PDA

View Full Version : Piirrostulva!

David A. Mage
15.8.2002, 14:27:53
Gyahahahaha! Joku löysikin skannerin piuhat, ja siten pääsee taas kiusaamaan ihmisiä piirroksillaan.. ;) Ja niitähän on sitten kertynyt jo sellainen keko, etten edes viitsi etsiä tarkemmin mitään erityistä ja täten julkistaa vain joitakin niistä. Ja sitten yhden minä hyvin luultavasti julkistan vain piirustuskilpailun yhteydessä, sillä se onkin lähiaikojen piirrosten helmi, eikä helmiä sioi... Eh.. Siis ei helmiä saa paljastaa ennen aikojaan.. :D

Aloitetaanpas sitten kevyesti, elikkä koulussa saa mitä ihmeellisinpiä ideoita, joista tässä yksi: Jokin omituinen guruoppilas (Valaistuminen opitaan. Ei sitä koeta.. Yeah right..) hytisemässä ja päästämässä suustaan jotain hyvin syvällistä, jota eivät tavalliset pulliaiset (kuten minä) tajuakaan.

David A. Mage
15.8.2002, 14:29:40
Pahoittelen, etten voi pistää näitä minnekään, joten minun täytyy kuormittaa FFfiniä näillä ja ikävästi kasvattaa post countia. Ilmoitan tämän ihan vain sen takia, että joku saattaisi luulla tätä spämmiksi... fl00d!!!!11?+

Testi! Kuka? (loistava koulutyö... ^^')

David A. Mage
15.8.2002, 14:31:16
Kävelevä hattuteline. Hassulla miehellä hassu hattu. Ei syvällisempää merkitystä.

David A. Mage
15.8.2002, 14:31:47
Toinen testi! Kuka?

David A. Mage
15.8.2002, 14:35:24
Louhikärmes! Lohkiärme minun työstämänä! En ole koskaan ennen osannut piirtää lohiksia, mutta harjoitus näemmä tekee mestaaj... Mestarin.

David A. Mage
15.8.2002, 14:36:31
Ja sitten vihdoinkin viimeisenä, muttei tosiaankaan vähäisempänä, saanen esitellä teille ritarin, jolla on ylikoristeltu panssari.. :D

Pinchi
15.8.2002, 15:17:13
Todellinen tulva kirjaimellisesti! Mutta itsepähän modena tiedät mitä olet tehnyt ^^.

Ja piirustuksiin, itse pidän eniten siitä hattutelinemiehestä, koska hän on vaan niin mainion näköinen, esim. nenä on hyvin onnistunut. Tulee hieman mieleen Musta haltia -trilogian Jarlaxle (taitaa Drizztin jälkeen olla lempparihahmoni). Muista minulla ei ole hajuakaan keitä ne ovat, mutta kyllä jotkut vaikuttavat tutuilta. Lohikäärme varjostuksineen on kaunis, mutta ehkä häntyä olisi saanut olla jonkin verran pitempi. Alimmaisessa piirroksessa olet piirtänyt haariskan yksityiskohtineen taitavasti good work :).

Hah.. Ole onnellinen, etten pistänyt jokaiselle omaa topiikkia... Mutta eihän kai nyt pieni fl00d ketään tapa, kerta en ole kovinkaan montaa kertaa tätä ennen spämmiin syyllistynyt, *katsahtaa admineihin sekä pelokkaasti, että anovasti* eihän..? - Dave

Neruru
15.8.2002, 20:26:03
Ekaan kysymykseen vastaan nelosen Cidin (asennejätkä), toisesta ei ole hajuakaan.

Ensimmäinen on lemppari, guruoppilaassa on asennetta ja ilmettä, vaikka jälki onkin hiukka suttuista. Toinen hieno on se hattutelineäijä.

Alimman kuvan yksityiskohdat ovat indeed...yksityiskohtaisia :eh: Ehkä väärä sanavalinta. No, minä en jaksa ikuna väkertää töitäni kunnolla loppuun, ja siitä ihailuni sinulle.

Chang
16.8.2002, 10:21:38
Voin sanoa että noi kaikki on kyllä hienoja piirroksia.Varsinkin toi lohikäärme ja sitte toi vipa ritari niissä on syvyyttä jota ei voi pelkästään sanoilla sanoa.Mutta kaikki jatkaa tuota rataa kaikki on huippu töitä.
Ja tulva tosiaan.

David A. Mage
16.8.2002, 15:29:19
Heti alkuun on pakko kiittää palautteesta.. :)

Ja sitten en aio jättää viestiä tähän, vaan pistää uuden kuvan, elikkäs nyt sitten tulee taas yksi ritarin tapainen, tosin hiukan synkähkö sellainen ja se on jopa väritetty, vaikka aika laimeasti onkin! :D

Safir
17.8.2002, 12:27:11
Hii.. nuo kuvat ovat todella erinomaisen hyviä. '-'
Varsinkin tuo viimeisin. Siinä on jotain kiehtovan synkkää, mutta sen olkapäät näyttäisivät olevan jotenkin lysähtäneet.

Sitten tuo neloskuva on Cid, of koors, sekin näköinen.
Eh? Kyllä se ensimmäisen testin henkilö oli Cid (FFIV), mutta toisen testin ritari on kylläkin eräästä muusta Squaresoft-pelistä... - David.A.Mage
Upsista, tarkoitin siis tietenkin kakkos kuvaa, jotenkin vain tuli väärä nummero. Heh..-_-;;

Lohhari on myös vaikutttava ilmestys, just hyvä. Varjostukset sun muut onnistunna. :^)

Nuo kaikki muut ritarit, ne on kanssa kivoja. Varsinkin tuo, jolla on hyvin koristeellinen haarniska, siinä mukavia yksityiskohtia.

'Hattuteline' on myös vaikuttva, tuima ilme kasvoillaan.

Myös ensimmäinen noista on hyvä. Tuo asento, ilme, asuste..

Roakel
17.8.2002, 15:59:57
Aikamoinen tulva, tossa oli monta hienoa kuvaa, mutta arvostelen ne joista pidin. Kolmannen kuvan ritari on tosi hieno, se on tosi hienosti varjostettu ja piirretty. Pidin erityisen paljon myös siitä lohikäärmeestä joka istuu kallion päällä, sekin on hienosti varjostettu. Sen pää on ehkä vähän liian iso.

Mikey
19.8.2002, 7:23:01
No kyllä on aikamoista floodia, mutta empä voisi mennä väittään ettet osaisi piirtää hyvin... pidin eniten tuosta ritarista joka oli väritetty... se oli niin synkkä...

Onnittelen kumminkin, siitä että olet todellakin hyvä piirtämään... sekä veikkaan että sijoitut hyvin noilla kuvillasi...

bigspin
19.8.2002, 20:48:51
Kyllä noi kaikki on niin hitsin hienoja että huh :) Hienoin noista on toi alimmainen ritari.Se on vain niin komea noitten värie kaa.Muuten tuo sade sopii kuvaan kuin nyrkki naamaan =)
Myös lohikäärme siisti :) Ja Cid tietenkin :D

yksisiipi
20.8.2002, 12:07:45
Awww!!! Hienoja kaikki, mutta tuo viimeinen... siinä on jotain. Kivan synkkä ritarikuva.
Tästä täytyy antaa paljon :rispekti: ä.