View Full Version : Kiitokset ja ruusut ylläpidolle
Olen miettinyt tovin jos kaksikin tämän ketjun perustamista. Henkilökohtaisesti kun ottaa hattuun se, että ainoastaan valituksista saadaan lukea foorumeitse, usein oikein mässäilytyyliin. Ketjuja poistoista ja lukoista syntyy kuin sieniä sateella ja se on oikeasti alkanut etomaan. Teenpä siis vaihtoehto-ketjun. Toivottavasti tajunnette idean. Tähän ketjuun voi tuoda terveisensä, niin moderaattorille, GeeÄmmille, taikka jos uskaltaa, jopa kehaista Adminia. MUTTA pelkkään spämmiin ette turvaudu, vaan ihaninta ja kivointa olisi lukea vilpitöntä positiivista, lue uudemman kerran; positiivista palautetta siitä, kun ylläpidon arvostettu ja osaava jäsenistö on kerrankin tehnyt sinut iloiseksi. Oli kyse sitten opastavasta peeämmästä jonka sait, taikka sitten muutoin jokin juttu sai sinut hyvälle mielelle, niin tee kivasti ja postaa kiitokset. Se kun on oikeasti niin, että tällä foorumilla (tasosta huolimatta) suurimmaksi osaksi modet + muut saavat sitä negatiivista palautetta. Ja sellaista ei kai kukaan pidemmän päälle jaksa. Ylläpito tekee tätä hommaa ihan puhtaasti omasta ilostaan, foorumeiden parhaaksi ja vieläpä ihan ilmatteeksi, niin johan heille nyt kiitos suodaan. Eikös?
Kiitettäviä olisi heti näin alkujaan monia, mutta tuonen tässä nyt Celebille erityiset kiitokset neuvoista ja kun Sunnu ei vain osannut, niin Celeb hoiti jutun puolestani. ^_^ Mukava juttu sinänsä, sillä itse en ollut ehtinyt kauaa modaamaan, niin tokihan ujostuttaa kysyä neuvoa. Candice saa kyllä kanssa nyt suuuuuret kehut ja ison halin *halaa*, sillä hänen linjansa on aina ollut mielestäni reilu ja hyvä. Oiva esimerkki muille modeille. Tietysti pitänee erikseen vielä mainita Kreifi. Häneltä on aina voinut kysyä neuvoa ja apua on tullut. Kiitti, kun olet jaksanut auttaa. Kahvin paikka, jookos? Oikeastaan kaikki ne ylläpidon jäsenet, joiden kanssa ehdin jossain määrin olla tekemisissä oman mode-kauteni aikana, saavat kyllä kiitokset. Olette mukavaa avuliasta ja neuvoja antavaa sakkia. Teette hienoa työtä.
PS: Enkuli sitten tuimana setänä on fiksu ja poistaa luultavasti mielellään kaiken roskan, mikä tähän ketjuun valuu. Toisin sanoen ei mitään puhdasta spämmiä tänne kiitos. Vilpittömyyttä peliin.
Kreifi
29.8.2005, 21:02:37
Tietysti pitänee erikseen vielä mainita Kreifi. Häneltä on aina voinut kysyä neuvoa ja apua on tullut. Kiitti, kun olet jaksanut auttaa. Kahvin paikka, jookos?Oi, kiitos. Ja ehdottomasti kahvin paikka.
Olen aina ollut sitä mieltä, että haukkumisen sijaan ("evo") kannattaa auttaa.
Aluksi ajattelin, että minun on varmaan ihan turha postata tähän ketjuun, kun kuulun ylläpitoon, ja pikemminkin saisin lukea "itsestäni", mutta sitten tulikin mieleeni. Suuret kiitokset Kaalille, jonka kanssa on aina voinut asioida luotettavasti foorumiin tai sivustoon liittyvistä asioista. Vaikka idleinen heppu onkin, niin muuten aivan loistava admin.
Gabriel
29.8.2005, 21:05:25
Aivan sairaasti kiitoksia Jackal von ÖRFille hienosta foorumista (joka on sitä paitsi MAKSULLISELLA SOFTALLA ja jonka käytöstä te ette joudu maksamaan penniäkään!). :) Kun ottaa huomioon, miten raivostuttavia FFfiniläiset osaavat joskus olla, ansaitsisi sivuston ylläpito kiitoksia jo siitä, mutta Kaali on aina hoitanut homman esimerkillisesti ja nurisematta. Tätä muistetaan ihan liian harvoin. En tietenkään tarkoita, että asiasta pitäisi olla toitottamassa joka paikassa, mutta kaikki te, jotka postaatte innoissanne milloin mitäkin, voisitte ainakin olla tietoisia siitä, ketä tästä ilosta on kiittäminen.
