PDA

View Full Version : Aeris

David A. Mage
2.2.2002, 20:15:29
Eli siis täällä kun näkee monenlaisia kommentteja Aeriksesta, niin tässä tällainen aivoton kysely. Eli siis, onko Aeris mielestäsi aivan ihana hahmo, vai vihaatko häntä yli kaiken..

Minä en itse pidä hänestä tippaakaan
Spoilerivaroitus cd1:n lopulta!

ja kaipaan Aeriksen henkiinherättämiskeinon sijasta varhaista Aeriksen tappokeinoa...

Spoilerivaroitus ohi!

Torama
2.2.2002, 20:24:30
En niinkään tykkää itse Aeriksesta, se oli vähän liian...söpö.

MUTT!!! Cloud ja Aeris sopi niin hyvin yhteen  :shy: .

(ainakin mun mielestä...)

Sapphire
2.2.2002, 20:25:36
Heh tyhmä kysymys....
Aeris on /%&/5(#(""?%&$!!!!!!  :prkl:
Se on niiiiiiiiiiiin tekopyhä!!!! Räjähdin Temple of the Ancients:sissa ihan totaalisesti :D
Ja mullekin kävisi tuo varhainen tappokeino...

Locke Cole
2.2.2002, 20:26:36
Aerishan oli yksi pelin keskeisistä hahmoista eli I luv heer. Hänen kuolemansa ensimmäisen lopussa liikutti. Sen jälkeen tuli tunne: "DIE SEPHIROTH!"

Celeb
2.2.2002, 20:35:32
aeris...  :lovetus: gameshark haise emutta tässä tapauksessa :D

Yomii
2.2.2002, 21:00:17
Erm.. itse asiassa, aluksi inhosin Aerista, koska halusin Cloudin ja Tifan yhteen... sitten vasta kun Aeris kuoli,tajusin kuinka kiva se oli...  :(   =)

skaven
2.2.2002, 21:04:31
E rakasta sitä, enkä inhoa sitä. Se on ihan ok tyyppi.
En oikeastaan inhoa ketään henkilöä missään FF:ssä! :)
Mutta en myöskään niin "rakasta".

Kultru
2.2.2002, 21:09:16
En rakasta enkä vihaa, ok tyyppi pelissä ja toimiva mielestäni juonen kanssa.
Hyvä lisäys, en ottaisi pois.

blindside
2.2.2002, 21:21:23
<SPOILEREITA>

Pelihän halusi pelaajan uskovan Cloudin ja Aeriksen kuuluvan toisilleen. Esim. Temple of Ancientsissä kun Caith Sith sanoi että he ovat toisilleen täydellisiä. Tämän piti saada pelaaja kiintymään Aerikseen, ja lopulta tuhota hänet yhdessä pelin suurimmista ja surullisimmista käännekohdista. Minun kohdalla tämä ainakin toimi hyvin. Luulin ja toivoin että kaikki kääntyisi parempaan päin kunnes näin kuinka Cloud laski Aeriksen ruumiin veteen.
Peli ei olisi ollut yhtä hyvä/dramaattinen ilman Aeriksen kuolemaa.

</SPOILEREITA>

Ren
2.2.2002, 21:46:57
Ei herätä tuntemuksia, ainakaan positiivisia. Harvinaisen tavallinen pelastettava tyttö, joka sitten ottaa ja kuoleekin. Cloudin ja Aeriksen senssikohtaukset olivat harvinaisen kliseisiä, etenkin gold saucerissa. Näytelmä tosin rokkaa, hauskoja tapoja kämmiä se :)

Narbeleth
2.2.2002, 21:53:54
En nyt varsinaisesti rakasta, mutta kyllä se juonen kannalta on enemmänkin kuin tervetullut. Näytelmässä säheltäminen oli hauskaa ja kuolema hieno lisäys pelissä.

