View Full Version : Singut.
Dimish
17.4.2005, 19:16:41
Elikkä kysymys singusta. Miten voi laittaa singun kuvan, joka mulla on omalla koneella??? vai mitä sille pittöö tehrä :huh:
Anteeksi kirjoitus virhe =)
Signut.
Laita se nettiin esim. Photobuckettiin (http://www.photobucket.com) ja linkitä se sieltä seuraavasti Kuvan osoite tähän. Silloin kuva näkyy signussasi. Lue myös FFfinistä FAQ.
Shagrat
18.4.2005, 17:31:41
Eikös Photobucketiin pidä rekisteröityä? Minun mielestä helpompi on uploadata se kuva Imageshackiin (http://imageshack.ws).
liuliu
20.4.2005, 18:19:05
mut,eikö kuva voi olla vaikka millä sivulla kuhan muistaa sivun nimen...en oo varma :)
mut,eikö kuva voi olla vaikka millä sivulla kuhan muistaa sivun nimen...en oo varma :)
Voi kait teoriassa, mutta on moraalisesti väärin ottaa joltain sivulta itselleen suoraan signu. Joten se kannattaa uploadata jonnekkin kuva palveluun tai kotisivu tilalleen. Itse käytän mbnetiä, kun satun olemaan mikrobitin tilaaja.
Black Smoke Dragon
26.4.2005, 8:52:01
Apuva! Kaverini teki minulle signun mutta sitä kun ei saa toimimaan... Voisiko joku tehä niin ystävällisen teon että pistää sen sillei että sen voi laittaa suoraan. KIITOS!
Ai niin joo... kuva
//edit: Enää en tarvi apua...
Gabriel
26.4.2005, 8:59:59
Apuva! Kaverini teki minulle signun mutta sitä kun ei saa toimimaan... Voisiko joku tehä niin ystävällisen teon että pistää sen sillei että sen voi laittaa suoraan. KIITOS!
Ihan pelkkänä huomautuksena sanon, että kuvasi on aivan liian iso. Pienennä sitä (tai pyydä kaveriasi pienentämään).
Kerrataan nyt vielä allekirjoituskuvien kokorajoitukset: 500 pikseliä leveyttä, 150 pikseliä korkeutta, 50 kilotavua. Leveydessä ei nyt niin tarkka tarvitse olla, kunhan se ei venytä sivua, mutta korkeat kuvat ovat ärsyttäviä.
Dimish
16.5.2005, 17:58:59
En aivan uutta ketjua päättänyt tehrä mut voiko signuun laittaa animaatiota (jihuu, signu meni oikein, kirjoitus siis)
Gabriel
16.5.2005, 18:07:05
Toistaiseksi signuja koskevat säännöt ovat minun tietääkseni olleet, että siihen ei saa laittaa mm. 50 kilotavua ylittäviä kuvatiedostoja. Animaatioilla on tapana rikkoa sitä rajaa.
Eivät animaatiot sentään kiellettyjä taida olla, mutta henkilökohtaisesti en niistä tykkää ja niidenkin kohdalla toki pätee se, että kaikki katsotaan läpi tapauskohtaisesti ja voidaan poistaa mm. sisällön perusteella.
Wompatti
16.5.2005, 21:47:08
Tuota ja muitakin rajoja voisi jossain välissä miettiä uusiksi. Jos kaikilla olisi 40-50 Kt vievä signu, kasvaisi sivujen koko aika paljon verrattuna nykyiseen.