View Full Version : Löytyykö mistään FF 6 loppuvideota?
grand summoner
20.9.2005, 18:08:35
tietäisikö kukaan missä voisi nähdä finalfantasy 6 loppy videon kun on tappanu kefkan?
oon ite koittanu tappaa kefkaa jo melkeen kaks vuotta ja tuloksena joka kerta tappio... :(
joten odotan innolla jos joku tietäisi missä se löytyisi...
//kiinni meni. Aukeaa, jos loppuvideo löytyy. PM miulle -SDNK
WWWWolf
10.10.2005, 14:56:51
Meinasin sanoa että "kato speedrunnia", mutta speedrunissa onkin vain videota siihen asti kun Kefka kaatuu. Hmm.
Yksi hyvä kikka olisi, että etit jostain netin saveRAM-arkistosta FF3/FF6-savegamen joka on tallennettu viimeisellä savepointilla. Itse löysin tuon jostain ja siinä oli tilanne jossa ryhmä on sen verran vahvoilla että kesy apinakin Kefkan tappaa.
Vaatii emulaattoreita ynnä muuta kamaa, joten linkkejä en anna.
Jormaz
13.10.2005, 19:34:16
Kasvattele vaan hahmojas.. minulla on 4 hahmoa 99lvl ja kaikki tekevät ultimalla 9999dmg kefkaan. säätele espereitten kanssa silleesti että saat kaikille n. 9999hp ja 999mp. sitten vielä laita kayttöön atma weapon ja Excalibur niin vóila, kefka on kuollut. kun vielä laitat käyttöön yhden relicin(nimeä en muista) niin se pudottaa kaikkien taikojen mp costin yhteen. sitten ei tule manasta ainakaan pula.. Siis jos sinulla on 999mp ja jos ultimasi iskee 9999, niin voit tehdä yhdessä tappelussa yhdellä hahmolla max 9989001dmg ilman lisäämättä manaa. Mutta tuskin se tulee tarpeeseen :P
grand summoner
15.10.2005, 14:38:38
kiitti mut... Ongelma ei sinänsä piile tyypeis vaan ehkä huonos startegiassa tai jotain :huh: . Jos kerron tilannetta voitte auttaa... Laitan spoileriin.
siis mulla on jotenkin niin et Mog Setzer Edgar ja terra/Gogo/Locke/Sabin tai se vanha pappa...minulla on ollu pari strategiaa:
1.Hakkaa päälle ja paranna välillä
2.tappaa ekan snowmann jazzin snowballil joka aiheuttaa joihinkin tyyppeihin kai 9999-5000 damage ... sitten kun ollaa kolmannes ultimaa ja muita vahvoija hyökkäyksiä siihen hulluun joka käyttää mertonii ja itse kefkaan en oikeastaan ole koskaan päässy :shy:
3.sama kun kakkoses mut käytän kaikkii reflectei ja shellei sun muita protect/ vanish jne taikoi... ja odotan jälleen innolla lisä avustusta ja kiitos vähän avusta... Ja siitä rom hommasta en usko että onnistuu kun oma koneeni ei varmaan koviin hyviim mitään pyöritä... :( littlefighterkin hidastelee välillä mutta gameboyadvancen emu toimii hyvin niin en tiedä millä emulaattorille pitäisi ladata ff3/6...kiitos avusta ja koitan vielä tänään sitä tyhmää kefkaa
kiitos avusta ja toivon lisä apua :)
Jormaz
23.10.2005, 17:05:03
tuota.. minkä levelisiä hahmosi ovat ja mitä relicejä käytät. Viimeisiin vastuksiin kannattaa myös käyttää Sabinia, koska sen blizit ovat todella tehokkaita eivätkä ne käytä manaa. Jos et pärjää niille vastuksille, niin se mahdollisesti johtuu siitä että hahmosi eivät ole vielä tarpeeksi hyviä. Vanish, reflect yms. taiat ovat minusta turhia kefkaan. en ole ainakaan itse niitä käyttänyt.
Tässä olisi sitten pari kasvatus vinkkiä:
-Jos olet kasvattanut kaikki taiat pidä silti espereitä käytössä, koska jotkut parantavat statuksia kun saat levelin.
-Taktikoi espereillä silleesti että saat hahmoille n.9999hp ja n.999mp.
-Kasvata kahdelle hahmolle hyvä Vigor ja kahdelle hyvä magic..
Tässä vielä pari vinkkiä viimeisiin vastuksiin:
-Hommaa maageille(siis niille joilla on hyvä magic) Economizer(taiat kuluttavat 1mp) ja toiselle Gem Box(X-Magic)
-Sitten laita yhdelle hahmolle genji glove(2 asetta) ja offering(iskee monta kertaa.. en muista monta..)
-4hahmo kannattaa olla Sabin, jolla tee Blitziä (vaikka pummelia :P)
-Healaa cure3 maageilla kun olet heikoilla