View Full Version : Jelp en löydä
Cid Highwind
14.8.2002, 10:54:17
No ny kyllä tapahtu semmonen juttu että mä en löydä mistää ff 6:n atma weapon asetta voisko joku kertoo mistä kyseisen aseen löytää...eh?
Atma Weapon...... Hmm. Tota en kyl muista. Muistan vaan sen, että saan sen aina jostain arkusta matkanvarrelta. Olisikohan ollut magitech factory....... No minä olen sen löytänyt aina pelin alkuvaiheissa ja kun kävelen vaan eteenpäin.
Jees, Magitek Factorysta sen saa, vähän sen jälkeen kun on hakannut jonkun Ninja-äijän.
Theemu
14.8.2002, 21:31:35
Eipäs saa.
Atma Weaponin saa "portista" Floating Continentille. Löytyy sellaisesta kuvuntapaisesta ruskeasta mötikästä muistaakseni. Ja tätä asetta ei sitten saa mistään, _ei siis mistään_ enää tämän jälkeen. Joten kannattaa tutkia kaikki paikat.
edit:
Blah, perussääntö: aina kun viilaa, joku löytää varmasti viilattavaa vielä alkuperäisestäkin viilauksesta.
Eikös sen saanut varastettua joltain Atma monsulta?
//edit1 argh! *tarkistettu* eka atma weapon löytyy arkusta juuri ennen sitä 'puhu sotilaiden kanssa' kohtaa. Toinen löytyy Floating Continentilta kun varastaa Atma Weaponilta (kyllä, sen pomon nimi oli kans Atma Weapon ^-^). Kolmannen voi varastaa 'Sleep' -pomolta viimeisessä areassa. (Kefkan torni)
mazzeneko
26.8.2002, 21:04:51
Ööh, Atma aseen saa sieltä luolasta mikä on Imperial Campin takana siellä Empiren saarella (mikälie nimeltään...) siellä on semmonen kivipuzzle missä pitää väänellä vipuja että sillat aukeaa ja menee kiinni... siinä kohdassa piti vain mennä mahd. alas kun pääsee ja sit pystyy kävelemään seinän läpi kunnes tulee arkku jossa se on? Ninjan kun pieksää ennen sitä niin se antaa vihjeen missä se arkku on. Taistele. en osaa oikein selitää XD