PDA

View Full Version : Lulu vai Rikku?

Ceassa
9.8.2002, 15:04:40
Joo. Huomasin juuri pelatessani FFX:ää uudestaan läpi, että Tiduksen lähtiessä huristelemaan Lake Macalanialta milläliemoottorikelkantapaisellamachinalla, kyydissä istuu joko Lulu tai Rikku. Itse sain ensimmäisellä kerralla Lulun ja nyt Rikkun, joten kysynkin että kumman neitokaisista te olette saaneet? =)

Celeb
9.8.2002, 15:18:20
Tämä on hieman sama kuin FFVII:n Gold Saucer -juttu.
Siis kenelle ihmiselle olet kiltti/mukava tulee sinun mukaasi siihen kelkkaan. Kuten seiskassa Aeris, Tifa, Yuffie tai jopa Barret.

Minä sain Lulun molemmilla kerroilla kun pelasin. Ja veikkaan, että saan vielä kolmannellakin kerralla jos oikein huolella pelin läpi vedän.

Viv
9.8.2002, 17:49:04
Minun kyydissäni koikkelehti Lulu. Myyf... Minen kyllä ole mitään kilttiä sille sanonut X)

Muutsen, missä kohtaa pystyi edes olemaan kiltti Lululle tai Rikulle? :huh: Minä en muista yhtään sellaista valitse-kumpi-vastaus-kohtaa. Jos ymmärrätte, eh?

AlkoTanko
9.8.2002, 18:21:37
Eikö se mene silleen, että kumpi on ollut taistelussa Tiduksen kanssa eniten, ja kummalle Tidus on heitellyt parannuksia ja niin päin pois?

Korjatkaa jos ei pidä paikkaansa.

Safir
9.8.2002, 18:28:44
Minulla on aina ollut Lulu siellä takana. Pöh.. en ole kasvattanu sitä, en parantanut, mutta aina se menee sinne takkse. Njåå, ihan sama se minulle. ^^

// Tuli vaan mieleen tuosta, että miten saa kenetkin taakse istumaan. En ole ihan varma, mutta aina kun pitää/voi puhua ukkeleille, niin puhuu jos vaikkapa haluaa Rikkun taakse, niin sille ekana, aina vastaa jotenkin sille mieliksi, parantaa sitä, sillä tavalla.

Sonya
9.8.2002, 21:35:08
No Luluhan se siellä takana on aina ollut *pöh*
Olishan se mukavaa sinne välillä saada Rikkukin istumaan..
Mutta no.. itsehän en siihen hirveästi ole voinut päättää..

Shaft
10.8.2002, 0:21:24
Joopa joo... mullaki on molemmilla kerroilla istunu Lulu siel takana. Ja mun käsittääkseni se hommaa menee nii miten Muukalainen sano. Eli käyttää taisteluissa, parantaa, on ystävällinen jne. Lulu sinne kyl helpommin tulee, Rikku on vaa yksinkertasesti niin turha et ei sil jaksa pelaa jos ei ole pakko. :/

Seyana
10.8.2002, 11:25:57
Ekalla kerralla Rikku, tokalla Lulu. (Ja läpi on siis silti menty vain kerran,kun ekalla kertaa oli se surkea Sphere Grid, niin ei siitä mitään tullut..)
en kyllä ole tietääkseni koskaan mitenkään erikoisesti parannellut Tiduksella Rikkua enkä Luluakaan, kun Yuna hoitaa sen puolen. Kaikkia ukkoja olen myös käyttänyt tasapuolisesti tappeluissa..

Deux
10.8.2002, 21:35:28
Siinä ainoassa seivissä olen saanut kyytiin Lulun.... Muttei kyllä ole harmainta aavistusta miten. En ollut ainakaan kohtelias kenellekkään...

offtopic
Muuten tämä on aika hassua mutta miulla on ollut Tiduksen Blitz Ace overdrivevessä ekana Lulu, mutta nyt se on vaihtunut Yunaksi.... mistäköhän syystä??
/offtopic

Dante
10.8.2002, 21:43:22
On ollu vain Rikku, mutta hyvä niin sillä Lulu ei ole niitä parhaimpia hahmoja.

