PDA

View Full Version : Game Boy

Nemes
17.8.2002, 15:58:48
Ihmettelen suuresti ettei täältä nintendo osastolta löydy yhtään juttua Game Boy-koneista. Itse omistan tällähetkellä Game Boy colorin ja pelit Super Mario bross ja Pokemon blue. Aijon kuitenkin myydä vanhan colorini ja hankkia tilalle advancen. Suunnitelmissa olisi myös hankkia sitten advancelle roolipeli Golden Eye. Olisi mukava kuulla muistakin jotka omistavat Game Boyn ja siitä millaisia pelejä omistatte.

Oktobotti
18.8.2002, 16:34:26
Minulta löytyypi tuo GBC. Veljellä onkin sitten tuo uudempi, GBA. Mainioita koneita molemmat. Omalta GBC:ltäni löytyy Pokemon Silver, - Blue, - Crystal sekä Bomberman Pocket. Velipojan GBA:n pelivalikoima koostuu on vain Golden Sunista, Sonic Advancesta ja Yoshi's Islandista. Kaksi edellämainituista jo pelattu kuulemma läpi.

Shaft
18.8.2002, 17:11:28
Enpä ole koskaan ymmärtäny GB:n "hienoutta". Pääasiassa sille tulee vaa aika surkeita pelejä, jotenka ei ole tarvetta ostaa. Ja jos GB:n hankkimista perustelee sillä, että sitä voi pelata missä tahansa, niin eipä riitä mulle syyks ostaa sitä.

bastard
18.8.2002, 19:00:01
Mulla on GBA ja siihen pelit:

>Golden Sun
>Advance Wars
>THPS3
>Mario Kart
>Super Mario Advance 2

Kone oli aika heräte ostos, kun espanjasta sai halvalla. Ihan kiva tolla on pelata matkustellessa ja joskus nukkumaan mennessä. Ja onhan Super Mario Advance 2 eli Super Mario World maailman paras peli.

Amadeus III
19.8.2002, 16:14:13
Ihme juttu tosiaan että tästä ei ole ollut puhetta, mutta nyt itse asiaan. Omistan gameboy colorin ja siihen pelejä on noin kahdeksan kappaletta.
Tässä ne ovat:

Zelda: Oracle of ages
Zelda: link´s awakening dx
Rayman
Pokemon blue ja gold
Bomberman quest
Tony hawk: pro skater 2
Army men

Veljeni omistaa myös gba:n joka on myös aika hyvä kone mutta tykkään alkeellisemmasta koneesta, sitäpaitsi gbc:llä on zeldat, jotkat myyvät hyvin...muutenkin zeldan läpipääsyyn menee aikaa joten siksi ne ovat niin hyviä...pituutensa vuoksi.

Nemes
23.8.2002, 13:10:48
Tuli nyt sitten viimein hommattua se Game Boy Advance, tai no isähän senkin osti :D
Yritin eilen tarjota vanhaa GBC:täni levymestaan, mutta eivät huolineet. No Divari suostui ottamaan sen, tosin en saanut siitä maksua vaan saan maksun siitä jos se nyt suostuu menemään kaupaksi. Hintaa laitoin koneelleni 30 euroa ja jollei se nyt ole mennyt kaupaksi kuukauden sisällä haen sen pois ja pidän itselläni varakoneena. Pelejä olen ajatellut hankkivani ainakin Super Sonicin, Pokemon Yellown ja Golden Sunin, tosin pelit vaan ovat niin pirun kalliita :(

Kekezzinen
23.8.2002, 14:41:35
Itselläni on GBC ja kyllä tästäkin oli topic silloin joskus...
Pelejä on jonkun verran:

Zelda:Link´s awakening
Zelda:Oracle of Seasons
Pokemon Silver
Pokemon Crystal
Pokemon Pinball (kaikki pkomit aika surkeita pelejä...)
Bomberman adventure
Donkey kong country
Qix
Killer Instict (tai joku... siin on kuitenkin esim tappelija Wolf)
Tetris
Dr.Mario
Asterix:Sur a´la idefix (ostettu ranskasta)
Worms

Suurin osa ostettu käytettyinä... 7 Game boy peliä jotka ovat harmillisesti mustavalkoisia(killerinst,Qix,tetris,bombman,Zelda Awakening,worms,drmario)

Roakel
24.8.2002, 7:43:26
Mä en pelaa niin hirveesti game boyta vaikka mulla on jonkun verran pelejä. Omista GBA:n sille on tullut ostettua neljä peliä ja sitten muut ovat color pelejä.

GBA: Super mario advance
Super mario advance 2
breath of fire
brath of fire 2

GBC: Zelda: Link's awekening
Zelda: Oracle of seasons
Street foghter
Donkey kong land

yksisiipi
26.8.2002, 7:28:15
Meillä on yksi mustavalkoinen (vastamulkoinen) GB. Siihen ei ole kuin yksi pelikasetti, jossa on sitten jotain 40 peliä, tosin oikeasti eri pelejä on n. 10, niitä on vain listassa neljällä eri nimellä/peli. Hassua, mutta kun se on etelästä ostettu...
Pelikasetilla on joku Super Mario, liekö Land tai World, ja sitten Hugo ja tuota... ne muut pelit ovatkin sitten melekosen tylsiä. Kyllähän tuossa on vähäksi aikaa tekemistä, vaikka Lapinreissulle. :D

Rachel
26.8.2002, 8:49:07
Minulla on GBA, mutta pelejä vasta neljä: Zelda IV, Super Mario Bros DX, Castlevania: Circle of the Moon ja Super Mario Advance. Talvisin pelaan enimmäkseen TV-konsoleilla ja kesällä kannettavalla joten pelejä ei vielä ole kertynyt. Mutta kyllä niitä kertyy. Tämänhetkisistä koneista GBA:lle on tulossa eniten minua kiinnostavia pelejä ja ostoslista on jo nyt mahdottoman pitkä. Kun vain olisi enemmän aikaa pelata...

