View Full Version : tarinasta...(tales of symphonia)
Minä oon pelannu pelin läpi...mut mulla on sellanen ongelma etten oikeen tajunnu tarinaa...minulle liian vaikee juoni :eh: että mikä oli yuanin ja kratoksen suhde?? oliko ne ystävii ja mikä oli se four seraphim? sori vaikutan ehkä todella,todella tyhmältä mutta oli pakko kysyä. Musta ois kiva jos joku kertois lyhyesti talesin tarinan :D
Astrall
29.8.2005, 13:20:14
Mistä aloittaisin...
Mithos, Kratos, Yuan Ja Mithosin sisko herättivät neljästään henkiin sen jumalattaren(en muista nimeä).
Four Serphim on se ryhmä joka koostuu juuri näistä henkilöistä paitsi mithoksen siskosta. Hänen tilallaan on Se Pronyma.
ascalon
29.8.2005, 15:29:28
Mistä aloittaisin...
Mithos, Kratos, Yuan Ja Mithosin sisko herättivät neljästään henkiin sen jumalattaren(en muista nimeä).
Four Serphim on se ryhmä joka koostuu juuri näistä henkilöistä paitsi mithoksen siskosta. Hänen tilallaan on Se Pronyma.
Eikös Pronyma ole muka viides niistä Five Grand Cardinalsista. Kyllä veikkaisin että Martel on se neljäs niistä Seraphimeistä.
Ja Yuanilla ja Kratoksella ei ole sen ihmeempää kuin että sattuivat molemmat olemaan samassa porukassa Mithoksen kanssa.
Ja se juoni on kyllä aika simppeli. Sen verran kliseinen kun on.
Astrall
30.8.2005, 15:50:31
Joo se meni niin, että Mithos ja kumpanit lopetttivat sen Kharlan sodan.
Ja sitten niihin Five Grand Kardinaaleihin kuuluu: Magnius, Asgard ranhin vetäjä, Rodyle, Forsistus ja se Pronyma.
Four seraphiin kuulu Mithos, Kratos, Yuan. Siihenhä pyrki se Remiel se coletten "isä", mutta ei sitten pääsytkään kun mokas.