View Full Version : Miksi?
Materia!
12.7.2005, 22:59:53
Eli miksi jotkut minun viestini poistetaan?
Viimeisin poistettu viesti taisi olla " Paras elokuva-soundtrack" topicissa.
Ja aivan asiallisesti vastasin.
Johtuukohan se siitä ettei minulla ollut romaanin pituista perustelua?
Eli miksi jotkut minun viestini poistetaan?
Viimeisin poistettu viesti taisi olla " Paras elokuva-soundtrack" topicissa.
Ja aivan asiallisesti vastasin.
Johtuukohan se siitä ettei minulla ollut romaanin pituista perustelua?
Olet saattanut loukata jotakuta, käyttäytyä sopimattomasti, spammata (en ole nähnyt sitä viestiä, miksi uskoisin sinua?)Ei jokaisessa viestissä nyt aivan romaanin pituista perustelua tarvitse, riittää kunhan vain perustelet sen kunnolla, miksi pidit siitä jne jne. Kysy moderaattorilta jos ei muuten.^^
// No enhän minä voinut tietää mitä sinä siinä kirjoitit! :eh:
Ehkäpä liian lyhyt postaus, se olla spammi.
Materia!
12.7.2005, 23:05:21
Olet saattanut loukata jotakuta, käyttäytyä sopimattomasti, spammata (en ole nähnyt sitä viestiä, miksi uskoisin sinua?)Ei jokaisessa viestissä nyt aivan romaanin pituista perustelua tarvitse, riittää kunhan vain perustelet sen kunnolla, miksi pidit siitä jne jne. Kysy moderaattorilta jos ei muuten.^^
Voi voi. Taisin loukata jotakuta sanomalla "Kill Billissä on hyvä SoundTrack"
Pitää tästäedes varoa mitä sanoo...
chauron
12.7.2005, 23:11:06
Vaikka en laittamaasi viestiäsi tunne (ja tajusin oikein), uskoisin että tuossa Kill Billin kohdalla kannattaisi kertoa myöskin että mikäs siinä onkaan niin hyvää. Pelkästään vastaamalla "kill billissä on hyvä soundtrack - ja ei muuta" viestin sisältö on "ai, jaa" - tai "moi" -viestin kanssa aivan yhtä informatiivinen. Eli jos mahdollista, niin kerro tarkemmin (mitä, missä, milloin jne...).
ps. elä ota sitten itseesi tätä viestiä, minähän vain arvailen. Jos kunnon syyn haluaa, niin kysy moderoinnilta.
Materia!
12.7.2005, 23:13:41
Vaikka en laittamaasi viestiäsi tunne (ja tajusin oikein), uskoisin että tuossa Kill Billin kohdalla kannattaisi kertoa myöskin että mikäs siinä onkaan niin hyvää. Pelkästään vastaamalla "kill billissä on hyvä soundtrack - ja ei muuta" viestin sisältö on "ai, jaa" - tai "moi" -viestin kanssa aivan yhtä informatiivinen. Eli jos mahdollista, niin kerro tarkemmin (mitä, missä, milloin jne...).
ps. elä ota sitten itseesi tätä viestiä, minähän vain arvailen. Jos kunnon syyn haluaa, niin kysy moderoinnilta.
Samassa topicissa on myös tälläinen vastaus: "no mä tykään 2 fast 2 furious:n soundtrackistä"
Miksei sitä ole poistettu?
Snabii
12.7.2005, 23:15:35
Joo jospa se nyt ei kuitenkaan tuosta johtunut se viestisi poistaminen. Enpä tiedä tarkalleen, kun en ole kyseistä viestiäsi nähnyt mutta todennäköisesti perustelut puuttuivat kuten esimerkiksi miksi se Kill Billin soundtrack on hyvä tai jotain. Asiallisuudenkin voi käsittää vähän monella eri tavalla. Sinun mielestäsi viestisi oli ihan asiallinen eikä ansainnut poistoa mutta moderaattori saattaa katsoa asiaa hiukkasen toiselta kannalta. Tiedä tuota.
