View Full Version : Tekken 3..
Melinda
9.8.2002, 13:56:09
hmm en nyt nähnyt muutakaan paikkaa jonne tän pelin vois siottaa joten tänne sitten..mun mielestä tää tekken on yksi parhaimpia psx pelejä..(ei tietenkään voita ff8 ja ff9:ävaikkka grafiikaltaan onkin parempia)ja musiikit ovat aivan mahtavia..vaikken kauheesti ookkaan ehtiny viel pelaa yksinpelinä niin vaikuttaa silti tosi kivalta peliltä..kaksinpelinä tosi mukava..eiköhän siinä tarpeeksi kehuja? :)
Rowena
10.8.2002, 15:58:06
Minulla on Tekkenit 1-3 ja kolmonen on niistä ehdottomasti parhain :) Musiikit on hyviä ja ohjattavuus on loistava, ainakin aikaisempiin osiin verrattuna. Yksinpelissäkin on paljon tekemistä kun hommaa kaikki puuttuvat hahmot ja kaksinpeliä on hauska pelailla kavereitten kanssa :)
No kyllähän sitä tuli pelattua silmät pyöreinä kaverilla kun ei muilla ollut vielä sitä.Piraattina se mun kaverilla oli,noin kolme viikkoa ennen kauppoihin tuloa.
Tekken3:sta pelattiin yötä päivää silloin kun mä sain sen omaksi (heti kauppoihin tultua)
Siihen aikaan siinä oli kyllä mahtava Grafiikka ja Musiikki on hyvää vieläkin.Mut nykyään ei jaksa oikeen pelata sitä kun kaikki hahmot ja kaikki salaisuudet hankittiin heti alussa.Kaksinpeliä tuli kyllä hakattua kaikista eniten.se vaan oli niin hauskaa.
Aina silloin tällöin pelaan tuota Tekken Tagia.Tekken4:sta odotellessa
Kyllä mullakin on se.
Musiikeista en nyt tiiä, ei ne nyt niin kauhean hyvät ole :\
Kyllä se pari kertaa on tullut jauhettua läpi :D
Yoshimitsu on paras henkilö.
Tekken3 on toiseksi paras Tekkeni koko maailmassa!!!11
Tekken Tag on ykkönen, häviää kolmoselle vain musiikeissa.
Tagissa liikkuvuus on ketterämpää ja hahmoilla on enemmän
liikkeitä ja tekniikoita.
Noh ei tähän nyt tultu puhumaan tagista vaan kolmosesta.
Tekken3 on... no hyvinkin mukava peli.
Onnistun jopa voittamaan Da Ultimate-Tekkenmasterin siinä joskus. :P
// ihan turha postaus, myönnän. :)
Jim Profit
14.8.2002, 9:57:13
Originally posted by Eltsi
You`re no match for my superior kung fu, young grasshopper.
Samat sanat, minähän se sinua Lein Kukkoilun jalossa taidossa koulutin Siperiassa vaatien äärimmäistä kurinalaisuutta ja keskittymistä ... :)
Ja alueen topicciin palatakseni, hyvä peli joskin jää tagille hahmojen määrässä ja liikkeissä..loppuvideot ovat kyllä mahtavia , varsinkin Bryanin.. :)
Torspa
25.8.2002, 18:20:43
Kyllähän Tekken3 on psx:än paras kick em'up tyylinen peli,mutta se on mielestäni hieman liian helppo ja lyhyt.Parasta kyseisessä Tekkenissä on kyllä Tekken force- ja ball moodit.
Kyllähän sitä varmaan(eli varmasti:D)vielä tulisi pelailtua,mutta minulla se meni rikki:(.
Tordragon
27.8.2002, 17:59:16
Originally posted by Eltsi
Ainoana miinuksena voidaan antaa se, että TTT:n jälkeen tuntuu kun pelaisi hieman handikäpinä. (Missä on esim. drunken tiger lash to drunken master stance [b+1~f] tai twin snake strikes to crane stance[f+1+2~f] :( )Jep, kolmosta olisi muuten varmaan jaksanut jauhaa, mutta tosiaan olo on kuin liikuntarajoitteisella (sp?), nimenomaan noiden uusien liikkeiden takia (King: f+4 ja BT 3), jotka vielä sattuvat olemaan tarpeeksi käytännöllisiä kokomittaiseen käyttöön.. ja neljättä osaa tosiaan odotellessa, kuolannut jo tarpeeksi previkkapätkille ja sen semmosille mitä on hommattu *grins* Varsinkin tuo uusi liike, BT 3, 1+2, siinä (mitä taas on kuolattu previkkapätkistä, har) vain lisää odottamista. Jotain VF4:sta joutunut pelaamaan ihan vain T4:sta odotellessa..
yksisiipi
28.8.2002, 6:43:19
Olen pelannut vain kakkosta (vähän) ja kolmosta (toosi paljon). Onhan tuo ihan mukavaa mättöä varsinkin kavereiden kanssa, mutta silleinkin siitä menee maku turhan nopeasti. Kyllä paras saman-koneen-äärellä-kaksinpeli on ehdottomasti Worms 2, se ei jaksa edes kyllästyttää.
Jeps, Tekkenit on kyllä loistavia. Ostin T2:n joskus vuosia sitten, ja se oli pitkään lempipelini. Sitten kuitenkin ostin myös Tekken 3:n (en kyllä yhtään muista mistä, milloin tai miten...). Ja se on edelleen yksi parhaita pelejä mitä tiedän. Musiikit sopivat peliin loistavasti, animaatiot ja kontrollit pelaavat erittäin hyvin, ja mukavasti pelattavaakin löytyy. Tekken on myös todella hyvä keino purkaa vihaa... :D
Lempihahmoni on pai tö vei Jin. ;)
Ai niin, myös Tekken Advance on mainio peli. Olen pelannut vain emulaattorilla, mutta luulisi olevan hyvää ajanvietettä esmes pitkille automatkoille tms.
Melinda
11.9.2002, 16:45:58
Mäkin laitan sit lempi hahmoni niinku moni muukin..eli itse tykkään Xiaoyu:sta (pelaan melkeen aina) mutta on Lei,Julia,Hwoarang,Jin:kin tosi mukavia.. :)
Multa löytyy kyl, vaan Tekken 3.
Sekään ei toimi.(Kaveri rikko!) :mad: :murjotus:
On muuten entinen kaveri...
Pras hahmo on kyllä Law.
Roakel
25.9.2002, 16:09:08
Sain tekken 3 lahjaksi samoina päivinä kun se tuli myyntiin, sen jälkeen sitä on pelailtu aika paljon. Minun mielestäni Hworang on tosi hyvä hahmo vaikka sen kombo potkuja tuleekin parilla napilla, pidin myös sen tyylistä.
Juu, omistan Tekken 3:n. Ykkös ja kakkosversio oli lainassa, kaikki tuli pelattua läpi.
Kivoja pelejähän ne on, parhaimpia mätkintäpelejä. Grafiikaltaan että musiikeiltaan ja toimivuudeltaan.
Tag tournamenttia en omista, kun ei ole PS2:ta.
Tapahtui niinkin, että Tekken 3 meni paskaksi, kaverin ansiosta.
Nyt taas olen enemmän FF fani, kun muiden pelien fani, sen takia olen kaikkien inhoksi taas täälä foorumeilla viikon, kunnes taas kyllästyn. =)
Vinyacarkaiel
5.10.2002, 11:40:15
Minä omistan Tekken 2 ja Tekken 3, ja olen pelannut em. plus Tekken 1, Tekken Tag ja Tekken 4. Ja kaikki ovat hianoja omalla tavallaan.
Mielestäni Tekken 3 on aivan mahtava, varmastikin yksi parhaimpia pelejä PS1:lle. Grafiikat ovat nättejä ja aika bugittomia (mitä nyt että esim. Jinin vyötärö tekee omituisen kierron kun tekee potkua...), ja ohjaus toimii sulavasti.
Musiikit ovat mielestäni aika peruskamaa, Jinin Remixiä lukuunottamatta. Dang, siinä on UMPFia. Se repii! Ainoa Tekken 3-biisi, jonka olen polttanut CD:lle asti. :) Mikä minua vain mietityttää on se, miksi vain Tekken 2:een on laitettu vokaalikappale. Yleensäkin, Tekkenin musiikit ovat hyviä, ja muutama nousee ylemmälle tasolle.
Suosikkihahmoni kaikista Tekkeneistä on kyllä Hwoarang ja Jin. Ei voi mitään. Hwoarangilla pelaan aina, ja Jin on niin... Jin.
<^-^>
mindless
5.10.2002, 12:40:43
Joo on sen munkin mielestä hyvä :D
Hwoarang on yks parhaista ;) Ja on niitä sitten muitakin... Brian ja Kuma ja ja ja...
En oo pelannut muita kun tekken 3:sta, tai oon mä tainnu joskus jotain kakkosta jossain pelata... ;)
Ja sitte kun [/JOS] saan ps 2:n niin siihen on pakko saada tekkken nelonen.