Lasken itseni mukaan jokaiseen joukkoon, jota olen tässä puhutellut monikon toisessa persoonassa. Tiedostan myös sen, että minusta ei olisi läheskään yhtä hyvin tuohon hommaan kuin Kaalista (eikä sen puolen kovin monesta muustakaan).
Lord JF
29.8.2005, 21:28:49
Näin ensiksi kiittäisin Kreifiä joka on pistänyt pystyyn shakkiturnauksen ja on ilmeisesti sen eteen nähnyt aika kovastikkin vaivaa. Kiitokset siis Kreifille siitä, että jaksaa työskennellä turnauksen, lohkojen ja otteluaikataulujen takia, jotta me shakkikerholaiset saisimme mahdollisimman hyvän shakkiturnauksen.
Toiseksi kiittäisin kollektiivisesti koko ylläpitoa joka on huolehtinut foorumin siisteydestä ja pitänyt spammin ja hankalat jäsenet ojennuksessa ja siten pitäneet juttujen laadun korkealla ja tehneet foorumin lukemisen ja tänne kirjoittamisen mukavaksi. Näin lopuksi kiitän vielä Gabrielia, joka vaihtoi nimimerkkini kun sitä tarvitsin.
PS: Eräs YK:n ex-mode ansaitsee vielä kehut.
Jiriki
29.8.2005, 23:18:02
Jackal von ÖRF saa kyllä kiitokset tämän foorumin pystyttämisestä ja websivujen koodaamisesta. Harrastan itsekin koodamista, ja se on, no sanoisinko haastavaa. Joskus saa tuotettua koodia kuin liukuhihnalta mutta joskus tekee semmosia virheitä että tekee mieli repiä seiniä ja tappaa kissoja. Pieni suunnitteluvirhe, joka tarkoittaa 10 000 koodirivin uudelleenkäymistä aiheuttaa "lievää" turhautumista ja verenpaineen nousua.
Mut eihän Kaali tee virheitä! :ops:
Pointti kuitenkin on että koodaminen on työtä, ja siihen tarvitaan aikaa ja intoa. Aikaahan ei tunnetusti ole paljon mitä repiä opiskelijan arjesta. Tälläistä hommaa kun tekee palkatta niin kaunis kiitos kuuluu hänelle.
Gabrielia ja muita modeja kiitän aktiivisuudesta ja foorumien siisteydestä. Tässä voi jokainen miettiä, voisiko helpottaa heidän urakkaansa miettimällä kahdesti ennen kuin postaa.
Nyarlathotep
30.8.2005, 6:50:12
Kaalille kiitokset tästä loistavasta foorumista, josta hän joutuu maksamaan vuodessa 60 euroa ja meidän muiden ei tarvitse antaa senttiäkään, kun käytämme tätä foorumia. Kaali saa rispektiä myös siksi, koska hän hoitaa hommat aina niin nopeasti eikä aikaile. Kaali on myös vaihtanut nimeäni kaksi kertaa, joten siitä propsit. Ei mennyt edes kauan aikaa. :up:
Gabrielille kiitokset foorumeiden hyvästä ylläpidosta, yleisestä viihtyvyydestä, spammin kitkemisestä ja hyvistä aiheista.
Kreifille kiitokset erityisesti shakkiturnauksesta, joidenka eteen on varmasti nähty aivan jumalattomasti vaivaa. Se on taas yksi askel, jolla foorumi menee eteenpäin. Kiitos myös yhtä paljon #fffin-shakkikerho kanavasta.
Candicelle kiitokset siitä, että olet poistanut aina turhat spammiviestini ja viestit, jotka eivät ole noudattaneet sääntöjä. Kiitos myös kahdesta ketjustani, jotka poistit, koska vasta myöhemmin tajuan kuinka huonoja ne olivat.
Huppoelle kiitokset, koska vasta sinun kauttasi olen ymmärtänyt, kuinka peelo oikeasti olen. Kiitos myös spammieni poistosta.
Wompatille erityiskiitokset. Minusta tuli FFfinin uutistoimittaja, kun kävin keskustelja kanssasi. Kiitos kaikista niistä auttavista PM:istä. Lupaan kirjoittaa uusia uutisia jatkossakin.
Kiitoksia myös Karpille, Ruffelle, Roakelille, ex-mode Puritylle, psaijaille ja Welcille, jotka kaikki ovat moderoineet kehuttavasti, auttaneet minua ongelmissani, taikka sitten parantaneet yleistä viihtyvyyttä ja poistaneet viestejäni. Olen teille palveluksen velkaa.
Enkuli meinasi ihan unohtua. Hänelle tietysti aivan erityisesti ruusuja, koska heti kun hän astui moderaattoriksi, niin materiaalien toiminta alkoi taas luistamaan. Nytkin sivuille on tullut hirveästi uusia artikkeleita, arvosteluja, oppaita ja materiaalia noin ihan yleensä.