Mitä tohon Blitz Ace juttuun tulee vaikuttaa siihenkin Affection levelit, sekä kuinka paljon niitä pitää ryhmässänsä taisteluiden aikana.

Tidus_88
10.8.2002, 23:27:14
Lulu mulle on tullu,en edes tienny,että siihen kelkkaan voi tulla Rikku.

enki
12.8.2002, 9:42:28
no, minulla oli ekalla kerralla rikku ja tokalla lulu. en itsekkään tiennyt mistä tuo johtuu, mutta kait se siitä että on ystävällinen. sanoin ainakin lululle guadosalamissa että 'you're mor my type lulu' :D :D

Ra
12.8.2002, 11:17:41
Minulla tuli Lulu:D. Hyvä vaan Lulu on paljon kivempi kuin Rikku.
En ole kylläkään pitänyt Lulua paljoa taistelussa mutta en kyllä Rikkuakaan.

Jabberwokki
16.8.2002, 13:15:40
Mulla tais olla Rikku. Olisinpa saanut kyytiin mielummin Lulun, se ei sentään puhu niin paljon.

AlkoTanko
16.8.2002, 16:20:13
Tiedättekö muuten, ettei siihen taakse välttämättä tule istumaan Rikku tai Lulu? Olen nimittäin kuullut, että Tiduksen vieressä voisi suhata omalla kelkallaan joka Auron tai Kimahri. Mitenköhän lienee...? :eh:

RED XIII
16.8.2002, 16:34:02
Mulla tuli Rikku.Se varmaan vaikuttaa tohon asiaan kuka tulee kyytiin,kun Quadosalamissa puhuu tarpeeksi Lululle ja se sanoo ettei Tidus sais rakastuu Yunaan,ni siihen voi vastata:
Too late
Okay...tai jotain
You're more my type,Lulu
Mä vastasin ton ylimmän ja Rikku tuli.

Purity
18.8.2002, 13:39:35
Ensimmäisellä kerralla Lulu, toisella kerralla Rikku.

Tätä kuka siihen taakse tulee ei katsota pelkästään sen mukaan, että mitä on tehnyt jossain yhdessä kohdassa peliä. Jos on joku kohta, missä on kaikki ryhmän jäsenet koolla, niin puhuu sille ensimmäisenä, jonka haluaa viereen.

Sitten joskus kun on vastaus vaihtoehtoja niin yrittää vastata sillä tavalla, minkä ajattelee olevan mieleen sille henkilölle, jonka haluaa viereen.

Taisteluissa jos Tiduksella herättää henkiin/parantaa, niin se lisää mahdollisuuksia saada se henkilö viereen (mutta tätähän ei ole pakko tehdä, kun on niitä muitakin kohtia), sitten jos ei missään tapauksessa halua sitä jotain viereen niin Tiduksella voi alkaa lyömään sitä, niin se luonnollisestikin vähentää niiden pitämistä Tiduksesta.

Itsekin olen kuullut, että siihen viereen voi myös tulla Auron tai Kimahri, ja luulen että tämä on tottakin (varma en ole, mutta luulisin), tämä kun nyt ei ole edes mikään huhu sieltä hulluimasta päästä, niin ei olisi paljon järkeä tuollaisesta keksiä mitään turhaa huhua.

Joku taisikin tuon Blitz Ace systeemin selittää, joten sitä on turha lähteä tässä toistamaan.

Sitten siinä lopussa Sinin kanssa taistellessa kun hypätään pois ilmalaivasta, jos Wakkalla on korkein Affection level niin se hyppää pois ensimmäisenä. En tiedä miten monen henkilön kohdalla tämä toimii.

