PDA

View Full Version : Miksi peelon maine?

Nemes
18.8.2002, 20:04:59
Aenea, joka oli myös ennen tämän foorumin jäsen sai muistaakseni joskus kesäkuussa peelon maineen ja koska hän on serkkuni ja hyvä ystäväni haluan kysyä miksi ihmeessä hän sai peelon maineen? Aenea ei ollut kertomansa mukaan rikkonut sääntöjä vaan keskustellut asiallisesti, kun taas hänen siskonsa oli rikkonut sääntöjä mainostamalla luvattomasti karhunhammasklaanin kotisivuja. Käsittääkseni oli tiedossa että he olivat siskokset, joten kun Aenean pikkusisko (en tiedä mikä oli hänen nimensä täällä, ehkä Snowman) sai peelon maineen sai myös Aenea. Aenea yritti kysellä syytä tähän foorumista vastaavilta, mutta aina käskettiin kääntyä jonkun muun puoleen. Saiko Aenea peelon leiman vain koska hänen siskonsa sai? Saanko minäkin nyt peelon leiman koska olen sukua?

Ren
18.8.2002, 20:13:43
Köh, minä en ainakaan muista kuin nimen :) Jos hän itse tulisi kysymään, niin käskisin kääntyä jonkun muun puoleen.

Luultavasti kukaan muu ei edes tiedä heidän sukulaisuudestaan.

// Edit: Niin, se kannattaa tosiaan muistaa, että yhden, kahden tai viiden henkilön mielipide ei ole koko foorumin kollektiivinen. (Ainoastaan minun mielipiteelläni on merkitystä.) Toisinaan siitä kylläkin voi vetää joitain johtopäätöksiä...

Potri
18.8.2002, 20:19:05
Viestit kai olivat muuten vain sisällöllisesti keskitason alapuolella.

Narbeleth
18.8.2002, 20:56:17
Selailin tuossa muutamia Aenean viestejä haun avulla, enkä kyllä nähnyt niissä mitään hälyttävän peeloa. En sitten tiedä mahdollisista deleten vallan alle joutuneista.

Jospa Aenea löytäisi tämän topikin ja tulisi itse kertomaan kuka täällä on sitä leimaa otsaan iskenyt. Kyseinen henkilö (vai useampi) voisi kertoa syyn tähän kovin nyyppäystävälliseen käyttäytymiseensä.