//Vasta nyt tajuan millainen ympäristöhaitta foorumeille olen aikojen saatossa ollut. \o/
Kuten tuli todettua irkissä, 666. posti pitää laittaa johonkin merkittävään ja tämä jos mikä on merkittävää, joten kiitokset Sunnulle mahdollisuuden tarjoamisesta.
Ensimmäiset kiitokset menevät tietenkin Kaalille. En tiedä tarkasti miten paljon vaivaa tästä kaikesta on ollut, mutta voin kuvitella kyllä. Harvoilla on jaksamusta moisiin projekteihin, kun avustajienkaan määrä ei ole suuren suuri. Toivottavasti tällainen valtava elävä yhteisö on ollut vaivan arvoinen.
Wompatti on ollut avuksi muutamaankin kertaan materiaalien käsittelyssä sekä materiaaliosaston muokkauksessa nykyiseen muotoonsa.
Materiaalipuolella edeltäjäni Mickey ansaitsee niin ikään kiitosta siitä, että on pitkän aikaa hoitanut tuota hommaa. Tiedän tasan tarkkaan miten rasittavaa se saattaa välillä olla puhumattakaan siitä kuinka paljon aikaa homma vaatii.
Moderaattoreiden kanssa olen ollut aika vähän moderointimielessä tekemisissä, mutta Kreifi on kyllä kiitokset myös ansainnut toiminnallaan sivuston sekä foorumin puolesta, eikä tämä jää pelkkään moderointiin. Kreifin artikkelikilpailu toimi kipinänä materiaaliosaston henkiinherätykselle, mikä oli upea asia.
Gabrielille pitää antaa aivan täydet propsit. Lähes aina kun on ollut jotain asiaa ylläpitoon, olen turvautunut saman tien peeämmäämään Kaapille. Pari kertaa nickini olen hänen kauttaan vaihtanut, kaikki omat aiemmat moderaattori asiani olen hänen kauttaan hoitanut, ja hän on aina huomioinut viestini eikä ignorannut niitä. Lisäksi hän on niin paljon paikalla aina, että häneen saa helpoiten yhteyttä. Thumbs up hänelle!
Sitten Enkuli. Hänelle kiitoksia siitä, että hän päivittää aina sivuja sitä mukaa kun materiaalia tulee, hän neuvoo miten materiaaleja voisi parantaa ja tekee paljon materiaalia itsekkin. Kiitokset siis Enkulille siitä, että pidät sivuja materiaalin kannalta elävinä ja teet niistä viihtyisämpiä ja mielenkiintoisempia.
Jackal Von ÖRF ja Elias Von Patti. Kiitos... Ööh kaikesta? Koko sivujen luomisesta, niiden maksamisesta ilman, että me käyttäjät maksamme mitään, ja kaikesta muustakin. Kaalille myös kiitos siitä, että jos on jonkinlaisia teknisiä ongelmia foorumin kanssa niin Kaalilta saa aina apua. (Jos hän idlensä lomasta huomaa avunpyynnön)
Kreifi on vielä pakko mainita. Häntä olen aina pitänyt näistä geeämmistä hassuimpana ja hauskimpana. Kiitos Kreifille kaikista hauskoista tempauksistaan, ketjuistaa ja kilpailuistaan joita hän on tehnyt. (Ja niitähän riittää; Shakkiturnaukset, Kysy Kreifiltä- ketju jne.) Kiitoksia kiitoksia mahtava Kreifi.
Plus sitten vielä kaikille muille moderaattoreille ja geeämmille, sekä vähemmän, että enemmän aktiivisille myös kiitosta, siitä, että he pitävät foorumit puhtaina, ja avustavat tarpeen tullen.
Omenarosvo
30.8.2005, 13:28:13
Candicelle kiitokset siitä, että olet poistanut aina turhat spammiviestini ja viestit, jotka eivät ole noudattaneet sääntöjä. Kiitos myös kahdesta ketjustani, jotka poistit, koska vasta myöhemmin tajuan kuinka huonoja ne olivat.
Huppoelle kiitokset, koska vasta sinun kauttasi olen ymmärtänyt, kuinka peelo oikeasti olen. Kiitos myös spammieni poistosta.
Kiitoksia myös Karpille, Ruffelle, Roakelille, ex-mode Puritylle, psaijaille ja Welcille, jotka kaikki ovat moderoineet kehuttavasti, auttaneet minua ongelmissani, taikka sitten parantaneet yleistä viihtyvyyttä ja poistaneet viestejäni. Olen teille palveluksen velkaa.No niin menee taas aiheen ohi, mutta mitä ihmettä tämä oikein tarkoittaa Nyarlathotep!? Ryhdistäydy nyt hyvä mies! :shok: Vai onko tämä jotain yliviiltävää sarkasmia?