Lizzy
3.2.2002, 10:53:42
En pidä ollenkaan. Kaikessa saa sen käsityksen että Aeris on täydellinen. Aeris on ihana. Aeris on kaunis (ei mun mielestä...). Aeris on niin kiltti. bleeeh....liian täydellinen mun makuun...

absinthe
3.2.2002, 14:31:48
Originally posted by Wolfie @ 02.2.2002 22:00
Erm.. itse asiassa, aluksi inhosin Aerista, koska halusin Cloudin ja Tifan yhteen... sitten vasta kun Aeris kuoli,tajusin kuinka kiva se oli...  :(   =)
yeah, samma här... sen jälkeen mii eij tykännyt Tifasta oikein ....XP

but now me likes both of them, Aeris tietysti jollain tavalla aina parempi...^^

Dagger
3.2.2002, 14:37:35
Aeris, parka.. Ainakin hän on kaunis.  :)

Eltsi
3.2.2002, 21:02:10
Kuka nyt Aerista voisi vihata? Sain ihan uuden "voiman" pelata FF7:ää sen jälkeen kun Aeris kuoli. Sephiroth inho nousi pystyyn ja oli pakko nostaa tasoa ja mennä kostaan sille siitä hyvästä, hitot maailman pelastamisesta. Aeris oli vielä juuri sellainen söpöliinikin. Ei Tifakaan ole huono hahmo, mutta Aeris vaan oli se minun hahmo siinä pelissä. :(

ja unohdinkos mainita, että eläydyn todella pelaihin.

erazori
3.2.2002, 22:31:57
Jos oikein muistan niin tuo aeriksen kuolema löi melkeinpä kyyneleen silmään silloin aikoinaan kun kyseisen pelin vielä omistin. Koskaan oikein tykännyt mitenkään tifasta enemmän kuin aeriksesta.. mutta niinhän se on. Niille kivoille käy ´lopulta´ huonosti. Olisihan se kiva ollut saada aeris takaisin.

Rachel
4.2.2002, 11:06:25
Onhan Aeris hyvä hahmo. Mutta minua hieman ärsytti pelin alkupuolella, kun hän yritti iskeä Cluodin vaikka Tifa ja Cloud olivat tykänneet toisistaan jo paljon kauemmin (no, ainakin Tifa). Ja siellä Gold Saucerilla hän ei suhtautunut kovin vakavasti Barrettiin, vaikka miehellä ei selvästikään ollut kaikki hyvin. Barretilla oli muutenkin yksi pelin traagisimmista menneisyyksistä...

Peoplez
4.2.2002, 12:03:26
Joo Tifa oli mun favourite alusta asti ja on edelleen! Aeris on vähän sellanen, noh... Hyvä että se kuoli eikä Tifa! Se ois ollu paha :(  No mä meen aina Tifan kanssa treffeilleki, Aeris sucks!

Dragonleo
4.2.2002, 14:42:08
Originally posted by dagger @ 03.2.2002 15:37
Aeris, parka.. Ainakin hän on kaunis.  :)
niin on... ja muutenkin yksi parhaimmista Henkilöistä FFseiskassa. Aeris rulettaa! :D

timmy87
4.2.2002, 19:18:43
Olihan Aeris aika mukava?

-Rixu-
5.2.2002, 11:38:30
En nyt suoranaisesti vihaa, mutta onhan kyseisessä pelissä miellyttävämpiäkin hahmoja. Yleesäkin FF:ien naishahmot ovat jotenkin liian naismaisia ja jotenkin avuttomia... En minä tiedä. No, sanotaan vaikka, että kaipaisin hieman todellisempia naishahmoja noihin Squaren peleihin.

Crow
10.4.2002, 14:52:17
No on se ihan hyvä hahmo. Mutta kyllä se vähän ärsyttääkin niillä hempeilyillään.

Croppola
10.4.2002, 17:04:30
Enpä niinkään Aeriksesta välittäny mutten voi sanoa inhonneenikaan. Tottahan se vähän järkytti kun se meni vaan silleen delaamaan, mutta olihan Tifa sentään vielä jäljellä. Joka muuten on parempi kaksikko.

psaijai
10.4.2002, 17:44:36
Aeris on yksi parhaita FF sarjan hahmoja. Itkin melkein kun näin sen kuolevan. Teki tosiaan mieli löylyttää se Sephiroth ja kohta pääsen tekemäänkin sen, ellei se löylytä mua.

Ragnarok
10.4.2002, 17:55:54
Liian hempeä tytteli FF:ään, mutta tasapainottaa muuten erillaista porukkaa. Mutta kuitenkin koin enemmänkin mielihyvää siitä kun Aeris kuoli. "Pääsipähän vihdoin siitäkin". Tosin jos ajattelee yleiskatsannollisesti, niin huomaa että Aeris oli kuin nakutettu rooliinsa Cloudin rinnalla.

Kekezzinen
10.4.2002, 19:47:15
No niinpä niin.Minun mielestäni Aeris on yksi parhaita ff hahmoja ikinä!1! Humbataka banomi *Menee kuuntelemaan e-typen africaa*
Eli siis tuli melkein kyynel silmään ku se meni delaamaan.Sen jälkeen oli vaikea pelata.Ja eniten ärsyttää kun kaikki sen kehitykset meni ihan hukkaan!yli 20 tuntia turhaan... :(
No eihän se tosin turhaakaan ollut koska saihan siinä reddi ja clouddikin kokemusta!

Aphrael
19.4.2002, 9:38:03
Kyllä se niin vaan on että pakko hänestä on pitää... :)
Jotenkin vaan alusta astin pidin hänestä. En ole vielä päässyt niin pitkälle että hän kuolee?
Mutta vähän kyllä harmittaa pelata nyt eteenpäin kuin tietää hänen kohtalonsa. :(
No, osaa ainakin varautua. Ja kasvattaa leveleitä kostaakseen Sephirothille.  :prkl:
Palaako hän missään vaiheesa vielä? (Ei siis henkiin varmaankaan, mutta näkeekö häntä vielä "haamuna"?)
:/

Ilezki
19.4.2002, 12:25:46
En niin järin pitänyt hänestä, ennen kuolemaansa. Aeriksen kuolema nosti Sephirothin vihani huippuunsa, joka motivoi minua pelaamaan tuplasti enemmän, jonka avulla olin mennyt pelin läpi noin viikon päästä. :D

-Aeris-
9.5.2002, 21:29:46
Yllättävää ehkä kun ilmoitan että minun mielestäni Aeris on paras FF-hahmo.  :D Aeris ja Cloud ovat myös täydellinen pari.. Ja Tifa, mä voisin melkein oksentaa. Tifa on tehty peliin vain miehiä varten mielettömine utareineen.   :P Muutenkin, Aeris pelastaa kaikki.. She's so high...  :)

Garnet
9.5.2002, 21:45:22
En ole pelannut FFVII:ta mutta Aeris näyttää kauniilta...
Joten envoi sanoa muuta.

Noitakuningas
9.5.2002, 23:20:16
alussa se oli ärsyttävä jotenkin... mutta sitten kun se kuoli, sitä oli ikävä. no ei nyt niin kovin paljon kuitenkaan. sil oli aika hyvät limit breakit, niille ois ollu käyttöä kyllä

Kassi
9.5.2002, 23:33:46
Kieltäydyn vastaamasta kyselyyn, vaihtoehdot ovat liikaa asteikon ääripäistä. En tuntenut Aerista kohtaan oikein mitään. Hiukan harmitti se että levelien kehittämiseen kulunut aika meni harakoille, ja kun SE oli tapahtunut niin normaalista alkujärkytyksestä selvittyäni lähinnä säälin Cloudia ja minua suretti hänen puolestaan.

Edited by Kassi on 10.5.2002 00:34

Karppi
10.5.2002, 6:47:04
Minä tykkäsin Aeriksesta. Tai siis tykkään vieläkin. :)
Itseasiassa Tifa oli se jota vähemmän sieti.
Sniff, oli se niin surullista kun Aeris otti ja kuoli yhtäkkiä.
Byhyyy hyyääää.

Deux
14.5.2002, 9:26:45
Miusta Aeris on aika ärsyttävä....kuoleekin vielä!...hmph...jättää kaikki taistelemaan yksin...no ok, ei se ite valinnu kuolevansa mutta ärsyttävä se silti on...min ois halunnu nähdä kuinka siinä kolmiodraamassa ois käyny jos Aeris ois jääny eloon....%#¤&//n Aeris, kun menit kuolemaan!

Moppi
14.5.2002, 9:56:35
No sanoisin että kyllähän sen kuoleman jälkeen se peli muuttu vähän suoraviivaisempaan suuntaan, ja sen jälkeen piti mennä Sephiroth pieksemään, mutta mua oli spoilattu niin paljon että mä tiesin sen. ei niin kiva.

volt
14.5.2002, 10:05:31
Minulle oli ihan sama kuoliko Aeris vai jäi eloon. En käyttänyt häntä taisteiluissa ollenkaan, paitsi silloin kun piti. Ja muutenkin hän oli vähän ärsyttävä...  :/

Crown85
14.5.2002, 10:08:48
i  :love: aeris.
Aeriksen kuolema on dramaattisin kohta koko pelissä. Se on vaan tehty niin hyvin. musat ja kaikki on niin täydellistä siinä kohdassa. onneksi jenovaan saa purkaa kiukkua.  :)