Melinda
5.9.2002, 17:05:15
Joo on mulla gabeboy ja GBA..mutta niin surkeita pelei niis et ei oo oikeen hienoo ollu mainostaa..no se donkki kong siin GB:s muut aika surkeita joista´en jaksa nyt ees kirjottaa :)

Crow
5.9.2002, 17:23:40
Alkuperäinen GameBoy löytyy (ostin kaverilta 5mk), ja pelit Final Fantasy Adventure (Seiken Densetsu) sekä Final Fantasy Legend.

GBA:n ostan varmaankin joskus, kun FF:t ilmestyvät, nyt sille ei vielä ole oikein ostamisen arvoisia pelejä.

Ultimate3
7.9.2002, 20:09:08
Minä omistan pelkästään tavallisen GB:n :murjotus:
pelejä siihen on:

Pokemon blue
Hyper wars
Mario
Tetris:D
joitain muitakin on...

Se oli hyvä koska se viihdytti minua auto matkoilla ja lomilla :)

RBelmont
11.9.2002, 16:15:56
Jeppistä....

Meikäläiseltä löytyy tuo game boy advance guard tower. Ostin tämän saatanallisen kalliin koneen vain ja ainoastaan tulevia castlevaniota varten.

GB pelit joita omistan ovat:

Golf
Pokemon Blue (paras!)
Advance Wars (haluaako joku ostaa?)
Harvest Moon
ja sit joku castle peli....

Niin, ja sitten minulla on semmoinen metka valosysteemi, jotta voisin pelatakin niitä pelejä. En ole kylläkään pelannut mokomalla palikalla, mutta ehkä joskus kun alkaa tuo näkö heikentyä....niin ties mitä sillä tekisi...vaikka pahoinpidellä viattomia ihmisiä...

Onhan minulla ollut aikoinaan kame böy tasku. Ei enää.

BobaMa
14.10.2002, 20:01:11
Juu no itseltäni löytyy ihan omana vain se ensimmäinen versio Game Boysta. Ja vain sellainen ikivanha Tetris siihen missä ei ole patterimuistia=highscoret nollaantuvat resetistä:( Niin ja sitten löytyy Link's Awakening DX.. Sitä sitten olen pelannut pikkuveljien Game Boy Coloreilla.. Niin ja niihin sitten löytyy myös Super Mario Bros DX, Harry Potter, R-Type DX(pirun vaikea:) ja hyvä siksi) Pokémon red ja blue.. Niitäkin sitten on tultu pelailtua ihan mukavasti..:) Game Boy Advancekin yhdellä veljistäni on.. Mutta mitään GBA:lle suunniteltua peliä ei vielä.. Itse jos GBA:n hankin niin odotan että markkinoille tulee se missä on parempi näyttö, jos tulee.. =/

Clawlynna
15.10.2002, 11:44:07
Omistan itse GBA:n eikä se niin huono kone ole muuten kun näytön osalta.

Pelit:

Golden sun (paras!)
Advance wars
Megaman:Battle network
Catlevania:Circle of the moon
Mario advance 3: Yoshi´s island
Pokémon silver
Wario land 3
Metal gear solid
Donkey kong country

Adl2000
15.10.2002, 11:45:22
Omistan Game Boy Colorin, ja Advancen.
Pelit GBC:
Pokemon Red (151 pokémonia! mä oon mestari!)
Carmageddon (älä edes kokeile, kammottavaa...)
Driver (ihan ok)
+jotain muita vanhoja GBC-pelejä...

Ja GBA:
F-Zero (hieman vaikea saada kaikki alukset.)
Kuru-Kuru Kururin (viimeinen kenttä läpäisemättä.)
Doom (mainio! Nightmare 3:s episode läpäisemättä.)
Tony Hawk 2 (mahtava tämäkin.)

Kurko
17.10.2002, 10:57:05
Minulla on GBC koska halusin jonkun kannettavan pelikoneen. Harmi vain että hyviä pelejä on niin harvassa. GBC:lle tehdään täysin väärän tyyppisiä pelejä. Kaikki ovat tasohyppelyitä ja räiskintöjä joissa tarvii koko ajan olla valppaana ja hyvä valoisuus pakollista. Siinä painikkeita naputellessa konsolikin heiluu ihan liikaa ja suurin osa kämmeistä tulee pimeyden takia.

Pokémon oli loistava peli GBC:lle. Siinä ei ollut ikinä älytöntä paniikkia vaikka taistelut olivatkin nopeatempoisia. Vuoropohjaisten strategiapelien puute vaivaa (tyyliin X-Com), niitä olisi mukava pelata tuolla koneella. Vaikka joku vanha klassikko olisi mukava, kuten Space Crusade lautapelin tietokoneversion kääntäminen GBC:lle. No ei voi minkään kun kaikki pelit ovat mariota ja wariota, tosin eipä tuolle koneelle muutenkaan noita pelejä enään oikein tule.

