PDA

View Full Version : Lukemattomat viestit muuttuvat itsellään luetuiksi?

Kreifi
13.8.2002, 0:04:58
Eli viestit joita en ole lukenut merkkautuvat tuolla keltaisella? Näin olen ymmärtänyt. Ja keltaiset viestit katoavat vasta kun painan sitä; merkkaa kaikki luetuiksi linkkiä? Näin ainakin olen ymmärtänyt. Mutta kun minulle keltaiset merkit katoilevat itsellään? Mitään selitystä? Joistakin asetuksista kiinni? Koitin katsoa, mutta en löytänyt mitään sellaista(joskin olen melkein sokea). Ei tämä nyt mikään ongelma ole, mutta kiva olisi saada tietää, tai asia korjattua.

Ren
13.8.2002, 0:09:03
Olen ollut havaitsevinani ilmiön, mutta en tiedä mistä se johtuu.

Odotellaan viisaampia.

psaijai
15.8.2002, 12:53:19
Onko siinä muka sellanen et jos kattoo sen viestin niin se keltanen lähtee pois? Aina kun mä katon jonkun viestin niin ei se siitä mihinkään lähe mut sit aina jonkun ajan kuluttua se häviää siitä. Mun mielestä siinä on pikemminkin joku aika, joka sitten määrää sen et kuinka milloin se keltainen osa siitä katoaa.

//edit: Ennen kuin kirjoitin tämän viestin ei ollu mitään keltasta apua foorumissa mutta nyt kun kirjoitin niin minullakin näkyy että täällä on uusi viesti vaikka olen itse sen postittanut ja lukenut. Eli se ei vaikuta ainakaan minulla vaikka luen uudet postit että se keltainen osa häviää. Veikkaan että jokusen tunnin kuluttua jos tänne ei kirjoteta se keltainen häviää siitä itestään.

Jackal von ÖRF
15.8.2002, 14:47:05
Kun edellisestä aktiviteetista foorumeilla on kulunut 15 minuuttia, niin järjestelmä merkitsee automaattisesti kaikki viestit luetuiksi. Tuo kuuluu vB2:n ominaisuuksiin.

psaijai
15.8.2002, 16:33:48
Originally posted by Jackal von ÖRF
15 minuuttia
No olin mä aika lähellä. EI heittäny kun tunnilla ja 45 minuutilla.
:D Tän vois varmaan sit laittaa kii kun asia on selvitetty. Ren...naps naps...tee tehtäväs. :D