PDA

View Full Version : Tyttönen

Vivi
21.8.2002, 18:21:48
Tässäpä uusin työni. :)
(Vanhempiakin saattaa tänne vielä ilmaantua =) )
Se oli näitä kesäpäivien inspiraatioita.. Piirtelin sinä päivänä melkoisesti.. ja tämä nyt on vain yksi niistä.
Tietokoneväritystä kun olen tässä nykyään vähän harjoitellut, niin tämäkin on nyt sitten sitä tyyliä. Varjostukset uupuvat vielä.. saapas nähdä, milloin saan ne väsättyä =)

Tyttönen: (lyijykynä, väritys tietokoneella)
http://image1ex.villagephotos.com/pubimage.asp?id_=565945

Roakel
21.8.2002, 19:08:54
Ihan kiva kuva, mä huomasin kyllä heti vähän virheitä. Ton tytön jalat ovat jotenkin vähän oudon näköisiä kun niissä ei ole mitään rajoja, kuva kaipaisi muutenkin enemmän varjostusta. Muuten kuva on kyllä hieno :)

Ren
21.8.2002, 19:40:11
Voooi miten söööpööö :)

Mekossa on mukavasti yksityiskohtia, joka saa tuon huolitellun ja aika elävän näköiseksi. Värit ovat hyvät ja asetelma nätti. Minusta nuo jalatkin ovat kyllä ihan hyvät tuollaiseen pirteän söpöön tyyliin. Kaula ja leuka ovat jotenkin hassusti, mutta en nyt ihan osaa sanoa, että millä tavalla (johtuu varmaan varjostusten puutteesta, mutta harjoitushan tuo on..?). Lelukoira on myös ihastuttava :)

Red-XIII
25.8.2002, 21:10:01
Tuo on kaunis työ! Itse asiassa en huomaa mitään mikä oisi mennyt pieleen tuossa työssä... Hmm.. Ehkä tuon koiran pyörät! Mutta ympirä on vaikea saada ilman harppia! Ja kädet ovat hiukka laihat! Mutta muuten on kauniit värit ja hienoa käsialaa tehty! =)

Mikey
26.8.2002, 8:04:23
Hieno työ! Mutta täytyy myöntää että olet piirtänyt hyvin tuon mekon...

yksisiipi
26.8.2002, 8:26:17
Awww!!! :doggy: Tuo on erittäin soma ja kauniisti väritetty.
Varsinkin mekko on hienosti tehty.
Ei kertakaikkiaan :ooh: ei tuota voi kun ihastella.