View Full Version : Apua ff 4:sen bossiin
bigspin
18.8.2002, 18:43:33
Joo eli oon juuri kuussa siellä viimesessä paikassa ja oon jääny jumiin yhteen bossin nimeltä Plague.Tietoa bossista:Lentävä yksisilmäinen otus.Tekee heti alussa kaikille Doomin.
Eli tietääkö kukaan mitään vinkkejä/stragedioita tohon kyseiseen bossin?Alkaa jo oottaa päähän kun ei pääse läpi sitä. :eh:
Kiitos jo etukäteen :)
Hmm, nimi ei ole tuttu, mutta sehän tulee siellä tavan hirviönä, vai....? No hällä väliä, ei se tainnut tulla. Itse mätin sen aika helposti ensimmäisellä(kin) kerralla, kunhan vain pistät sitä Nukella, Holylla (tai mikä white onkaan), loikit Kainilla White keihään kanssa ja Cecil ja Edge mättävät, mahdollisimman ripeää tahtia. Loistujen tulee löytyä listlata sekunnissa ja rasti nappi (tai emulla se vailinta) laukoo vain hurjaa tahtia. Se kuolee juuri ja juuri ennen ajan loppumista.
Itse menin ekaa kertaa loppikselle 50 tasoilla, enkä pärjännyt ollenkaan. Hyvä kun sain tavan möröistä viipaleita. Mutta sitten meni hermo ja palasin hirviöiden saartamana bahamut caveen, ja takasin vaan 70 tasoilla. Kyllä sitten tulee mörköjä kuonoon oikein kunnolla! (loppiskin kuoli muutamassa vuorossa......) =)
The death Magic
19.8.2002, 7:48:07
Kyseinen kohta on helppo. Ja RUNE Cainilla ei ole Holy Spearia vielä tuossa. Sen saa tuolta viholliselta. Sinun pitää ensiksi hakata joku hahmosi henkihieveriin. Sen jälkeen menet taisteluun.
Kun olet siellä tapa hahmosi.(Mieluiten Edge kuolevaksi) Tämän jälkeen herätä Edge LIFELLÄ ei 2:lla. Koska Edgellä ei ole nyt Doomia hirviö tekee sen uudestaan ja resetoi kaikkien laskurit. Laskurien resetointiin tarvitset vain Rosaa,Edgeä ja ehkä välillä Rydiaa. Cain ja Cecil jää vapaaksi hirviön hakkaamiseen joten hakkaa niin paljon kuin kerkiät. Ja Rydialla hakkaat myös kun häntä ei tarvita laskurin resetointiin.
Näin hirviö kukistuu ja keihäs on sinun.
bigspin
19.8.2002, 20:05:29
Joo kiitoksia molemmille neuvoista, pitää yrittää noita =)
Tähän topiikkiin voi nyt laittaa myös muita ff 4 kysymyksiä jos jollekki tulee mieleen.
"Joo nyt mulle tuli taas yks paha ongelma nimeltä Zeromus :bored: En ymmärrä miten sen voi päästä läpi.Mulla on leveli 57-61 (riittävän hyvä?)Eli oisko joillakin joitain neuvoja tähän bossiin?.Kiitos =)
Lord of Hope
20.8.2002, 15:53:30
Tässä olis yks neuvo vielä:
Käytä moonveiliä johonkin hahmoon ja sitten plague rupee käyttämään doomia koko ajan , ja silloin sinun täytyy vain hakata sitä. Itse menin tuon kohdan aika huono levelisillä , mutta moonveilin kesto riitti juuri ja juuri.
~Lord of Hope :boing: