PDA

View Full Version : Onko järkeä laittaa jokaiselle bändille oma topicci?

Pinchi
20.8.2002, 11:30:52
Niin, täällä aika paljon näkee sellaista, että jonkun lempibändille laitetaan topicci, jossa sitten kysytään että tykkääkö tästä bändistä ja mitä mieltä siitä on, ja kaikki vastaavat kyllä/ei + heittävät pari nasevaa kommenttia. Itseäni tällainen ei periaatteessa haittaa, mutta olisi mukava nähdä muunkinlaisia topicceja ^^.

yksisiipi
20.8.2002, 11:36:35
Sinänsä kysymykset eivät ole huonoja, mutta jos vastauksesta tulee tuommoisia kyllä/ei -tyylisiä niin se ei ole hyvä. Vastausta voisi perustella, mielellään kattavasti.
Toisaalta, ei sitä nyt kaikille suosikkiyhtyeilleen kannata uutta topiccia tehdä.

The death Magic
21.8.2002, 9:07:16
Täysin turhaa laittaa jokaiselle oma. Pelkkää postien keräystä. On aivan varmasti keino jolla saa kaikkien mielipiteet tiiviimmin kasaan joka bändistä.

Theemu
21.8.2002, 11:37:01
Lainatakseni erästä Suomen rock-skenen hahmoa:

"Olette väärässä. Kadotkaa."

Topicit eri bändeistä eivät todellakaan ole vain sen takia että niissä kysyttäisiin mielipiteitä. Henk. koht en ainakaan tyydy vastailemaan kyllä/ei vaan jos bändistä on jotain muutakin sanottavaa, siitä voidaan keskustella jne.

Melinda
22.8.2002, 16:31:00
Nii just en mä mietenkää koita kerää mitään viestien määrää näill' rakkailla bändeilläni..mutta ei voi mitää josset SÄ vaikka satu tuntemaan näitä..sitä paitsi jos ne olis kaikki samssa niin ei ketään menis niit kumminkaan kattoo ja niin niis olis ainoastaan mun viestejä vaan ilman vastauksia..joten..laittaakaa itekki bändeitänne aiheisiin..(se ei ole kiellettyä ettäs tiedätte!)ja ei munsta ainakaan niihin oo pelkästään vastattu kyllä/ei..ja mieti vähän mitä ideaa tässä aiheessa sitten muka on?ei mitään ainakaan munsta! :)

nox
22.8.2002, 18:57:06
Jos itseään ei tahdo ko.bändi kiinnostaa niin silloin sellaisten ketjujen lukeminen on ärsyttävää. Eipä kyllä kukaan mitään pakota lukemaan mutta olen kyllä sitä mieltä että ne ketjut on hivenen hupsuja. Jos nyt pistäisin tänne threadin nimeltä:"Kari-Tapio =)" ja kertoisin kuinka ihana se on niin pointti tulisi hyvin esille. Tää oli vaan esimerkki. Kari-Tapio vai mikä ikinä lieneekään on aivan ass.

edit; tarkoitan ainostaan siinä tapauksessa jos niitä on paljon, liikaa.