View Full Version : Miten saan noita kuvia oikein laitetua tuonne?
Mä vielä ilmoitin väärään paikkaa,voisko joku auttaa ?
Olis ihan kiva lähettää piirustuksia tuonnen Grafikka jutskaan kun vain sais laitettua sen jotenkin tällä.
Ei mulla kovin hyvä enkku ole mutta kuiten niin.
Kai 64 k kokoinen piirustus mahtuu vai pitääkö se pienentää emmä edes tiedä minnen se laitetaan. ok
psaijai
21.8.2002, 6:53:42
Kun kirjoitat jotain viestiä, vaikka sitä aloittamaasi topicia niin siinä alla on niiten ruksattavien tekstien alla kohta "Attach file:". Paina sitä "Choose" nappia niin pääset valitsemaan koneeltasi jonkun tiedoston. Sit kun painan Lähetä niin se upataan fffinin palvelimelle. Maksimi koko on 51200 bittiä joten sen rajoissa.
Kuvia voit myös upata vaikka Jippiin tajoamaan kuva palveluun. Sinne mahtuu 30Mt:n edestä eikä maksa mitään. Sit vaan otat linkin ylös ja laitat sen [img] tagien väliin.
Laguna
23.8.2002, 21:27:44
Originally posted by spy85
Kuvia voit myös upata vaikka Jippiin tajoamaan kuva palveluun. Sinne mahtuu 30Mt:n edestä eikä maksa mitään. Sit vaan otat linkin ylös ja laitat sen [img] tagien väliin.
Öö tuosta jippii jutusta että pitääkö olla jippiin sähköposti että sitä voi käyttää?
Ei, mutta äkkiähän sen ottaisi. Minullakin on varmaan yhdeksän spammille tarkoitettua osoitetta.
psaijai
23.8.2002, 21:56:18
Mitä sä Ren taas sekoilet?
Jotta pystyy käyttämään jippiin photo palvelua pitää olla se sähköposti osote. Eihän sitä tietenkään ole mikään pakko käyttää. Rekisteröit vaan itelles jonkun sähköposti osotteen ja sit sen tunnus ja salasana kelpaavat siihen photo palveluun.
http://photo.jippii.fi/fi/
Jaa pitää vai? Jösses. No, äkkiäkös sen tosiaan hommaa. Outo systeemi tuollainen.
Minulla on käytössäni miltei ehtymätön määrä nettitilaa, koska omistan .com:in, joten jos joku tarvitsee paikkaa, jonne nämä signut ja kuvat voi laittaa, voit lähettää minulle PM:n. En kuitenkaan haluaisi hirmu suuria kuvatiedostoja tallennella, koska se lisää bandwidthiä, ja tietyn määrän tullessa täyteen saitti menee kiinni kuukaudeksi. Siis jos haluatte ilmaista varastotilaa, yrittäkää pitää kuvien koko alle 500 kt? Kiitoksia. Awna, over and out. (kuvat täytyy sähköpostittaa minulle, osoite on profiilissa)
Toivottavasti tämä auttaa...
Edit: Tarkoitan siis heitä, joilla ei ole omaa saittia, eivätkä he saa tallennettua töitään webbiin. Eikä FAQissa lue ettei apua saa tarjota. Pyydän mitä syvimmin virhettäni anteeksi! :prkl:
psaijai
29.8.2002, 9:01:35
Kyllä tota tilaa fffinilläkin riittää joten tuskinpa niitä kannattaa sulle alkaa lähettelee. Ensin pitäisi toimittaa kuva sinulle, sinä siirrät sen nettiin, sit annat osoitteen ja kaikkea. Helpointa varmaankin laittaa tonne fffinille se ja ottaa osoite ylös. Lisäksi sanoit että saitti menee kiinni eli veikkaan että sinulla on int2000:lta otettu domain jonka kuukausi siirrto raja on 3gigaa. Tottahan se on että kyllä saa aika monta kuvaa siirtää jotta tuo täyttyy mutta on se mahollista joten sit eivät näy käyttäjien kuvatkaan kun siirto raja ylittyy.
Samapa tuo jos joku haluaa sinne kuvansa. Onhan se hyvä että auttavaisia ihmisiä löytyy jotka tarjoavat tilaa mutta ei tuo kovin järkevää ole.