PDA

View Full Version : Jumiutunut bossiin FFVI:ssä

Seyana
12.8.2002, 19:07:07
Olen ollut jumissa samassa bossissa jo varmaan kuukauden :eh:
En nyt saa päähäni sen nimeä, mutta tilanne on kuitenkin tämä:
Pitäisi lähteä etsimään ruinsworldia tai jotakin, ilma-aluksella. aluksen kannella hyökkäilee sellaisia lentäviä hörveleitä, ja lopulta tulee tappelu Ultrosta ja jotakin sen kaveria vastaan, sellaista tulihirviötä. Tuo tappelu sujuu helposti, mutta sitten se Ultroksen kaveri käyttää sneezeä ja tiputtaa kaikki tyypit alukselta. tulee tappelu sellaista isoa lentävää härveliä vastaan, jolla on 2 jotakin asetta joilla se käyttää ohjuksia ja muuta. Kuolen jok ikinen kerta tuohon tappeluun. Olisiko mitään ohjetta?
Ukkoni ovat kaikki levelillä 24, paitsi Locke 25. liian vähän tässä vaiheessa?

Safir
12.8.2002, 19:52:44
Jaahas, vai se hirviö. Se ei todellakaan ole minun lemppari vastuksiani siinä pelissä... Sen olen aina voittanut käyttämällä Terra/Celes, Sabin ja Cuýan, ja kaikilla jotain kolmekymmentä leveli. aina kun menen kyseiseen kohtaan, on se ehdoton takaraja, jossa miun ukkojen pitää olla, ennen kuin menen sen.
Kuitenkin, siun ukkelit saattaa olla vähän liian alhaisella tasolla, mutta kaipa noillakin pärjää. itse bossin olen voittanut käyttämällä Sabinin Blitzejä, sitä aura bolttia, sun muita. Terralla/Celesillä välillä parantanut, ja taikonut bolttia (muistaakseni) Cyanilla teen aina swordtechejä, nelosta niistä yleensä. Minusta nuo valitsemani hahmot ovat muita vahvimpia siin vaiheessa. Joten jos et pärjää, kannattaa ukkeleita kasvattaa, johonkin kolmekymmentä tasolle saakka.
(pitkä selostus-_-*)

mazzeneko
26.8.2002, 20:54:18
Itse menen tuon kyseisen kohdan aina ~20 hahmoilla ...ja sitten tuskastun Dragonien kanssa Floating Islandilla Xx;...noh... siis tuossa tappelussa kannattaa kaikki hahmot pitää mahdollisimman hyvässä kunnossa AirForcea vastaan tultaessa. eli mileti täysillä HP:illä jos mahdollista...heti taistelun alkaessa hastet, regen ym.ym. päälle ja tuhoamaan ensin ne kaksi erillistä asetta. Bolt-magiat käy aivan loistavasti, ainakin minulla ensimmäisen kierroksen jälkeen on enää jäljellä AirForce ja Missile Bay. sitten missile bayn kimppuun samalla taktiikalla, sen jälkeen se pomo pitäisi olla lasten leikkiä, avain on tuhota mahd. nopeasti Bolteilla ne kaksi asetta. enpä muuta ole käyttänyt ja tosiaankin levelini oli 20 kummankinpuolin... kaikilla hahmoilla Bolttia ja käytä Thunder Rodeja jos ei Bolt 2:sta löydy. Minusta ne bosseja ennen olevat Absolute-Zero viholiset oli jopa pahempia :|