Mutta joo, omat ruusut. Foorumipuoli on aina pysynyt hyvässä kuosissa ja siitä pitää antaa lussia jokaiselle GM:lle ja regular modelle (eli niin sanotuille thugeille). Eipä täällä usein edes kerkeä näkemään noita kuuluisia spammiviestejä joista kaikki puhuvat. Minulla ei itse asiassa ole edes käsitystä mikä täällä lasketaan spammiviestiksi koska en ole sellaista ominsilmin ilmeisesti koskaan nähnyt poistettavan (paitsi pari omaani, enkä oikeastaan pidä niitä spammeina :P minä puhun vain asiaa, joko huonoa tai sitten hyvää, mutta asiaa kuitenkin).
Noirrelle paljon ruusuja ja orvokkeja koska hän ymmärsi ettei kaikkea tarvitse niin vakavasti ottaa :love: Ainiin ja Kaaprielille pitää minunkin antaa orvokkiloita sillä häneltä tuli aina vastaus tyhmiinkin kysymyksiin vaikka joitakin sai odotella kolmekin päivää :D
Gabriel
30.8.2005, 13:38:28
Ainiin ja Kaaprielille pitää minunkin antaa orvokkiloita sillä häneltä tuli aina vastaus tyhmiinkin kysymyksiin vaikka joitakin sai odotella kolmekin päivää :D
Joo, no tähän täytyy sanoa, että silloin kun minulla on muuta tekemistä, en ehdi juuri foorumeilla käydä useampaan päivään. :) Tämä kesä on ollut jatkuvasti täynnä tekemistä ja koulujen alettuakin on aina välillä ilmestynyt jotain, mikä vie huomion muualle. Muttä mikäpä siinä, elämä on ja tässä tapauksessa se myös vie aikaa. Enkä valita yhtään.
Minä sentään pyrin aina vastaamaan viesteihin ja useimmiten myös asiallisesti. Mutta silloin kun olen moderaattorina lähettänyt jonkun huomautuksen, on ihan yhtä todennäköistä, että takaisin a) tulee asiallinen kuittaus b) tulee vittuilua c) ei tule mitään. Mutta eipä se mitään. Jos minulla olisi tämän kanssa ongelmia, en edes olisi GM.
Candice
30.8.2005, 19:59:59
Oro? O.o
Kyl mäkin tahdon nyt kiitellä. En nyt jokaista kollegaa jaksa erikseen kiitellä, mut hyvää työtä teette ja ootte somia. Ja jos joku alkaa kiukuttelemaan, kun posti on poistettu tai vastaavasti sorrettu ilman syytä, niin näyttäkää kieltä. Se on kivaa. Mutta ihan tosissaan tsemppiä kaikille pikkumodeille ja GM:lle ja ehkä isoille admineillekin. Hyviä ollaan, sano muut mitä vaan. :]
Sit niitä hassuja erityismuisteluita. Kreifi ja Celeb, olette miun suosikit silloin kun pitää kääntyä fiksumpien ja osaavampien puoleen. Tiedätte aina kannattaako kyseenalainen ketju lukottaa/sulkea ja neuvotte muillakin tavoin, tykkään.
Silli sen lisäksi, että siulle on hyvä lykätä kaikki hölmöt hommat niin perustit meidän ikioman salamode-kanavan, jossa on kaikkein helpoin keskustella tosi tärkeitä ja salasia modejuttuja. Lisäksi saat kovat kiksit hölmöjen viestien poisteluista, ihq <3
Sunnu on semmonen täti joka saa tomerilla otteillaan aikaiseksi pelkkää hyvää (ainakin tähän mennessä on saanut). Juuri täydellinen valinta YK:hon. Ei pelkää muita foorumilaisia ja näyttää tarvittaessa kaapin paikan (Kaapin, hörhör...). Ja toi Taavetti joka on miun kans grafiikassa, jalat ihailtavasti maassa tälläkin modella.
Sit isoin kiitos Ruffelle, joka poistelee posteja miun tunnuksilla ja lukottelee ketjuja. Minä en ole se joka on kaikesta pahasta vastuussa!
Minusta tällainen ketju oli loistava idea, koska minulla ei ole koskaan ollut moderoinnista, eikä muistakaan ylläpidon hommista mitään valittamista.
On se kiva, kun joku jaksaa oikeasti vaivautua tekemään jotain tämän paikan viihtyisyyden eteen. Lisäksi minua suorastaan hämmästyttää se, kuinka kärsivällisiä modet ja admit ovat olleet niiden uusien jäsenten kanssa, jotka eivät ole jaksaneet lukea FAQ:a. Minulta olisi palanut hihat aivan totaalisesti jo kauan sitten. Sitäpaitsi ylläpidon ihmiset ovat pääosin mukavia ihmisiä, ihme kuin sitä ei olla vielä mainittu. Tässä nyt on ihan kirjaimellisesti niitä ruusuja (http://www.illony.com/wedding%20bouquet%20heart2123321.jpg) ylläpidolle.