Pelejä joita minulta löytyy ovat ainakin:

Pokémon Red ja Silver: Mukavia pelejä joita jaksoi pelata tuntitolkulla.
Battle Tanx: Liian lyhyt ja helppo, musiikit olivat ihan tyylit.
R-Type DX: R-Typen C64 versio rok. Tämä versio on vähän liiankin sukka, varsinkin kun musiikit on aivan pilattu.
Poket Bomberman: Ihan tyyli tasohypiskely, mukava pelata kyllä juu.
Perfect Dark: Minä halusin Metal Gearin mutta olivat loppuneet, niin tyydyin tähän. En ole jaksanut mennä läpi, peli on rasittava. Jokunen mukava alipeli kyllä löytyy.
Zelda - Oracle of Seasons: Se on Zelda, se on hyvä. Pitäisi vielä joskus pelata se Oracle of Ages läpite.
Turrican: Se mustavalkoisen GB:n versio. Ihan kiva nostalgia paukku, vaikka amiga versio oli paljon parempi.

Safir
17.10.2002, 17:08:38
Kyllähän minulta löytyy GBC. Sain sen joskus ~5 (?) vuotta sitten joululahjaksi. Ja ensimmäisenä pelinä siihen Pokemon Redin. Olin aivan ihastunut. Pelasin Rediäni tunti tolkulla, ikinä kyllästymättä.

Hyvä pelikone, mutta pelit siihen eivät ole kovin kummoisia. Ainoat hyvät pelit, jotka tiedät on (ainakin joskus oli) pokemonit sekä Harvest moonit. Kovin paljon ropeja en tiedä sille pelikoneelle. Olisi edes joitain finaleita. Mutta kun ei.

Nykyään en sitä niin paljon ole pelaillut, missä lie lojumassa. Mutta joskus iskee pelihimo, ja kaivan sen esille. :)

Pelejä minulla on:

- pokemon red, blue ja yellow. Hyviä pelejä, niitä pelaan silloin, kun nuo uudemmat tuntuvat niin.. uusilta. Jotenkin kiehtovia.
- pokmon silver, gold ja crystal. Nämäkin oli pakko hankkia. Kultainen on minulla mennyt hukkaan, joka on harmi. Varsinkin uusin noita on kiva, kun saa valita hahmokseen joko pojan tahi työn. ^^
- zelda: Link´s awakening. Vähän vaikea minusta. :p
- tetris. Mielenkiintoinen pelitsu. Ennätykseni jotaain yli tuhat.
- bomberman. Hukassa sekin, harmi. Tämäkin hyvin mielenkiintoinen, vaiikkakin varsinkin viimeinen pomo muistini mukaan vaikea.
- turtles. Öh, en tajua, en ole paljon pelaillut tätäkään.

Rune
19.10.2002, 13:34:13
Hmm, muistaakseni postasin jo tänne joskus.... no hällä väliä. Minulta löytyy joo tuo GBA. Loisto kone! Pelejä ei sit ole paljoa, mut niitä tulee lainattua kavereilta aika paljon sitten. Pitää ostaa sitten joskus se FF tactics advance. Mitähän muuta voisi sitten joskus tulevaisuudessa ostaa....? No ehkä tuon megaman zeron, kunhan ennättää tulla, ja sitten tietty (ehkä) tuo megaman battle network 2. Ja pelejä on:

Megaman battle network, ensimmäinen aito GBA peli (en ikinä ajatellut että GBA:lla on niin hyvä grafiikka....)

Turtles I, ei etes game boy colorille, vaan sille ihan ekalle värittömälle game boylle! Aika loisto peli... :eh:

Rogue spear, aika vaieka minusta.... ihan puoliksi hyvä ostos, mutta jäin yhteen tehtävään jumiin. Sika vaikee hiivintä tehtävä....

Sitten kavereilta olen lainannut esim.
Pokêmon trading card gamen, deletoi vähän väliä seivin....
Link's awakening, tosi vaikea välistä. Ei tahdo mennä läpi....
Golden sunia yritin aikani, sitten kun ekassa kylässä (vai mikä kolmas onkaan...) ei toiminut se mind read loitsu kunnolla enkä saanut mistään tietoa enkä tiennyt mitä piti tehdä ja muuta, niin meni sitten viimein into enkä jaksanut enää. Alkuun ihan mielekiintoinen elämys. Taistelut olivat aika hienoja...

samiloop
19.10.2002, 19:21:26
Kaverin pikkuveljen GBA:n kautta tuli tietous Golden Sun -nimisestä rpg:stä. Ja minkälainen peli se olikaan.. Zeldan sulavuus Final Fantasyiden vakavilla aiheilla. Päälle pakolliset puzzlet maustettuna parilla todellisella helmellä, ja harvinaisen toimiva taika/djinn systeemi. Pelistä on vaikea keksiä mitään haukuttavaa, jos ei muutamaa laiskasti oiottua pikkuasiaa jaksa mainita. Aika löytö tuo. Golden Sun 2 ilmeisesti jatkaa suoraan ykkösosan lopusta, joten tämäkin puoli on hoidettu esimerkillisesti.

Originally posted by Rune
No ehkä tuon megaman zeron, kunhan ennättää tulla, ja sitten tietty (ehkä) tuo megaman battle network 2.

En jaksanut odottaa ja tilailla ulkomailta niin nuo tuli haettua koneelle... Megaman Zero on yksinkertaisesti todella pätevä. En tiedä vielä miten juoni loppuu, mutta tähän mennessä on vain odottanut tarinan jatkoa innolla. Battle Network ja sen kakkososa ovat vähän kuriositeetteja, kun en niin sisälle päässyt tuohon Rockman EXE -sarjaankaan. Kyllähän sitä pelin nimen vuoksi pelailee. ;)

Advance Wars miellytti myös huomattavasti. GBA yllätti minut täysin peliensä laadullaan.

Edit: Pääsinpä sen Megaman Zeron läpi, ja voin todeta että tässä on Megaman-sarjan yksi vaikeimpia ilmestyksiä. Loppubossi olisi tietysti voinut olla vähän pidempi... Ja instant death-hyökkäystä se voisi käyttää vähän säästeliäämmin. ;) Mikä mahtavinta, loppukuvista ei voi vetää mitään muuta johtopäätöstä, kuin että Megaman Zeroja tulee ilmestymään useampi kuin tämä yksi !

Olen hykertelevän tyytyväinen niin kauan, kun saan pomppia pitkin seiniä ja leikata kaikkea liikkuvaa Z-Saberilla. :D

Crimson
19.10.2002, 20:06:16
Itse en omista muita kuin:
Zelda:Link´s awakening
Pokèmon: Red

En ole kovinkaan innostunut pelaamaan sitä, Advancekin minulta löytyy, mutta mutsi heitti sen jonnekkin (kirjaimellisesti) ja nyt sitä ei löydy mistään... Sille oli tarkoitus ostaa Golden Sun, koska
siinä on se pikkujätkä joka "hukkuu" siinä alussa
, mutta sitten kun se vatun vehje katosi, niin mitä sitä sitten enää ostaa?!
Edit://Niin jaa joo... Katsoin tuota Runen viestiä sivusilmällä, ja huomasin että minullakin on Pokèmon: Trading Card Game tai mikälie sitten onkaan.... Kaikki kortit sain siihen kerättyä, eikä ole jaksanut kiinnostaa enää sen jälkeen... : /

Eliroaero
3.11.2002, 22:41:49
Joo no onhan se niin, että GB pelien taso on vaihdellut valtavasti ja sama juttu GBA pelienkin kanssa (joukosta löytyy täyttä roskaa)

Mutta nyt ainakin on tulossa uusi Metroid Fusion tässä kuussa eurooppaankin jota voin suositella kaikille niille jotka ovat Samus Aranin edellisiä seikkailuja pelanneet. Fusion on hyvin paljon Super Metroidin tapainen ja pelattavuus on yhtä hyvä.

Vihje: liittäkää Advanceen aktiivikaiuttimet (Nintendo suosittelee kuulokkeita) sillä tässä pelissä on aika hyvä soundi.

jemina
8.11.2002, 12:03:45
Mulla on se ihan alkuperäinen GB sekä GBC.
Pelejä ei ole kovin montaa. Jokin Zelda, pokémon blue ja pokémon yellow, Tiny Toons, Tetris ja Kiviset ja Soraset. :)

Kurt Zisa
3.12.2002, 19:35:07
No minulla on GBC ja paljon pelejä.Se on todella kätevä kun olet lentokoneessa tai auto matkalla niin aika kuluu nopeasti.Ne pelit ovat pokemon red,blue,trading card game,pinball,gold,silver ja crystal eli melkein kaikki :P
zelda DX joku tommonen
gallery 3
warioland 2,3 ja jotain muita vielä

sketsie
17.12.2002, 19:27:28
Mulla on toi ikivanha Game Boy Pocket ja siinäkin vaan yksi peli nimeltä Leijonan Kuningas. Ihan surkea peli voin todeta. :)

R'lyeh
28.12.2002, 20:39:57
Löytyy kyllä tuolta jostain GameBoy Color. Joskus muinoin oli 'pakko' saada kyseinen kone, ja on siitä toki huviakin ollut jonkin aikaa. Kone on kyllä pitemmillä matkoilla kätevä, varsinkin jos on hyviä pelejä pelattavana. Itse omistan vain vaivaiset 2 peliä, Pokemon Redin ja Legend of Zelda: Link`s Awakeningin. Kummatkin kelpo pelejä, varsinkin Zelda oli loistava kunnon väreissä.

elukka
29.12.2002, 20:44:41
Minulla on GB, GBC ja GBA.
Ja pelejä löytyy vaikka kuinka paljon:
GB:
Sneaky Snakes
Tetris
Bubble Bobble
The Lion King
Kirby's Dream Land
Asterix & Obelix
Super Mario Land
Super Mario Land 2
Ja monta muuta..

GBC:
Pokémon Red
Pokémon Gold
Zelda Oracle of Seasons
Zelda Oracle of Ages
Muutama muu..

GBA:
Metroid Fusion
Golden Sun
Yoshi's Island

Pelattavaa riittää.. :D

Orion666
30.12.2002, 17:36:14
No, aluksi minulla oli color, mutta sitten myin sen serkkupojalle ja ostin itselleni advancen.
Pelejä minulla on:
Pokemon:Blue ja Chrystal, Donkey kong, Rayman advance, Spyro ja Yoshi´s island.