Nämä tiedot on suurimmaksi osaksi saatu auron_86:n selityksistä, kun joskus kysyin tätä tuolla FFX kysymysten topista, ja jotain pientä tuossa taitaa olla yhdeltä toiselta foorumilta luettua. :)

Raziel86
19.8.2002, 16:32:46
No muutetaan tää posti paremmaksi.
*Aloittaa remontin*
No, niin siispä...minä en tajua tuota juttua. Miten Rikkun muka saa kyytiin kun minä olen saanut vain Lulun. Se mitä Guadosalamissa joutuu tekemään ja juttelemaan Lululle, onko siitä todella apua??Ite en ole sellaista huomannut.

Miner
25.8.2002, 11:03:33
Kun oon kaks kertaa pelannu molemmilla olen saanut Lulun.

Tommistus
25.8.2002, 11:26:03
Mulla siellä kelkassa hihhuloi Lulu. Ihmettelen koska en ole erityisesti edes pitänyt Lulua ryhmässäni taisteluissa. Sitäkin ihmettelen koska Lulu myös heittää mun Blitz Ace Overdrivessä pallon Tidukselle, mutta miksi. Lulu käy taisteluissa ehkä 1/10. Yleinen ryhmäni on Tidus, Auron ja Wakka/Rikku (syrjin Rikkua mutta se on ainut joka osaa, tai siis osasi varastaa) joten miksi Lulun täytyy olla nimun Tidukseni valittu?

cappel
25.8.2002, 15:10:34
no Lulunhan minä olen saanut vain

mazzeneko
26.8.2002, 21:21:13
Olen saanut kummatkin myös.

Auron
31.8.2002, 15:28:34
Ei kumpikaa, heitetää ne molemmat kaivoon ja Auron on nro 1! ;D :tultamunille:

Catch a fish
31.8.2002, 16:00:01
Originally posted by Nazna
Ekalla kerralla Rikku, tokalla Lulu.

Samoin. Sama parantelu/kiltteys-systeemi toimii Tiduksen viimeisessä overdrivessäkin. :D
Se on hienoa, kun Lulu hihittää ja heittää pallon.....

Tiesittekös sen ??
:D

Torama
31.8.2002, 18:12:22
Ekalla Lulu tokalla Rikku.

Just niin kun sanottiin, Tiduksella pitää parantaa sitä hahmoa jonka haluaa siihen ja toista hahmoa ei sitten saisi parannella tai käyttää yhtään jne.

Ja niitä kohtauksia on muuten 5...
Bliz Ace, ilmalaivalla on kaksi, kelkka kohtaus...
Ja tätä ei tainnut muut tietää, se kohtaus Guadosalamissa jossa puhutaan Lululle...siinäkin voi olla Rikku Lulun tilalla.

Dun dun DUUUUNNNNNN!!!! ;D

Chocobo
25.9.2002, 12:09:46
Mul tuli Rikku kyytii..
En o viel läpi kerinny pelaa mut enköhän saa sen toisellakin kertaa kyytiin :)

Roakel
25.9.2002, 12:38:25
Ensimmäistä kertaa kun pelasin FFX:ää niin sain kyytiini lulun, silloin en vielä tiennyt että voi saada Rikkunkin kyytiin. Minun kaverini sai ensimmäisellä kerralla Rikkun.

Lord Angsaar
5.10.2002, 14:31:25
Juu Luluhan se siellä. Ja syy on se kun tulee aina niitä kohtia joissa voit valita vastauksen. Kehut Lulua ja se on kelkassa ja sitten toisin päin.
(mutta kyllä mä ehkä ottasin Rikun oikeassa elämässä sinne taakse =) )

Liquid
7.10.2002, 17:28:23
Mulla tuli ekalla kerralla Rikku, ja toisella kerralla Lulu.
Enkä kyllä tiedä mistä se johtuu, mutta muistaakseni valitsin sillä toisella pelikerralla guadosalamissa sen vaihtoehdon "you're more my type, lulu" liekö se sitten vaikuttanut siihen. :)

Mysticus
12.10.2002, 11:07:55
Minä sain ensimmäisellä kerralla Lulun, toisella Rikkun.

