View Full Version : Folken matkassa
psaijai
21.8.2002, 9:04:13
Katsooko kukaan tätä loistavaa ohjelmaa joka tulee neloselta iltapäivisin? Mä katon aina kun jaksan tai ehdin. Nyt on muutama päivä jääny väliin kun pääsee koulusta niin myöhään mutta mielestäni tämä on yksi parhaista TV ohjelmista mitä on. Siinä näkee maailmaa ja kaikkea muuta toisista maista.
Niin jos joku ei tiedä mistä on kyse niin Folke West niminen heppu kiertelee aina siellä täällä ympäri maailmaa ja sit esitellään kaikkea mielenkiintoista jokaisesta maasta. Hyvä tapa etsiä matkakohdetta.
//edit: No voe hitsi. Se onkin vaihtanut esitysaikaa aamuun joten en enää ehi ite edes katsoa sitä. :(
yksisiipi
21.8.2002, 9:12:32
Onhan tuota joskus tullut ohimennen vilkaistua, mutta en minä siitä pidä. Outo tyyppi se Folke... :bored:
nursetwiggy
21.8.2002, 10:55:49
folke on lipevin tyyppi kuka on koskaan teleVISIOON koskaan päässyt, vieläpä ärsyttävällä äänellä ja typerillä varustettuna. kohteetkin on kaikki niitä jotka lonelyplanetin matkailuohjelmat on kymmenen kertaa _tasokkaalla_ohjelmalla_ läpi kolunnut.
pistäisi nyt edes jonkun niistä viidestä kuubalaisesta vaimostaan vetämään ohjelmaa. duh.
The death Magic
21.8.2002, 11:11:53
Folke on taas sitä nelosen kakkaa mitä ei viitsi katsoa. Onhan se ehkä hyvä tapa löytää matkakohteita mutta ei se muuhun kelpaa.
Ja kaiken lisäksi se on aika tylsä ohjelma. Olen sitä pari kertaa seurannut.
psaijai
21.8.2002, 11:24:15
Mun mielestä Folkea on taas mukava kuunnella ja maista kerrotaan aika paljon kaikenlaista. No...jokaisella on omat mielipiteet ja maku mutta mä ainakin katon jos ehdin. Vois tietysti käyttää tota videoo ja ottaa nauhalle mut sit ei kyllä kuitenkaan koskaan jaksa kattoo niitä.
Folke Westissä on joku sama juttu kuin Mikko Alatalossa: kaikki paitsi minä tuntuvat inhoavan sitä. Ei se ohjelmakaan nyt varsinaisesti huono ole, vaikka se ei minua kiinnostakaan. Onhan se mies hieman jäykkä, mutta ei mitenkään häiritsevästi (ja sitäpaitsi kahta Joonas Hytöstä nyt ei kukaan kestäisi, yksikin on jo aika haaste).
Folke on just hyvä... :)
Ohan siinä iha asiallista tietoa eri maista ja joskus tahatonta komiikkaa Folken taholta. :) Äijä ottaa sen matkustelun ja ohjelman teon rennosti ja vähä nappailee limuu vahvempaa siin samalla.
Siis Folken ääni saa vihamittarini(kyllä, minulla on sellainen) nousemaan kaksi kertaa korkeammalle kuin Marco Bjuuströmmin kohdalla. Älkää kysykö miksi, mutta se ääni yksinkertaisesti on ärsyttävä. Eli en todellakaan katso...ellen ole itsetuhoisessa olotilassa. Muutenkaan nuo matkailuohjelmat eivät oikein kiinnosta. Poikkeuksena tietenkin jos käsitellään Australiaa. Hei, vesinokkaeläin, kenguru, frilled neck lizard, koala jne. Upeita elukoita, upea maa. *huokaa* Siis tuleva kotini.
marvin
22.8.2002, 14:18:07
Ei ole tullut katsottua. Jos haluan sohvani pohjalta (no, tarkalleen ottaen minulla ei kyllä ole sohvaa...) maailmaa nähdä, katselen TV2:lta Lonely Planetin loistavaa matkailuohjelmaa Matkapassia. Varsinkin yksi ohjelman matkaoppaista Ian Wright on loistava! :D
Zell Dincht
23.8.2002, 23:12:33
No onhan tuota tullut joskus katottua jos ei ole ollut mitään muutakaan tekemistä.. eli aika harvoin. Jotenkin vaan tylsä ohjelma.
HÄHÄ? Miten jotkut kattoo jotain Folkkee? No ei ehkä ihan noin:). Mutta siis se on minusta hirveän rasittava ohjelma. Meinaa mennä aina hermot ku selailen kanavia ja Nelonen on ainut jolta tulee ohjelmii ja sieltäkin tulee Folke herraa:(. Siis eihän se mikään ihan kauhee mutta se aihe ei oikein kiinnosta.
