PDA

View Full Version : Welkome bac, happy, happy school! (sarjakuva)

Potri
12.8.2002, 21:31:28
Koulu alkaakin ylihuomenna. Sob, sob :eh:

Unohdin lukea koko kokonaisuuden läpi ennen nettiin laittamistaa. Kahden viimeisen ruudun dialogia olisi ehkä pitänyt hioa: nyt se näyttää aika tönköltä.

---><--- (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/o/potri/1029179295324.jpeg)

Edit: urlin korjaus.

Ren
12.8.2002, 21:42:58
Jag tycker att den här serien är jättekul. Jag skrattade åt flickorna, läraren och hennes ordval. Idén "om jag var populär" är egentligen kanske skrämmande, jag skulle hata det.

Potri
12.8.2002, 21:44:22
Ei saisi käännöstä suomeksi?

No hittolainen. Minä en kyllä aio oppia ymmärtämään tuota. :)

Numerot on aina suhteellisia. Kutosen ruotsilla bussissa matkustavien kouluruotsalaisten puhe kuulostaa näin kahden ahkeran vuodenkin jälkeen vain epämielyttävältä mölinältä.

Ren
12.8.2002, 21:46:40
Tietenkään ei :)

Vastaeditointi: Jos minä KIRJOITIN sen viitosen ruotsilla, niin kyllä sinä voit lukea sen vaikka samoilla eväillä :)

absinthe
12.8.2002, 22:20:04
Tämähän on mainio. Nauroin ihan ääneen. Todella hyvää työtä. :D

Shaft
12.8.2002, 22:47:03
Hahaa! Mainiota muuten, paitsi se viimeisen kuvan "Vihaan koulua" (Huomasin kyllä, että olit maininnut asian itsekkin). Liian "tavallinen" lopetus muuten loistava! :)

Kai sul on jo uus sarjis tekeillä? :D

Rowena
13.8.2002, 10:20:52
Mahtava sarjakuva :D
Meinasin nauraa ääneen, mutta kun olen tunnilla niin jouduin hillitsemään itseni :) Loppu oli yllättävä :D

Dante
13.8.2002, 11:42:17
Vihdoinkin joku on tajunnut miten turha kieli ruotsi on, hyvä sarjakuva mutta liian perinteinen loppu.

bigspin
14.8.2002, 20:47:05
Heh, olipas hauska ;D On kyllä mullekki tullu mieleen monesti se asia että kuinka turha asia onkaan tuo Ruotsin kielen opetteliminen oikeastaan =) Anyway, sarjakuva oli hyvä ja hauska :)

Red-XIII
14.8.2002, 21:01:49
Aika masee unelma sarjakuva.... =) Mä pidin ainaski!

Celeb
15.8.2002, 14:32:02
Tuossa oli jo tyylitajua :D.
Jos koulu olisi tuollainen, niin menisin sinne heti aamulla (aikaisin) ja illalla kotiin. Mutta eivät nuo pakanat mitään tajua.

Roakel
15.8.2002, 15:34:58
Erittäin hyvä sarjakuva, aika samanlaisesti piirretty kuin ne edellisetkin, mutta hyvin. Olisi kivaa jos tekisit pitkän sarjakuvan myös :)

Ra
15.8.2002, 15:42:46
*haahhaaahhaaahhaaahhaaaahha*. Tuo ruotsi aihe oli aivan oikea. Olisi kyllä liian hyvää jos noin tapahtuisi oikeasti. Tylsää kun tuo ei ole todellista:(. Mutta voisin sanoa sanan grafiikastakin: Mahtavaa!!(siinähän se sana oli, mitään muuta en voi oikein siitä sanoa). Kiitokset sinulle kun piirsit noin viihdyttävän sarjakuvan:).

Safir
15.8.2002, 17:12:59
Hihii.. ^^
Hauska. Tuo piirrostyylisi on kivan näköistä. Ainakin... *mmm..* erilasita?
Ei nt tule mieleen mitä sanaa tarkoitin. Kuitenkin hyvä srajakuva, ja voi kun se olisikin tuolla tavalla. '-'

Supah
15.8.2002, 17:28:42
Taattua Potri-sarjis laatua minä tykkään :) toistaiseksi kaikki sarjakuvasi ovat olleet hyviä (pidän piirtotyylistä[yksinkertaista mutta hienoa],hahmosta,niin ja tietenkin huumorista :D ) mutta tämä vetää pisimmän korren niistä kaikista tasosi kasvaa koko ajan (henkistä kasvamistako?) teeppäs noita lisää.

tuure
15.8.2002, 19:27:53
Ihiihhiihihhiiiii.... *pyyhkii kyyneleitä silmistään*

Todella hauska toteutus, tosin mietin, tarkoititko todella koululauta vai oliko se kömmähdys....
Piirustusten laatu oli hyvä, toi mieleen MegaTokyon (http://www.megatokyo.com) (relax, we understand j00...)
Vaikka itse en pidä jatko-osien ruinaajista, tähän olisi todellakin mukava saada jatkoa.

Candice
16.8.2002, 21:41:21
Ihana. Ihan samaa potri-tasoa kuin edellisetkin sarjakuvasi (tuo päähenkilö on kyllä loistava!). Loistavaa, loistavaa. Jatkappa samaan malliin.
Olen aina tykännyt piirtotyylistäsi. Se on ööh... virkistävää :D

Tommistus
17.8.2002, 17:11:39
Aivan mahtava, lisää lisää!
Hahmo on mahtava, sarjis on mahtava ja... no niin se loppu... se nyt ei ole mikään paras,... mutta silti hyvä. Muistuu heti mieleen ekä koulupäivä, kun läski p33l0 tuli luokseni ja kysys jotain FFIXstä ja minä en jaksanut vastata ja seurauksena se seuras minua koko loppu päivän kysyen samaa asiaa...Tytöt ihmetteli, kaverit ihmetteli ja opettajat luuli että mä kiusasin sitä läskiä! No, yleensä minä kyllä sitä kiusaankin... mutta hällä väliä! Siinä meni mun kunnioitus tässäkin kuolussa...

Catch a fish
17.8.2002, 19:01:44
Sä osaat ton homman ! :rispekti:
Lisää !!
Jotenkin tossa oli sitä jotain. ;D
Sehr Gut !!
Vai pitäisikö sanoa,
Jättebra !!
:D