Ensimmäisellä kerralla en kiinnittänyt asiaan lainkaan huomiota, joten kelkkaan hyppäsi Lulu (veikkaan että hän tulee aina automaattisesti, ellei ala mitään muuta kikkailemaan ^^) mutta toisella kerralla yritin olla mahdollisimman kiltti Rikkulle jotta saisin hänet kyytiini. Puhuin hänelle aina ensimmäisenä, parantelin häntä taisteluissa ja Quadosalamissa taisin vastata Lululle "Too late."

Mutta mutta, sitä en tiennytkään että myös Quadosalamissa Lulun tilalla voi olla Rikku, tai että kelkka-ajelulta voi löytää itsensä myös Auronin tai Kimahrin seurasta. Täytyykin ottaa asiasta selvää. :)

make
12.10.2002, 11:22:44
Minä sain Lulun. Onko sillä eroa kumman saa kyytiin tai kenen kyydissä on? ;D

Excel
22.10.2002, 14:26:46
Ekalla kerralla mullakin oli Lulu siellä kelkan takana, mutta toisella kerralla Rikku. Johtuu varmaan siitä että ekalla kerralla pelasin enemmän Lululla ja toisella kerralla Rikkulla.

ara
22.10.2002, 16:41:11
Mä sain Lulun sinne kelkan kyytiin... Olisin halunnut Rikun! Mutta...sillon kun ne hyppii alas sieltä airshipistä mulla hyppäs Rikku ekana. siinä voi siis hypätä kuka vaan.
*haluaa pelata ffx:n läpi uudelleen...*

Arwie
22.10.2002, 17:12:54
Olen pelannut pelin läpi vasta kerran ja Lulu tuli. Ensi kerralla pitää sitten yrittää saada Rikku. :) Myös Auronin ja Kimahrin seura kiinnostaisi.

Guadosalamissa taisin vastata Lululle 'Okay', joten tämä tuskin on ainoa kohta jossa voi vaikuttaa. Aika tasaisesti molemmilla hahmoilla pelasin, mutta ensi kerralla pitää sitten syrjiä Lulua. (Vakitiimiläiseni... *sigh*)

edit.// ja toisella kerralla tuli sitten Auron. Lulu oli kyllä mukavampi juttuseuralainen.

Originally posted by ara

sillon kun ne hyppii alas sieltä airshipistä mulla hyppäs Rikku ekana. siinä voi siis hypätä kuka vaan.

Minulla taas Yuna.

Rikku_10
27.10.2002, 16:12:28
Rikku kyydissä oli! blitz ace:sessä ennen oli yuna heitti pallon mutta nykyään Rikku! :) !!!ja hyvä niin!!!

urho
27.10.2002, 16:21:14
Mulla on tullut kerran Kimahri ja kerran Lulu. Kimahri puhui tosi syvällisiä juttuja :)

Kumama
28.10.2002, 18:15:32
minulla tuli Lulu miten se Rikku voi edes tulla?
vaikuttako se asiaan jos puhuu Lulun jälkeen Rikulle.

Jubar
28.10.2002, 20:23:26
Tuli Lulu. Nyt yritän Rikkua tai Kimahria. En millään muista kuka sieltä ilmalaivan kannelta ensimmäiseksi hyppäsi (paljastuuko siinä jotain uutta jonkun hahmon hypätessä ensimmäisenä?)...

Voisiko joku muuten ystävällisesti kertoa, mitä ne Rikku ja Kimahri siellä kelkan kyydissä höpisivät?

Zaon
29.10.2002, 14:09:58
Originally posted by RED XIII
Mulla tuli Rikku.Se varmaan vaikuttaa tohon asiaan kuka tulee kyytiin,kun Quadosalamissa puhuu tarpeeksi Lululle ja se sanoo ettei Tidus sais rakastuu Yunaan,ni siihen voi vastata:
Too late
Okay...tai jotain
You're more my type,Lulu
Mä vastasin ton ylimmän ja Rikku tuli.