Joillekin olen päättänyt antaa ihan erityiset kukat:
Sunnulle (http://images.amazon.com/images/P/B0000VLX4Q.01-A2NWQ37RNQZ4MN._SCMZZZZZZZ_.jpg), koska kukkahattutädillä ei voi koskaan olla liikaa kukkahattuja.
Kaalille (http://www.villamussalo.com/plantpot/kuvat/k_ruusu.jpg) (tosi kaunis ruusu), koska jaksaa pitää tätä foorumia yllä.
Ja Kreifille (http://img83.imageshack.us/my.php?image=hii50fg.png) (tämä nyt ei ole ihan ruusu, mutta kun näin kuvan niin oli pakko), koska hän lupautui ihan vapaa ehtoisesti minun...tuota...isoveljekseni, koska nimitti minut angstin ylipapiksi ja on ollut minulle muutenkin kiva.
Älkää loukkaantuko, jos ette ole erikoismaininnoissa. Se ei tarkoita, että tykkäisin teistä yhtään vähemmän.
Gettostara
2.12.2005, 22:38:49
Ruusuja kaikille jotka pitävät foorumeita ja sivustoja yllä. En osaa näin noobina edes luetella kaikkia joita kiittää mutta yhden ainoan risun annan...Nämä käyttäjät jotka ovat käyneet viimeksi esim. vuoden 2002 1.1 liittymispäivänään ja lähettäneet yhden viestin. Sen jälkeen vuonaa 2005 he eivät muista kuulleenkaan sivusta fffin.com ja silti heudät merkataan syntymäpäivä onnitteluihin yms. Se ei suuremmin mua haittaa mutta jos asialle pystyttäisiin tekemään jotain esim.poistamaan käyttäjät jokka ei oo käyny tiettynä aikana ollenkaan niin se olisi hienoa...todellakin. :eliittihymy:
Eternium
10.12.2005, 19:12:24
Kiitokset Jack von Örfille (jos nimi meni nyt oiekin) maailman parhaitten foorumeiden ylläpidosta.Käyn täällä jokaikinen päivä.Kaikki turhat spämmärit ja p33l0t karkoitatte heti pois täältä.Olen kyllä huomannut, että joissain viesteissä,joissa ei ole oikeastaan yhtään asiaa, säästetään,ja niissä joissa on asiaa, poistetaan.(ei toki aina.) Jos joku ´Square Enixistä huomaisi nämä foorumit, olis hän ylpeydestä täynnä. Nämä ovat oikeasti mahtavat. yhdyn edelliseen. Poistakaa ne tyypit täältä, jotka eivät ole käyneet täällä n. vuoteen, kahteen. Se on oikeesti todella typerää, kun jotkut 100 v. täällä munineet, postaamattomat tyypit on vaan täällä.Muuten, FFFin.Com on maaailman paras sivu. Up the Irons and Hail Adrian Smith!
Naukseri
11.12.2005, 16:35:16
Minäkin tahdon omalta osaltani kiittää Jubeita, koskä hän on se, joka auttoi minua ahdingossani. Olin juuri saanut valmiiksi omasta mielestäni hyvän peliarvostelun Raging Bladesista, mutta ongelmani ilmeni heti, kun kirjauduin foorumeille sisään. "Miten voisin saada tekstini esille?" mietin. Lähetin Jubeille PM:än ongelmastani ja sain vastauksen odotettua nopeammin. Kiitokset siis Jubeille neuvoista ja esimerkillisestä toiminnasta. Siinä sivussa kiitän myös kaikkia muita ylläpidon jäseniä, kuten Huppoeta, joka n00bi-aikoikani teki minulle selväksi Fffinin säännöt.
\\ Ja Kreifille kiitos nickini vaihdosta!
Corey Taylor
1.1.2006, 19:57:51
Todella käytännöllinen ja hieno sivusto =D. Tosin, voisitte lisätä final fantasy tacticsin ja chrystal chronilesin Final Fantasy listaan.
No kai minunkin täytyy vähäsen tätä foorumia ja sen ylläpitoa kehuskella ja tietenkin ihan aiheesta. Ei mitään persuksen nuolemista siis.
Elikkä haluan antaa 10 kiloa ruusuja ylläpidolle. FFfin on ainoa foorumi, jossa olen nähnyt näin aktiivisia ja hommansa osaavia ylläpitäjiä. Eli admineille ja modeille todella paljon kehuja, pitävät foorumin puhtaana.
Suurin osa foorumilaisista käyttäytyy fiksusti ja postaa älykkäitä juttuja. Ikävä kyllä joitakin peeloilijoita ja turhuuksia joukosta löytyy myöskin, mutta niille nyt on ihan sama.