FireAdept
18.1.2003, 12:59:49
Alkujaan kirjoittanut Rune
Golden sunia yritin aikani, sitten kun ekassa kylässä (vai mikä kolmas onkaan...) ei toiminut se mind read loitsu kunnolla enkä saanut mistään tietoa enkä tiennyt mitä piti tehdä ja muuta, niin meni sitten viimein into enkä jaksanut enää. Alkuun ihan mielekiintoinen elämys. Taistelut olivat aika hienoja...

Aivan pahaa tekee, kun joku hylkää sellaisen mestariteoksen kuin Golden Sun vain, koska ei Mind Readerin käyttö luonnistu... Olisit sentään voinut vaikka GameFAQsta hankkia läpipeluuoppaan, jotta olisit edes hiukka pitemmälle päässyt.

Noh, onhan minulla GBA (ja GBC). Pelejä löytyvät Pokémonit Red ja Gold, Zelda: Oraclel, Advance Wars ja luonnollisesti Golden Sun, joka on tällä hetkellä paras GBA-pelini.

silent_deadly
18.1.2003, 16:40:46
Ostin kesällä kaverilta GBA: n. Herra kun aikoi ostaa Gamecuben ja tartti rahnaa siihen. Sain mukana 11 peliä.

Pelit on:

Lion king
Pokemon red
Pokemon silver
Pokemon yellow
Zelda: Oracle of seasons
Zelda: Dx
Game and watch gallery 2
Tetris blast
Perfect dark
Warioland 1
Warioland 2
Warioland 4

:D

Olen nyttemmin tilannut www.polarpanda.com: ista 16in1 pakkauksen.
Käykää kattomassa.

Catch a fish
21.1.2003, 15:49:19
Ei se Game Boy nyt niin huono ostos ole. Itselläni on... Tai pikemminkin oli violetti(indigo) Game Boy Color, kunnes eräänä kesäpäivänä autossa ollessani käännyin ja rikoin sisäruudun kyynärpäälläni. :( Voih... Rusahdus vain kävi.

Silloin minulla oli muutama pelikin. Super Mario Bros. DX(hyvä peli muuten), Pokemon Blue(erinomainen silloin, kun se ilmestyi) ja Pokemon Silver(ihan hyvä).

GBA oli siinä vaiheessa pakko-ostos, sillä eihän kukaanpelejä pidä turhaan. Myyminen ei tullut kysymykseenkään. :)

Sitten tuli se päivä, jolloin GBA maksoi 95 euroa Gigantissa, ja olihan se ostettava. Väriksi valitsin läpikuultavan sinisen. Peliksi valitsin Sonic Advancen. Ihan tyytyväinen olen siihen ollut. Kavereilta olen lainannut mm. Golden Sunin, Kuru Kuru Kururinin ja F-Zero: Maximum velocityn. Hyvä ostos GBA oli. :) Ei tosin voita kotikonsoleita, mutta on matkoilla voittamaton.

Braska
2.5.2004, 10:05:51
Umm... Saako täällä kysellä kysymyksiä Gameboysta?

Minulla ainakin olisi yksi kysymys; Kun miulla yhdessä pelissä kuuluu sellainen "heilutus"-ääni, joka on sellainen että ihan kuin siellä sisällä jokin olisi vähän löysällä. (Kaivoin sen Gameboyn esiin jostakin ja tuli taas pieni innostus pelata sillä. :) ) Sen takia ihmettelin että pelissä oli joku vikana, koska minulla oli kolme yhtä esinettä, joita saa normaalisti pelissä vain yhden. :shok: Muuten kaikki tavarat ja muut olivat pysyneet tallella ja normaalina.

Eli jos joku tietää tuosta "helisytys"-äänestä, niin voisi esimerkiksi kertoa kuuluuko itsellään sellaista, tai mitä sille kannattaisi tehdä, jos se on vaarallista se "helisytys"-ääni. Ja onko se normaalia. Minua kun vähän huolestuttaa tuo ääni.

Laitoin tämän tänne koska en keksinyt parempaakaan paikkaa.

Edit//Niin ja kyseessähän on Gameboy Color.

mogvisti
2.5.2004, 14:57:12
Itselläni vanha "kunnon" Game Boy ja pelejä siihen on:
- Marble Madness
- Super Mario
- Bugs Bunny
- Joku rakettilentely-peli
- Double Dragon 2
- Tetris
- Sitten on joku simpson- peli

Toi Game Boy on siitä hyvä kun se on täydessä kunnossa.

Zarin
19.5.2004, 18:44:02
Löytyypi GBA jolle pelit Pokémon Sapphire ja Crystal, sekä myös GBC jota tosin ei tule enää juuri käytettyä. GBA:lle seuraavaksi aion hankkia Pokémon Leaf Greenin kunhan se saapuu Suomenkin kauppoihin.

Antza
19.5.2004, 19:58:47
Joo eli ostin kesällä alkuperäisen gba:n kun sen sai halvalla se:n ilmestyttyä.

Peleistä löytyy konsolin mukana tullut pokemon ruby ja sitten jouluna ostettu FF Tactics Advance.
Ja tottakai löytyy myös akku ja verkkolaturi, voin pelata suoraan verkkovirralla. :D

Ihan hyvä konsoli ja pelitkin okei (varsinkin ff) mutta enää en ole jaksanut sitä pelata. Tietokoneelta löytyy emu jos haluun pelata joten automatkoilla ehkä pelaan joskus vaikka huono valaistus tässä alkuperäisessä onkin. Sen takia kotonakin sillä aina pelaan halogeenilampun alla.

