PDA

View Full Version : Pulkkilan surma

Locke Cole
20.8.2002, 16:38:36
Kissankokoisin kirjaimin tämä tapaus oli tämän päivän Ilta-Sanomissa ja uutisissakin näytetty. Enpä olisi uskonut tällaista tapahtuvan, Pulkkila on sentään niin pieni paikkakunta ja vielä pahempaa että osa tekijöistä (kaksi tyttöä) olivat samassa koulussa ja luokalla kanssani. En vain voi ymmärtää mikä saa 15-vuotiaan tekemään jotain tuollaista, minä kun en pystyisi edes kissanpentua tappamaan niin kuka voisi tehdä jotain tuollaista?

Täältä (http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.asp) saa lisää tietoa.

Mikey
21.8.2002, 11:01:41
No Huuhuh... ei kyllä ole yhtään järkeä noilla kolmella... Uskon että lehti on jättänyt jotain pois, koska ei sitä nyt uskoisi että ne vaan muuten vaan tappaisi tuon tyypin... Mutta ei sitä koskaan tiedä...

Oktobotti
21.8.2002, 16:13:43
Ei siitä ikinä ota selkoa, mitä ihmismielen päässä liikkuu...

Rowena
21.8.2002, 16:49:08
Kieroutuneita nuo jotkut nuoret...
Olivat käyneet mun asuinpaikkakunnalla (eli Paltamossa) ja hypänneet junaan...

Isthan
21.8.2002, 19:24:45
...ja ehkä sillä samaisella junalla he tulivat Ouluun, missä heidät juuri pidätettiin rautatieasemalla, arvaatkaas vaan kenen isukki oli vieressä katsomassa ja parhaillaan töissä siellä...

Aivan, kaikkeahan sitä tapahtuu. Huom. minä todella kuulin sen juuri isältäni, enkä usko hänen valehtelevan. (paitsi voihan kyseessä olla väärinkäsityskin) Odottakaas vaan, huomenna se on uutisissa...

...ellei isukkini sairas huumorintaju taas ottanut vallan.