähellä sydäntäni. Justinkin on hauska :) Harjoittele vaan lisää koneväritystäkin!
Kiitoksia paljon kommenteista! :D
On todella mukava saada palautetta, olipa se sitten negatiivista tai positiivista. Ja kaikesta oppii, ja vinkeistä otetaan vaari. =)
Juu.. noista päistä voisi keskustella vaikka kuinka.. ;) Nämä olivat oikeastaan ensimmäisiä mangapiirroksiani (tyylini on aiemminkin ollut hieman mangamainen, isot silmät jne.. mutta joka tapauksessa), joten mittasuhteet olivat muutenkin aikalailla hakusalla.
Ja miekasta.. =) No, yksinkertaisesti paperin reuna tuli vastaan. Ja näin ei ikinä saisi käydä.. mutta sommittelukin meni varmaan hieman pieleen. ;) Ja Justin tuli hieman väärään kohtaan paperilla..
Red-XIII, arvostelu ei ole ikinä pahaksi. :)
Ja Rally-ho, Sue ja Puffy on kyllä aika mukavan kuuloinen aihe. Pitääpäs ottaa paperi ja kynä taas esille ja alkaa hahmotella, kunhan aikaa löytyy. :)
Croppola
21.8.2002, 18:21:04
Loistavia. Tosin Justinin pää vähän vaivasi minua mutta kokonaisuudesta anna 9½. Feena oli myös erittäin hyvä. Kyllähän noi Grandia hahmot hakkaa personassaan aina FF8 melko laimeat joukot.
Itse pidin Grandiasta erittäin paljon ja pakko myöntää, että kuvatkin olivat mieleeni. En yleensä pidä tuon tyyppisistä kuvista, mutta nuo sopivat erittäin Grandian tyyliin ja tunnelmaan. Jotenkin niistä jää hiukan lapsellinen maku suuhun, mutta se ei kyllä maistu millään tavalla pahalta. *hymy* Tuollaiset kuvat saavat hyvälle tuulelle.