Seuraava nintendon taskuun mahtuva konsoli (josta on täällä jossain threadissa puhuttu) on pakko-ostos.

Jaakkima
21.5.2004, 20:26:57
Miula/meillä on GBC ja 2 GBA:ta joille peli:
GBC:pokemon silver
GBA:Advance Wars, Super Mario Kart ja Donald Duck Advance

Noita lisä varusteita ei ole muuta kuin yks GC/GBA kaapeli ja ens viikolla toine ja sitten pelitetään FFCC:tä ja kunnolla veljen kanssa. :D

Ite noita GB pelejä pelaan pokemonia ja karttia aika paljonkin, koska olen haksahtunut autoihin ja pokemonin syytä ei tiedä kuin harvat ja nekin siitä harvinaisen vähä.... :huh:

Karppi
22.5.2004, 7:23:06
Löytyy GBA SP, (se kromin värinen). Ostin sen jotain puoli vuotta sitten kannettavan konsolin tarpeeseen.

Ensimmäinen peli oli FF Tactics Advance (josta en erityisemmin pitänyt. tylsä.)
Nyt olen hankkinut lisäksi Metroid Fusionin ja Pokemon Rubyn, niistä tykkään.

Sanoisin, että GBA oli erittäin hyvä ostos, vaikkakin sille tehdään liian vähän ja vääränlaisia pelejä. Suurin osa on käsittämätöntä kakkaa, mutta joukosta löytyy helmiäkin. :) Kivaa kun on konsoli jota voi pelata missä vaan. Ja ladattava akku saa täydet pisteet. Ei pattereiden kanssa jaksa sählätä.

Ryou
22.5.2004, 16:59:21
GBA SP (Hopeanvärinen)

Pelit:
- Metroid Fusion
- Pokémon Ruby
- Final Fantasy Tactics Advance
- Pokémon Red
- Pokémon Crystal
- Tetris
- Harry Potter and The Philosophers Stone
- Metroid Zero Mission

korppis
30.5.2004, 18:32:28
Omistan tämän uusimman version Advancesta, ja muuten aika hyvä uudistus tuo "akku" homma. Paitsi, se, jos pelaa liian kauan > akku loppuu. :/. Sitten minulta löytyy toiseksi "huonoin" Game Boy Pocket, jossa pienimmät patterit > kestää > jos loppuu uudet aina tilalla.

Pelejä omistan:

- Pokemon Blue & Yellow & Gold (Kaikki läpi, helppoja. hyvät pkmonit :) )
- Mario Kart
- Final Fantasy Tactics Advance
- The Legend of Zelda: A link to the past & Four Swords (tupla pack)

Mainio konsolihan tuo, mukana melkein missä vain, ja eipä pitkät matkat käy tylsiksi.

Grove
30.5.2004, 20:26:55
Minä omistan vanhan kunnon Game Boy Colorin, mutta nykyään en pelaa sitä enää niin paljon kun ennen. (koska ps2:nen on keksitty ;) )
Kyllä minä sitä silloin tällöin vielä pelaan vaikka minulla onkin aika huonoja ja vähän pelejä. Niitä pelejä onkin sitten vaan neljä:

- Pokemon Yellow (Kappas vaan! =) )

- Pokemon Gold (Kappas vaan taas ;) )

- Hardcore ECW Revolution (Vapaapainia... Jeee!!! =) *huoh*)

- Donkey Kong (Vanha kunnon Donkey Kong :eh: )

josh
20.6.2004, 15:52:41
Game Boy
hei, itselläni on Game Boy, siis se ihan tavallinen.
peleinä on Tetris ja SuperMario.
(aika vähän, mutta myin suurimman osan peleistäni).

Game Boy Advance SP
olen hankkimassa GBA SP:tä, mutta en ole varma sen
hinnasta.. :huh: onko kenelläkään tietoa sen hinnasta?
luulisin että se on noin 90-135 euroa..

mutta se on ainaskin kannattava ostos.

Paajehu
20.6.2004, 17:13:33
Omistan GBA konsolin jolla on seuraavat pelit:
Final Fantasy Tactics Advance. Paras peli GBA:lla: Tosin Moninpeli on lyhyt, ja huono
Zelda, A link To The Past Hyvà peli myòs, ja Four Sword on mahtava
Super Mario Advance 2, eli Super Mario World
Mario Kart Advance. Yksin ei jaksa, mutta kaevreiden kanssa loistava
Bomberman Tournament
Rayman Advance(Todella huono peli)
Pokemon Silver. Tàtà on joskus tullut tahkottua 300 tuntia =)
Pokemon Blue
Zelda Oracle of Seasons
Zelda Orakle of Time
Zelda Links Awakening
Metal Gear Solid
Donkey Kong

Ei Game Boyllà jaksa kotona pelata, mutta kun on reissussa, tai mòkillà, niin kyllà GameBoy Advance on ykkònen :)

Burnhill
7.7.2004, 2:52:50
Omistan GBA:n ja seuraavat pelit:
Pokemon Blue
Pokemon Trading Card Game
Pokemon Silver
Rayman Advance
The Legend Of Zelda: A Link To The Past
Dragonball Z: The Legacy Of Goku II (aivan mahtava peli!)