Hieno foorumi kyseessä siis. (Mutta ulkonäköä voisi joskus muutella. ^^)
Ihan pakko sanoa tähän jotain, ettei joku julmuri ala oikeasti vaihtelemaan tämän foorumin ulkoasua. Minusta nimittäin tämä on juuri täydellinen tämmöisenä. Selkeä, helppokäyttöinen ja väritkään eivät tapa silmiä. Tämä ulkoasu on yksi tekijä, mikä saa minut pysymään täällä. . Jesh, selkeä tämä todella on, sitä ei voi kieltää. Mutta vuodesta toiseen foorumi on ollut vain musta-harmaa. No, joka tapauksessa väristä viis, hyvä foorumi siltikin kyseessä. Värillä ei ole väliä. ^^
Real Emotion
12.1.2006, 23:18:16
Hieno foorumi kyseessä siis. (Mutta ulkonäköä voisi joskus muutella. ^^)
Ihan pakko sanoa tähän jotain, ettei joku julmuri ala oikeasti vaihtelemaan tämän foorumin ulkoasua. Minusta nimittäin tämä on juuri täydellinen tämmöisenä. Selkeä, helppokäyttöinen ja väritkään eivät tapa silmiä. Tämä ulkoasu on yksi tekijä, mikä saa minut pysymään täällä. Jotkut foorumit kun tuppaavat tekemään kaikenlaisia kauheuksia, mikä ajaa helposti pois joillekin muille foorumeille. Sitä paitsi eikös tätä voi vaihtaa jotenkin FFfinin aloitussivulta? Minusta siellä on kaksi muutakin vaihtoehtoa. Vai olenko ihan väärässä?
Muuten olen varmaan jo kehuskellut tätä paikkaa jossain toisessa ketjussa. Ylläpito on osavaa ja ystävällistä väkeä. Hyvin pitävät paikkaa kunnossa. Kiitoksiapa siitä.
//Ahaa. Selvä. Kiitos valaistuksesta Groove.
Sitä paitsi eikös tätä voi vaihtaa jotenkin FFfinin aloitussivulta? Minusta siellä on kaksi muutakin vaihtoehtoa. Vai olenko ihan väärässä?
Et nyt ihan väärässä ole, mutta osittain. Muun sivuston ulkönäön voi vaihtaa, mutta foorumi pysyy samanlaisena.
Lacrima
22.1.2006, 15:00:47
Minä haluaisin kiittää ylläpitoa, ketkä ovat muokanneet tästä lähetä viesti-toiminnosta aina vain paremman. Olen jo melkein vuoden ollut täällä ja olen huomannut selvää edistymistä tämän toiminnoissa. Esim. ennen jos laittoi uuden Quoten tai Boldasi jotain, niin se siirtyi tuonne alas - viestin loppuun, mutta nykyisin se tulee siihen kohtaan, missä tämä mikä-lie-viiva onkaan. O.O Tämä välkkyvä joku. Sitten huomasin äsken, että tämä on vieläklin edistyneempi. Koska kun Väritin ja kopion yhden alueen ja painoin Boldaus-komentoa, niin sen pikkuikkunan sijasta se sijoittikin ne merkit sen väritetyn osan päihin. ^.^
Kiitos ylläpito, kun helpotatte elämäämme! \^.^/
Kreifi
23.1.2006, 10:58:20
No, helpompi ja parempi tapa on kirjoittaa itse nuo koodit. Boldaus on [b] ja quote on [quote]. Ainakin saa ne juuri siten kuin haluaa. Mutta toki jokainen tavallaan ja tuo "editori" on toki tehty helpottamaan ihmisten elämää, jotka sitä haluavat käyttää.
Lacrima
23.1.2006, 13:22:35
Tiedän ja käytän sitä itsekin useimmiten, mutta tuo on kätevää (se oli hei kiitos, ei mikään haukkuminen. xP). On tuo kätevämpää noin, että maalaa sen tekstin ja painaa sitte nappia, ku että kirjoittaa itse. :] Ainakin minä pidän sitä kätevänä.
JonVonRox
23.1.2006, 15:25:53
Tokihan tämä foorumi on harvinaisen hieno jos ottaa huomioon monet muut foorumit ja niiden sisällön yleensä. Näiden reilun kolmen vuoden aikana monikin asia on muuttunut rajusti. Muunmuassa koko foorumin ilme. En tarkoita ulkoasua ; ) ,.sen jokainen ymmärtääkin. Ylläpidon asenne on mielestäni kiristynyt. Siihen luultavasti vaikuttaa jatkuva jäsenten virta ja ymmärrettävääkin se toki on. Kunhan tasapainoilu tietyn rentouden ja asiallisuuden välillä saavutettaisiin. Kuullostaa siltä kuin olisin joku maailmanparantaja mutta edes Heidi Hautala ei saa minun ääntäni. Sallinette sarkastisen vitsini~
Kun tämä ketju on kuitenkin ruusuille niin täytyy monestakin kohdasta antaa propsit kotiin. Vastaavaa fanifoorumia suomessa ei montaa ole? Ainakin mitä tulee FF-peleihin. Ajan kanssa ihmiset muuttuvat ja erityisen hyvää ainakin on nykyiset _uudet_ modet. Useamman vuoden kokemuksella voisi todeta että yleisilme on pysynyt melko samana,. niin positiivisessa kuin negatiivisessakin. Kaikkeahan tässä on koettu ja nähty sentään :)
Kaalia en poistaisi admineista millään. On sentään niin monella tapaa tukipilareita.
