View Full Version : TV-shop ja muut mainokset
Amadeus III
16.8.2002, 13:46:39
Mitäs mieltä porukka on tästä jutusta? Omasta mielestäni jos nuo TV-shopin esineet ja kuntolaitteet toimivat niin sittenhän tuo ei ole mitenkään turhaa mutta en kyllä usko noihin "hömpötyksiin."
Muutenkin nämä TV-shopin mainokset ovat aika säälittäviä, kysyvät joltakin kiinalaiselta tuotteen hyvyyttä ja sitten se Suomennetaan suunnilleen näin "tämä tuote on LOISTAVA, käytän sitä aina kun on mahdollisuus" ja oikeasti se tarkoittaa: "Että osaa olla paska tuote" siinä minun mielipiteeni TV-shopista.
Mutta pistetäänpäs samaan topicciin parhaimmat mainokset, minusta ainakin loistava mainos on se jossa joku mintturasia laskeutuu maahan ja alkaa tönimään makkaraa, se on loistava, siitä samasta tuotteesta taisi olla pari muutakin mainosta...en ole vain nähnyt niitä.
Siinäpäs teille vastaamista.
TV-SHOP on syvältä ne on niin pitkäveteisiä mainoksia kun joku Abtronic PRO:n mainos voi kestää 45 minuuttii ei juma! Sitte niillä on niin hölmöt laitteet ja hinnat että huhhu... Ei helvetti...
Mä vihaan Tv- shoppia. Aina aamulla kun olen menossa kouluun niin teeveestä ei tule muuta jotain ostoskanavaa. En edes usko että ne laitteet toimii, tosin poikkeuksiakin saattaa olla.
Kaikkien aikojen paras mainos on se yksi Axe-mainos, joka tuli aikoja sitten teeveestä. Siinä mies, joka on suihkussa tippuu lattian läpi huoneeseen joka on täynnä naisia. Se on vaan niin huippu :D
psaijai
18.8.2002, 10:01:05
No en minä niitä yleensä kato mut kyllä joskus tulee kuuneltuu jos TV on auki. Se tuosiaan ärsyttää kun yheen tuotteen mainos voi kestää tunninkin. Jos ne oliskin selaisia lyhyempiä niin vois ehkä kiinnostaakkin kattoo mutta nyt ei toisiaankaan.
En mä nyt heti menis sanomaan että ne tuotteet on huonoja. Esim. Motor Up todella toimi. Huomas heti vanhassa autossa että se kävi paremmin ja myös kiihty paremmin. Onhan siellä sit niitä humpuukki kamoja. ENiten taitaa ärsyttää ne kaiken maailman voiteet jotka vähentää ryppyjä ja tekee ihon kiinteäks pehmeitten housujen avulla. ;D
TV-shop on aivan loistavaa viihdettä. Fysiikan nobel "aromiaallot" keksineelle herralle. TV-shop parodioi itseään paremmin kuin kukaan muu on sitä tehnyt.
Nanna-Johanna Pulkka takaisin ruutuun!
TV-shop tuotteet vaikuttavat mainoksen perusteella olevan täyttä roskaa "tätä et saa kaupasta eli tilaa TV-shopista" joka kertoo luultavasti että tuote on liian huono markkinoitavaksi kaupoissa TM-lehti arvosteli tässä jonkin aikaa sitten autovahat ja joku halppisvaha voitti arvostelun ja TV-shopin ihmevaha taisi saada 2 tähteä.Naurettavinta on kumminkin se että muutama vuosi sitten mainostettiin vatsalihaslaitetta ja sanottiin "tätä on kiva ja helppo käyttää" ja sitten nykyään näytetään samaa laitetta vatsalihasvyön mainoksessa ja sanotaan "miksi käyttäisit vanhaa ja vaikeakäyttöistä laitetta osta elektroninen vatsalihasvyö" toinen naurettava TV-shop mainosjuttu on kun gymform mainostaa vatsalihasvyötä ja väittää että "johdot ovat turhia heitä johtoja sisältävät laitteet roskiin" ja seuraava mainos on gymformin tuote joka on elektroninen lihaslaite ja käyttää johtoja outoako? Itseasiassa minä en usko että ne lihaslaitteet auttavat yhtään kun ei itse tee mitään vaan vyö antaa sähköiskuja.Ennen sentään jopa TV-shop kuntolaitteet olivat kuntolaitteita eivätkä elektroniikkaa
...
