View Full Version : ~ Neuvoja tarvitaan FF5:seen ~
Huw, täti taas löytänyt ongelmia itselleen... =/
1. Mirage nimisessä kaupungissa pitäisi olla jokin tyyppi, joka sanoo, että tahtoo nähdä keltaisen chocobon. Saako chocobon vilauttelemisesta tälle äijälle mitään? Ennen kaikkea, miten äijän eteen voi roodata chocobon?
2. Sitten, sitten... tätini ei löydä tietä Phoenix summonin luokse, vaikka osasi oikeaan torniin hakeutua. Voisiko joku neuvoa tarkan olinpaikan?
Maximus
10.8.2002, 14:43:15
1.Chocoboa ei pidä näyttää sille tyypille,vaan chocobolla pitää mennä maailman ympäri(keltasella).siitä saa ihan hyvän panssarin,Mirage vestin.
2.Phoenix towerissa pitää painella niitä seiniä.Joka kerroksessa on aina joka portaat ylöspäin tai seinä jossa on kaksi näkymätöntä reittiä,oikeata kohtaa painamalla pääsee ylös,mutta jos painaa väärää niin joutuu tappeluun.
Siis nyt selitätä tuon täti hommelin!! Ei kenenkään TÄTI pelaa FF:iä. Ei kenenkään. Sä huijaat, Viv. Ja miten vanha se sun tätis sitten on, jos se kerta pelaa FF:iä? Ja PSX:llä vai emulaattorilla?
The death Magic
10.8.2002, 18:24:39
Rune viestisi eivät ole kovin oleellisia. Voisit kysyä täti jutut PM:llä.
Muistakaa myös että Phoenix Towerissa on noin 50 kerrosta ellen väärin muista. Ja kaikki on mentävä jotta pääsee kattoon asti mistä Phoenixin saa.
Enkä huijaa! Minun Porissa asuva Allu-tätini pelaa pleikkaria. Ainakin kun sen luokse menen, joudun pelaamaan koko päiväään... o_o Niin, hassua kyllä, tätini täytti tänä vuonna jo 50! Kaupunki antoi sille jotain rahaa, ja se osti niillä pleikka kakkosen ;) Jeh. Sellainen on minun tätini.
Mutta mutta, kiitusta vastauksista! ^-^ Pitää mennä soittamaan ja kertomaan neuvoja!
pikatsu
22.8.2002, 7:27:46
No hei, mä pelaan pleikkaa ja final fantasyjä, ja oon 8 lapsen täti :D (ja itse 18 vuotias)
Niin olet 18. Se vaikuttaa asiaan. -death
Justin1
30.8.2002, 18:48:48
tartten apua FF5 en pääse toisessa mailmassa yhtä kohtaa ja se on se lohi käärme vuori yhyy miten sieltä pääsee eteenpäin sanokaa sähkärini on arvon@kastema.to pisde.......
muuten tänne FFfiniin vois laittaa FF5 se läpi pelu ohje 2 worldi.... :prkl:
Cheesemeister
2.9.2002, 11:10:34
:confused: ÄH
miten sen paikan mis on golem ni pääsee läpi
mihin muuten fanipiirros sivu hävisi?
:prkl: :prkl: :prkl: