View Full Version : Ikimuistoisin Kohtaus (SPOILEREITA JA PALJON!)
Mikäs on mielestäsi mieleenpainuvin kohtaus scaalassa FF7-FF9.
FFVII
Omasta mielestä Aeriksen kuolema oli jotain mitä en missään pelissä ollu ennen kokenu. Se oli kyllä koskettava hetki...*nyyh*
Myöskin FF9 loppu demo oli tosi liikuttava.
Kultru
20.11.2001, 16:47:34
FFVII, FFVIII
No ensimmäisenä tulee tosiaan mieleen Aeriksen kuolema, toinen melkein samanmoinen oli kun Rinoa kupsahti "koomaan".
nursetwiggy
20.11.2001, 17:21:07
FFVII
<font color="pink">Bai Bai, Arsku~ :(
Japperi
20.11.2001, 18:43:26
Honey Bee Inn.
Shorty
20.11.2001, 19:00:43
FFVII
kyllä se on aeriksen kuolema :(
Celeb
20.11.2001, 19:37:11
FFVII
FF7 aeriksen kuolema ja hautaus.
ja sitten ff9 loppu demo :(
Rachel
20.11.2001, 19:42:44
Jokaisesta FF:sta löytyy ikimuistoisia kohtauksia. Nämä jäivät parhaiten mieleen:
FF VII: Aeriksen kuolema.
FF VIII: I'll be there...
FF IX: Se yksi yö Alexandriassa on yhtä pitkää ikimuistoista kohtausta.
Ja sitten suosikistani FF VI:sta, vaikka sitä ei kysyttykään. Tässä pelissä on niin paljon haikeita, koskettavia ja surullisia kohtauksia... Sieluni syövereihin on jäänyt ikuisiksi ajoiksi muistiin Rachelin ja kenraali Leon kohtalot. _ :(
FFVII
kyllähän se Aeriksen kuolema jossa alan nauraa hysteerisesti.....
Lukki
20.11.2001, 20:07:49
Omasta mielestä
FFVII, FFVIII, FFIX
FFVII Aeriksen kuolema
FFVIII Kun hirviöt pakeni kuusta
FFIX Loppuvideot ja Garnetin hiustenleikkuu :D
Pykmi
20.11.2001, 20:59:35
Final Fantasy kasin loppudemo. Se on vain niin koskettava. Se laulukin on loistava...Ja ysiä en ole päässyt edes kokeilemaan :(
Malokan
20.11.2001, 21:02:12
Mikään ei kosketa mustaa sieluani :prkl:
Pedro
20.11.2001, 21:03:22
FFVII
En ole seiskaa pelannut vielä Aeriksen kuolemaan asti, ja kasia että ysiä vielä vähemmän. Seiska on kyllä ahkeran työn alla.
Parhaaksi näkemäkseni nostan VIII:n loppudemon, ihan sen takia, että se on niin pirun komean näköinen.
FFVII
Minusta Aeriksen kuolemaa paljon hienompi on heti sen jälkeen tapahtuva Jenovan piiskaus. Jotenkin se Aeriksen teemapiisi sen taustalla on tyylikäs kontrasti. Ilman sitä ei kyllä jäisi erikoisemmin mieleen koko tapahtuma.
Minun suosikkini löytyvät varmaan ysistä, kun siinä on tunteja apokalypstistä tunnelmaa.
Olisikohan lopun silver dragons vs. laivasto se paras kuitenkin, tai jokin Alexandrian moukarointi.
�RuHo�
21.11.2001, 2:03:41
Seiskasta jäi jotenkin mieleen kun Nanaki meni katsomaan isukkia.
Kasin haluaisin unohtaa täysin.
FFIX
Ysissä kai sen yhden hemmon (minkä nimeä en nyt muista varpilla...Marcus?) kivettyminen
Mix master
21.11.2001, 8:04:35
FFVII
:( Aeriksen kuolema muutti mun niin viatonta maailmaa se oli koskettavaa :(
The Game
21.11.2001, 9:59:54
Quote from celebration, posted on 20.11.2001 20:37
FF7 aeriksen kuolema ja hautaus.
ja sitten ff9 loppu demo :(
Sama täällä! :(
Aina kun saa uuden FF pelin ostettua kaupasta se on ikimuisto... :)
FilthSkin
21.11.2001, 12:15:56
FFVII, FFVIII, FFIX
sector 7:n tuhoutuminen... se oli cool.
kasista...hmm... se edean salamurha juttu. mä olin siinä ihan mukana.
faija ihmetteli "pikkusen" kun pomppasin tuolista ja huusin:
"etkö sä paskahousu voi ampua!!!"
ysistä kun atomos tuhoo lindblumin ja se alexanderin kutsuminen.
Hmmm, seiskasta ei tuu oikeestaan mitään erityistä mieleen..se on mun mielessä yhtä kirkkaana alusta loppuun (tosi sumeena siis..alotan tänää pelaa tokaa kertaa :D ).
VIII taas... alkudemo, Ragnarokissa se mis S:lla ja R:lla on pieni meininki "Eyes on me":n soidessa. :P
Ja IX, loppudemo (tietty..), se video missä painellaan hirveet vauhtii haneen sitä Black Waltzii, Late night with Alexander the holy summon- video..siinä parhaita.
Quote from †RuHo†, posted on 21.11.2001 03:03
Seiskasta jäi jotenkin mieleen kun Nanaki meni katsomaan isukkia.
Kasin haluaisin unohtaa täysin.
Ysissä kai sen yhden hemmon (minkä nimeä en nyt muista varpilla...Marcus?) kivettyminen
se tyyppi oli Blank..
FFVII
No miun "ikimuistoinen kohtaus" on Aeriksen kuolema (tosin miun mielestä se oli vain piristävää, koska en ole koskaan pitänyt Aeriksesta :P ...),
FFVII
Aeriksen kuolema oli aika koskettava kohtaus. FFIX:ssä loppuvideot.
mazzeneko
22.11.2001, 8:28:55
FF7: Se Junonin Weaponhyökkäys on PARAS! :) kunnon meniniki.
FF8: Kaikki siitä Rinoan koomasta -> Avaruusalus -> Loppudemo aah, rakkaus mmm ;)
FF9: en ole pelannut läpi paskan muistikortin takia joten joudun tyytymään Black Waltz-kohtauksiin. ;) niin ja Atomos oli myös aina hieno.
Shuichi
22.11.2001, 14:53:33
FFVII, FFVIII
<font color="blue">MMmm... VII:sta Aeriksen kuolema ja se kun Red vihdoin saa tietää totuuden isästään..
VIII:sta se kun Rinoa on ihan yksin avaruudessa ja sitten loppukuvat...
IX:sta.. loppukuvat :( _:) _=D _:D _;D
Edited by Ursula on 22.11.2001 15:54
a.k.u
22.11.2001, 15:57:29
FFVII
Aeriksen kuolema. Ehdottomasti.
CloudStrife
23.11.2001, 20:13:45
FFVII
Aeriksen kuolema...
Kreifi
24.11.2001, 11:14:07
FFVII
Ehdottomasti Aeriksen kuolema!
tuure
25.11.2001, 10:45:11
FF7: Aeriksen kuolema ja vastahyökkäys haudan takaa (loppuvideo)
FF8: Rinoa pyörii yksin avaruudessa ja loppuvideo
FF9: Zidane eroaa Garnetista lähtiessään pelastamaan Kujaa ihan pelin lopussa, se n. 30 minuutin tekstiosuus ennen loppuvideota ja loppuvideo :( :) ;D ;D =D
Banjo_Bill
26.11.2001, 12:25:22
FF7: Yllätys, yllätys Aeriksen kuolema ja loppudemo
FF8: Alun tanssikohtaus... myöhemmin Rinoa muuttui vain yhä ärsyttävämmäksi, ei kuitenkaan yhtä pahaksi kuin naurava pösilö, Selphie
FF9: Vivi kokonaisuudessaan
Chocobo
28.11.2001, 10:02:35
FFVII Aeriksen kuolema nyyh..
FFVIII ehkä se kohtaus ku ne tulee kuusta ragnarokilla.. se biisikin on sairaan hyvä!!!
Trendkiller
28.11.2001, 21:04:27
VII:sta se on tämä klassinen Aeriksen kuolema... Se iski aika aika lujaa ja yllättäen. Hienosti toteutettu kohtaus... Mieleen jäi myös hyvin kirkkaasti loppuvideon päätös (ei siis epilogin) jolloin esiin tulee Aeriksen kasvot ja hän avaa silmänsä... Legendaarista =)
VIII:sta jostain kumman syystä se, kun ne hirviöt lähti etenemään kuusta. Sekä Rinoan yksinäiset hetket avaruudessa.
IX:stä ei oikeastaan jäänyt mitään tiettyä kohtaa mieleen, vaikka se onkin paljon parempi kuin VIII... Jos nyt jotain pitäis sanoo, ni loppuvideo.
FFVII
Aeriksen kuolema... :( :(
Rusty
13.12.2001, 20:27:07
FFVII
Seiskas Aeriksen kuolema!
FFVIII
Kasissa ku Squall palaa menneisyyteen.
ja tietysti Zelin ruoka kohtaus :)
ja ysissä loppudemot!
FFVIII
ja tietenkin ku rinoa vaipui koomaan... :( :(
absinthe
17.12.2001, 16:43:58
Reflect on your childhood...
Your words, your emotions...
Time, it will not wait...
...no matter how hard you hold on..
it escapes you...
And...
...and Ally goes boo-hoo. :D
Potri
17.12.2001, 18:39:52
FFVII
Minulle Aeriksen kuolema ei ollut kovinkaan vaikuttava kun olin sitä kuullut hehkutettavan aikaisemminkin niin paljon. Ois luullu sen videonkin olleen vähän hienompi, mutta Aeris tipahtaa kuin mikäkin muovinukke.
Ei PSX:ällä ole ollut mitään niin hirveän suurta vaikutusta tekevää kohtausta, FFkuudesssa tosin.
FFVIII:Mieleen jäi ehkä se kun Rinoaa tulla hakemaan vangittavaksi ja Squal hyvästelee sen 'viimeisen' kerran.
Lizzy
17.12.2001, 18:41:49
No miun "ikimuistoinen kohtaus" on Aeriksen kuolema (tosin miun mielestä se oli vain piristävää, koska en ole koskaan pitänyt Aeriksesta :P ...),
luulin, että olin ainut, joka ei pitänyt hänestä....kaikki pitävät Aerista liian puhtaana ja kauniina....blääh...mutta se kohtaus oli kyllä aika muistettava.... =/
kasin tanssikohtaus ja Zell-ja-hotdogit olivat kyllä upeita...naurattaa yhä kun ajattelee Zelliä.... ;D
ysiä en ole pelannut, joten niistä pätkistä mitä olen musiikkivideoissa nähnyt on 8spoiler]se Blankin kivettyminen....wow![/spoiler] melkein tuli tippa silmäkulmaan...
uh,Ally, mistä tuo runo/sepustus on?
Edited by Lizzy on 17.12.2001 19:46
Sejkay
17.12.2001, 21:48:22
SeiskastaAeriksen kuolema, ysistä (en ole vielä pelannut loppuun, prkl!) Blankin kivettyminen.
Ember
27.12.2001, 23:05:07
FFVII
Ei muakaan paljoo Aeriksen kuolema hätkäyttäny, kun tiesin siitä jo kauan ennen ku sain edes itse pelin. Jossain vaiheessa sain teitää myös, että se tapahtuu 1. CD:n lopussa(kysyin kaverilta, jotta osaan varautua)
mutta...
Kun ekaa kertaa pelasin mitään FF:ää, eli ysin alku. Tottakai ensikosketus niin ihanaan peliin jäi mieleen. Sekä tietysti ysin loppu... Se on vaan niin ihana... Ei voi olla itkemättä.
no kasin loppudemo (tulee vaan mieleen kun zell ahmii kupunsa täyteen ruokaa siellä.. ).. ja ysissä alexandriassa kun Kuja lausuu sen runon: and though we hope for promising years, after sheding a thousand tears, yesterdays shadow constantly nears.. (tai jotain.. )
mä tykkään siitä runosta..
Northwind
9.1.2002, 17:33:21
FFVII
Se kun Red XIII saa tietää totuuden isästään on omasta mielestäni paaaaaaljon koskettavampaa kuin Aeriksen kuolema ja näin myös koskettavin kohtaus...
The Game
10.1.2002, 13:53:43
FFVII: Aeriksen kuolema! :(
FFVIII: Monia monia! =)
FFIX: Loppudemo ja munkin suosikki on myös Garnetin/Daggerin hiustenleikkuu! :shy: :D
Ei peeloiluja! :soso:
Edited by Echo on 10.1.2002 22:57
Squall_BowWow_SSNAKE
13.1.2002, 18:08:51
ff7
Se moottoripyörä kohta
ff8
hyökkäys dolletiin...
ff9
Leikataa tyylikkäästi hiuksia
"ysiä en ole pelannut, joten niistä pätkistä mitä olen musiikkivideoissa nähnyt on se Blankin kivettyminen....wow! melkein tuli tippa silmäkulmaan..."
:ohhoh: _:ooh: _:ohhoh: _:ooh: _:ohhoh: _:ooh: _:ohhoh: _:ooh: _:ohhoh:
Missä musiikivideoita!?!?!?
Edited by G-sus on 10.2.2002 18:37
FFVII
Aeriksen kuolema, ehdottomasti...
Minen edes tajua, kuinka peliin voi saada niin paljon tunnetta mukaan.
kyllähän se on seiskassa Aeriksen kuolema ja Weaponeiden herääminen, ne on jäänyt tiukasti tuone aivolohkoon.
kasissa taas on alku demojen Squallin ja Seiferin taistelu.
ysissä se on kun Steiner jahtaa Zidanea ja Garnettia.
Chrono
10.2.2002, 18:43:06
Eiköhän se ole tuo Aeriksen kuolema.. Vieläkin vierähtää kyynel silmään kun muistelee sitä :( ...Ja FFVIII:ssa loppudemot oli hyvät.
Legolas
10.2.2002, 18:54:01
FFVII: Aeriksen kuolema ja oikeastaan koko ff8 se oli mun mielestä jotenkin jäänyt mieleen Rinoan ja Squallin kohtaukset.
FFVII: No sanoisin muuten Aeriksen kuolema, mutta ei se kovin ikimuistoinen ollut loppujen lopuksi.
Ikimuistoisimpia olivat koko FF7:n alku, ja 8:n loppu.
Dreamer
21.3.2002, 18:14:23
FFVII
Sanoisin Rufuksen kuolema FFVII:ssä. En ikinä odottanut hänelle sellaista loppua.
Sitten on myös Aeriksen kuolema ja FFVIII:n loppu.
FFVII
Aeriksen kuolema... Se oli kyllä TODELLA koskettava... kun kaverin pikkuveli rupesi jo nyyhkyttämään siinä kun se kuoli ;D
Kasissa oli mun mielestä aina vahva tanssikohtaus =) en ole pelannut sitä vielä läpi, mutta ehkä mieleni muuttuu sittenkun se on läpi...
ysissä on mieleenpainuvin loppukohtaus missä Dagger juoksee Zidanen luo ja halaa sitä... :(
mieleenpainuvimmat kohdat on kyllä ff7:aeriksen kuolema...ff8:loppudemo..ja ff9:loppudemo..*todella liikuttavaa* :(
Seyana
17.4.2002, 12:12:34
Ysin alku ja loppu,sekä your not alone kohtaus Terralla.Kasissa oon jumissa lopparissa,joten en tiedä vielä siitä lopusta ja seiskaa en oo viel päässy pelaamaan.
Ilezki
17.4.2002, 15:17:36
FFVII
Aeriksen kuolema ja hautaus, sekä Cloudin sekoaminen, siinä vaiheessa kun Sephiroth kutsui sen meteorin.
FFVII: Aeriksen kuolema _:(
FFVII: Weaponeiden herääminen
FFVIII: Squall & Rinoa Ragnarokissa
FFVIII: Alkudemo
Pinchi
18.4.2002, 11:43:38
FFVII: Jymy-ylläri: Aeriksen kuolema, Kun Nanaki ulvoo kivettyneelle isälleen ja tämä itkee...
FFVIII: Loppukohtaus kun Laguna ja Raine [halivat ja kohta näytetäänkin Rainen hautaa, Ragnarok kohtaus
Säkä Jake
25.4.2002, 8:43:36
FFIX
Minun mielestä aika liikuttava kohta oli kun evil forest kivettyi ja blank jä sinne se oli kyllä aika paha juttu mutta onneksi he saavat blankin pois sieltä :D
FFVII
Seiskassa also Aeriesin kuolema, mutta enemmän kun Tifa ja Cloud siellä kallioilla oottavat muita...
kasissa, no yllätys yllätys Ragnarokissa....ja myös Adel, kukapa sitä vois unohtaa....ysissä....no koko loppu demo, mikä alkaa sen pääkin kuoleman jälkeen =)
FFVII: aeriksen ja Cloudin treffit & Aeriksen kuolema. (ylläri)
Kasista ei pahemmin mitään mieleen painuvaa... Ehkä avaruus kohtaukset.
Mizakki
28.4.2002, 9:32:24
ff-7Aeriksen kuolema :(
ff-7 lopputaistelu kun sephirothiin käytetään omnislashia
ff-7 loppudemo =)
ff-9 youre not alone kohta :D
Edited by Vincent V on 28.4.2002 10:33
FFVIII:alku(en ole vielä pelannut läpi)
FFIX:loppu :(
Koskettavimmat kohdat Final Fantasyissa:
FF7: Aeriksen kuolema... En tarkoita että surisin sitä, päinvastoin... Otan joka kerta jotain sipsejä viereen ja nauran mielipuolisesti sille ja kehun Sephirothia kun se tappo Aeriksen!!!
FF8: Loppudemo, paitsi mua häiritsee kun se Rinoa hymyilee siinä kun se kattoo sitä Squallia... Se näyttää oravalta... :eh: Ja Squall kävelee siinä kuin känninen sanon min!!! :D
FF9: Loppudemo on ainoa jossa osaan pitää pärstani nautraalina, koska sitä Kuja ressuu ei enää ole... :(
bigspin
30.4.2002, 20:17:38
ff 7:aeriksen kuolema
ff 8:kun squall ja rinoa on siellä avaruudessa ja taustalla soi eyes on me :D
ff 9:loppu demo.Sekä siellä terrassa kun zidane haluaa yksin tappaa kujan ja alkaa soimaan you are not alone. :)
-Aeris-
9.5.2002, 21:24:40
Argh! FFVII
Aeriksen kuolema.. Mulle tuli ihan tippa linssiin kun se musa alkoi... :( Hrrhh.. FFVII:n loppu oli kanssa aivan upea..
Ja myöskin IX:n loppu. Mä niin luulin että Zidane kuoli ja siinäkin olin jo pillittämässä... mutta huh. onneksi luulin väärin. Ja sittenhän vasta hanat aukesi.. :D Joo, tiedän olen lälly.. :D
Noitakuningas
11.5.2002, 0:22:44
FFVII: kyllä se on se kohta missä aeris kuolee sephirothin miekan lävistämänä. toisaalta suurena vincent-fanina mieleen on jäänyt myös se kohta jossa cloud ja kumppanit tapaa ekan kerran kyseisen herrasmiehen, sekä se, kun ekalla pelikerralla vincent muuttu just taistelun lopussa chaokseksi ja tappo satan slam-iskulla hojon, arkkivihollisensa
Tällähetkellä päähän pölähti ysin loppudemo... ei muuta mieleen tule.
No nyt on seiskassa nähty Aeriksen kuolema, ja kyllä se vaan oli kaunis kohta :( Ja Aeris oli vielä min lempihenkilökin..
Catch a fish
17.5.2002, 15:27:36
Seiskassa Cidin tarina, Aeriksen kuolema, Cloudin psykoilut
ja Redin isukki-kaipuukohdat kosketti..
Kasissa Rinoan ja Squallin avaruuslentelyt kosketti myös..
Ysissä Bahamutin Alexandrianvierailu jäi mieleen ihan muuten vaan..
:(
FFVII Aeriksen kuolema :(
Kun Sephiroth hyyppää alas ja iskee pitkän miekkansa erään Aerisin läpi FF7skassa. Siinä kohtaa tuli naurettua paljon!!!! ;D
FFVII Aeriksen kuolema, vaikka siitä tiesinkin etukäteen, ettei se paljoa säväyttänyt. Wutaissa musiikki kolahti niin kovaa että aloin pitää koko paikasta. Lisäksi jäin Wutaihin jumiin.
Ysistä Eiko :) Se oli semmonen pieni ja energinen tyttö jota oli pakko pitää kokoajan mukana partyssa :D Lisäksi tietenkin Loppudemo sekä You're not Alone kohta.
//editoin vähän kun en kehdannut lukea omia tekstejäni
Crow87
31.5.2002, 21:29:11
Ehkä liikuttavin on FF7:assa kun Aeris kuolee. Mutta sekin on hieno kun Vivi suuttuu Black Walts...no ei muistu numero mutta se on hieno.
Tristam
31.5.2002, 21:32:48
ff7: Totuus Setosta (Nanakin faija)
ff8: Squall lapsena itkemässä siskonsa perään siinä kuistilla
ff9: loppudemo (kai)
Ottakaa tämä huumorilla, mutta mieleni tekee tosissaan kuristaa pari tyyppiä täältä forumilta.
Mieleenpainuvia kohtauksia löytyy niin paljon, mutta aion tässä olla tyylikkään persoonaton ja vastata FFVII:n Aeriksen kuolema. Tosissaan otti sydämestä siinä kohdassa kun Holy materia putosi alttarilta.
Muita ovat koko FF8:n loppu, joka on paras pelin loppu minkä olen nähnyt. Se oli niin ihanaa kun Squall ja Rinoa viimeinkin suuteli, odotin sitä läpi koko pelin :)
FF9:ssa mieleen jäi se kun Black Waltz3 tappoi mustat maagit... Se oli niin kauheaa Viville. Myöskin se kun Bahamut hyökkäsi Kujan kimppuun Iifa Treessä ja Kujalla on vain pieni naarmu otsassa, oli aika karmeaa. Myös You're Not Alone-kohta ja loppu jäi mieleen. Ja monia, monia muita.
edit//
Originally posted by Moppi
//editoin vähän kun en kehdannut lukea omia tekstejäni
Minä myös.
No tuota..Final Fantasy ysin lopussa kun Kuja kuoli :(
Ja tietysti ysissä kun Black Waltz3 tappo kaikki black maget alukselta ja ku Vivi suttu sillo. :( .Myös surullista oli ku FF7 Aeris kuoli. :(
Edited by @Kuja@ on 06.6.2002 09:40
kyl miulki valu kyyneleet ku FFVII aeris kuole...snif...snif...snif..yhyy..yhhyyyy!!!..öhà ¶m grrrr!..snif :(
realoffspring
6.6.2002, 21:38:19
Eli:
FFVIII: En ole vielä loppuun pelannut, mutta sanoittaiskos nyt vaikka.. loppuvideo. (prkl, kun ei sitä läpi pääse ni imutin Kazaalla _ :D ) Ja sitten tietty tanssi-kohtaus, Zellin syömiset, ne sekoilut siellä avaruudessa ja vielä aina ne Squallin heräämiset sängystä. _:)
FFIX: No monta tulee mieleen. Ekanakin: se kohta, kun Alexandriaan hyökätään, ja Beatrix ja Steiner lähtee kaksistaan sinne taistelemaan ja taustalla soi Protecting My Devotion, ja tulee semmonen fiilis että "jumalauta antaa tulla vaan, noh noh, tulkaa nyt!!" ja muutenkin, ahh.. :P Sitten kun Zidane lähtee yksin tappamaan Kujaa (siis Terrassa) ja saa kuulla sitä You´re Not Alonea, ja siinä tulee hyvin korkea tunnelma. ja monia, monia muita. Ja niin, totta kai loppuvideo. _=)
no ff7:ssa on se aeriksen kuolema tapaus.
ja kasis siin loppu
demossa ku rinoa löytää squallin makaamassa siel jossai(onkoha se se tappelu kenttä jossa tapeltiin ultimeciaa ja grieveriä vastaan)Ja sit pelasti sen squalin pois sielt :ooh:
ja sit ku squll ja rinoa suuteli siel juhlissa :( :lovetus:
yksisiipi
8.6.2002, 9:18:13
FFVII
Aeriksen kuolema... :(
Ja enemmän itkin ff8:n loppudemon aikana...
Roakel
10.6.2002, 12:23:47
FFVII
Aeriksen kuolema oli mielestäni aika liikuttava.
Angel Eiko
11.6.2002, 14:06:05
Mä luulisin että:
FF7 Aerisin kuolema... snif... :(
FF8 se tanssi kohatus ehdottomasti ja sit loppu kun Rinoa ja Squall on siellä parvekkeella
FF9 Se ku Dagger leikkaa hiuksensa ja se pako Evil Forestista...
Leviathan
13.6.2002, 14:51:19
FFVIIAeriksen kuolema tulee heti alkuun mieleen ja toisena ff IX Bahamuth:in hyökkäys alexanderiin
VIII:n loppudemo
Mysticus
17.12.2002, 8:06:50
Minen nyt jaksa spoilereita merkitä, koska eiköhän se ole itsestäänselvää että niitä tällaisesta topicista löytyy (ja kukaan muukaan ei ole niitä laittanut, d'oh). ^^
Asiaan. FFVII:stä vastaan tylsästi Aeriksen kuolema, muita kovinkaan ikimuistoisia kohtauksia ei pelissä tullut vastaan. Yhdeksännestä osasta näitä löytyykin sitten enemmän, ja muutamia mainitakseni: koko Pandemonium-pätkä, Bahamutin hyökkäys Alexandriaan, Daggerin muistelot Madain Sarilla, Black Waltz 3:n hyökkäys ilmalaivaan sekä loppuvideo.
Ja sitten FFVIII... Tiedätte minun mielipiteeni kyseisestä pelistä jos olette vähänkään viestejäni lukeneet, mutta joo, se avaruuskohtaus oli ihan kiva. :)
silent_deadly
17.12.2002, 16:20:35
FFVII Kun Aeris delas ni kyllä se vähän säpsähytti.Ysissä ku garnetti leikkas hiukset pois."NAPS",heheh. ;D
Rafalski
18.12.2002, 17:29:03
Sillon kyllä itkin kun
Cloud kävi Wall Marketissa syömässä :(
Ultimate3
18.12.2002, 19:22:02
Hmmm.....
varmaan se kun sephiroth lävistää aeriksen... :/
Si se kun Zidane taivaltelee terrassa eikä välitä muista... Ja samalla soi "You are not alone" <----kaunis biisi.
Strider
18.12.2002, 22:54:53
VII
Aeriksen kuolema tai sitten loppuvideo
VIII
Se tanssikohtaus, tai hyökkäys Dolletiin
IX
Hmm... Voipi olla se ilmalaivojen ja lohikäärmeiden tappelu
Kaikki noista nyt ei välttämättä ole spoiler-tagien arvoisia, mutta olkoon:)
Safir
19.12.2002, 19:55:21
Laitetaan sitten seiskasta.
Ensinnäkin kun aeris kuoli. Se oli minusta todella kaunis kohtaus ja ikimuistoinen. Olin todella harmistunut sepirotalle, kun hän teki sen. Muistan kyllä sen ikuisesti, siitä olen varma.
toiseksi..um alun räjäytys. Se kun se umm romahti se paikka. Se oli niin vaikuttavaa, hirveitä romahduksia, ihimissiä kuoli ja sillä tavalla. JA äänetkin oli niin kovalla että se jäi kyllä mieleen. :)
FF VII
Aeriksen kuolema. Weaponien nousu kraaterista. Weapon hyökkää Junoniin. Weapon hyökkää Midgariin. Loppu taistelut Jenovan ja Sephirothin kanssa ja tietenkin loppudemo
FF VII:ssä hienoin lopetus lopputappeluista lähtien
FF VIII
Gardenien yhteenotto ja loppudemo
FF IX
Black Waltz 3. vs black maget ilmalaivassa, Bahamut tuhoaa Queen Brahnen laivaston, Bahamut tuhoaaAlexandriaa, Silver Dragonien hyökkäys Invinciblen kimppuun ja Loppu
//edit: pari typoa
Dragon
30.1.2004, 17:10:45
FFVII
Aeriksen kuolema.. aluksi Cloud meinaa tappaa sen mutta kun ei onnistu niin Sephi tulee ja lopun tiedättekin :)ja loppudemo sekä taistelu Sephirothin kanssa.
FFX
Se loppu kohta kun Auron ja Tidus "lähtee"
Miyuki
31.1.2004, 10:16:04
FFVII, FFVIII ja FFIX:n loppuhetket olivat ikimuistoisia. Liikuttavia kaikki, ainakin IX:n.
IX:n 1cd:n loppukohta jäi myös pysyvästi mieleen.
Candice
31.1.2004, 22:06:39
FFVII
Minä olin aivan täysin completely spoilattu Aeriksen kuolemasta, ettei se tuntunut missään. Oikeastaan koko pelin alkuosan odotin vain tuota, sillä tuo hahmo ei herättänyt minussa mitään positiivisia tunteita. En ole vielä päässyt kakkoscd:tä pidemmälle kyseisessä pelissä, mutta ikimuistoisin kohtaus tällä hetkellä tuntuu olevan se kun Cloud heiluu Sepin miekassa omissa muistoissaan eikä tunnu kuolevan millään ja lopulta vielä heivaa Sepin sinne alas jonnekin tämän omaa miekkaa käyttäen, herraisä että minä nauroin, se oli hassu kohta :)
Myös se kun siellä kraaterilla Cloud vie black materian Sepille. Oijoi, se on hieno kohta, samoin kuin weaponeiden herääminen
FFVIII
Koko peli on ikimuistoinen, Gacchan pääosassa on jo jotain =)
Rinoan avaruudessa lilluminen on ehkä pelin kauneinta antia, huokailin syvään kun sitä tuijotin. Samaten se kun Rinoa toimittaa sitä korua Edealle ykköscd:n lopussa. Kasin grafiikka vain on upeaa noissa välikuvissa. Katselen sitä aina ihan onnessani, tyksin raksin. Myös kasin alku ja loppu saavat ihon kananlihalle, upeita kohtia, upea Seifer Paras peli ikuna.
FFIX
En tykkää tästä pelistä paljon mittään. Kuitenkin eräs kohta teki minuun silloin joskus varsin suuren vaikutuksen Se tuhma black waltz hyökkää sinne ilmalaivaan ja satuttaa niitä blackmageja. Vivi kyseisessä kohdassa sai minut lähes itkun partaalle
Pay Gried
31.1.2004, 23:19:13
FFVII: Tässä on vain yksi todella ikimuistoinen kohtaus ja se on
Promised Landissa tapahtunut pieni välikohtaus, kun Sephiroth saa haltuunsa Black Materian ja sitten weaponit heräävät. Oli kyllä hienon näköinen demo, kun weaponit ampaisivat Promised Landista ylöspäin. Oli kyllä upeasti tehty demo
Ai niin, ja olihan pelissä vielä se yksi kohtaus kun
kun Cloud ja kumppanukset hyppäävät laskuvarjoilla alas Highwindistä suoraan Shinran päärakennuksen lähelle. Se oli kyllä hauskan näköistä kun Redkin tuli oikein laskuvarjon kanssa. No niin, tarvitsihan kaikki laskuvarjot, mutta jotenkin se ei vain sopinut Redille se laskuvarjon käyttö ;D
Niin ja FFVIII
Trabia Gardenissa, kun pitää odottaa Selphietä siellä koriskentällä ja kun kaikki hajaantuvat istumaan, on kyllä hahmot naurettavan näköisiä. Rinoalla näyttää olevan oikein kunnon pahkura silmät, Zellillä reikä päässä ja Quistis näytti aivan noita-akalta. Irvineen en kiinnittänyt huomiota niinkään
Eikä tietenkään sovi unohtaa legendaarista
tanssikohtausta jossa Squall onnistui kompastelemaan oikein reilusti
Ja lopulta sitten IX
Ja tässähän ikimuistoisin kohtaus oli
Lindblumissa, kun Dagger laulaa ja Zidane juoksee tornin huipulle. Oli kyllä kaunis demo, kun Dagger laulaa ja kyyhkyset ovat hänen luonaan. Ja sitten se kohtaus kun ne lentävät pois. Oli se kyllä kaunis demo
Niin, eikä saa unohtaa kohtausta
Aleksandriassa, kun Inviciblen valtaama Bahamut hyökkää ja Eiko ja Dagger summonaavat yhdessä Alexanderin paikalle ja Invicible koittaa vallata Alexanderia, ja Alexanderin siivet palavat. No, eihän se ole kaunista, että toisen siivet palavat, mutta sen sanoin vain täsmentääkseni. Ja sen jälkeen tuleva demo, kun Zidane hyppää sille tippuneelle parvekkeen palaselle pelastaakseen Daggerin ja he pelastautuvat sen narun avulla. Ja Eiko on sitten toisesa päässä niin vihaisen näköinen, kun Dagger ja Zidane halailevat toisessa päässä
Hmm.. Eiköhän noita riitä.. Ainakin vähäksi aikaa..;)
Noh,
FF VII
Aersiksen kuolema järkytti alussa, mutta se oli kumminkin niin aivoton olio että jouti mennä..;)
FF VIII
Kummallista, tästä en edes keksi sellaista.. Hmm, no loppukuvissa oli kaikkea jännää.. En viitsi kirjoittaa... koska kaikki tietävät suurinpiirtein kuitenkin!
FF IX
Nyyh..;') Kun löysin sain kultaisen chocon.. Jeps, tiiän, ei se ollu mikään kohtaus..;) Mutta ysissäkin olivat loppupätkät hienoja, varsinkin se loppu.. Ya known!XD
Siinäpä ne oli.. heips vaan teillekkin..
-gunmachine-
OmniWepon
4.2.2004, 16:42:43
No joo mua ei kyllä koskaa koskettanu aeriksen kuolema.
koska en oikein piittaa siitä muijasta.
mutta siitä en tykänny kun FF9 se yksi pahis tappo BlackMagit siellä ilmalaivassa :prkl:
Mutta se FFVII
sen kaikki kohtaukset oli mahtavia.varsinkin ne kaikki Weponnien jutut.kuten se kun se yksi Wepon hyökkäs sinne midgariin ja se yksi sinne tykkipleissin luo ja sen Weponin pää räjähti ;D
ja FFVIII taistelu kohtaulset on HIENOJA
varsinkin se kun ne pahikset hyökkää sinne kouluun vai mikä ny onkaan
miten ne sproilerit saa?
vei meneekö ne automaattisesti?
Vai että automaattisesti. =D
Ne saa laittamalla [*spoiler] ja [*/spoiler].
Ei ole tainnut tulla luettua faqia (http://www.fffin.com/faq.php) tai ohjeita (http://www.fffin.com/ohjeet/)? -SILLI
FFVIINo juu, Aerisista en ole koskaan oppinut mitenkään erityisemmin tykkäämään ja olin tietoinen hänen kuolemastaan jo kauan ennen kuin itse peliin koskin, mutta kieltämättä tuo kyseinen kuolinkohtaus taisi olla pelin mieleenpainuvin pätkä.
Juu, ja Weaponeiden herääminen. Oikein jees.
Myös se Cloudin Nibelheim-muistelokohtaus oli tunnelmaltaan hyvin piinaava, ja kaikki Sephiroth-kohdat yleensäkin jäivät aika kiehtovina mieleen.
FFVIII
Avaruuskohtaus. Kovin kaunis, ehkä ainoa kohta joka jäi kunnolla pelistä mieleen. Paitsi että Rinoan pelastamisoperaatio oli aikas rasittava, teki vaan mieleni jättää hänet sinne killumaan oman onnensa nojaan.
FFIX
Pandemonium-pätkä, ehdottomasti. Melkein pillitin, mutta en ihan. No okei ehkä ihan pikkuisen. You're Not Alone on aivan sanoinkuvaamattoman ihana kipale, ja kohtaus itsessään oli hyvin koskettava.
Hm.
FFVII:
En koskaan ole oppinut muistamaan niiden Weaponeiden nimiä, mutta olisiko ollut Diamond Weapon joka hyökkäsi Midgariin. Ai juku, olin ihan paskat housussa kun se vaan rauhallisen hiljaa lähestyi rantaa. Se oli kuin tuomiopäivää odotellessa.
Nitromethane
7.2.2004, 18:54:27
FF VII
Kyllä se Aeriksen kuolema jäi mieliin ikuisiksi ajoiksi. Surullinen musiikkikin loi kohtaukselle ikimuistoisen tunnelman. Todella mieliinpainuva kohtaus.
FF VIII
En tiedä, mutta jotenkin mieleeni on jäänyt Seed kokelaiden hyökkäys Dolletiin.
FF IX
Loppuvideo... Liikuttava kohta kun Garnet huomaa Zidanen olevan elossa ja juoksee tämän luokse ja halaa tätä, ikimuistoinen kohtaus
Tuulikello
7.2.2004, 20:05:09
Seiskasta en muista paljoa mitään, paitsi yhden kohdan johon liittyy veljeni kanssa eräs inside läppä. Joten antaa sen olla.
VIII
Alun tanssikohtaus. Se on niin suloinen :]
Ylettäen ysistä minulla on parhaat muistikuvat, siispä:
IX
Ihan ykkösenä mielessäni on kohta jossa Eiko kirjoittaa rakkauskirjeen Zidanella ja se lähtee kiertoon. Koko kohta on niin koominen että räkätän siinä aina kuin seinähullu.
Sitten tietenkin ihastuttavat Garnetin hiustenleikkuu ja Blankin kivettyminen.
Koko ysi on oikeastaan niin ihana ja mieleenpainuva että surettaa kamalasti kun en voi sitä pelata nyt.
mogvisti
10.2.2004, 18:14:40
Mielestäni ikimuistoisin kohtaus oli FF VII:ssä ja muistan sen vieläkin, koska nauroin sille kuin hullu. Mikä se voisi olla? No tietenkin se kun Bugenhagen potkaisi tyhjää ;D
Lexicon
10.2.2004, 18:44:48
FF VII
Luonnollisesti ikimuistoisin kohtaus on Aeriksen kuolema, ensimmäisellä pelikerralla se oli jotain niin hämmästyttävää ja odottamatonta että ohjain tippui lattialle.
Ainiin ja viellä se, kun Weaponit 'heräsivät henkiin', oli hieno kohta.
FF VIII
Tästä ei varsinaisesti mitään ikimuistoista jäänyt mieleen, paitsi ehkä se kun Squall & kumppanit läpäisivät kokeen ja Seifer & kumppanit antoivat heille yllättäen aploodit.
FF IX
Loppuanimaatiossa kun Garnet huomasikin Zidanen olevan hengissä, ja juoksi halaamaan häntä, oli aika hellyyttävä ja mieleenpainuva kohtaus.
Myöskin se on jäänyt ikuisiksi ajoiksi verkkokalvoille kun Summonit tuhosivat Alexandrian.
M1green1
14.2.2004, 16:45:26
FF7:Kun Aeris kuoleepi...
FF8:Balamb Gardenin ja se toinen gardenin(en muista nimee,mut se punainen kuitenkin) taisto.Ja tietysti loppu video on makee
FF9:Se, kun Kuja ja se läsö akka(Brahne) tulee sinne Lifan puulle metsästämään Garnettiii...
Berrycake
24.2.2004, 11:37:23
Seiskassa on ehdoton tämä klassikkokohtaus: Aeris kuolee Sephirothin miekasta. Tämä Aeriksen kuolema- kohtaus tuntuu muuten aikalailla yleisimmältä vastaukselta :} Myös seiskassa se, kun Nanaki ulvoo kuuta kohden ja hänen kivettynyt isänsä itkee kyyneleen. Se tunnelma, se musiikki! o..ooh .. booo-hoo!
Ysissä, Loppuvideo kun Zidane ilmestyy takaisin, ja Dagger juoksee pää kolmantena jalkana alas aitiostaan, ja hyppää Zidanen kaulaan. Itku tuli silmään. Kaunista. Myös se on aika vaikuttava kohtaus, kun Dagger ja Eiko kutsuvat Alexanderin suojelemaan Alexandriaa. Kylmiä väreitä... brr...
Wow. Kyllä ne japanilaiset osaa hämmentää ihmistunteita :3
Hyperion
26.2.2004, 13:05:51
VII
Weaponien herääminen, Midgarin Weapon-hyökkäys, siinä on hienoa katsoa kun Sister Ray ampuu sen mako-tehostetun laukauksen.
VIII
Dolletin hyökkäys, näyttää hienolta ja siinä on upea musiikki. Communication Towerin käynnistyminen, kun näin sen ensimmäisen kerran tuli mieleen lähinnä kysymys: Mitä ihmettä tapahtuu? Ja sitten se Gardenien taistelu.
Käykää muuten katsomassa RPGamers (http://www.rpgamers.net/), siellä voi katsoa aika FMV-pätkiä Final Fantasyistä.
Ultima
15.3.2004, 19:09:45
Final Fantasy VII oli
Se kun aeris kuoli se oli todella ikimuistoinen hetki koska semmosta ei ole muissa Finaaleissa nyyh suorastaan aeriksen kohtalolle :(
Ja FF VIII en tiedä en oo oikeen pelannu ei minusta hyvä peli
Mutta FF9
Se loppu demo jossa Zidane tee todella suuren tehtävän pelastaa oman veljensä nimeltä Kuja joka on koko pelin pää pahis niin Zidane uhraa itsensä siihen mutta onnistuu silti pelastamaan veljensä :wink: :yay: :lurps:
Siinäpä ne taisi jo tullakki :D .
FF VII
En ole pelannut peliä varmaan vuoteen, vain sen takia että minua inhottaa/kammoksuttaa Ancient City, jossa Aeris tapetaan. Olin jossain lehdessä(=taisi olla VPL) nähnyt pienen jutun vinkki osiolla siitä kuinka henkiinherätys tapahtuu, mutta lehtikin tunnusti sen olevan mahdotonta, mutta silloin en kiinnittänyt siihen paljoakaan huomiota. Edellisessä pelissäni kehitin Aeriksen Limitit täysille ja pääsin käyttämään Great Gospallia jopa kerran sitä seinää vastaan. Se kohta ottaa aina niin tunteen päälle että pyrin välttämään sitä, vaikeintahan siinä onkin että ketä otetaan mukaan hautajaisiin.
Mikään muu kohtaus ei ole herättänyt itsessäni yhtä voimakkaista tunteita.
FFX
Tieto Yunan kuolemasta olisi varmaan pitänyt järkyttää minua, mutta varmaa johtuen silloisesta peli tilanteesta se ei riipaissut yhtä kuin Aeris Gaisboroughin kuolema.
//mentiimpä sitten alueen ulkopuolle, eipä kai se ketään haittaa.
FFVII:ssä on hyviä kohtia mutten ole vielä peliä kerenny läpi vetää joten en siintä sano mitää.
Eli mielestäni ikimuistoisimmat kohdat on ysissä :D
Kohtaus pelin alkuvaiheilla Dali:ssa kun Carnet lähtee kiipeemään tikkaita pitkin gargo shippiin ja Zidane menee perään ja "ooh soft" ;) . En voi sille mitään että olen vähän tälläinen =) . Ja harrmittaa että euroopan versiota on sensuroitu niin paljon japanin versiost :(
ja sitten
kaikki videot joissa esiintyy jokin eidolon, varsinki video jossa on Bahamut ja Alexander ;)
ja vielä
kohta lopussa kun Zidane lähtee pelastamaan Kujaa Iifaa treestä, ja loppuvideot, sinff :( . Sanonpa vaa et älyttömän hyvä peli
FF7:ssa ikimuistoisin kohta on ehdottomasti Aeriksen kuolema. Tuo surullinen tapahtuma tuli jotenkin yllätyksenä, ja se ihana musiikki taustalla.
Toinen kohtaus myös on se (kummallista kyllä), kun pelasin sitä Mog peliä Gold Saucerissa. Niin sympaattinen otus. ^^
Final Fantasy ysissä on kaksi upeaa kohtausta.
Ensimmäinen on
Koko Alexander-kohtaus. Aivan upea musiikki, ja on hienoa kun Alexander rökittää Bahamutin :D
ja toinen on
Kun 4.cd:llä mennään Memoriaan ekan kerran. Musiikki on(taas)loistava ja kohtaus itsessään huippuelokuvamainen. Tällaista olisi pitänyt SW:n olla.
Ferithem
9.4.2004, 15:25:22
VIII: Koko avaruusepisodi on niin ikimuistoinen, että muistan sen varmaan paremmin kuin oman nimeni. Kun Squall lähtee pakokapselista vain pelastaakseen Rinoan... ja kuinka tämä meinaa kuolla... jotain nin kaunista.
Myöskin loppu on aivan ikimuistoinen. Jo Ultimecian linnaan astuminen on palanut aivosoluihini lähtemättömästi, ja loppuvideo... no mitäpä siitä sanoisi. Itkin siinä niin paljon että vesivahinko oli lähellä. Sen vuoksi en saanut unta koko yönä, joten kaipa tämä kohtaus on melko ikimuistoinen.
IX: Beatrixin ja Steinerin Alexandrian-puolustus-episodi on vain niin ihana. He ovat niin söpöjä... Tämä on yksi kohtauksista, joita odotan aina eniten peliä pelatessani. Siinäkin tulee tippa silmään.
Ja tietenkin loppu. Luulin, että Zidane rusentui kuoliaaksi sinne puuhun, siksi itkinkin kuin vesiputous. Kun hahmoista kerrottiin tämän jälkeen, liikutuin kovasti. Ja viimein koitti näytelmän aika... siinä aloin pillittää todella häiriintyneesti. Se vain oli niin sairaan kaunista, kun huppun alta paljastuu Zidane, jonka syliin Dagger syöksyy... Tämä on ehdottomasti Top 3 -listalla kaikkien pelien ihanimmissa kohtauksissa.
Ja onhan niitä muitakin.
FFVIII:
Alku demo, avaruus- ja Dellin city kohtaus. [en ole läpi pelannut, siksi en loppu demoa mainitse]
FFIX:
Dagger on Lindblumin tornissa, ja Zidane pelästyttää kyyhkyset. Alexandriassa Daggerin koru alkaa kutsua Eikoa. Ja tottakai loppu demo... Nyyh...
FFX: Tidus kertoo lammella [en muista paikan nimeä x3] Yunalle Zanarkandista jne... Järkytyin silloin kun Yuna kertoi kuolevansa, kun kutsuu Final Aeon'in. Niin, ja loppu demo, soli _kaikista_ näkemistäni kohtauksista surullisin. Vettä tuli kuin rikkinäisestä rännistä.
FFX-2 Yuna laulaa Thunder Plains'illa, ja tulee pätkä Lennestä ja Shuin.
Hämäräh
9.4.2004, 22:32:17
FF-VII
Kun Weaponit ryömi sieltä vuoren sisältä. Kun Sephy paljastui sieltä kristallin sisältä ilman yläosaa :D Ja se viimeinen taistelu, "One Winged Angel" in soidessa taustalla. :lovetus:
FF-VIII
En oo tätä niin paljon pelannut. Mutta se kun Rinoa tökkäsi Irvinen alas portailta, bwahahah. :D Ja se Edean ampumisyritys.
FF-XI
Se kun Zidane ryömi siellä jossakin, ja kuului se ihana laulu "You're not Alone" aivan ihana. Katson aina lasittuinein silmin sen kohdan. :lovetus:
Ja stn kun Beatrix ja Steiner taisteli Alexandriassa ja sielläkin kuului ihana laulu, sen nimeä en tosin muista. Ja ekat tunnit Alexandriassa Vivi-themen soidessa ovat kivoja. Niin, ja koko Burmecia-episodi on todella ihana! Niitten hiirulaisten tanssi, hiirulaisten kuolo :( , Sir Fratleyn saapuminen [jesjes] ja Beatrixiä vastaan taisteleminen.
Spoilerit paikoilleen. - SILLI
Tetra Disaster
19.4.2004, 20:39:41
FFVIIssä mielestäni se, kun Vincent tapaa siellä yhden vesiputouksen takana jonkun naisen (Lucresia?) ja tulee semmonen hieno takauma ja taustalla kaunis Vincent-teema (The Nightmare Begins tai jotain sinne päin).
Spoilerit paikoilleen. - SILLI
isoSILLI
24.4.2004, 10:03:55
Aloin tuossa äsken tekemään tehotarkastusta, että kuinka paljon perustelemattomia posteja tässä ketjussa onkaan.
Ja niitähän löytyi paljon, niin ensimmäisen sivun kuin keskivaiheen, että lopunkin tienoilta.
En näe tarvetta tällaiselle, jossa vastaus on tyyliin:
FFVII
Aeriksen kuolema.
FFVIII
Loppukohtaus.
FFIX
No se loppukohtaus.
Tämän kaavan posteja on sääli katsella, tosin, onhan siellä muutamia hyvin perusteltuja ja jopa älylliseen elämäänkin viittaavia posteja, kiitos niistä.
Mutta nyt tämä ketju menee lukkoon, säälittää tällainen. =P