PDA

View Full Version : Shangai Noon

Juliet
18.8.2002, 21:25:02
Onkos teistä kukaan nähnyt kyseistä elokuvaa, Shangai noon? Ja jos on, niin mitä mieltä olitte siitä? Katsoin sen juuri eilen kun ystäväni oli vuokrannut sen, ja minusta se oli aivan pirun hauska! :D Kun luin ennen katsomista sitä takakansi tekstiä niin olin silleen että "blääh..." ja vielä kun lähes kaikki Jackie Chanin leffat mitä olen katsonut on ollut vähintäänkin jotain todella typerää [olen ollut ennen enemmän Bruce Leen ja Jet Lin kannalla], jotain päälle dubattua jaskaa, niin olin kyllä todellakin myönteisesti yllättynyt! Vitsit olivat todella hauskoja, yleensä kun elokuvat eivät saa minua oikeasti nauramaan sitten millään... Että suosittelen lämpimästi kaikille! :)

Rowena
19.8.2002, 17:31:18
Olen nähnyt kyseisen elokuvan pari kertaa ja se on aivan huippu :D On mielestäni yksi parhaimmista toiminta komedioista. Jackie Chan näytteli roolinsa loistavasti ja minäkin suosittelen lämpimästi Shanghai noonia :) Se amme kohtaus oli hyvä kun ne lauloi sitä juomalaulua :D

AlkoTanko
19.8.2002, 19:14:05
Tiedän mitä tarkoitatte. Minulla on se video ja kuten kaikissa näkemissäni Jackien elokuvista (umpitylsää First Missionia lukuunottamatta) Shanghai Noonissakin saa välillä nauraa kippurassa, etenkin pieleen menneissä kohtauksissa joita uusissa Jackie-filmeissä näytetään.

Vodoun
19.8.2002, 20:11:00
no onhan se paikoin ihan hauska. tietty kaikkein parhaita on jackien leffoissa aina ne lopussa olevat pilalle menneet.. aika heikko juoni, mutta kyllä se kantaa kun siinä on huumoria.. :D
mähän alan kuullostaa ihan leffakriitikolta.. scaaary.. :D