Noniin vuoden 2006 kehumiset on kehuttu,. keskitytään seuraavaksi parantamaan entisestään yleistunnelmaa jookosta?
Critis
23.1.2006, 16:35:33
Kiitänpä minäkin ylläpitoa kun ovat tälläisen FFfin sivun/foorumin tehneet kaikkien suomalaisten FF fanien iloksi, ruusuja kaikille ylläpidon jäsenille tasaisesti ja moderaattoreille myös. Kiitokset siitä että ovat pitäneet spammin kurissa ja häirikkö peelot kaukana ja tehneet tästä paikasta mukavan puhtaan foorumin jota on mukava lukea, kiitokset vielä kerran FFfin ylläpidolle. :)
Liquid
24.1.2006, 14:36:45
Hieno foorumihan tämä on, hyvää työtä tehty se on hyvä asia että tämä tuntuu pysyvän puhtaana spammauksesta vaikka jäsenmäärä on kohtalaisen suuri. Mutta sitä vain ajattelin että ehkä tota pollia etusivulla voisi pikkuhiljaa muutella, joulu on sentään ollut ohi jo monta kertaa. En ole varma liittyykö se ees foorumeihin, mutta jokatapauksessa.... Onneks olkoon vaan hienon foorumin olette väsänneet te perustajat: D
// Omg 700 viestiä *bileet*
Joo, olen siitä itse iloinen, että modet ovat niin aktiivisia, ettei foorumeista tule mitään seka sotkua, ja muutenkin, auttavathan ne tarvittaessa nimen vaihdoissa yms. "yksityisasiossa". Ja itse olen riippuvainen signuista ( ;D ), enne kuin siis opin niitä itse tekemään, niin admineille sun muille kiitos niistäkin!
Lord JF
30.1.2006, 18:49:13
Nyt on kyllä pakko tulla kehumaan moderaattoreiden toimintaa. Olin selailemassa tätä (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?p=304508#post304508) ketjua ja voivottelin miten jotkut eivät vieläkään osaa postata sääntöjen mukaan. Eipäs ollakkaan kun olivat asiattomat viestit hetken päästä poissa. Niin että kyllä ne moderaattorit ansaitsevat vaihteeksi kiitostakin siitä kun hommiaan hoitavat.
Selailin tuossa yksityisviestejäni ja huomasin että niiden maximimäärä oli pompahtanut sadasta kahteensataan. En kyllä yhtään tiedä onko tämä sattumaa vai onko joku kyllästynyt papatukseeni pm-lootan kasvattamisesta. En myöskään tiedä onko tämä tullut kaikille vai vain modeille tahi sitä kuka tämän maagisen kasvatuksen on tehnyt, mutta propsit sinneppäin, tätä on odotettu. :up:
Berrycake
26.9.2006, 13:38:07
En kyllä yhtään tiedä onko tämä sattumaa vai onko joku kyllästynyt papatukseeni pm-lootan kasvattamisesta.No ju, tarkistin asian ja näyttäisipä minullakin olevan PM maksimiraja nykyisin 200. Kiva juttu sinänsä. Tosin nyt vähän harmittaakin, kun tuli tyhjennettyä PM laatikko kokonaan vähän aikaa sitten kaikista jemmailemistani legendaarisuuksista tilanpuutteen vuoksi, tallensin ne viestit siis tekstinä koneelle. Olisi perhana pitänyt vain säästää jos olisi täkseen tiennyt, että saa toisen mokoman kapasiteettia päälle. Pöh.
Mutta kivakiva. Noin vastaisuutta silmälläpitäen.
i<3yaoi
26.9.2006, 13:59:06
En myöskään tiedä onko tämä tullut kaikille vai vain modeille Minulla ei ainakaan ole kuin samat 100. Kansa vaatii saman Pämmi tilan kuin modetkin :saarna:
//*whine whine*
Minulla ei ainakaan ole kuin samat 100. Kansa vaatii saman Pämmi tilan kuin modetkin.:saarna:
Eli tämä tuli vain modeille, jotain sen suuntaista ajattelinkin. Pitää kuitenkin muistaa että modet joutuvat lähettelemään uusille käyttäjille joskus pm:ä poistetuista viesteistä ja uudet jäsenet kyselevät usein modeilta erilaisia asioita jotka omalta osaltaan täyttävät pm-laatikkoa. Viestejä voi myös tallettaan koneelle ja poistaa kuten Berry oli tehnyt.
