PDA

View Full Version : sara

Vodoun
19.8.2002, 20:04:17
noh, onko kukaan koskaan kuullut? en ite tunne pahemmin bändiä, mitä nyt rovinssissa joskus kuullu.. kuullosti ihan ok, mutta oisko jollain asiantuntemusta? onko uusi levy ostamisen arvoinen?

otin selvää ja tutustuin. Kromilla on paljon hyviä kappaleita.. se siitä.

//nolottaa, kun tämmöisiä löytyy..

mindless
19.11.2002, 19:25:19
Se Narupatsaat-levy on ihan ok, mutta ei se nyt ihan niin hyvä ollut kun odotin...

Mutta, jos tykkää Sarasta oikein kunnolla, niin kyllä se levy sitten varmaan hyvä on... ;)

Mutta en sitten tiedä että onko se Narupatsaat uusin... :D

cenedra
25.5.2003, 19:16:38
Nostetaampa tämäkin nyt sitten täältä...

Eli Sarahan on tälläistä suomenkielistä hyvin rauhallista metallimusiikkia(vaikka tästä minulla on omat epäilykseni) jotkut sanovat myös, että Sara on goottimusiikkia, mutta itse en osaa sanoa mihin kategoriaan tämän yhtyeen laittaisin.

Omistan vain tämän uudemman levyn - Kromi - joka on mielestäni ihan suhtkoht hyvä, vaikken sitä mitenkään erikoisemmin ole jaksanut kuunnella, Tanssiin kappale on ihan ok... ja Kromisade on myös hyvä. Oli siinä joitain muutakin hyviä, mutta nämä nyt jäivän ensimmäisinä mieleen.
Kaikenkaikkiaan Sara on ihan mielenkiintoinen tuttavuus, mutta en nyt sanoisi itse tästä erikoisemmin pitäväni...

Ja Saran kotisivuthan ovat http://www.saranhuone.com

Melinda
26.5.2003, 14:27:16
Originally posted by cenedra
.

Omistan vain tämän uudemman levyn - Kromi - joka on mielestäni ihan suhtkoht hyvä,
vaikka Kromi bändi onkin parempi *wirn*Miten joku voisi joskus edes verrata niitä kahta?

Nojuu, eli kyllä Sara bändi on mielestäni aivan mukavaa kuunneltavaa, ja se "tanssiin"video on aivan kivasti tehty..jotenkin rannat ovat upeita..
Olenkin jo pidemmän ajan ajatellut hankkia heiltä levyn, kun ainakin kuulemani biisit Sara:lta ovat olleet hyviä.