Paras mainos...no sehän on se kahvimainos "jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön" se missä poliisit pysäyttävät sen ajajan. Se mainos on varsin legendaarinen ja hauska...mutta sekään mainos ei pahemmin liity tuotteeseen mitä mainostetaan.Nykyään monet TV mainokset ovat ihmeellisiä esimerkiksi Tiscalin mainos (joku internet firma) mainoksessa pieni tyttö tekee kärrynpyörän ja kuvataan sen jälkeen lammasta ja lopuksi ruutuun tulee teksti "Tiscali internet communication" noin se taisi mennä se mainos.Ennen sentään mainoksesta erotti tuotteen mitä mainostettiin eikä pidä arvailla tuotetta.Toisena esimerkkinä Jaffa lime mainokset jotka olivat aika ihmeellisiä esim.Lime FM mutta olihan sekin suht hauska mainoskampanja ja huomiota herättävä
yksisiipi
18.8.2002, 18:48:05
TV-shop on minusta turhin mahdollinen markkinointi/myyntimuoto mitä ihminen on eläissään keksinyt. Tokihan huumorimielellä kavereiden kanssa kahtelemme ja naureskelemme parinkymmenen minuutin mittaisia mainospuheita, mutta koskaan en mitään ole tilannut, en aikonut, enkä tule tilaamaankaan!
Eikä siinä vielä kaikki. Ei mainoksien pituus sinänsä haittaa, mutta kun sama asia toistetaan n. 10 kertaa. Kyllähän se kertakin riittäisi.
Normaalit tv-mainokset sensijaan eivät ole yhtä suuri rasite, mutta hyvää elokuvaa katsoessa... :prkl:
Amadeus III
19.8.2002, 16:04:03
Jotkut ymmärsivät threadin tarkoituksen ja jotkut taas eivät tajunneet yhtään.
Kyse oli mainoksista, ei pelkästään TV-shopista, vaikka threadin nimi olikin TV-Shop ja muut mainokset
Ja jollakin ei ole tuota parasta mainostakaan kirjoitettu.
Tyhmemmille ihmisille huomautan tuosta jutusta että lukekaa threadi kokonaan läpi, älkääkä matkiko sitä mitä edellä oleva sanoo, niitä on nimittäin näkynyt monia.
Amadeuksen opetukset jatkuvat :D
Vodoun
19.8.2002, 20:19:43
yhdyn edellisiin, ja sitten kun ne väittää että ei saa muka mistään muualta. seuraavana päivänä sitä menee sitten vaikka keltaseen pörssiin ja kappas, siellähän se tuote seisoo puolet halvemmalla. (kaverilla on käyny monta kertaa..)
sitä mä ihmettelen että ostaako sieltä tosiaan joku jotain? kun niillä kuitenkin on varaa mainostaa..
nyt hauskin on tämä uusi karva-vaha. siinä ollaan pöydässä ja pidetään oikein hauskaa "girl-talkia".. ei jösses.. ei mua onneks nää mainokset ärsytä, huvittaa vaan.. ;)
Mua on aina arsyttänyt tv shop mainokset, varsinkin nämä amerikkalaiset. Viime viikolla näin jonkun Titanium veitsi sarjan jossa ne esitteli veitsiä ärsyttävästi, kun ne leikkasi leipää tavallisella veitsellä niin ne painoi samalla sitä leipää että se ei onnistu. Sitten kun ne ottaa "titaniumin" niin ne leikkaa sen siistisi ja hellästi.
Nightblade
30.8.2002, 12:29:53
Joo, mainosten kehut ovat kyllä niiin selvästi tekaistuja, että! Kyllähän ostos-tv:tä voi katsoa, (komediana) kun ne hörhöt siellä hyppivät jotta ostaisimme tavaroita. Mutta parhaat naurut irtosivat kyllä Pack Maxista. Ne mummelit siinä mainoksessa olivat aivan seniilejä ja naurettavia. Ja kaiken huipuksi tuote maksaa 50 €! Neljästä muovipussista! En ikinä, ikinä maksaisi niin paljon, vaikka kyseessä oliskin "vallankuomuksellinen venttiilisysteemi".
TV SHOP on syvältä! Kuka niitä tavaroita oikeesti tarvii? Niitä vatsalihas-laitteitakin on vaikka kuinka monta ja ne on hyödyttömiä koska aina voi tehdä vatsoja ja vieläpä ihan ilmaiseksi! Ja muutenkin se tavara on täysin turhaa, ihmiset tulevat ihan hyvin toimeen ilman niitä. Ikinä en ostaisi sieltä mitään, kun kaupatkin on keksity. Sitä paitsi on puuduttavaa katsoa kerta toisensa jälkeen samaa AbTronic-mainosta. Broidi katto kerran telkkaria ja se mainos tuli lähes yhtä aikaa kahdelta eri kanavalta! Tarvitseeko enää sanoa mitään...
Mainokset taas ovat tavaroiden pakkotyrkyttämistä ihmisille. Ja mainoskatkot osuvat sopivasti aina kesken jonkun jännän kohtauksen.. Käännän kyllä useinmiten kanavaa, kun sieltä alkaa mainoksia tulla..
Mutta on niitä ihan hauskojakin mainoksia...esim. se Keltaisen pörssin "jou jou mään. Chicago"-mainos on niin idjootti että on hauska.
edit~*~damn! typoja..
TV-shop sukkaa. näyttäisivät jotain kunnon ohjelmaa sen tilalla, mielummin sitä kattoo niitä tv-chatteja...
btw, onko kukaan ikinä kokeillut abtroniccia? Mun tädillä on sellainen (perkl että hävetti kun kuulin et oli ostanut sen) Se antaa sellasia sähkäreitä vatsalihaksiin, joka ei tosiaankaan tunnu hyvältä :|
Tv-shop on aivan turha katsojan kannalta. Suurin osa siinä myytävistä tuotteista on aika turhia ja niiden toimivuus on aika kiistanalaista (esim. juuri laihdutus aineet ja välineet. )
Luulen kuitenkin osan tuotteista olevan ihan ok tavaraa esimerkkinä vaikkapa Motor Up, mutta useinmiten tv-shop tuotteet ovat aika roimasti ylihinnoiteltuja +postikulut :)
Minä en ainankaan usko mitään mitä Tv-shopissa mainostetaan, ellei niitä sitten näytetä että ne toimii kunnolla. Koko Tv-shop on ihan järjetön. Laitetaa ihmiset maksamaan jostain tuotteesta joka ei saata edes toimia. Vaikka siinä on se palautu oikeus, niin ei nyt varmaan kukaan ole niin nopea kokeillessaan tuotetta kunnolla. Kyllä jotkut tuotteet saattaa olla myös ihan järkeviä ja toimivia.
Chastity Rowan
20.9.2002, 23:28:05
Originally posted by Yuana
Minä en ainankaan usko mitään mitä Tv-shopissa mainostetaan, ellei niitä sitten näytetä että ne toimii kunnolla. Koko Tv-shop on ihan järjetön.
niinpä ei kukaan oikeesti voi uskoo sellaseen hölynpölyyn ja tuhlata rahaansa sellasiin huijauksiin. Turhia kaikki tv- shopit ja ostos- tv:t
Originally posted by Amadeus III
Jotkut ymmärsivät threadin tarkoituksen ja jotkut taas eivät tajunneet yhtään.
Kyse oli mainoksista, ei pelkästään TV-shopista, vaikka threadin nimi olikin TV-Shop ja muut mainokset
Ja jollakin ei ole tuota parasta mainostakaan kirjoitettu.
Tyhmemmille ihmisille huomautan tuosta jutusta että lukekaa threadi kokonaan läpi, älkääkä matkiko sitä mitä edellä oleva sanoo, niitä on nimittäin näkynyt monia.
Amadeuksen opetukset jatkuvat :D
Kyllä kyllä he tajusivat, varsinkin kun kaikki viestit viestisi jälkeen koskivat TV-shoppia tai ostoskanavaa
;D
No itse olen sitä mieltä että TV-shop ja ostoskanava :) on aikalailla amerikan style mainontaa: jankataan samaa p*skaa katsojalle niin kauan että hän yksinkertaisesti sortuu mainostajan tahtoon, ja ostaa tuotteen. TV-shopin ja ostoskanavan ulkopuoliset mainokset ovat huomattavasti paremmin tehtyjä ja huomaa että niissä ei todellakaan tyrkytetä tuotetta eikä yritetä hypnotisoida katsojaa. Ei tule mieleen yhtään ärsyttävää mainosta juuri nyt (paitsi tietysti kaikki TV-shopin ja ostoskanavan :) ).
Sitten paras mainos on kyllä tällä hetkellä pyörivä koff:in kalja mainos jossa soi se hyvä biisi taustalla (en nyt muista ollenkaan mikä se oli).
niinpä ei kukaan oikeesti voi uskoo sellaseen hölynpölyyn ja tuhlata rahaansa sellasiin huijauksiin.
Jotkut uskovat ja tuhlaavat rahansa. Mutta eivät kaikki mitä siellä myydään, ole huijausta. Esim. kaverini isä osti Abtronicin ja se kuulemma toimii :D . Ja on siellä joitain muitakin jotka eivät täyttä huijausta ole. Mutta mitä niihin laihdutus pillereihin tulee ja ynnä muuta sellaisiin, ne ovat huijausta eivätkä toimi. Enkä tajua miksi niiden mainostamista ei lopeteta jos ne ovat täyttä puppua. Eikö tälläisiin pitäisi olla jokin kuluttajan suojalaki tjsp? :confused:
Jotkut saavat palkkaa TV Shopin teosta ja kyllähän sitä huvikseen katsoo. Ihmiset ovat niin teennäisiä että on todella hauskaa katsoa niitä 'real life interview':ejä. "I loooooove VelForm..." Mutta ei niitä kannata uskoa.
