PDA

View Full Version : Miten saa tekstin ton kuvan alle?

Auron17
1.7.2005, 9:11:27
Miten saa teksin ton kuvan alle?

Astril
1.7.2005, 9:18:42
Voisit selittä ongelmasi paremmin, pelkkä "Miten saa teksin ton kuvan alle?" Ei riitä.
Olisi maininnut minkä kuvan alle ja minkä tekstin.

Jos tarkoitat allekirjoitustasi, sen voit muutta näin: Mene ohjauspaneelin ja sieltä paina Muokkaa allekirjoitusta.

Muita kuvia joiden alle saa tekstejä, en tiedä.

Bossi
1.7.2005, 9:19:10
Hieman tarkempi kun olisit ongelmasi kanssa niin joku ehkä voisi jopa osata auttaa. Nyt ainakin tarkoituksesi jäi minulle hyvin hämäräksi.

Auron17
1.7.2005, 9:27:32
Tarkoitin tuon kuvan ylä puolella ole vaa tekstiä ja nimen alapuolella olevaa tekstiä.

Astril
1.7.2005, 9:29:56
Sitä kutsutaan Rankiksi. Rankin voi päättää itse, vasta kun on 1000 postausta.

Bossi
1.7.2005, 9:54:08
Kannattaisi lukea FAQ (http://foorumit.fffin.com/faq.php?faq=fffin_faq#faq_fffin_faq_foorumit)

Kuinka voin vaihtaa custom titlen?
Rank, arvo, title, whatever, eli se pieni nimen alapuolella oleva teksti, on moderaattoreilla ja 1000 viestiä lähettäneillä vapaavalintainen (Ohjauspaneeli > Muokkaa profiilia > Oma arvonimi). Muista, että spammaaminen ei auta sen saavuttamisessa - päinvastoin.

Foorumin rankit
Rankit ovat postitusmäärään sidottuja arvoja, jotka näkyvät foorumissa nimen alapuolella. Lista arvoista on tässä.

Titteli Postitukset
Imp 0
Bite Bug 10
Foot Soldier 25
Bomb 50
Goblin 75
Tonberry 150
Tonberry King 200
Soldier 250
Lost Number 300
Elite Soldier 350
Mage 400
Dragoon 450
Warrior 500
Sorcerer 600
Dragon 700
SeeD 800
EX-SOLDIER 900
Moogle 1000
(vapaavalintainen)
Nuo quotet ovat siis tuolta FAQ:sta.

Auron17
11.7.2005, 21:02:26
Mitä toi teksti tarkottaa nyt ton mun kuvan alla? :huh:

Yaden
11.7.2005, 21:08:33
Mitä toi teksti tarkottaa nyt ton mun kuvan alla? :huh:

Että olet peelo. Mieti vähän mitä viesteihin kirjoitat. Se ei tule kenellekään automaattisesti, vaan jos olet peeloillut täällä niin sitten.

Sen saa pois, ilmoita modelle ja sopikaa. (nuin luulisin. Itse en ole omistanut sitä leimaa.)

Asmodeus^
11.7.2005, 21:18:41
Jeesus! millä ilveellä uudet jäsenet saataisiin lukemaan FAQ (http://foorumit.fffin.com/faq.php?). Vältyttäisiin tällaisiltakin tilanteilta. :huh:

Black Abyss
11.7.2005, 21:33:16
Peelo,joka tällä hetkellä olet.On foorumilainen joka spammaa jotta saa postcountin nousemaan jotta saisi muilta huomiota ja "kunniotusta",sekä saisi nopeasti oman rankin.
Peelo-leiman saa myös foorumin sääntöjen rikkomisesta tai vaikka toisten foorumilaisten
jatkuvasta mollaamisesta.
Joskus myös liiallisten hymiöden käytöstä.Tässä pieni selvennys mika/kuka on peelo.
Mutta muistakaa rakkaat peeloseni Jos saatte peelo-leiman siitä voi myös vapautua,
on katsokaa paljon pahempiakin rangaistuksia olemassa kuin ainoastaan peelo-leima.
Vaikka se hornless jolloin teidät on bannattu ja ette voi enää postata(peelona voi vielä).
Peelo-"oireina" on esimerkiksi signaturen(allekirjoitus) katoaminen.

Auron17 tiedoksi että hänet on varmaan "peelo-leimattu" sen takia että hän on esittänyt
pöllöjä kysymyksiä ja jättänyt selventämättä ne.
Esim.
Väärin...mikä on toi teksti kuvan alla?
Oikein...mikä on toi teksti avatarin yllä?

Faqissa on kunnollinen selvennys Peelo-sanasta.

David A. Mage
12.7.2005, 3:39:47
Oikein...mikä on toi teksti avatarin yllä?
Väärin. Oikein on se, että käyttäjä ihan omakätisesti jaksaa lukea säännöt ja jos ei muuta, niin ainakin olla perustamatta tällaisia topikkeja ensimmäisenä tekonaan foorumeilla.

Eikä siihen tarvita kovin montaa ihmistä kauhistelemaan "peeloa nyyppää", eiköhän yksi sääntöjentakomiskerta riitä. Turha sitä on postailla samaan topikkiin samaa asiaa montaa kertaa. Käyttäkää vaikka PM:ää, jos oikeasti tulee hirmuinen tarve käydä tekemisiin henkilökohtaisesti.

"LUE SÄÄNNÖT JA FAQ! LOL INTERNET!1" :P