SärkiOnKala
14.5.2002, 10:48:53
Ah. Mielestäni Aeris on ihana hahmo. Ja paras kaikista FF-naisista. Ei tosin aivan kaunein, mutta silläkin puolella loistaa. Ottaa vaan päähän, kun useimmissa näkemissäni kuvissa Cloud on aina Tifan kanssa.. Ja Tifa on ällöttävä. Tanan Lara Croft mkII.. Aeris sen olla pitäisi, oli se fyysisesti kuollut tai ei!  :lovetus:
Hassua muuten vain on se että Aeriksen kuolema ei saanut minussa aikaan erityisiä vihan tunteita Sephirothia kohtaan.. Ei sellaista hahmoa voi vihata tai inhota..  ;)
Enkä muuten ole seiskassa edes vielä niin pitkällä, että Aeris olisi kuollut. Eräs *krhm* täälläkin oleva henkilö vain purki suruaan asiasta minulle ja pisti minut hakemaan sen videopätkän netistä..  Enpä voi häntä syyttää, tuskinpa siitä hengissä selviäisin, jos en etukäteen tietäisi Aeriksen kuolemasta.. :)

Edited by SärkiOnKala on 14.5.2002 12:00

Reaver
14.5.2002, 10:57:35
Aeris on/oli söpö eikä laisinkaan ärsyttävä. Mukavan lämmin ja persoonallinen hahmo.

The Game
14.5.2002, 11:33:59
I :love:  Aeris! Hän on niin söpö! Cloud ja Aeris muuten tosiaan sopisi yhteen!

Seyana
14.5.2002, 15:28:30
Min tykkäsin Aeriksesta,ja paljon, ja pidänhän sitä kyllä vieläkin.
Tifasta en tykkää sitten yhtään,sen näkeminenkin on yhtä tuskaa.no ehkei ihan, mutta kaikki tuntemukset Tifaa kohtaan on negatiivisia.

eZRoller
14.5.2002, 17:51:31
meitsi tykkäs aeriksesta..taisteluissa aika näppärä healerina, ja muutenkin hyvä hahmo..täytyy antaa respectii squaresoftille juonesta, aeriksen kuoleman oli jo sinäänsä surullinen asia, mutta ilman sitä juoni ei olisi ollut niin--no, hyvä..

NateX
17.5.2002, 21:19:23
Minä vihaan Aerista!

Yuria
17.5.2002, 21:32:38
Itse asiassa olen pelin alusta lähtien inhonnut Aerith (käytän tätä toista nimeä... :eh: )ia, enkä tule ikinä pitämään hänestä... Cloud ja Tifa on hyvä pari, eikä Aerithin pitäisi sotkeentua siihen millaan tavalla!!!  Siinä kun se kuolee, annan aina aplodeja, maailman södeimmälle pääkkikselle, Sephiroth (kloonille) ille!!! :D

Shai
17.5.2002, 21:53:12
Kyllä se nyt alkuun oli järkytys kun kuulin että se kuolee mutta siis inhosin sitä kuitenkin. Minusta se oli niin tekopyhä kun sehän tiesi että Tifa rakastaa Cloudia mutta silti se kaikkea semmoista vihjailevaa hommaa teki Tifan edessä.

Mutta siis ainut oikea nainen pelissä oli Yuffie  :shy:

bigspin
17.5.2002, 22:59:51
ei musta aeriksessa mitää vikaa  ollu.oikeastaan pidin hänestä :)

Chang
18.5.2002, 10:59:23
olihan Aeris ihan hyvä ja kaunis vaikkakin välillä ärsyttävä mut tykkään enemmän Tifasta...........mistäköhän johtuu :D

Shayen
18.5.2002, 14:26:07
hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyi! En tykännyt Aeriksesta alkuunkaan... Liian kiltti, suloinen, naiivi ja suoraan sanottuna piloille lellitty. Itse neiti täydellisyys. yäk.
Tosin, olihan se ihan kivaa aina morkata sitä. ja samalla Tifaakin. Yuffie rulz!!!
:D

Zimon
18.5.2002, 16:45:22
Pidin itse kyllä Aeriksesta. Mielestäni Aeris oli todella hyvä hahmo.