Nykyajan mainokset ovat hyviä, verrattuna 90-luvun alkuun, vaikkakin nykyään tuntuu olevan trendinä ettei mainos liity mainostettavaan tuotteeseen mitenkään. Mutta sitten on neronleimauksia kuten "Avaa Hovi!" :) Tai se mainos, missä mies jättää vauvan kantoistuimessa maahan ja lähtee itse autolla pois. :) Se on hauska.
yksisiipi
29.3.2003, 11:52:40
TV-shop on karseaa katsottavaa edelleenkin, kiitos Steamcleanerin ja sen kuumuutta kestävän hanskan. Mutta ihan normaaleja mainoksia osataan tehdä, jopa miellyttävästi. Yksi todella hyvä esimerkki on se mainos, jossa poika kaivaa jostain paketista luistimet ja kokeilee niitä kiiltävällä parkettilattialla. Ja sen koiran ilme on niin suloinen. Hyvä mainos, mutta en muista mitä siinä mainostettiin.
Kyllä se Ahti oli henkilökohtainen sankarini legendaarisine ilmeineen. Okei ja jopa Kauniit & Rohkeat on loistavampaa viihdettä kuin TV-shop. Samoja tuotteita esitetään 2 tuntia peräkkäin jotka vaihtelevat vatsalihaslaitteista kaljuuntumista estävään töhnään, jotka ei vielä toimi. Tuotteet ovat aivan kamalat ja niihin ei kannatakaan keskittyä tätä "ohjelmaa" katsoessa. Kiinnittäkää huomionne miten vakuuttuneesti epätoivoiset myyntitykit yrittävät kaupata teille kengänpohjan kiillotinta. Erittäin koomista ja tylsää katottavaa. Kelpaa vain unirytmin sekoittajille - vaihtoehtoisesti irc.
Ehin jo vaahdota jo Tv shopista tohon toiseenkin saman tapaseen kyselyyn eli en todellakaan pidä siistä!Aivan turhaa kamaa, mutta noista hyvistä mainoksista voisin mainita sen missä se äijä astuu ulos autosta kuselle lehmäaidan viereen, jossa menee jännite. Hetken siinä sitten toimitettuaan tarpeitansa se yrittää kusasta siitä aidan "sähköjohtojen"välistä läpi.Seuraavaksi näytetään kauempaa kuvaa ja kuuluu kunnon *WHHUUM* ja se äijä lentää kaaressa taaksepäin ja ruutuun tulee teksti:"Nokian renkaat ovat niin turvalliset että etsit jännitystä muualta".Toi mainos saa mut aina repeämään kunnolla! ;D
Pidin pienempänä kovasti mainosten katselusta. Ostos-TV:n Superleikkuri-mainos oli suosikkini, harmi ettei sitä tule enää. :( "Leikkaa, raastaa, viipaloi, kuutioi..."
Minusta TV-shop on edelleen ihan hauskaa ajanvietettä (varsinkin öisin) jos ei ole mitään parempaa tekemistä. Se ei tosin ole kivaa, kun samaa mainos pyörii kymmenen kertaa alusta loppuun peräkkäin. Mainostettavia tuotteita saisi olla enemmän.
Minua suututtavat ihmiset, jotka väittävät, etteivät TV-shopin tuotteet toimi. Totta kai ne toimivat, viallisia tuotteita kun ei oikein saa mainostaa.
Mielestäni hienoin mainos TVssä on Valion Pingviini. Se ainakin, missä tämä pingviini kirjoittaa "Minä täällä hei."
Se on jäänyt mieleen, mutta aina ei ole tullut halu hakea jäätelöä sen mainoksen jälkeen. Joskus sitä on kyllä tehnyt mieli. Jäätelöä siis. :)
Missään nimessä en voi sietää TV-shopin mainoksia.
Ja Sampo pankin mainoksessa oleva poika on kuin zombi.
Thuei'iral
23.4.2003, 18:00:19
Yksi hyvä mieleen painunut mainos on se olisko Canal + mainos, jossa se tyyppi ajaa partaansa. Se on hauskin mainos, jonka olen nähnyt pitkään aikaan! Sitä ei kyllä tosin taidetta pyörittää enää... Harmi.
"Don't you worry babe. I'm an expert." :D
Avokaado
23.4.2003, 19:49:25
Tossa viimeviikolla ollessani kipeä, JOUDUIN katsomaan ostos-tv:tä kun ei muuta tullut, ja siellä oli Total Gym+Active Pro Fitness System Selluliitti Pois Perseestä-kuntoilulaite. Se TOSIAAN polttaa rasvaa nopeammin kuin mikään muu laite. Se TOSIAAN tomii, voit käyttää sitä katsellessasi tv:tä tai kokkailessa. Katsokaa näitä onnettoimia marketti-vöitä, ne eivät tomi mutta Total Gym+Active Pro Fitness System Selluliitti Pois Perseestä-kuntoilulaite TODELLA toimii. OSTA SE!