Kreifi
26.9.2006, 14:57:49
Moderaattorien laatikkojen kokoa tosiaan on nostettu 200:n ihan vaan vastuullisen ja vaativan viran hoitamisen vuoksi. Muilla tuo raja on 100 viestiä, eikä sen muuttamiseen ole juurikaan mitään pätevää syytä.
Dorianthem
26.9.2006, 15:15:54
Moderaattorien laatikkojen kokoa tosiaan on nostettu 200:n ihan vaan vastuullisen ja vaativan viran hoitamisen vuoksi. Muilla tuo raja on 100 viestiä, eikä sen muuttamiseen ole juurikaan mitään pätevää syytä.Vaadin tasa-arvoa! (tai sitten moderaattorin arvoa) Tietenkin M-kupilla pitää olla iso pm-loota! Taistelu kuppien puolesta! Hurray! \o/
Lacrima
26.9.2006, 15:18:12
Vaadin tasa-arvoa! (tai sitten moderaattorin arvoa) Tietenkin M-kupilla pitää olla iso pm-loota! Taistelu kuppien puolesta! Hurray! \o/
Mulla on tissit, saanko minäkin? ^__^
No ei vaan, minusta tuo 200 pm:n kokoinen PM-laatikko on hyvä moderaattoreiden kannalta. Pitäähän ne hauskimmat valitusviestit säästää. ;)
Omenarosvo
26.9.2006, 15:39:37
No ei vaan, minusta tuo 200 pm:n kokoinen PM-laatikko on hyvä moderaattoreiden kannalta. Pitäähän ne hauskimmat valitusviestit säästää. ;)Minä en tee 200 pm:n laatikolla yhtään mitään, sillä kukaan ei lähetä minulle viestejä. Olen erakoitumassa myös internetitse. Joskus lähetellään nöyrimpiä anteeksipyyntöjä jos tyypit ovat luulleet loukanneensa minua jossain. Mistä tietää loukanneensa minua: olet aamukahvilla keittiösi pöydän ääressä. Luet sanomalehteä ja yhtäkkiä pääsi räjähtää ja hampaasi valuvat voirasiaan josta asioista mitään tietämätön ruttuinen äitisi levittää ne voileipänsä päälle ja tukehtuu kaataen oman kahvinsa pöydälle koko perheen riesaksi. Ylipäänsä loukkaannun vain siitä jos saan bannit IRC-kannuilta. Enkä irkkaa juuri koskaan.
Lisäksi vittuunnun erittäin helposti siitä että minua arvostellaan.
Kerran kävelin kaupungilla ja kaksi kolmekymppistä miestä ohittivat minut jalkakäytävällä. Molemmat katsoivat minua ja ohi käveltyäni kuulin sanat: "Tuo jätkä näytti ihan Ritari ässältä" ja "Niin joo David Hasselhoffilta".
Siispä voin kai tukea suurta internetegoani sitä suurta postilokeroa vasten. BTW onko minulla muuten edes sellaista? En ole nimittäin tarkistanut asiaa.
Gabriel
26.9.2006, 17:04:01
Kun tällaisilla ilmaisilla nettifoorumeilla on ihan yleistä, että käyttäjä saa laatikkotilaa viidenkymmenen viestin edestä, niin sata tuntuu oikein reilulta ja aluemodejen 200 ruhtinaalliselta. Omastani en edes puhu. :P
Kaipa tuo voi olla moderaattoreille tarpeellinen uuditus, mutta joka käyttäjän pm-tilan tuplaamista en kannata. Armoa palvelimillekin.
Voisinkin hieman poistella minulle kertyneitä turhia viestejä.
huru-ukko
26.9.2006, 18:14:05
Kaipa tuo voi olla moderaattoreille tarpeellinen uuditus, mutta joka käyttäjän pm-tilan tuplaamista en kannata.
Minun laatikkoni koon voit vaikka pienetää niin, että sinne mahtuu 15 viestiä, sillä minulle ei uskalleta lähettää mitään ja muutenkin kaikki viestit ovat joiltain kerran käyneiltä, jotka kuluttavat laatuaikaani ja valitsevat randomisti minut kohteekseen ja kyselevät kuinka he saavat signun näkyviin tjsp.
Tai poistakaa PM-mahdollisuus kokonaan niin ei palvelin rasitu liiaksi. :P
Niin sitten kaiken yksityisen voi kertoa niin, että kaikki näkevät mistä sitä tapellaan niin kaikki uteliaat sielut ovat tyytyväisiä.