Feamor
19.7.2004, 8:15:31
Itse omistan Game Boy Colorin ja Advance SP:n ( hopea ).
Pelejä ei hirveesti löydy..
Solar Striker ( vanha ja ilmaseks saatu) :D
Golf ( ilmanen )
Tennis ( ilmanen )
Super Mario Land 1 ( ilmanen tämäkin )
Pokemon Red
Advance Wars 1 ( aivan kurko moninpelinä ja ihan hemmetin pitkä ) =)
Golden Sun: the Lost Age

Joku Zelda oli jossain vaiheessa, mut palautin kauppaan ja ostin jotain muuta tilalle.
Ainoastaan AW1 tulee pelattua välillä kotona, muuten matkalla.

Sininenkissa
19.7.2004, 8:31:32
Minulla on GBC ja GBA. :D Nykyisin pelaan enemmän kyllä GBA:ta. Tai oikeastaan, en pelaa enää yhtään vanhaa kunnon GBC. Minä olen jopa yhden rikkonutkin... :eh: Mutta se on jo toinen juttu.

No tässä on pelini:

Pokemon Yellow, Silver, Crystal ja Sapphire
DBZ Legacy of Goku 2

Eikä mulla muuta ole!!! :P Eli aika...hieno valikoima pelejä. =/ Mutta minä haluaisin jonkun roolipelin ja Legacy of Goku 1 jostain...

Critis
21.7.2004, 13:33:46
Itselläni on Gameboy Color,Gameboy Advance tavallinen ja SP versio. Colori tuli ostettua näistä ensimmäisenä joskus kauan sitten ja sen jälkeen sitten tuli ostettua Gameboy Advance. Ja olihan se SP ostettava sitten kun sekin tuli.Tässä olisi pelit mitä minulla on.

Gameboy Color:

-Pokemon Red
-Pokemon Gold
-Pokemon Yellow
-MetalGear Solid
-Dragon Warrior Monsters
-Zelda Link's Awakening
-Zelda Oracle of Ages
-Zelda Oracle of Seasons

Gameboy Advance/SP:

-Castlevania Aria of Sorrow
-Mario and Luigi Superstar Saga
-Final Fantasy Tactics Advance
-Metroid Zero Mission
-Pokemon Ruby
-Wario Ware Inc.
-Advance Wars
-Golden Sun

Vance
21.7.2004, 19:21:50
GBA SP tuolta hyllystä löytyy, ja pelejä sille on:

- Golden Sun: Erinomainen taskuroolipeli.
- Golden Sun II: Jatkaa samoilla linjoilla ykkösosan kanssa, ehkä jopa pienoinen pettymys.
- Final Fantasy Tactics Advance: Squaren paluu Nintendolle on erittäin hieno pelikokemus. Älkää kukaan sekoittako tätä PS:n Tacticsiin (joka on myös mainio peli).
- Advance Wars: Addiktiivinen taskustrategia, erittäin puoleensavetävä tekele.
- Advance Wars II: Mainio peli, mutta alkaa maistua puulta uudistusten vähyyden takia.
- Pokémon Ruby: Paras GBA-RPG omasta mielestäni, sen läpäiseminen vie aikaa, eikä siihen ikinä kyllästy.

Vänkä laite tuo Keimpoi.

Kartz
21.7.2004, 23:17:02
GBA:n normi version ostin aikoinaan, kuin tieto FFTA:sat tuli ja sitä näinkin. Elikkä suurimmaks osaks sen takia tuli ostettua. GBA:n mukana tuli ostettua Castlevania: Circle of the Moon.

Niin, Mull on siis GBA ja pelit:
Castlevania: Circle of the Moon = Mainio peli. Taattua Castlevania laatua.
Final Fantasy Tactics Advance = Loistava. Yli sata tuntia tullu pelailtua, ja suunnitelmissa on alottaa alusta lähiaikoina.
Metroid: Fusion = Myöskin mukava seikkailu. Tosin masentavaa mennä peli läpi, ja ruutuun pamahtaa teksti, jossa sanotaan että alle 50% tutkittu :P

M1green1
22.7.2004, 0:06:25
Joops. Löytyy GBC keltainen sellainen ja siihen huimasti pelejä:

Pokemon Red
Zelda -Link's Awakening
Metal gear solid

Paras peli on varmaankin toi Zelda. Enpäs ole pelannut Metal gearia ja Zeldaa läpi, kun Metal gear solid oli niin huono ja Zeldassa jäin jumiin yhteen ärsyttävään kohtaan. Pokemonin tietty pelannut läpi aika monesti.

Enpä oo enää käyttänyt GBC:a. GBA:n varmaankin ostaisin, mutta sen hinta on liikaa minun lompsalle. Sille löytyisi muutama hyvä peli, toisinkuin Colorille.

Roskapussi
22.7.2004, 9:09:06
Kyllä tuota GBC:ta on tullut aika paljon pelattua. Nykyään jäänyt vähemmälle tosin. Ihan kelpo pelikonehan se on ei siinä mitään.
Tässä minun pelini:

-Game & Watc Gallery 3. Tässä on paljon ns. hauskoja minipelejä. Joskus tuli pelattua todella paljon. Nykyään käy kyllä hermoon todella paljon... :blah:
-FI World Grand Prix. Tämäkin oli aluksi ihan hauska formulapeli, mutta kyllästyin nopeasti. Huono peli...
-Pokemon Red. Pokemoneista en ole koskaan juurikaan välittänyt, mutta tämä peli oli ihan hyvä. Sain hankittua 103 pokemonia tässä... ^^
-Super Mario Bros. Deluxe. Marioo...! ^^ Tätä peliä jaksaa vielä jopa pelailla. Hyvä peli kaikin puolin.

