PDA

View Full Version : Kukkulan Kuningas? Mitä mieltä?

bigspin
8.8.2002, 23:01:21
Joo eli kattooko kukaan muu tota kyseistö ohjelmaa muuta kuin minä?Mielestäni ohjelma aivan huippu :) Dale,Bill ja Boomhauer ovat aivan loistavia tyyppejä :D Joskus jokku jaksot on kyllä aika tylsiä mutta enimmäkseen ne ovat hyviä.
Eli onko muita jokka tykkä ohjelmasta =) ?

Ren
8.8.2002, 23:22:28
Piilokonservatiivista ja Opettavaista silsaa. Dale on ihan hauska kuitenkin paranoiassaan. Että voikin Judge vajota alas täysin sekopäisen ja anarkistisen beavis & buttheadin jälkeen.

Ruhve
9.8.2002, 13:07:35
onhan siinä välillä aika hyviä jaksoja mutta välillä se vajoaa aika alas. katseleehan sitä aina silloin kun ei ole mitään mutta tekemistä. en suosittele uutta hakeville :confused:

Zell Dincht
9.8.2002, 19:58:33
Mun mielestä kukkulan kuningas on just mahtava sarja.Boomhauer ja Dale on just hyviä hahmoja tuossa.

mindless
9.8.2002, 20:06:46
No joo... :D Musta se on ihan OK sarja, kattoo jos ei muuta tuu... :P Hauska ainakin. xD

Anteeksi että olen olemassa. :D

yksisiipi
9.8.2002, 20:13:18
Kyllähän minä sitä joskus seurasin. Jostain syystä meni mielenkiinto sarjaan. Onhan se loppujen lopuksi ihan katsottava (varsinkaan hos sattuu tylsänä päivänä kääntämään kanavan kolmoselle oikeaan aikaan), mutta en ole addikti.

Sonya
9.8.2002, 21:30:42
Kyllähän sitä silloin tällöin tulee katottua.. varsinkin silloin, kun ei tule mitään parempaa muulta kanavalta! Joskus katsoin sitä ihan säännöllisesti, mutta kiinnostus lakkasi sitten myöhemmin melkein kokonaan.. syytä en tiedä.

Heldy
10.8.2002, 11:50:31
kyllähän sitä viitsii katsoa,
mutta välillä siitä löytyy hyvin
mauttomiakin vitsejä jotka..tylsyyttävät
koko ohjelmaa.. Yritän aina välillä katsoa sitä
(eli melkein joka kerta) mutta en ole kuitenkaan
riippuvainen ohjelmasta.
paras on kyllä Dale !

auron_86
10.8.2002, 12:31:58
No jaa, kattoohan sitä aremman puutteessa. Mut silti ite tykkään enemmän Simpsoneista. Simpsoneita joka arkipäivä, se olis ihanaa. Onhan Kukkulan Kuninkaassakin hyviä henkilöitä ja hauskoja hetkiä, mut eipä sitä kyllä kato jos tulee jotain parempaa.

Rowena
10.8.2002, 15:30:56
Katson silloin kun on tosi tylsää ja kun ei ole parempaakaan tekemistä... Kyllä se ihan hyvä on :)

Deux
10.8.2002, 17:43:27
Joskus katson eli silloin kun satun tv:n ääreen sopivasti [aika harvoin]. Mielestäni Simpsonit on parempi mutta meneehän tuokin niiden puutteessa..

Enpä edes kauheasti tykkää siitä tavasta jolla se on piirretty :blah:

~*~johan se typå kuoli~*~

Roakel
10.8.2002, 18:14:02
En ole ikinä välittänyt kyseisestä sarjasta, vaikka välillä jos on tylsää niin katon sitä. Se on tylsästi piirretty ja se luo tylsän tunnelman.

Chang
10.8.2002, 21:10:26
No joo kyllähän tuota aina silloin tällöin kattomaan.Yleensä silloin jos sattuu kattomaan tv:tä ja vaihtaa kanavan kolmoselle.
Ihan hyvähän tuo joskus on.