Kannattaa ehkä ennemmin laittaa pm:ää modelle tai jotain kuin että pystyttelee tänne näitä topicceja kun kysymykseesi ei voi vastata kuin tasan yksi ihminen ja se on moderaattori. Muut eivät oikein pysty sanomaan mitkä olivat viestisi poistaneen moden syyt viestiesi poistamiselle. Jos moderaattori on mielestäsi poistanut viestisi väärin perustein suosittelen perustelemaan hänelle miksi mielestäsi viestisi ei ansainnut poistoa ja ehkäpä hän kertoo oman mielipiteensä asiasta tai sitten pahoittelee tapahtunutta.
Kyllä se tuosta vielä. Ehkä et sitten kuitenkaan ihan täysin vielä hallitse tätä foorumeille kirjoittamisen jaloa taitoa (en nyt väitä että minä hallitsisin) mutta kyllä sinä sen vielä sisäistät.
Samassa topicissa on myös tälläinen vastaus: "no mä tykään 2 fast 2 furious:n soundtrackistä"
No enpä tiedä, ehkä tälle postaajalle on moderaattori lähettänyt PM:ää ja pyytänyt tätä perustelemaan vastauksena paremmin.
Kysy moderaattorilta (yksityisviestillä), he tietävät sen varmasti paremmin.
// No enhän minä voinut tietää mitä sinä siinä kirjoitit! :eh:
Ehkäpä liian lyhyt postaus, se olla spammi.
Herää kysymys, miksi postaat ja vastaat, kun et voi tässä asiassa antaa edes vastausta?
Lapsirakkaat, lukekaa se FAQ ja ennen kaikkea ne postausohjeet. Todella usein poiston syynä on yksinkertaisesti, että posti on joko täysin tyhjä asiasisällöltään, tai siinä ei ole minkään valtakunnan perusteluja. Harvemmin postin poiston syy on jonkun toisen loukkaaminen.
Jos nyt vielä saisi vhinetä sen verran, että jos nämä muut postaajat voisivat odottaa ja nähdä edes sen verta kärsivällisyyttä, että ei oltaisi heti miten opastamassa toisia kanssapostaajia asiasta kuin asiasta. Etenkin, kun kyse on sellaisesta asiasta, mihin esimerkiksi Yaden ei voi antaa vastausta. Postin poistajalla kai se syy löytyy parhaiten. Muistakaa myös, että sellainenkin kiva asia on olemassa kuin yksityisviestit aka private messages, jos nyt välttämättä haluaa olla opastava enkeli.
Tämäkin ketju on niiin turha. =)
Materia!
12.7.2005, 23:53:01
Ilouutinen.
Lähden näiltä foorumeilta kun olen aika n00bi. =)
Mutta joo.
Iloista loppuelämää kaikille.
PS: Tunnukseni voi nyt poistaa.
Jackal von ÖRF
13.7.2005, 0:18:51
Täsmennän siis, että viestissä luki vain ja ainoastaan "Kill Billissä on hyvä SoundTrack."
Kyseinen viesti: http://foorumit.fffin.com/showpost.php?p=255920 (vain modet näkevät)
Tältäkin oltaisiin vältytty, jos olisit lukenut FAQ:n http://foorumit.fffin.com/faq.php?faq=fffin_faq_yleiset#faq_fffin_faq_ensin
Kyseinen viesti (http://foorumit.fffin.com/showpost.php?p=113828&postcount=123) on kirjoitettu noin kaksi vuotta sitten ja nähtävästi modet eivät ole olleet silloin riittävän aktiivisia/tiukkoja.
PS: Tunnukseni voi nyt poistaa.
PS: Käytettyjä tunnuksia ei koskaan poisteta.