Todella ärsyttävää. En usko että ne edes toimii, ja näyttelijät ovat mainoksissa NIIN HUONOJA! Me tehdään kavereiden kanssa kohta semmonen oma ostos-tv homma jossa meillä on loistavia tuotteitta jotka TODELLA toimivat!
TheGrott
28.4.2003, 13:46:46
TV shopit on aivan turhia se on juuri sellaisille yksinkertaisille ihmisille jotka luulevat että halpis tavarat <- ne on halpis tavaroita ylihinnoiteltuna, kestää ja että niistä on jotain hyötyä se ei pidä paikkaansa. piste
Eliza Liv
28.4.2003, 14:10:46
TVShop on tosiaankin aivan syvältä. Jos immeiset todellakin haluaa ostaa jotain ökkytuotetta, ei siihen kolmea tuntia mainostamista tarvita!
Se vie liikaa muiden ohjelmien aikaa vai onko kanavilla todellakin puutetta ohjelmista.... Voisivat laittaa pyörimään jotain elokuvia ni katsojaluvutkin pysyis parempina.
TV-shop on mainostusta, niinkuin kaikki muukin tv:stä tuleva mainostus, mutta valehtelevinta, pitkintä ja tylsintä semmoista. Enpä usko, että mikään siellä pitää paikkaansa, ja kaikki tuotteet on jotain halpis roskaa, joka näyttää hyvältä ja sitä sitten näytetään niin pitkään, että se aivopesee ihmisen, ja herkkäuskoisena ja sinsilmäisenä joku semmoisen menee ostamaan.
Muut mainokset ovat kyllä tärkeitä, ja semmoinen järkevä mainostus on vaan hyvä asia, kun suomessa yleensä kaikki muu paitsi TV-shop tyyppiset mainokset puhuvat totta. Ja vielä parhaat mainokset:
TV-shop: Nikkei Titanium-mainos.
Muut: Vaikka joku vanha VoxMox-mainos.
Mayatar
20.5.2003, 19:40:31
Shampoomainos: "Me kaikki olemme erilaisia, tarjoamme jotain jokaiselle."
Tämän jälkeen näytetään neljää eri shampoovaihtoehtoa.
Minusta maailman väestöluku lähenee paremminkin 6 miljardia, kuin neljää.
Kliseiden käyttö mainoksissa on yleensäkin hirveää.
The Mynthon Fighter
20.5.2003, 21:29:28
Ensinäkin nuo kaikki on pelkkää hölyn pölyä. Tiedän omasta kokemuksestani ja jopa niistäö mainoksista. Kerron pari tarinaa jotka näin niistä mainoksista.
No.... Katsoin Nelosta kun tuli TV-SHOP. Tarjolla oli SUPERSTYLER kampa joka pyörii. Ruudussa luki isolla että "tämä mekanismi on patentoitu". Vaihdoin kanavaa maikkarille. No siellä oli samaan aikaan tarjolla REVOSTYLER. Ihan samallainen mutta eri värinen. Siinäkin luki että "tämä mekanismi on patentoitu". Mitä näistä uskoa?
Ja kaikista yleinen; miten päästä kiloista irti. Niissä näytettiin valo kuvia, joissa kieltämättä oli eroa, mutta kasvoja ei näkynyt. Nehän olisivat voineet olla ihan eri ihminen ja se kilojen poistajaa ei olisi tarvittu.
Roleplayer
21.5.2003, 18:21:55
Ne jotka ostavat näitä tuotteita saa olla jotenkin typerä, koska yleensä nämä tuotteet luupavat sellaisia asioita joita eivät kumminkaan pysty täyttämään..Esimerkiksi joku ihmeen Butterfly Abs..Joka muokkaa vatsalihaksia ja muita lihaksia niin ei varmana toimi yhteenkään lihakseen vaan itseasiassa heikentää lihaksia ja niistä tulee vielä rumemmat kuin mitä ne alunperin olivat
Myös White_Seed:in sanoma Revostyler on täyttä potaskaa...Säästää muka rahaa kun ostaa jonkun 1000 vanhaa rahaa maksavan harjan...Pöh...Ja ne kuvat kun se kääntää hiusten latvat toiseen suuntaan on varmaan leikattu siitä pari minuuttia pois jotta se näyttäisi lyhyemmältä se aika
Myös klassikko eli Aromipesä!..Tämä vitsi oli kyllä mainio..Säästää aikaa ja rahaa...Siskonmakkara keiton valmistamisessa menee........6 tuntia!!! 6 tuntia!? ajatelkaa mitä aikaa siinä säästää..TEkee sen kattilassa niin sen saa vajaassa tunnissa..Vaikka siinä joutuukin odottelemaan niin se on pieni vaiva siitä, että saa vielä saman päivän aikana syötyä...