Mizakki
18.5.2002, 17:24:16
Originally posted by Locke Cole @ 02.2.2002 21:26
Aerishan oli yksi pelin keskeisistä hahmoista eli I luv heer. Hänen kuolemansa ensimmäisen lopussa liikutti. Sen jälkeen tuli tunne: "DIE SEPHIROTH!"
no, no. :soso:  :prkl:  olihan Sephirothin pakko listiä Aeris, koska maailma on liian pieni molemmille. :D  :D  :D
Sephiroth muutenkin rulettaa!
tiesittekö että sephiroth on Aeriksen veli, tai velipuoli?

Pinchi
19.5.2002, 14:29:54
Ennen Aeris oli minusta erityisen raivostuttava hahmo, mutta nykyään hän vaikuttaa oikein mainiolta ^___^.

Sapphire
19.5.2002, 14:36:16
tiesittekö että sephiroth on Aeriksen veli, tai velipuoli?
Ei ole :P

No tämähän on outoa.
Aeris ei enää tunnu yhtä ärsyttävältä kuin ennen :ohhoh:
Ihan oikeasti, vaikkei hän vieläkään kuulu minun
lempihahmoihini, niin en minä enää häntä 'vihaakaan'.
Karmivaa :P

Dante
19.5.2002, 14:44:48
Sephiroth on Lucresian poika, Lucresia taas oli Vincentin heila.

Mitä Aerikseen tulee on sen vanhemmat niissä videoissa, mitä pystyy katsomaan lumikylässä.

Edited by Dante on 19.5.2002 15:46

muumuu
19.5.2002, 16:56:59
ootteko huomannu muute siinä viedeossa kun se delaa, ni se näyttää ku se ois tienny sen koko ajan ja et ei siinä mitään? mutta sehän olikin semmonen että se ties palavaansa lontoon :P

mutta nyt ite kyssäriin, i luv her, ehdottomasti paras henkilö KAIKISSA final fantasyissa mitä minä oon pelaillu. (en kyllä ees mennu vielä kasia enkä seiskaa läpi, ei siinä mitn XDD)
mutta miultakin meinas itku purskahtaa siin kohassa, ei siinä mitään josse ois ollu tähän tyyliin: "hei!!!! mä oon vähän bitch! vi**u haista p*s*a saa**nan runkk**i!!" ni jos sois ollu tommone, oisin ollu enenmmän ku ilone kun se kuolee XDDD

Edited by vivi89 on 19.5.2002 17:59

AlkoTanko
19.5.2002, 19:19:06
Aeris on kyllä pelin juonen kannalta niin tärkeä hahmo, ettei häntä voi oikein vihata. Eli I luv her.

Ja Aeris Theme on niin kaunis kappale... :(

David A. Mage
21.5.2002, 12:32:30
Originally posted by Dante @ 19.5.2002 15:44
Sephiroth on Lucresian poika, Lucresia taas oli Vincentin heila.
Tarkennusta vielä: Sephiroth on Lucresian poika, Lucresia on Hojon heila, tosin Vincent on rakastunut häneen.. (Siis ei Hojoon, vaan Lucresiaan&#33; :P ) <s>Ja se ärsyttävä &quot;#¤&quot;%</s>.. Eikunsiis... Aeris taasen oli Ifalnan ja prof. Gastin tytär, joten Sepillä ja Aeriksella ei ole mitään sukulaissiteen tapaistakaan, ja ainut yhteinen asia heissä on se, että molemmat ovat professorien lapsia.. :P

Ja vaikka pistinkin vaihtoehdot ääripäistä, niin ei niitä tarvi sellaisina tulkita. Pistäkää vain se, kumpi on lähempänä teidän mielipidettänne... Ja Tifasta pitääkseen ei tarvitse aina olla syynä ne... Öh.. &nbsp;Tiedätte kyllä mitkä, vaan itse pidän paljon enemmän hänen persoonastaan, ja Aeriksen kuuluisi saada se arvonimi, joka Tifalle annetaan ulkonäkönsä perusteella, kun käy aivan Tifan nenän edessä flirttailemaan Cloudin kanssa, joka vain muistuttaa hänen entistä poikaystäväänsä...

Roakel
25.5.2002, 8:45:39
Aeris on hieman mysteerinen nainen,hän on kyllä ihan kiva.

seifer
25.5.2002, 21:17:53
mielestäni aeris on melko ärsyttävä...en tajuu mite se jonkuu mielestä voi olla ihastuttava, mutta mielipiteensä kaikilla...aerikselle heitän ysyt ja ihmettelen millainen nimi on Aeris??????