Mulla tuli Lulu niinku näyttää olevan useimmilla..en yhtään oo kiinnittäny huomioo..en ees tiennyt että rikkukin saattaa sinne taakse tupsahtaa! :) rikun olisin mieluummin sinne ottanut,toivottavasti tulee ensi kerralla.

joo eli mä pistin siellä guadosalamissa lululle sen:you are more my type,Lulu huvikseen vaikka tiesin et pitäs pistää se too late.. mut eniwei..mun kaveri pisti sen too late ja silläkin istu lulu takana. ei mulla lulu blitz ace:ssa kyllä nauranu oo.. =)

Feamor
17.11.2002, 11:13:48
Mullakin on aina tullu Lulu,vaikka oon vetäny pelin jo muutamaan kertaan läpi,niin en oo saanu koksaan Rikkua kelkan taakse vaikka oon pelannu sillä enemmän ku Lululla ja oon ollu sille paljon ystäällisempi. Mikäköhän siinä mättää? :(

Kurt Zisa
17.11.2002, 11:23:11
Mulla on tullu 2 kertaa Rikku ja kerran Lulu.mistä se johtuu et tulee Lulu.

Zaon
12.12.2002, 10:30:16
Mulla kävi sellanen juttu että mulla oli Tiduksen Blitz ace:ssa pallon heittäjänä Lulu, mutta nykyään se on Yuna! se ilmeisesti riippuu siitä kenellä pelaa eniten,sillä olen pelannut nykyään yunalla todella paljon.

P.S. jos yuna ja lulu ovat kuolleita,niin heittäjä on Rikku!

Yunski
22.12.2002, 12:51:37
Mä sain ensimmäisellä kerralla Lulun ja sitten kun pelasin toisen kerran sain Rikkun. Musta tuntuu et kone heitää vaan jommankumman vaan siihen ettei siihen vaikutta mikään kilttinä oleminen toisille tai no mistä mä voisin tietää. :huh:

Goljatt
9.1.2003, 8:45:59
Minulla tuli ainakin Lulu, mutta jos on mahdollista saada Rikku niin mistä Tidus ja Rikku sitten oikein puhuvat? Ainakin Lulun kanssa

Tidus kysyy, Onko ihmisen mahdollista muuttua/tulla Siniksi?

Eidolon
9.1.2003, 13:35:26
Minulla siellä takana ainakin oli Lulu. Sitä kun enemmän ehkä koulutan... Vois taas varmaan jatkaa pelaamista..

ash
10.1.2003, 20:11:18
Mulla on kaikilla kolmella kerralla ollut kyydissä Lulu. En ole mielestäni ollut sille mitenkään erityisen ystävällinen, tyyliin:"You're more my type Lulu." Lisäksi hahmojenkehityksessä Lulu kahdella aikaisemmalla kerralla sitä paitsi jäi minulla vähän vailla huomiota. Ehkä se sitten vain on sattumaa kuka sinne tulee kyytiin. Eihän siinä Lulussakaan mitään vikaa ole, mutta kyllä vaihtelu virkistäisi... ehkäpä Rikku tulisi seuraavalla kerralla kyyditettäväksi. *Huokaa*

Necroth
10.1.2003, 21:47:14
Mullakin on ollut vaan lulu, kahella pelikerrallani, en ees tienny et voi saada muita ku sen...
höhlää...olisin halunnu ees tän kerran rikkun,oh well.

Geosgaeno
12.1.2003, 11:06:45
Minä olen saanut vain Rikkun, mitä he sitten Lulun kanssa sitten haastelevat? (Tidus ja Lulu siis) :ooh: :confused:

Amaterasu
13.1.2003, 17:05:03
Lulu mulla ainakin oli kummallakin kerralla ja ne juttelee kuinka jääräpäinen Wakka on,mistäs sitten Tidus ja Lulu keskustelee :huh: .