Juu eli kaikki TV_shopin mainokset ovat aivan TURHIA!
Uber Weapon
22.5.2003, 16:52:32
Heh heh... Tähän ketjuun voi tehdä mahtavia paljastuksia!
Tää on sanoisinko MEGANOLOO :shy: mutta minä ostin sieltä Tv-shopista tai mikä se nyt olikaan sen AbTronicin! Mulla oli vähän sellanen aika etten jaksanut treenata kunnolla ja oli sellanen hieno pömppömaha (öh? on muuten taas) ja aattelin että voishan sitä kokeilla... On mulla pätäkkää vaikka heittää kaivoonkin.
Eli ostin sen AbTronicin. Käytin sitä salaa ja pidin huolta ettei KUKAAN nähnyt että minulla oli sellainen... Se tuntu vähintään oudolta sen käyttö, plus siihen meni oikeesti aika hitosti aikaa koska sitä EI voinut käyttää kuin vaan makuulla ollessaan vaikka ne siinä mainoksessä muuta väittikin.
Ja pervointa oli se että se ainakin jonkin verran toimi. Mä käytin sitä noin kuukauden, ja kyllähän se (sen läskin(pömppömahan) alle) melkein sixpacin tekikin... En sinä aikana enkä kauheesti sitä ennen tehnyt mitään vatsalihas liikkeitä, joten oletettavaa on että se toimi.
Mutta oli se sen verran pervoo käyttää sitä että lopetin, myin jollekin idiootille (samanlaiselle kuin itseni] Keltasella Pörssillä.
Nyt sitten rehkin salilla yrittäen houkutella itselleni oikean vatsan...
Niin joo, itse pidän siitä Kurko mainoksesta...
StrongBad
24.5.2003, 14:11:30
Joo yhdyn muitten mielipiteisiin ja haukun nämä superturhat schaisse tavarat. Kaikki Tv-shopin tuotteet ovat täyttä huijausta ja rahanhukkaa. Joskus sata vuotta sitten tuli mainos missä mainostettiin "Beni-koji" punariisijauhetta. Yksi pussi maksoi kai satasen! Siis sata markkaa jostain turhasta jauheesta. Parantaa sydämen toimivuutta...Ja pyh! Ei kannata ainakaan edistää tätä televisioshoppia ostamalla niitä tuotteita!
SnowCrow
27.5.2003, 19:29:23
TV-SHOP. Yleensä siellä on kaikki pelkkää *rumasana*:a. Mut kyllä ne jaksaa yrittää: Osta nyt Joku Helekutan IlmaSänky!!! Vieraasi viihtyvät paljon paremmin siinä kuin "Epämukavalla" sohvalla tai vierassängyllä! Ja pah!!! ...Täyttyy itsestään kuudessa minuutissa!!! Vidtu! Ja.... Osta uutta HydroWaxia!! Se puhistaa autosi hetkessä!! Auton tai veneen pesemisessä saattaa mennä tunteja!! Ja kaikki vahat jättävät haitallisia pyörrejälkiä!! HydroWax ei!! Ja hintakin jottain 100,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,00 0 €
Niin että!! Mut kyllä mä sitä silti aina kattelen huviks...
Ja sitten on vielä: Nikkei veitsisarja!! Ne leikkaavat kaiken helposti!! Saat kokkiveitsen, koristeluveitsen, leipäveitsen, ja kaikkee vitun veitsiä ja 8 pilkkomaveistä!!! Mitä vittua kukaan tekee KAHDEKSALLA pilkkoma veitsellä?????!!!!
No niin. Ja sitten hyviin mainoksiin:
Jou! Jou! Jou! Jou! Jou mään! Chicago! Bläyäyäyäyäyääyää! Ja sitten pää osuu kameraan: "vaihdetaan räppimasiina toimivaan kameraan." Keltainen pörssi! Lehti jossa kauppa käy!" Se on kyllä ehdoton suosikkini! Mut sitä ei vaan enää tule:(
No niin. SnowCrow on puhunut.
Sephiroth13
31.5.2003, 16:44:25
Noissa TV-Shop-mainoksissa ei oo yhtään järkee. Samat mainokset pyörii koko ajan ja niissä jauhetaan samaa p:tä tuhat kertaa. Ne tuotteet on hirveen kalliita.