Crow87
31.5.2002, 20:03:19
No jaa Aeris on ihan kiva. Hyvin tenhty video kun Aeris kuolee. Mutta kun se oli mun tiimin jäsen, se oli iso menetys kun se oli kolmanneksi parhaiten kehitetty hahmo.

mithon
31.5.2002, 20:18:19
Ekalla kerralla kun pelasin seiskan läpi mulla oli kyl selvä kuva et Cloud ja Aeris menis yhteen, jotenkin tuli ignorattua Tifa melkein kokonaan. Sit seuraavilla kerroilla jotenkin Aeriksen merkitys väheni hyvin paljon kun tiesi sen kuolevan ja Tifan rooli kasvo hyvinkin paljon. Oikeestaan se Aeriksen kuolema anto hyvin paljon lisää motivaatiota pelata toi uudestaan läpi ja kyl se kuolema kohtaus oli surullinen. Mun mielestä Aeris oli hyvin tärkee hahmo seiskassa ja kyl mä siitä pidin. Tifasta tuli ensin sellanen bimbo Lara Croft kopio mieleen mut jos unohdat rintavarustuksen niin Tifakin on erittäin hyvin kirjotettu hahmo ja loppujen lopuks Cloud ja Tifa sopii aika hyvin pariks.

Mahdollisimman sekavasti mut kuitenkin ;)

FantasyManIX
31.5.2002, 20:38:21
Aeris oli ihan kiva hahmo.Vaikka kylläkin halusin että Tifa ja Cloud  saavat toisensa.

Tässä kyselyssä oli kyllä voinut olla vielä yksi vaihtoehto eli se keskivaiheen vaihtoehto.

Edited by FantasyManIX on 04.6.2002 17:14

Sonya
4.6.2002, 12:02:31
En mä suoraan sanottuna vihaa enkä rakasta Aerista..mutta olihan se ihan mukava hahmo..vaikka sillä en ihan tarkoituksella paljoa pelaillu.. koska tiesin että se kuolee..

Arwie
4.6.2002, 14:09:00
Jep, kyllä se on se ihastuttava... FF7 ei ois ollu läheskään yhtä hyvä ilman sitä. Mun mielestä Cloud ja Aeris ois ollu täydellinen pari... Yksi lempihahmoistani Final Fantasyn historiassa. Eipä mua kuitenkaan haittaa että Tifasta lopulta &nbsp;tuli Cloudin tyttö, hyvä tyyppi :)

S P O I L E R &nbsp; &nbsp;A L E R T

Itse asiassa, pienoisen pettymyksen jälkeen Aerisin kuolema sai mut ensimmäistä kertaa arvostamaan peliä niinku mä arvostan sitä nyt. Mä itkin... :(

Mutta eikö ole tyhmää että euroversion kannessa on kuva kohdasta jossa Cloud hautaa Aerisin? Mä arvasin sen kuoleman sen takia... &nbsp; :prkl:

Leviathan
24.6.2002, 14:30:33
En ole Aeriksesta koskaan paljonkaan välittänyt, mut en sitä vihaakkaan. Hyvä vaan kun oli mukana pelissä=)

Captain Cid
24.6.2002, 21:24:09
Aeris ei minua mitenkään pelissä häiritse. Ainoa ärsyttävä asia tässä hahmossa on ne SILMÄT! :fuckya:

Tommistus
1.7.2002, 13:32:39
Mun mielestä Aeris on ihan OK. No sen kuolema kyllä oli vähän surullinen. Kun pelasin peliä ensimmäistä kertaa en pitänyt Aeriksesta mutta toisella peli kerralla aloin pitämään siitä enemmän ja kolmannella kerralla se oli mun ryhmässä koko ajan niin kauan kunnes kuoli.

Candice
1.7.2002, 13:52:20
hmm... olihan se hiukan ärsyttävän täydellinen, mutta en mä sitä vihannut. En mä siitä kyllä pitänytkään. Eli muilla ei taida olla minkäänlaista mielipidettä siitä.

Shaft
1.7.2002, 21:32:30
Mun puolet Cloud ois voinu tappaa sen heti ku ne tapas, tai sephiroth ois voinu näyttäytyä jos siinä vaiheessa peliä... go Tifa! :p

Doga
2.7.2002, 13:08:07
Ensin vihasin Aerista yli kaiken, mutta huomasinkin että se on ihan OK (siinä vaiheessa se oli jo kuollut)