Härski
28.1.2003, 8:19:57
No mä oon pelannut molemmille sphere grid verkkoilla, eli kaksi kertaa ja mollemmilla kerroilla on tullut Lulu. Onkohan sillä jotain väliä? :huh:

Flamez
29.1.2003, 22:01:41
Jooh kyllä se Lulu siellä takana istuskeli :)

ceeb
30.1.2003, 0:26:42
Alkujaan kirjoittanut Celebrati
Tämä on hieman sama kuin FFVII:n Gold Saucer -juttu.
Siis kenelle ihmiselle olet kiltti/mukava tulee sinun mukaasi siihen kelkkaan. Kuten seiskassa Aeris, Tifa, Yuffie tai jopa Barret.

Meinaako tuo sitä että Barretin saa sinne ilotulitus-kohtaukseen mukaan Gold Saucerissa? :D Täytynee ruveta Barretille kiltiksi :)

Hikari
30.1.2003, 14:42:17
Menen peliä läpi vasta ensimmäistä kertaa, joten tällä kerralla Lulu. Olisin halunnut Rikkun, mutta ei niin ei sitten! Se kyllä näytti jotenkin epäilyttävältä kun Lulu otti Tiduksesta kiinni ja niin... mutta sehän päätti vain pysyä kyydissä, eikö? Kuka tietää, miten Tidus voisi innostua kyytiseurasta ja alkaa kaahailemaan moottorikelkkahommelin kanssa... seurauksena Lulu lentäisi lumikasaan tai kuiluun. Se kyllä olisi mukavaa nähdä.

Minulla on muuten toisessa seivissäni tullut siellä Guadosalamissa Lulun tilalla Rikku juttelemaan, niin kuin täällä on asiasta mainittu. Siinä kohtaa voi pistää vaihtoehdon "I'd rather to have you, Rikku."

Ja... en ole koskaan kuullut mistään Blitz Acesta. Miten sellaisen saa? (Jos on jo kerrottu niin sowwy, en oikein jaksanut lukea tarpeeksi tarkasti.)

Alkujaan kirjoittanut Rikku ´90

Etkö pidä Lulusta,kun haluaisit sen putoavan? Lulu halusi vaan pysyä kyydissä ole huoleti :D .
En pidä. Oikeastaan vihaan sitä. Tulin jopa iloiseksi siitä, että ystäväni Anima[l] suostui piirtämään Lulun hirressä. ^^

-Rixu-
30.1.2003, 19:32:19
Olen kaksi kertaa pelannut sen kohdan. Ensimmäisellä kerralla oli Rikku ja toisella Lulu. En tiedä mistä se määräytyy kumpi milloinkin tulee.

Amaterasu
4.2.2003, 6:40:58
Alkujaan kirjoittanut Garnet88
Menen peliä läpi vasta ensimmäistä kertaa, joten tällä kerralla Lulu. Olisin halunnut Rikkun, mutta ei niin ei sitten! Se kyllä näytti jotenkin epäilyttävältä kun Lulu otti Tiduksesta kiinni ja niin... mutta sehän päätti vain pysyä kyydissä, eikö? Kuka tietää, miten Tidus voisi innostua kyytiseurasta ja alkaa kaahailemaan moottorikelkkahommelin kanssa... seurauksena Lulu lentäisi lumikasaan tai kuiluun. Se kyllä olisi mukavaa nähdä.

Etkö pidä Lulusta,kun haluaisit sen putoavan? Lulu halusi vaan pysyä kyydissä ole huoleti :D .

Lumi
4.2.2003, 12:59:27
Itse en ole peliä pelannut, mutta kaveri sanoi,että hänellä oli ensiksi Rikku, ja sitten Lulu toisella kerralla. nämä "kuka tulee" jutut on mukavia, kuten juuri aikaisemmin mainittu Golden Saucer homma, mutta keitä muita sinne Treffeille voi tulla? ainoastaan Aeris tuli pyytämään minua sinne, mutta olen kuullut, että Tifakin voi tulla silloin yöllä treffeille kanssa?elikä mitkä ovat vaihtoehdot, jos pikkaisen off-topiciksi menen

memo
4.2.2003, 16:06:36
En itse omista, mutta kaverilla on tullut molemmilla!
Tuohon Lumin juttuun voi vielä lisätä, että sen voi saada myös
Yuffiella ja Barretilla :D (Barretista en oo varma. Luin jostain) Ite oon saanut Aeriksen, Tifan ja Yuffien!

