View Full Version : FF6 Terraa etsimässä
Olen pahasti jumissa siinä kohdassa jossa Terra lentää jonnekkin ja sitten se pitää etsiä. Olen mennyt sillä linnalla vuorten toiselle puolelle ja kolunnut kaikki 3 kylää, mutta en tajua miten pääsisin eteenpäin.
Terran löytää kaupungista nimeltä Zozo. Siellä on korkeita taloja, joista yhden ylimmässä kerroksessa Terra on. Minua hämäsi siellä se, että välillä piti hypätä parvekkeelta toiseen rakennukseen päästäkseni eteenpäin. Tiedät olevasi oikeassa paikassa kun vastaasi tulee oranssi mörkö. Toivottavasti tuosta oli edes jotain apua. :eh:
Kävin siellä Zozossa. Seillä oli joku kello jonka viisaria väänsin niin sain moottorisahan. Miten hypitään parvekkeelta toiselle? Olen kyllä käynyt kaikkien talojen korkeimmissa kerroksissa (niin korkealle kuin pääsee), mutta ei se minnekkään hypännyt vaikka kuinka nappia rämpytin.
Originally posted by Archux
Kävin siellä Zozossa. Seillä oli joku kello jonka viisaria väänsin niin sain moottorisahan. Miten hypitään parvekkeelta toiselle? Olen kyllä käynyt kaikkien talojen korkeimmissa kerroksissa (niin korkealle kuin pääsee), mutta ei se minnekkään hypännyt vaikka kuinka nappia rämpytin.
Ne joista hypitään on reunassa, ja se ukkeli hyppää itsestään, kun semmoinen tulee. Ei sitä voi sen paremmin selittää. Kuitenki aina joissain kohdin sen rakenuksen sivustoilla, tutki kaikki paikat, niin kyllä niitten pitäisi löytyä.
/toivottavasti tajusit jotn. mih selityksestä.^_^)
No minähän yritän selittää pikkaisen paremmin. Kun olet jonkin talon seinustalla, ja siinä seinässä on musta aukko niin mene siitä sisään. Sitten vasemmalle tai oikealle, riippuu missä on lähin seinä ja sitten se hyppää itsestään. Ole hyvä, en saanut paremmin taaskaan selitettyä...... Yritä pärjätä.
Originally posted by Rune
ja siinä seinässä on musta aukko niin mene siitä sisään.
Niitä sanotaan ikkunoiksi.
Niin, ja oviksi.
Yakomaru
12.8.2002, 16:53:14
Mene alimman talon ylimpään kerrokseen, jossa se yksi heppuli hyppii.
Koeta mennä ikkunan lähelle ja hahmo loikkaa itse.
Sitten siirryt vasemmanpuoleiseen taloon, kiipeät portaat ja hyppäät takaisin oikealle samaan taloon, mutta eri kerrokseen.
Siellä on vastustaja hoidettava ja sitten löydät Terran.