Amira
7.8.2004, 19:15:44
Sanonpa nyt kaikki mitä meiltä löytyy, elikkä en omista itse näitä kaikkia.

Game Boy Color (2 samanlaista, vihreä ja sininen)
Pokemon Red, Yellow, Silver, Gold, Sapphire, Zelda (joku?en muista)

Game Boy Advance SP
Pokemon [se punainen,en muista nimeä x)]
Golden Sun

Final Fantasyn haluaisin. :(

Olen heittänyt nuo pelit jonnekkin kaapin päälle ilman koteloitaan, varmaan rikki jo tähän mennessä. :D

The Noob
13.8.2004, 22:56:44
itse omistan game boy advance sp:n ja pelit:
- taru sormuste herrasta kuniinkaan paluu
- final fantasy tactics advance
gba on hyvä matka konsoli en ymmärrä miksi siitä ei puhuta paljoakaan?

Olba
12.9.2004, 15:59:17
minä taasen sain tänään syntymäpäivälahjaksi GameBoy Advance SP:n ja Mario Kart -Super Circuit- pelin. että semmosta. Olen suunnitellut, että hankkisin ehkä jonkun Pokémon-pelin, ja sitten, jos se GBA:lle tulee, Kingdom Hearts: Chain Of Memoriesin. Kattoo nyt mitä aika tuo tullessaan.

ascalon
12.9.2004, 19:10:50
GBA-orgininnelli löytyy hyllystä, tai missä se ikinä milloinkin sijaitseekaan.

Peljäkin löytyy:

Ei missään järjestyksessä.

Golden Sun(it): Aivan jumalattoman hyviä pelejä molemmat. Tasku(rooli)pelien aatelia. Ei siitä mihinkään pääse.
FFTA: Ihan mukava peli. Erilainen kuin Golden Sun. arempia ja huonompia löytyy. Mutta edellämäinitut ovat kyllä parempia.
Mario Advance 4: Jumalattoman hyvä tasohyppely.
Advance Wars: Ihan mukavahan tuo on, muttei täyttänyt alun perin niitä odotuksia.
Bomberman Tournament: Ihan mukava peli vailla sen ihmeempiä.
Zelda: a Link to the Past: Hauskahan tämä, vaikkei läpi ole vieläkään menty.
Castlevania: Aria of Sorrow: Rento toimintatasokoikka vailla se enempää syvyyttä.

Sitten lainassa on Mario&Luigi: Superstar Saga.

Olba
12.9.2004, 21:11:05
Jotenkin tuntuu, että aika monella on tuo Mario Kart SUper Circuit. Minun kahdella kaverilla ja itselläni on se. Olenko väärässä, vai olikos tämä Mario Kart yksi ensimmäisiä GBA pelejä? Siksikö se on niin suosittu? vai kenties koska Mario on kuolematon sarja?

ascalon
13.9.2004, 12:17:42
Mario Kart oli niitä alkuaikojen pelejä, kyllä. Julkaisuun se ei tainnut mahtua/ehtiä, mutta kyllä se viimeistään seuraavana vuonna jo tuli. (Siis julkaisusta. Kai) Hassua muuten, minä tunnen vain yhden tyypin, jolta ko. peli löytyy, vaikka useammalla kaverilla onkin GBA.

Wynzah
11.11.2004, 15:45:06
On se kyllä kumma että GBC hävis markkinoilta niinkin nopeasti. eikä GBA:takaan kovin paljoon näy SP on aika paljon näkysällä... joten pitää luultavammin sellanen hankkia... ittellä on kuitenki viel GBC.
Ja pelit:
Pokemon Red
Harry potter

WonderAndy
12.11.2004, 6:54:36
Itselläni oli vielä vähän aikaa sitten GBC, mutta menin myymään sen. Jätin kuitenkin pari peliä itselleni siltä varalta, että tulee ostettua SP. Nämä pelit jätin:

Pokemon Red (sisältää Mewin)
Zelda: Oracle of Ages

Ruhl
12.11.2004, 12:59:30
Normaali GBA löytyy, mukana tuli joku pokemon peli ja paketin hinta oli silloin 120¤. Itse olen ostanut vain yhden pelin; FF Tactics advance joka on aivan mahtava mielestäni.
Sitten löytyy akku jonka avulla voi pelata tietty suoraan verkkovirralla.

Ostan varmasti DS:sän.

Aerthos
12.11.2004, 13:05:03
Itseltäni löytyy tuo normaali GBA kanssa, ja kaksi peliä. Ostin sen GBA:n ja se maksoi 70e ja mukana oli Pokèmon Sapphire -peli. Minusta GBA on kyllä loistava taskukonsoli, se ei edes paina paljoa, ja grafiikat useissa peleissä ovat ihan siedettäviä.
Niin ja pelit ovat siis
Pokèmon Sapphire ja NES Classics: The Legend of Zelda.

En ole vähään aikaan GBA:lla pelaillut koska odotan tuota Final Fantasy 1 & 2: Dawn of Souls:ia ja sitten tuota Kingdom Hearts: Chain of Memories.

Eliroaero
7.12.2004, 19:54:26
Suunnitelmissa olisi hankkia SP. Periaatteessa ihan Cube-GBA linkkisysteemin takia, kun sitä hyödyntäviä pelejä itsellä on muutamia, ja onhan tuo matka-ajanvietteenä varmasti tosi mukava.