View Full Version : WarioWare Touched!
Critis
14.3.2005, 16:18:45
Päätinpä tehdä aiheen yhdestä ensimmäisistä DS peleistä eli WarioWare Touchedista eli kuinka moni osti juuri tämän pelin DS:sän kanssa ja mitä mieltä olette itse pelistä. Itse omistan Gba version tästä pelistä niin piti sitten tietenkin myös saada uusi DS:ällekkin tuleva jatko osa. Uusia hullun hauskoja ja outoja pelejä on varmaan ylisata joihin kuuluu esim vessapaperin rullaaminen,vihannesten pilkkominen,japanilaisen kirjaimen piirtäminen ja tämä kaikki tehdään DS:sän mukana tulleen tikun/kynän kanssa. Mitä mieltä minä sitten olen tästä Warioware Touched! pelistä no sitä mieltä että erittäin omaperäinen ja hauska peli jota jaksaa pelata pitempäänkin jotta saa hankittua kaikki lelut Toy Room 1 ja 2:seen.
WWWWolf
14.3.2005, 19:56:31
Perjantaina sain koneen ja joskus myöhään yöllä sain kaikki mikropelit auki ja Pyoro T:n nurkkaan. Vieläpä joutuu säätämään että saa kaikki muutkin lelut... Läpäisypeli nyt ei hyytynyt kertaakaan tylsistymiseen, mitä nyt se Wariomanin viimeinen pomo otti hieman hikeä.
Muutamia täysin tarpeettomia naputtamisen aiheita täydellisen mobiilipelin täydellisessä jatko-osassa:
* Ei Orbulonia (eikä varsinaista älypelikategoriaa), eikä Dribble/Spitziä. Toisin sanoen, jos haluaa pelotella ihmisiä Orbulon-75-putkella, se pitää tehdä wanhalla pelillä. :) Toisaalta en juuri valita, Ashley on niin hupaisa tapaus että kyllä se nuo poissaolijat mättää. ("Gootti kannattaa aina." - The 69 Eyes)
* 9-Voltin klassikkovalinnat ovat vähintäänkin outoja, jotenkin vanhoihin peleihin ei kokonaan uudenlainen kontrollointi tunnu sujuvan... esmes Super Mario Bros-mikropelissä ensimmäiset ajatukset olivat tyyliin "kerää rahat millä? Missä se Mario on?" Toisaalta Zapper-lämmittelyt toimivat PALJON paremmin tällä kertaa!
* Jokaisella hahmolla on vain yksi bossin jälkeinen huilausvälianimaatio! :( Näitä oli tosi hauska metsästää vanhassa pelissä.
* Vähemmän mikropelejä kun ensimmäisessä.
* Ei taida olla yhtä paljoa ihan hyviä "leluja" kuin WarioWare Incin lisäpelit. Jotkut näistä ovat... ööö... eivät varsinaisesti tyhmiä, vaan hieman... no... leluja. :)
Tosin kaiken kaikkiaan koko homma oli varsin onnistunut ja vähintäänkin yhtä mieleenpainuva kuin edellinenkin peli - tosin en aio jättää vanhaa peliä missään nimessä "eläkkeelle" (tälläkin hetkellä kuljeskelen Touched DS-slotissa ja Incci GBA-slotissa)... Kerta kaikkiaan hupaisa peli.
Ja paljon asioita jotka lämmittivät mieltä aivan erityisesti:
* Ashley :)
* Night-time Allergies II: Snivel Disobedience!
* Taustabiisit englanniksi! ::laulaa mukana:: "Who's the girl next door living in the haunted mansion..."
Critis
16.3.2005, 20:38:31
Onhan täällä ainakin yksi minun lisäkseni joka tietää tämän pelin ja on pelannut tätä. Mielestäni 9-Voltin retro pelit ovat parhaimpia pelejä esim se missä joutuu DS tikku/kynällä nappaamaan kolikot suoraan laatikoista tai hyppäämään Goombien ja Kilpikonnien päälle ja tämä on tietenkin Super Mario Bros pelistä. Ja WarioWare Touched! musiikit ovat myös hyvät varsinkin Ashleyn Theme joka jää päähän soimaan ja Miken Theme on myös hyvä Mike Mike Go Go Mike. Mutta olisi hienoa saada lisää muiden kommentteja myös tästä pelistä.
Tuulisti
27.3.2005, 12:00:56
Hieman yli viikko sitten ostin kyseisen pelin aikasempien Wario-kokemusteni ja demon innoittamana. Nyt on peli suurinpiirtein tahkottu, ja toki hauskaa on ollut.
Hyviä puolia:
- Hauskat ja paikoin oikeasti innovatiiviset minipelit
- Mike (Go! Go! Mike!)
- Lelut, joilla oikeasti voi tehdä jotain
Huonoja puolia:
- Ne harvat minipelit, joita on hieman vaikea ohjata tikulla
- Jimmy T:n hölmö perhe
Miten muuten tietää, että on jo saanut kaikki lelut? Olen tehnyt vaikka mitä, mutta 1. huoneessa näyttäisi olevan vielä vähän tilaa..?
Tuota olen kerran käynyt expertillä testaamassa ja ihah hupaisahan tuo oli.
Ihan hyviä ideoita saatu noihin pikkupeleihin esim karvan irti repiminen tai vessapaperin rullaaminen.
En kuitenkaan ostaisi itselleni, saati sitten DS:sää.
WWWWolf
28.3.2005, 23:11:38
- Jimmy T:n hölmö perhe
No jaa, aika hölmö, mutta on sitä hömömpiäkin nähty. Kuten 18-Volt. :)
Huomasiko muuten kukaan, että...
9-Voltin nimi tulee NES-keskusyksikön ja 18-Voltin nimi GameCuben (vaiko kenties N64:n, ei ole sattumalta käsillä ko. vemplettä juuri tällä sekunnilla) käyttöjännitteestä - siis ainakin USA-versioiden jännitteistä? Miksei näitäkin olisi voinut sovittaa eurooppaversiossa 9.8-Voltiksi ja 12-Voltiksi :)
Miten muuten tietää, että on jo saanut kaikki lelut? Olen tehnyt vaikka mitä, mutta 1. huoneessa näyttäisi olevan vielä vähän tilaa..?
Katoin GameFAQsista, ja tässä tosi-vähän-spoilerillinen kommentti: Toy Room 1:ssä on 16 lelua ja Toy Room 2:ssa 17 lelua.