View Full Version : Hiirihän on niin maan mainio väline, eikös?
David A. Mage
11.8.2002, 0:17:13
AARGH! Paha periköön sen pirun sielun joka hiiren keksi. Kaiken kukkuraksi kun ei ole skannerikaan toiminnassa, niin en voi pistää näytille mitään muutakaan.. :eh: Mutta kuitenkin, kuvan kuuluisi esittää jotain ihme maaginpuolikasta, joka on hyvin tympääntynyt kaiken maailman hornanhenkiin jotka häntä seuraavat, jonka voitte lukea, ah, niin typerästä ajatuksenpuolikkaaksi tarkoitetusta repliikistä... Ja tämä tökerö tekele ei yllä läheskään kynällä värkättyjen töideni tasolle, ja se näkyy.. Kuitenkin taidan lopettaa jaarituksen ja antaa teidän nähdä se typerä kuvanpuolikas.
Ja ohjelma siis on Photoshop.
Dagger
11.8.2002, 22:17:17
Ihmiset ovat tulleet laiskoiksi kun eivät jaksa enää kommentoida ollenkaan :F
Olen itsekkin kokeillut vääntää jotakin hiirellä, mutta jälki ei ole ollut järin laadukasta. Itselläni on käytössä nyt vain paint, joten minusta tuo näyttää siihen verrattuna kohtalaisen hyvältä.. Milestäni se on hieman tökkerö kun maagipoju ajattelee "Miksi eivät nuo hornanhendet voi pysyä loitolla?" saa sen vaikuttamaan hieman tökeröltä, se olisi voinut olla parempi ilman. Maagin nenä on hieman tikkusuora, mutta kuka nyt hiirellä osaisi piirtääkkään? [Paitsi laittomasti liian hyvin piirtävä Pintsukka]
Työ kyllä sopii hyvin harmaaseen tunnelmaan, joka syntyy kun ei osaa piirtää hiirellä [ainakin täällä].. Joten siitä iso plussa. ^^
...Muistakaa että kynäkin on keksitty ja sitä saa mielellään käyttää.
Isthan
11.8.2002, 22:28:12
Minusta tuo kuva on hieno. :)
Harmaa ja synkkä tunnelma tuntuu vain sopivan siihen, enkä löydä siitä kuin tyypillisiä paint-virheitä, kuten daggerin mainitseva nenän tikkusuoruus. Hornanhengetkin ovat hienosti tehtyjä, kuten myös itse mieskin on onnistunut. Itse en saisi paintilla aikaan mitään tuonnepäinkään, joten plussaa tästä sulle.
Olisin tosin mielelläni nähnyt kuvan hieman isompanakin, eli suurinpiirtein kokovartalokuvana, mutta kun paintista on kyse...
Sillä ei kannata mitään taustoja yrittääkkään.
Noh, olenpas laiskalla päällä tänään, mutta pitäs mennä jo nukkumaankin, ylihuomenna kutsuu koulu-niminen laitos...
metalmiku
13.8.2002, 14:01:57
Nenän suoruus ei ole minusta mikään virhe,ihmisillähän on vaikka minkälaisia neniä.Minusta kuva on ihan onnistunut..tietysti reunat ovat hieman pehmeitä ja rakeisia(laitetaan hiiren ja paintin piikkiin).Minusta nuo "hornanhenget" olisivat voineet olla hiukan irvokkaampia ja voisivat virnuilla enemmän,koska tuossa kuvassa ne näyttävät miltein samaistuvat tuohon päähenkilöön vakavilla ilmeillään(kun ne ovat päähenkilön riesana).
No tämä oli vain minun tökerö mielipiteeni