Rose *Valkea Neito*
13.6.2003, 20:15:04
Suurin osa mainoksista on sieltä minne aurinko ei paista, ja TV-shop on kirjaimellisesti niin kamala kuin olla ja voi... :prkl:
Minä olen tullut siihen tulokseen, että jos tv-shopin tuotteet toimisivat kunnolla tai olisivat jotain muuta kuin täysiä #%&¤#¤%, niitä ei myytäisi tv-shopissa. Ainoana hyödyllisenä voisi pitää niitä levykokoelmia, mutta niistäkin menee idea niiden mainosten takia. Ne kun ovat yksinkertaisesti niin tyhmiä kuin vain olla ja osaa. (Kiitos amerikkalaisten ylinäyttelijöiden)
Esim 1. Motor Up. Kuulin jossain mainoksessa sanottavan, että: "autosi moottorin tehot lisääntyvät puolella ja karstat lähtevät ja..." Tämähän tarkoittaisi sitä, että esim. jostain noin 100hp amisautosta tulisikin kertaheitolla tämän ihmeöljyn ansiosta 200hp. Tulisikin...
Esim 2. Aromipesä. "Tällä valmistat todella nopeasti ruokasi! Samalla, kun odotat ruuan kypsymistä, voit tehdä kätevästi kotitöitä." Hernekeiton valmistumiseen taisi mennä 4 tuntia. Saman ruuan laittaa hellalla maksimissaan ~20min. Miksei tuon ajan jälkeen voisi tehdä niitä kotitöitä?
Ei noita jaksa listata, kun kaikissa on aina se sama vika. Ne eivät toimi tai sitten toimivat, mutta eivät kuten pitäisi. TV-shop pois TV:stä ja vaikka Ihmemies McGyverin uusinnat tilalle. "Ja maaaailma pelastuu!", kuten Ekomies sanoisi.
//edit. Unohtui hyvät mainokset laittaa.
"Jou maan tsikaakoo." -mainokselle tuli kyllä naurettua useampaan kertaan. Eli tämä oli todella onnistunut mainos. Samoin sen Costa Rica -kahvin mainos, missä ne poliisit: "Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön." Totaalinen repeäminen.
Clacier
14.6.2003, 12:21:05
Minä olen tullut siihen tulokseen, että jos tv-shopin tuotteet toimisivat kunnolla tai olisivat jotain muuta kuin täysiä #%&¤#¤%, niitä ei myytäisi tv-shopissa.
Totta. Jos tuotteista todella olisi jotain hyötyä niin miksei niitä mainosteta suomeksi ja vielä suomalaisilla kanavilla joidenkin suosittujen ohjelmien välissä jotta kaikki varmasti huomaisivat ne?
Kerrankin siellä mainostettiin jotain Fast Goalia, joka oli ilmeisestikin jonkinlainen maali lapsia varten jotka haluavat pelata jalkapalloa vaikka jossain matkalla ym. "Fast Goal pysyy paikoillaan, kestää ja voit kuljettaa sitä minne vain." Kestää juu. Satuimme sitten pienellä kaveriporukalla kerran yhdellä takapihalla näkemään tällaisen Fast Goalin. Pikkupoika potkaisi pallon Fast Goaliin ja Fast Goal lensi kauniissa kaaressa seinään ja vääntyi ihan outoon asentoon xD
En nyt tämän laitteen nimeä muista, mutta se oli joku tyyny joka pitää öisin selkärangan suorassa ja poistaa selkäkivut. Joku nainen meni pöydälle makaamaan ja toinen nainen kauhisteli vieressä miten hirveä rako tämän alaselän ja pöydän väliin jäi. Kumma kyllä kun itselläni ei ainakaan jää sinne mitään kymmenen sentin rakoa toisin kuin sillä naisella, joka takuulla väänsi itsensä tahallaan niinkin tuskalliseen asentoon. Mutta heti kun otettiin tämä tyyny käyttöön niin kyllä oli hyvä.
Seuraavaksi näytettiin miten joku nainen pyöri sängyssä tavallisten tyynyjen ja peittojen kanssa. Voi että kun raukkaparka ei saanut unta ollenkaan ilman sitä Ostos-tv:n ihmetyynyä. Ressukka pyöri unettomuuksissaan niin että näytti siltä kuin tyypillä olisi ollut meneillään jonkinlainen sairauskohtaus. Mutta sitten hän päätti ostaa tämän uuden tyynyn ja uni tuli heti ja oli niiiiiin tyytyväinen ilme naamalla nukkuessaankin.