Jabberwokki
17.8.2002, 14:57:32
Seurasin aluksi parin jakson verran, mutta sitten se meni ihan tylsäksi. Nyt olen välillä kattonut jos ei oo ollut muuta tekemistä. Onhan siinä pari hyvääkin jaksoa tullut, kuten se Rabies-jakso.

Red-XIII
19.8.2002, 17:33:57
Joo... No kaikki muuttuu.. Kuten minä! Tykkäsin enne Kukkulan Kuninkaasta Mutta nykyään se alkaa olla aika ei kiva sarja! En kyllä tiedä miksi en siitä enään niin paljoa katso mutta silloin kun koulusta ehtii ja se on nauhotettu ni silloin kyllä katon sen! Shout Park ois nykynen "Lemppari piirretty" mut kyl mä töllöttimestä paljonkin perustan! :D

Pinchi
20.8.2002, 11:26:25
No jaa, suhteellisen vamma sarja. Joskus sanottiin että siitä tulisi haastaja Simpsoneille, tai siinä on syvällisempiä juttuja jne, mutta enpä ole samaa mieltä. Ainoa yhteinen asia niissä on se, että ne ovat piirretty perhesarja.

Nightblade
30.8.2002, 12:43:32
Onhan siinä sarjassa pari hyvää puolta (Dale, Bill ja Boomhauer), mutta yleensä jaksot menevät iloisen opetuksen puolelle. Ennen olisin niitä katsonutkin, mutta kun sarjaa näytettiin vain puolenyön aikaan (älynväläys!).

Torspa
2.9.2002, 18:42:22
Kukkulan Kuninkaan katson aina kun muistan ja kun on mahdollista.

Eli siis kyseisessä ohjelmassa on esim.Dale ja Bill.Kaksikko jossa toinen luulee itsestään liikoja eli siis Dale ja yksinkertainen juntti Bill.Sen takia pidän Kukkulan Kuninkaasta.Eli siis Billin ja Dalen takia.:D

Zarin
2.9.2002, 22:10:19
En katso. Mielestäni sarja on hyvin tylsä, ja päähenkilötkin ovat piirretty rumasti ja ovat jotenkin vastenmielisiä, eikä sitä huumoristakaan tunnu juuri olevan tietoa.

KalTorak
11.9.2002, 16:53:20
Kyllähän se ihan hyvä ohjelma on. jos huomaan että se tulee telkkarista niin tuleehan se katsottua.
Kyllä Simpsonit ja Futurama kuitenkin parempia ovat :D

Safir
14.9.2002, 8:19:25
Kyllä sitä voi katsoa joskus. Ihan hyvä sarjahan se on, mutten minä ihan jokaista jaksoa ole katsonut. Alkaa vähän tympimään niitten ukkeleitten kaljan juonti. Saisivat tehdä vaihteeksi jotain muutakin. ^^;; Siinä on jootain hupaisaa, ettei oikeastaan tiedä itkisikö vai nauraisiko peräti joissain kohdin. (taas selitän ihan outoja, eläkää välittäkö. Mun aivot on nyt jauhona näin aikaisin aamusta.:D)

Hessu
14.9.2002, 19:30:09
Silloin tällöin eksyn katsomaan sitä ja pitää sanoa että kyllä se on sitten huvittava :D .

Yuana
20.9.2002, 13:02:31
Kyllä se ihan hyvä on mutta parempiakin on nähty. Muutaman jakson olen katsonut enkä ole kiinnostunut. Se on aika tylsä. Äänetkin on myös aivan yök.

