PDA

View Full Version : Tartar (elekää välittäkö)

Moguta
14.8.2002, 18:16:39
Eli siis tämä on tietokoneella tapahtunutta vuoropiirtämisen tapaista, tekijöinä Mew (joka alkoi hitto vieköön piirtää minua kun olin puhelimessa) sekä minä, joka tuhosin tuon alkuperäisen aikomuksen aika hyvin. Mewin sairasta mieltä saatte kiittää tämän joutumisesta foorumeille...
Kuva on suorastaan ylevää katsottavaa ja suosittelen lukemaan siihen liittyvän (totally minun kirjoittaman) runon ensin.

No niin... ( *lots of repeilyä* ) Kaiken, mitä teette, teette omalla vastuullanne. Tuohon sisältyy myös tämän runon lukeminen sekä kuvan katsominen.

Runo ensin:

Hän kaunein kaikista neidoista on
Hän nousemaan saa auringon
Hänen tahdostaan kuu valaisee
Hän tähtiäkin hallitsee
Aamun sarastuksen,
Kauniin valaistuksen
Hän maailmaan tuo mukanaan
Ainiaaksi loistamaan.
Pimeyden hän myöskin suo
Tasapainon näin hän luo
Vartijoina linnut liitää
Halki pilvien ne kiitää
Valkea kyyhky kaunoinen
Valon näkee päivien
Yllä yön ja kuutamon
Musta uljas korppi on.

Ja sitten osoite, josta löydätte silmiä hivelevän taideteoksen.
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/o/moguta/1029339719607.jpeg

Ja vastaus mahdollisiin kysymyksiin: Kyllä. Meitä väsyttää.
:D ... ;D

:eh:

Gabriel
14.8.2002, 18:55:47
:D
Se on hieno, totta maar on! :)
Sekä runo että kuva. Kuva on tosin abstraktia taidetta, mutta taidetta silti!

*tapu tapu*

Ei hitsi, tällaista lisää! :D

Oktobotti
16.8.2002, 19:47:31
Jaahas....Abstraktia taidetta....Hieno raapustus,
täytyy myöntää. En tiedä muista, mutta minä ainakin pidin tuosta. Itse en saakaan paintilla tuollaista jälkeä aikaan...

Juliet
16.8.2002, 23:56:16
Muahaha, runo kyllä sopii kuvaan oikein loistavasti! :D Ei minulta tuollasia taideteoksia ihan heti irtoais...

Safir
17.8.2002, 12:09:45
Siis aivan upea.
Abstraktia taidetta, tjsp.
Todella upea, paintilla on vaikea saada upeaa jälkeä aikaan, mutta yllättävän monelta se onnistuu..

Mikey
19.8.2002, 7:09:35
No kyllä toi on aika abstraktia taidetta, mutta täytyy myöntää että olet tehnyt erityisen hienoa jälkeä tuon paintin kanssa...
Meinaan että paint ei ole mikää superpro piirrustusohjelma...

Roakel
24.8.2002, 7:31:33
Hieno kuva, abstrakti taide ei ole oikeen mun mieleen, mutta kiva nähdä jotain uutta. Ihan kivasti se on silti piirretty. Toi runo oli kyllä ihan kiva :)