PDA

View Full Version : Gilbert Grape

Melinda
13.8.2002, 17:17:36
Sori hei mä en tosiaankaan oo varma miten se kirjotettiin mut eiköhän jotenki noin..eli tää elokuva tuli jonkin aikaa takaperin telkkarista ja otin nauhalle..mielestäni leffa oli todella hyvä..vaikka en mikään Leonardo fani mutta ihan hyvin hän mielestni näyttelee tässäkin osassaan..jotenkin leffa on mielestäni niin sympaatttinen kun se isoveli auttaa sitä leonardoa(en muista nyt minkä niminen hän oli siinä leffassa)ja lopuks se niitten mutsi(oikee tynnyri)kuoli..en tiedä miksi oikeestaan pidän tätä leffaa parhaimpana minkä oon nähnyt(tai no kai lotr on parempi)mutta jos joku teistä on nähnyt kyseistä leffaa niin vois laittaa mielipiteitä.. :)

//Otsikko (Grape) korjattu. -volt

marvin
14.8.2002, 12:52:19
Juu-u hyvä on. Olen nähnyt kyseisen leffan pariin otteeseen ja mielestäni se on hieno elokuva, varsinkin näyttelijätyö oli mallikasta: Muistan ikuisesti Jonhy Deppin sekä Leonardo di Caprion heidän roolisuorituksistaan elokuvassa, varsinkin di Caprio oli kehitysvammaisena... luonnollinen. =)

Karppi
14.8.2002, 13:17:20
Se on kovalla peellä, Gilbert Grape.

Leffana mainio, missään vaiheessa se ei tylsistytä tai maistu puulta.
Itse en di Capriosta pidä, mutta tässä leffassa poika on vallan mainio.
Kuten marvin sanoi, luonnollinen tai jotain.
Kaikki muutkin näyttelijät on hyvinkin onnistuneita suorituksissaan.
/me likes.

Tunnelma leffassa on jotenkin ... öö... enminätiedähaikeataijotain.
Sellaiset leffat on yleensä hyviä. :)

Rowena
14.8.2002, 16:32:39
Olen myös nähnyt sen leffan silloin kun se tuli teeveestä.
Se oli ihan hyvä ja olin kerran Leonardo fani ja Leonardo oli silloin niin ihana... Mutta nykyään ei enää ollenkaan hetkauta koko tyyppi, mutta sen roolisuoritus oli loistava...

Crow
14.8.2002, 19:22:31
Erittäin hyvä leffa, vaikka sitä jossain vaiheessa näytettiinkin aivan liian usein TV:ssä. Leonardo DiCaprion roolisuoritus siinä elokuvassa on yksi kaikkien aikojen parhaita. Ja muutenkin se on hyvä leffa, ei kyllästytä missään vaiheessa.

Candice
15.8.2002, 20:31:12
"Match in the gastank. BUMBUM."

Loistava elokuva. Ehkä DiCaprion paras rooli (tai tämän pojan elämä). Jotenkin epä-hollywoodmainen ja aidompi kuin useimmat elokuvat. Leo saa sympatiat puoleensa. Samoin se äiti (minä rakastan sitä äitiä! rakastan :lovetus: !), äidin kohtalo ja osa on kuitenkin erittäin traaginen.

Mutta en voi sanoa muuta kuin hyvä elokuva. Olen nähnyt sen noin 50 kertaa (myönnetään olin joskus Leo-fani) enkä vieläkään kyllästy siihen. Se on harvinaista.

Mirandos
16.8.2002, 20:14:49
Hyvä leffa oli. joskin vähän tylsä. Leonardo osasi todellakin tässä näytellä osansa.. mutta johnny deppin rasvaletti ärsytti, vaikka yleensä jonista tykkäänkin :)