Seuraavana ruudussa näytettiin vanhaa äijää, joka oli heräävinään sängystään ja hänellä oli mukamas selkä kipeänä. Hän nousi ylös, vetäisi peiton pois sängyltä ihmetellen miksi hänen selkäänsä niin jomottaa, ja patjalla oli kasa halkoja xD No kaipa se selkä tulee kipeäksi kun on halkoja sänky täynnä. Mutta sitten tämä mieskin päätti ostaa uuden tyynyn ja taas oli mukava nukkua. Joku tästä jo sanoikin mutta ne näyttelijät niissä mainoksissa ovat niin sanoinkuvaamattoman surkeita. Ainoa syy miksi edes jollain tavalla pidän tästä ohjelmasta, on se, että mainoksille saa tosiaankin nauraa. Kaveriporukan kanssa on monestikin saatu hyvät naurut Ostos-tv:n ja tv-shopin mainoksista x)
Itse en usko edes niihin Suomen kanavilla näkyviin shampoo- ja hoitoainemainoksiin. Tyypeillä on niissä mainoksissa suorastaan epäilyttävän kiiltävän hiukset ja kaikki ovat niin tasaisia ja samanmittaisia. Tuollaisia hiuksia en kyllä ole nähnyt kenelläkään tuttavallani tai yhdelläkään ihmisellä joka on tullut kadulla minua vastaan. Saattaahan niillä olla niissä mainoksissakin jonkinlaiset peruukit, mutta jos hiukset kerta ovat aidot niin sitten niitä on käsitelty ennen mainosta jollakin toisella tökötillä, koska ei minkäänlaisilla tavallisilla hoitoaineilla ja shampoilla voi saada hiuksista tuon näköisiä.
Sitten lempimainoksia ei taida minulla juurikaan olla, mutta sellainen mistä vähänkin pidän, on se Tapiolan "sinun tehtäväsi on elää, meidän tehtävämme on turvata" -mainos, missä koala nukkuu puussa ja taustalla soi joku kappale jonka nimeä en nyt taaskaan muista.
Crimson
14.6.2003, 13:25:18
Originally posted by -Laguna-
No.... Katsoin Nelosta kun tuli TV-SHOP. Tarjolla oli SUPERSTYLER kampa joka pyörii. Ruudussa luki isolla että "tämä mekanismi on patentoitu". Vaihdoin kanavaa maikkarille. No siellä oli samaan aikaan tarjolla REVOSTYLER. Ihan samallainen mutta eri värinen. Siinäkin luki että "tämä mekanismi on patentoitu". Mitä näistä uskoa?
Nice, kun tuollaisen pienen yksityiskohdan Stylereistä huomasit. : D
Äitini ystävä osti Ostos-TV:stä jonkun kuntoiluvehkeen, ja maksoi siitä mielestäni _aivan_ liikaa. Hinta taisi pyöriä siinä 250€:n paikkeilla...
Mutta epäluuloista huolimatta, vehje oli aika hyödyllinen. Myönnän sen itsekin. Ei yhtään huono. Kaveri sai itsensä parempaan kuntoon, kuten myös hänen miehensä. Että se oli sentään hyvä ostos. :3
Mutta itse en koskaan ostaisi Ostos-TV:stä ja sun muista sellaisista. Ei se, etteikö joitain vehkeitä tee jopa mieli, mutta hinnat onkin sitten aika ihanat.
Ja yleensä sanotaan, että tulemisaika on noin 2-3 viikkoa, mutta kappas. Mummoni osti kynsienhoitosetin (en muista nimeä, mutta about puoli vuotta sitten sellaista mainostettiin), ja sai sen vasta äskettäin. :/
Samoin oli sillä äitini ystävällä. Odotti aika kauan, että sai vehkeensä.
TV-SHOPissa ne valehtelee sen minkä suustaan pääsee. Lempimainoksia on paljon yks on ehkä Wilhelmin makkara-mainokset "fill up the bastards with lead" :tultamunille:
Lunete*Almasy
23.6.2003, 10:24:23
TV-shopin mainokset ovat legendaarisia. Joskus yöllä saattaa juuttua niitä tuijottamaan, etenkin jos kyseessä on Steam Cleaner -mainos. "Tehosuutin suorastaan LENNÄTTÄÄ lian..." Tälle repeilin ensimmäisellä kerralla ihan kunnolla. :D
Ja Nelosella pyörivä Rock'n'roll Generation vangitsee myös aika tehokkaasti tv:n ääreen. Siinä 40 minuutissa ehditään mainostaa mm. Carl Perkinsin 'upeaa DVD:tä' ainakin 10 kertaa. Mutta hauska sekin oli ekalla kerralla. :)
Muista mainoksista sitten. En voi sietää niitä Ikean mainoksia missä se turkoosipukeinen nainen naputtelee tietokoneella ja saa vieraita jne. Mutta lempimainoksiini kuuluvat yksi Eurosportilla pyörivä viskimainos, olikohan merkin nimi Famous Grouse. Siinä on vaan niin söpö koppelo...! :D Ja toinen on sitten se ExpressBus:in mainos missä se japanilainen mies menee bussilla ja päätyy lopuksi halaamaan kuljettajaa ja kajauttaa "Tervetuloa!". Se on niin mainio... ;D