Zantetsuken
27.8.2002, 18:58:48
Folkellahan on justiinsa kiva tapa puhua "Tule mukaan...Kristina Regina laivalla...kiertämään eurooppaa...":D
Folken Matkassa on enemmänki semmonen 'huono-mutta-juuri-siksi-hauska' ohjelma ainakin mulle.
Moguta
27.8.2002, 19:16:05
Folke laukkaa tukka putkella Kuubassa niin ettei parturiin ehdi... Ja alistaa nuoria tyttöjä köyhistä perheistä morsiammikseen...
Matkustaa maasta maahan toisten rahojen turvin, eikä maksa valtiolle velkojaan.
Ääni on inhottavaa narinaa ja asiateksti on suoraan matkaoppaasta. Herran voisi laittaa puheterapiaan opettelemaan siedettävää puhesävyä.
Folkesta voi peilata myös omia epämiellyttäviä ominaisuuksiaan. Kun sitä naamaa katselee, niin huomaa itsessäänkin vastenmielisiä piirteitä. Kuten sen, että toisinaan ihminen voi olla todella ärsyttävä sekä ärsyyntyvä.
Mutta myyhän hän onneksi hyvin juorulehtiä saavutuksillaan... Vai liekö kateellisten puheita, onhan kaikessa aina kaksikin puolta. Ja Folkesta taitaa olla se toinen puoli edustavampi. Se jota harvemmin telkkarissa näkyy.
Joskus on oikein sarkastiselle tuulelle sattuu, niin voihan sitä katsoa...
Usein on Folke koko perheen yhteisen herjan kohteena...
Terkkuja sulle, Folke, jos luet :D Pidä pintasi! Ja lettisi!
:eh:
bigspin
7.9.2002, 21:33:33
Hmmmm..Folken matkassa, siinäpä vasta veikeä ohjelma.Aina isoveljen kanssa katotaan sitä sitä ja ihmetellään :bored: Folken ääni on jotenkin niin mystinen...no mutta ei siinä mitään, antaa Folken matkailla =)
Seyana
14.9.2002, 18:41:51
"Mistä Folke soittaa?"
Antakaa minun kaikki kestää..
folkke on rasittava matkaaja, jonka kohteetkaan eivät aina ole niitä kaikkein kiintoisimpia. Olisin kiinnostunut katselemaan Matkapassin tyylistä ohjelmaa, jossa todellakin käydään katsomassa paikallisia, kokeillaan paikallisia tapoja ynnä muita.
On sentäs parempi kuin Paavin jalanjäljillä..:eh:
//Ystävälleni piti muuten tulle enkunopettajaksi joku folke West niminen heppu :D
Torspa
21.9.2002, 10:20:14
En pidä yhtään tästä ohjelmasta,koska se on niin tylsä ja Folken ääni tylsentää sitä entisestään.Voihan sillä etsiä loma-kohteita,mutta lonely planet on parempi,koska siinä kerrotaan luonnostakin kunnolla.Vaikka eihän Folken ohjelma ole luonto-ohjelmaksi tarkoitettukaan,mutta minä en vain pidä siitä.
Folken matkassa on varmaan tylsin näistä matkailu ssarjoista...
Tylsempää ohjelmaa saa hakea. Folken ääni alkaa hetkessä nukuttamaan.
Senshi
24.10.2002, 9:28:12
kyllä sitä on tullut katsottua jonkun verran.. heppuhan on ties kuinka kauan tehnyt noita ohjelmiansa...
miehen ulkonäössä ei ole ainakaan kehumista :D se ei taas kuulu asiaan...
kuitenkin.
Minusta siitä ohjelmasta saa aika paljon irti ja saattaa jopa vahingossa oppia jotain uutta :D
joskus oon tainu kattoo jonku jakson :p
mut en voinu kattoo loppuun; repesin heti ku näin sen jätkän, sil on niin magee letti xDD
sanokaa, onhan se jo vaihtanu tyylii?? xP
Se on sopivaa ohjelmaa sellaiseen hetkeen, kun on herännyt kello kymmeneltä lauantaina, käynyt suihkussa ja syö leipää jonka päällä on juustoa kinkkua ja tomaattia, päällä ei saa olla kuin kalsarit. Muuten ei mene :D
Noei, kyllä sitä silmät puoliksi auki katsoo. Jos oikein kiinnostava matkakohde sattuu tulemaan, niin silloin tapittaa hieman kovempaa. Mutta tietopläjäyksiä löytää netistä tarpeeksi, viihdyttäväksi ohjelma ei yllä. Viihteessä pitää olla enemmän menoa, enemmän vitsejä... Noh, enemmän amerikkalaisuutta :P
Katsokaa ennemmin Maailman ympäri! :)
Archux
5.11.2002, 11:34:07
Heh tämä onkin outo tapaus. Jos minulta kysyttäisiin, vastaisin oitis että ohjelma on Huono isolla hoolla, mutta kutenkin aina jään katsomaan sitä jos huomaan sen tulevan telkusta.