View Full Version : In shining armour you stand...
Gabriel
20.8.2002, 14:37:54
Kylläpä vain. Koska me kaikki tiedämme millainen surkea piirtäjä Gaabero on (kesälomakuva, Hetrish, hunter ["paras" taisi olla Tretironaom]) niin sitten itse yllätyin kun tämän kuvan valmiiksi sain. Alunperin ajattelin piirtää mustekynällä kuvan siitä hepusta jonka Puissancen kappale In Shining Armour mulle mieleen toi. Se epäonnistui, mutta ystävän inspiroimana ajattelin piirtää resuisen vaatekappaleen. Siitähän tulikin oiva viitta. Johtuuko kynästä tai jostain, mutta minä todella pidän tästä kuvasta ja muihin töihini verrattuna se on hyvä.
Hypetusta kai liikaa, muistakaa silti että minä olen huono piirtämään, kokemusta kun ei ole käytännössä kuin parinkymmenen kuvan verran sitten päiväkodin. Sanon kyllä, että MUIHIN piirroksini verrattuna on tämä ihan hyvä.
Pidän eritoten tuosta viitasta, minusta se on enemmän tai vähemmän onnistunut. Kypärää en tuolle tyypille siihen kappaleeseen kuvitellut, mutta teinpä silti kun kerran alkuun pääsin. Haarniskan on tarkoitus olla ruskehtavan oranssi (verikultaa?!), mutta tämä on silti lyijärityö. Noh, ei voi mitään.
Joka tapauksessa jaarittelu sikseen ja annan myös itse kuvan.
"The mightiest warlord now offering peace,
your presence unnoticed as tension decrease,
never has there been a god such as you,
of limitless power and actually true." (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/e/mesa_pegasus/1029845972807.gif)
Tuota joo. Piisissä on käsittääkseni kyse hieman abstraktimmista asioista, joten hieman pelolla avasin tuon...
Positiivinen ylläri siinä mielessä, että kasvottomuus on ehdottomasti hyvä ja toimiva veto. Välineiden yksinkertaisuuden huomioonottaen tuo on kuitenkin ihan onnistunut, ehdottomasti minun verkkokalvoilleni päätyneistä piirroksistani. Käsi näyttää hyvältä ja viitta samoin. Muutenhan tuossa ei paljoa tekniikan puolesta kommentoitavaa olekaan (ovela temppu, heh :P).
Takatukkaboooonukset tästäkin, yeah!
Gabriel
26.8.2002, 11:25:15
Originally posted by Ren
Tuota joo. Piisissä on käsittääkseni kyse hieman abstraktimmista asioista, joten hieman pelolla avasin tuon...
Positiivinen ylläri siinä mielessä, että kasvottomuus on ehdottomasti hyvä ja toimiva veto. Välineiden yksinkertaisuuden huomioonottaen tuo on kuitenkin ihan onnistunut, ehdottomasti minun verkkokalvoilleni päätyneistä piirroksistani. Käsi näyttää hyvältä ja viitta samoin. Muutenhan tuossa ei paljoa tekniikan puolesta kommentoitavaa olekaan (ovela temppu, heh :P).
Takatukkaboooonukset tästäkin, yeah!
Hiihii. Jos osaisin piirtää kuten Pinchi, voisin piirtää sen mitä minulle siitä biisistä VIELÄ tulee mieleeni. Voisinpa myös silloin piirtää siitäkin, mitä mulle tulee mieleen niistäkin kappaleista kuten Mother of Disease, Love Incinerate ja Burn the Earth. ;)
Saatte olla iloisia etten ole Pinchin tasoa. :)
Niinpä, ne vähät jutut jotka tuossa oikein arvosteltavina on, olen ajatellut hoitaa ne sitten kunnolla. Lienköhän onnistunut, hope so. Ovela veto tosiaan, ettehän te nyt kuitenkaan minulta jotain Michelangelon kappelin tasoisia töitä voi odottaa, ettehän? :doggy:
By the way, Jippiin photo toimii taas. Kuva näkyvillä jos vaikka kommentoidakin haluatte (mitä ette silti halua ja josta johtuen olen sangen pettynyt :P [en kehenkään henkilökohtaisesti vaan koko tilanteeseen]).
-Rixu-
26.8.2002, 11:54:27
Vau! onko sinulla sittenkin piileviä piirtäjän kykyjä?
Totta, aikaisempiin *köhköh* piirrustuksiin verrattuan tämä on onnistunut hyvin. Viitta on onnistunut varjostuksen ansiosta erityisen mallikkaasti. Jalat ovat suhteessaan liian lyhyet, mutta annetaan se nyt sinulle anteeksi. Varjostukset ovat muutenkin onnistuneet hyvin. Piste siitä sinulle :D
Viitta on yllättävän hieno, kuten käsikin ja kypärän designi. Haarniskan osat (ne mitä on näkyvillä) tosin näyttävät vähän rautatunnyrimäisiltä.
Mutta olenko ainoa joka on sitä mieltä, että tuo takatukka ei ole niiiiiin mahtava veto? :)
Zanthia
7.3.2003, 20:06:25
Hieno kuva. :) Todellakin, viitta on hieno ja aidonnäköinen. Käsikin on hyvin piirretty. ^-^ *kateellinen, koska ei itse osaa piirtää käsiä* :( Minäkin piirrän usein kuvia, jotka musiikki mieleeni tuovat. Kuvat onnistuvat sillä tavalla paremmin.
Oletko ajatellut piirtää saman hahmo edestäpäin myös? :)
Gabriel
8.3.2003, 14:39:45
Originally posted by Zanthia
Oletko ajatellut piirtää saman hahmo edestäpäin myös? :)
Olen kyllä ja vaikka kasvonpiirteet ovatkin tiedossani, niin olen kuitenkin sen verran huono piirtämään etten edes yritä. Muutaman kerran olen yrittänyt ja jälki on ollut suorastaan kamalaa. Mieluummin tyydyn kuvaamaan tätä henkilöä ja hänen kasvonpiirteitään - hänen nimensä on Maleus - vaikka siinä tarinassa johon hänet ajattelin, mikäli sen siis kirjoittaa jaksan.
Kiitos kuitenkin palautteesta. :)