PDA

View Full Version : Parit anime raapustukset

Ryoga83
10.8.2002, 19:07:17
Tässäpä muutama anime henkinen raapustus. Pistäkää vaikkapa kritiikkiä, jos jotain tulee mieleen.

http://www.saunalahti.fi/~halmeha/muut/2D/Untitled.jpg

http://www.saunalahti.fi/~halmeha/muut/2D/anime2.jpg

Ensimmäinen kuva on vähän kesken vielä.. en ole kovinkaan taitava taustojen piirtämisessä :eh:

Helluva
10.8.2002, 21:50:57
kade olen.. itselläni on aina suuren työn takana saada silmät ja eteenkin niiden pilke onnistumaan.. eteenkin toikan kuvan simmuista tykkäsin.. värit olivat kanssa mainiot..:)

Ryoga83
11.8.2002, 10:32:38
Kiitän :)

Tuo pilke oli itsellänikin hieman vaikea oppia.. Parhaiten se onnistuu, kun ottaa mallia jostain ns. ammattimaisesti tehdystä anime kuvasta.

Safir
11.8.2002, 12:52:42
^^ Aivan hienoja kummatkin. Väritys on onnistunutta, ja nuo hahmot kivan näköisiä. Varsinkin tuon jälkimmäisen kuvan tyttö, sen hiukset on todella sievät. Ja varsinkin kasvot. Vau. Todlla hyvin onnistunut. Kummatki työt ovat minun mielestäni loistavia. Kaikki on onnistunut. ^O^

Mikey
12.8.2002, 8:50:48
Olet todellakin tehnyt nuo kuvat hyvin... Olen myös kateellinen että osaat piirtää noin hyvin, mutta tuo ensimmäisen kuvan naisen käsi on vähän outo... Mutta mulla ei kyllä ole oikein varaa sanoa mitään, koska en itse osaa piirtää edes noin hyvin käsiä... :confused:

metalmiku
13.8.2002, 13:52:36
Mukavaa nähdä "koko-väri-kuvia" ja loppuun asti työstettyjä:D .
Ensimmäisen kuvan toisesta henkilöstä tulee mieleen joku iny-yasha -henkilö.Vaaleatukkaisen peikko asento on kiva..ainoastaan molempien vaatteisiin olisi voinut laittaa jotain ryppyjä.

Toisen kuvan tytöllä on hauska asento(hyvä että ihmiset uskoltavat tehdä eri asentoja,ettei kuva jää muistuttamaan passikuvaa ;) )TYtön "hame-viitta" on kivasti rypytetty mutta se loppuu hieman oudosti(verrattuna tytön jalkojen tasoa). Tytön anatomiassa häiritsee ehkä eniten kädet(mutta ne ovatkin vaikein asia piirtää ihmisessä ;) ).

Ryoga83
16.8.2002, 12:33:03
Kiitos vaan kommenteista ihmiset :)

Metalmiku, todellakin osuit oikeaan inuyasha viittauksessasi. Tein hahmon juuri inuyashan pohjalta.

bigspin
17.8.2002, 21:27:01
No jopas jotakin.Mainioita töitä ovat kummatkin :)
Kuitenkin pidän enemmän tuosta toisesta työstä.Se on vain jotenkin enemmän huolella tehty ja tarkemmin kun toi eka työ =)
Tausta sopii hyvin kuvaan myös =D
Mutta myös ekasta työstä löytyy paljon hyvää esim. hahmojen vaatetus ja silmät on hienosti tehty.
Hyvä ;)

Y2J
22.8.2002, 14:29:25
Hienoja piirrustuksia!
Sinustahan voisi tulla seuraava Picasso tai Leonardo Da Vinci!

Roakel
22.8.2002, 15:42:53
Erittäin hienoja kuvia, on kiva nähdä tietokoneella piirrettyjä kuvia vaihteeksi. Noista tulee mieleen joku anime sarja, en muista mikä. Nuo hahmot on erittäin hyvin piirretty ja silmätkin ovat onnistuneet hyvin. Pidin eniten tuosta toisesta kuvasta.