Potion
5.2.2003, 17:14:32
NO luluhan mulla siellä jökötti molemmilla kerroilla(valitettevasti olisin mielummin katsellut rikkun sulosääriä) :eh:

Roleplayer
5.2.2003, 19:10:52
Itselläni kyydissä sattui olemaan Lulu en tiedä itkenkö vai nauranko :P ...Mutta eipä mulla Rikkua ole kolmella pelikerralla millään ollut..

DeadMetal
10.2.2003, 11:34:53
mulla oli heti ekalla kerralla rikku muita kertoja ei ole ollut VIELÄ :P

Fiend
11.2.2003, 11:43:17
pelkkä Lulu ollut, tosin se voi johtua siitä että puhuin sille koko ajan ja menin myös sanomaan että "you're more my type Lulu" :D

vois kokeilla jossaan vaiheessa koittaa saada sen Rikkun kun pelaan ens kerran läpi :)

Endless II
6.3.2003, 11:23:07
mula oli ekalla kerralla kun pelasin Lulu, toisella Rikku, kolmannella Auron, ja neljännellä Kimahri....

colony
29.3.2003, 14:32:55
Originally posted by Incognito
Eikö se mene silleen, että kumpi on ollut taistelussa Tiduksen kanssa eniten, ja kummalle Tidus on heitellyt parannuksia ja niin päin pois?

Korjatkaa jos ei pidä paikkaansa.
se on just noin ja sit vielä kenen kaa se eka puhuu ku koko ryhmä on levittäytyny. siihen voi tulla kuka tahansa omista tyypeistä. mulla oli lulu kaverilla lulu toisella kerralla yuna toisella kaverilla wakka! AHAHAHAHHAHAHAHAH

;D

Draqon
30.3.2003, 10:18:16
Minusta tän pitäs olla spoiler, katsokaas kaikki eivät ole pelanneet vielä sinne asti... Minulla tuli ekalla kerralla Lulu ja toisella Rikku...

Lazuli
30.3.2003, 19:01:11
Minulla on aina ollu Lu' *Pöh* ....

TheGrott
30.3.2003, 20:44:59
Lulu on tullut kolme kertaa kun oon kolme kertaa pelannu.
Vois se tulla se Rikkukin joskus... juu juu kyl se mulle sopii....

Yose
20.4.2003, 18:34:52
No Lulu on ollut kyydissä joka kerta.

se on just noin ja sit vielä kenen kaa se eka puhuu ku koko ryhmä on levittäytyny. siihen voi tulla kuka tahansa omista tyypeistä. mulla oli lulu kaverilla lulu toisella kerralla yuna toisella kaverilla wakka! AHAHAHAHHAHAHAHAH
Joo ja sekin vaikuttaa, miten niihin joihinkin pelin aikana esitettäviin kysymyksiin vastaa, kuten esimerkiksi:
Kun Lulu kysyy guadosalamissa, sen kysymyksen jonkun Yunaan liittyvän, johon voi vastata esim. You're more my type Lulu, tai Too late, niin jos vastaa vaikka You're more my type Lulu niin Tidus lähentyy Lulua.
Ja sekin vaikuttaa, jos vaikka rukoilee niiden joidenkin patsaiden edessä, niin silloin hahmo lähentyy Yunaa, jos ei, niin silloin Tidus lähentyy Lulua. Ja kaikkee tommosta.

Liquid
20.4.2003, 20:04:42
Onko kellään käynyt niin, että siinä takana ei istukkaan Lulu, tai Rikku, vaan pelkästään Tidus? Itselläni kävi näin, kun pelasin peliä kolmatta kertaa läpi. Saattaa jotenkin liittyä siihen, että jouduin vastaamaan Rikkulle, enkä Lululle niihin kysymyksiin siellä Guadosalamissa.