PDA

View Full Version : Arcanum

joni_auron
18.8.2002, 10:14:31
Paras tietokoneroolipeli ikinä! Onko faneja?

Arcanum on jo sen verran loistava ja klassinen peli, että sille pitäisi perustaa samanlainen fanisaitti suomeen kuin fffin.com....

Loistava peli!

Belwar
18.8.2002, 14:47:26
Tietenkin :D
No ei mielestäni nyt Paras rp peli pc'llä ole mutta Hyvä se kyllä on.
Onhan se muutamaan otteeseen tullu paukutettua :)

joni_auron
18.8.2002, 17:20:07
Eiköhän kerätä kova fanijoukko yhteen saman katon alle ja pistetä saittia pystyyn... minä ja isoveli voitaisiin koota saitti pystyyn ... fanfiction (eli fanitarinoita) yms luulisi piisaavan, sillä onhan peli valtavan laaja jo sinällään, että pelissä voi jopa eksyä ja puhumattakaan lukuisista ja lukuisista sivuseikkailuista...

Ei muuta kuin mailia minulle!

yksisiipi
19.8.2002, 8:28:41
Monipuolisuudesta kyllä paljon plussaa. En ole peliä läpi pelannut kun ei omalla nuhapumpulla toimi, mutta mielenkiintoiselta vaikuttaa. Ainakin tuo fantasian sekoittaminen teollisen vallankumouksen aikaan toimii hienosti. Miksihän kukaan muu ei sitä keksinyt?

Malokan
19.8.2002, 18:37:57
Olen pelannut. Sinänsä hieno peli ja varsinkin silloin kun pelaat *tyhmällä* hahmolla.
On hauskaa lukea niitä muistiinpanoja. Tosin niistä ei saa sitten mitään selvää...
Itse en pitänyt tuosta teollisuuden ja magian liitosta ollenkaan. Minusta se ei vain toiminut.

Shai
19.8.2002, 19:21:27
Ihan hyvähän tuo on. En kyllä mennyt läpi sitä, homma jäi kun Caladoniin vai mikäliekään piti matkustaa ja minulla ei ollut harmaintakaan aavistusta miten sinne pääsee kun en neuvottelijaksikaan kelvannut taitojen takia. Mutta siis ihan peli, idea vallan loistava minusta.

joni_auron
21.8.2002, 6:18:37
Eli faneja löytyy :confused: pistetäänkö saittia pystyyn?