Iiiihan pakko :D
Naukseri
15.12.2004, 20:42:46
Itse olen jynkhännyt tuota Tekken kolmosta melko paljonkin. Pidin sitä jotenkin muita mättöpelejä korkeammalla, johtunee siitä että se oli ensimmäinen mättöpelini. Pelasin sitä vaikka kuinka pitkään, kunnes opin, että nappuloiden hakkaus ei ole avain voittoon. Siitä alkoikin sitten rankka iskujen, torjumisen, combojen ja väistelemisen opettelu ja kertaus. Isoveljeni oli "tukenani", joka siis tarkoittaa että hän oli voittamassa minut koko ajan. Sitten veikka kiinnostui tietokoneesta enemmän joten se jäi niille teilleen. Itse jatkoin pelaamista viimeiseen saakka, ja vieläkin kysyn kavereiltani "Pelataanko Tekkeniä?".
Nyarlathotep
16.12.2004, 13:13:23
Tekken 3 on pleikka ykkösen taistelupelien aatelia. Itse minulla ei ole tätä peliä koskaan ollut, mutta lainassa se on ollut sitäkin useammin. Vaikka Tekken 3 ei ole ehkä ihan Dragonball z budokai-pelien veroinen, niin sitä on hauska jynkhätä tuntitolkulla päivät pitkät. Onneksi tämä peli ei ole liian helppo. Se on jopa aika vaikea vetää kaikilla jätkillä läpi. Pelissä ei juonella suurempaa osaa löydy. Tyypillinen hakkaa-kaikki-tyypit-ja-hanki-samalla-lisää-tyyppejä peli. Yksin pelattaessa peli on aika löyhä, mutta kun kaksi kaveria alkaa pelaamaan, niin johan nousee riemu kattoon. Erityistä huumoria peliin tuo se kännissä oleva ukko joka ei tottele käskyjä. Tekken 3 on vanha peli mutta sitä jaksaa pelata vieläkin, koska kukapa ei taistelupeleistä pitäisi. Olivat ne minkälaisia tahansa.
fireboy
16.12.2004, 13:53:28
Aah, Tekken 3, peli, jota rakastan paljon...
Pidän siitä aika paljonkin. Musiikki on mahtavaa ja sen grafiikka jes, mutta pelattavuus menee perseelleen, kun siinä on menty kaikki mahdollinen läpi.
Peli, jossa on 21 pelajaa tekee juuri sen, että pitää sanoa:
I'm lovin' it! :D
johannes_mikael
28.12.2004, 21:33:24
Tämähän on aivan mahtipeli. Juuri se syy miksi ostin Sony Playstationin. ihmettelen miksi en kyllästynyt tähän peliin vaan pelasin aina läpi uudelleen ja uudelleen. Aina oli yhtä jännittävää. Parhaasta hahmosta en osaa sanoa. Ne ovat kaikki hyviä.
Paras multiplayer peli pleikkarille ihan reippaasti (Quake kakkosen jälkeen)
Super Saiyan
2.1.2005, 16:29:47
En tunne ketään pleikan omistajaa, joka ei olisi pelannut/nähnyt/kuullut kyseistä peli sarjaa. Itse olen pelannut kakkosta ja kolmosta (tätä enemmän koska ystävälläni Archdemonilla on tämä kyseinen mättöpeli) ja täytyy todeta, että Tekken on edelleen Pleikkari ykkösen lähitappelu pelien aatelia, sillä ei monessa sen ajan pelissä ollut niin hyvää grafiikkaa, musaa ja pelattavuutta.
Velvety
3.1.2005, 17:28:11
Omistan vain ja ainoastaan Tekken kolmosen. Pidän pelistä, sillä se on jotenkin niin hyvä. Sen musiikit ovat meneviä ja siitäkin plussaa. Grafiikassakaan ei ole haukkumista, ei ainakaan tällä hetkellä. Olen pelin pelannut läpi monta kertaa ja tahtoisin nytkin mennä pelaaman sitä, mutten yhtään osaa sanoa, minne olen sen hukannut. :'(
Minusta kaikki hahmot ovat omalla tavallan aivan loistavia, en siis osaa sanoa, kuka on suosikkini, joten voisin sanoa, että kaikki hahmot ovat todella hyviä. Heillä kaikilla on erilaiset kyvyt ja se oikeastaan onkin ihan hyvä juttu.
Juu on tultu aikoinaan hakattua tuo peli monen monituista kertaa läpi joka vaikeus asteella. Nykyään en enää semmoista jaksa ja peli on isosiskon kämpillä kun se jaksaa vielä pelata. Mutta kuitenkin, kiva peli se on, sitä on kiva pelata kavereiden kanssa, mutta yksin siihen kyllästyy nopeaan. Jostakin syystä kuitenkin tykkäsin Tekken 3:sta enemmän kuin Tekken 4:sta, Tekken 4 kun ei enää vaan jotenkin iskenyt, kun taas Tekken 3:sta jaksoi aikanaan pelata.