Chastity Rowan
20.9.2002, 13:30:27
Originally posted by Jade
Kyllä sitä voi katsoa joskus. Ihan hyvä sarjahan se on, mutten minä ihan jokaista jaksoa ole katsonut. Alkaa vähän tympimään niitten ukkeleitten kaljan juonti. Saisivat tehdä vaihteeksi jotain muutakin. ^^;; Siinä on jootain hupaisaa, ettei oikeastaan tiedä itkisikö vai nauraisiko peräti joissain kohdin. (taas selitän ihan outoja, eläkää välittäkö. Mun aivot on nyt jauhona näin aikaisin aamusta.:D)

Totta. Ei se oo hauskaa kattoo kaljamahasia äijiä jotka kittaa kaljaa aamusta iltaan eivätkä tee mitään muuta.
Mun mielestä siinä sarjassa on kuitenkin sitä jotain joka saa aina välillä kääntämään kolmoselle tai subille kummalta se sillä hetkellä tuleekaan.

Prometheus
16.10.2002, 19:29:13
Aivan hirvittävä sarja, perseestä. Säälittävän surkea Simpsonit-kloonikehitelmä.

Sen päähenkilöperhekin on ihan idiootti. Se emäntä ja isäntä on aivan ankeita Marge ja Homer -kopioita. Muistakaan hahmoista ei ole juuri mitään hyvää sanottavaa.

Piirrosjälki on aivan surkeaa. Ei semmosta kestä.

Äänet on myös hirveitä, vähintään yhtä huonoa kuin piirtokin. Ärsyttävän kuuloisia ja näköisiä ihmisiä. Kaikista järkyttävin näky on se "olevinaan" päähenkilötyyppi.

Juonet ei vois olla kehnompia. Ei niistä sen enempää. Henkilöiden persoonatkin on ihan oksettavia. Ja se kaljanjuonti v**ttaa.

Joskus oon erehdyksessä katsonut muutaman episodin ja sillonki haukun koko sarjan maanrakoon.

Miksi tuollaisia näytetään telkussa?

En tiedä mistä agressioni johtuvat? Mutta enpä kyllä välitäkään tietää, on se sen verran helvetillinen sarja.

Toivottavasti tälläsiä saa postailla. En tarkoituksella riko mitään sääntöjä. Mutta ei tämä kai niin hirveä ole. Ei tuota tarvita enää, ei...

//Voi helvetti sentään minkälaisia sitä on tehnyt joskus. Oli aivan pakko korjailla ja muutella tätä, kun en voi kestää, että nämä vielä näkyvätkin täällä :P No juu, tiedänpä minkä laitan seuraavaan "Noloin postaus"-ketjuun omaksi suosikikseni.

Oktobotti
17.10.2002, 10:13:22
Olen joskus muistaakseni unohtunut katselemaan kyseistä sarjaa, mutta ei se minussa sen kummempaa mielenkiintoa herättänyt. Keskinkertaista tasoa, eikä tuo lajityyppiinsä mitään uutta.

Mizakki
17.10.2002, 14:38:16
Kyllähän sitä on tullut välillä katsottua.
Onhan se joskus hauska,
mutta ei sitä koko ajan jaksaisi katsoa.
Dale on kyllä paras hahmo sarjassa. (ihan hullu. :) )

sketsie
23.10.2002, 14:33:28
Mä en tiedä miten joku voi tykätä siitä sarjasta? Must se ei oo yhtään hyvä!! Se huumori mikä siinä on niin huono että. Sais lopettaa sen sarjan.. :prkl:

Tämä oli sitten minun mielipiteeni.

Daim the Damned
2.11.2002, 22:38:31
Ihan soppeli sarja mutta ei pärjää esim. simpsoneille tai futuramalle. Joskus siinä on joku aivan sairaan tyhmä aihe, niinku yhessä jaksossa ne väitteli että kumpi olisi parempi, tavalliset vai vettä säästävät vessat.

LizzieFox
12.11.2002, 13:01:15
Kyllähän sitäkin tulee aina joskus katsottua jos huomaa vaikkapa teksti teeveeltä että kukkulan kuingas alkaa parin tunnin sisällä.
Mutta en minä muuten sitä katsele ja kiihkeästi odota että se tulisi.

Jutut siinä ovat ihan hauskoja..:)
Tulee ihan tavalliset perheet mieleen.
Boomhauer on ehdottomasti paras.