View Full Version : FFVIII Materiaali: Maailmankartta
'Jecht'
18.5.2005, 9:03:22
Tälläistä en kyllä ainakaan Searchilla löytänyt niin laitampa tämän tänne.
Eli tässä on World Map:
http://www.finalfantasydream.it/ff8/map.jpg
-------------------
Owned by FF8 Guru
Enkuli
18.5.2005, 10:31:15
Eipä taida olla ihan omaa käsialaa, vai satutko kenties olemaan "töissä" täällä (http://www.galbadiax.com/ff8/map.php)?
Lukekaa ne ohjeet, perkele. Siellä sanotaan aika selkeästi että luvat kuntoon jos lainaatte materiaalia muualta.
SDNKorento
18.5.2005, 15:29:47
Juh, säännöt säännöt. Tein kuitenkin oman version kartasta. Itse pohja on pelistä, olen vain napannut ruutukaappauksen. Muutamia tärkeitä paikkoja on lisännyt mukaan, lisäksi olen käyttänyt jonkinsortin värikoodia chocobometsien ja ufopaikkojen kohdalla.
En oikein viitsinyt suomentaa koko höskää, sillä jotkut paikat olisivat kuulostaneet todella kömpelöiltä. Miulla on vielä pohjat varastossa, joten edittaus onnistuu vielä jotenkuten.
//Nih, ja en näe mitään hidden draw pointseista =i
sanoisin että SDNkorennon kartta on parempi kun nuo sijainnit on pienillä merkeillä niin näkee tarkan paikan
SDNKorento
19.5.2005, 19:28:15
Noh, itseasiassa moni erikoispaikka, esim. chocoboforest, lisättiin jälkeen päin käsin, koska niitä ei ollut itse originaalikartassa, joka on itse pelissä. Mutta kaupungit on tarkkaan, se on varma
Niin, missä ne draw pointit, kelpaisi minullekin. Löysin kuvan (http://www.angelfire.com/clone2/final_fantasy/drawmap.jpg), josta löytyy ne kaikki, ja voisin käyttääkin sitä pohjana omalle kartalle. Kun nyt aloitin VIII:n alusta, onnistuisi se kätevästi tuossa ohimennen. Jos kiinnostusta löytyy, niin...
'Jecht'
11.6.2005, 10:39:53
Tuo Korennon kartta on kyllä siinä mielessä parempi että siinä on tarkasti ne pisteet mutta siinä on yksi virhe! Balamb Garden puuttuu!!
-------------------
Owned by FF8 Guru.
Sitron
11.6.2005, 12:43:35
Jos teitä kiinnostaa noi kartat niin kannattaa tosiaan mennä kattomaan finalfantasy onlinen sivuilta, en muista sitä "ossaa", mutta kun pistää ton ffonline googlessa hakusanaksi niin kyllä löytyy, siellä on karttoja aina IV:stä eteenpäin...
On myös se VIII draw point map...
Tonishi
11.6.2005, 15:07:21
Jos teitä kiinnostaa noi kartat niin kannattaa tosiaan mennä kattomaan finalfantasy onlinen sivuilta, en muista sitä "ossaa", mutta kun pistää ton ffonline googlessa hakusanaksi niin kyllä löytyy, siellä on karttoja aina IV:stä eteenpäin...
On myös se VIII draw point map...
www.ffonline.com Tuossa viellä se linkki =/.
// Ja SDNkorennon kartasta näyttää puuttuvan myös Galbadia Garden... :/ (.
SDNKorento
11.6.2005, 15:09:52
Tämä on materiaaleille. Uskokaa jo, että googlaamalla saa vaikka mitä. Monet tietokirjat kierrättävät sitä samaa tietoa, mutta se ei tee niistä tarpeettomia - hyvä tietokirja yhdistelee ja tiivistää tiedon. Sama koskee vähän fffin.comia, me teemme ja muokkaamme materiaalin meille sopiviksi.[/whine]
Ja gurulle: eiköhän kaikki tiedä missä se on ^^
SDNKorennon kartta on muuten ihan kiitettävä, mutta se kaipaa sen Edean White Seed Ship aluksen olin paikkaa, on sen verran hankala joka peli kerralla etsiä sitä että oma piste olisi usein tarpeen.