PDA

View Full Version : FFVII-FFVIII visa

-Kaede-
23.8.2002, 8:58:10
Vaikka pelit ovat jo vanhoja, ja kukaan ei pelaa pahemmin niitä, niin tein silti visan niistä ..... (vaikkei osallistujia löytyisikään) ...

FFVII:

1: Keneltä ja mistä saa varastettua Hardegden ? (Cloudin ase)

2: Mistä saa/löytää Ifrit-summon materian ?

3: Minkä Sephirothin aseen voit voittaa Gold Saucerin ampumisvuoristoradassa ?

4: Ketkä kuuluvat Turkseihin ?

5: Miten Don Corneo valitsee Cloudin tyttö valinnassa ?

FFVIII:

1: Mistä saa/löytää Tonberry- GF:än ?

2: Miten pääsee Omega weaponia vastaan ?

3: Mitä itemeitä tarvitaan Squalin Lionheartiin ?

4: Keneltä voittaa Ifrit-kortin ?

5: Mistä itemistä saa Irvinen Pulse-ammoja ?

FFVIII kysymykset voivat olla turhan helppoja, mutta yrittäkää (edes) .... Vastaukset minulle PM( private messagena ) Julkistan voittajan ja oikeat vastaukset ensi viikonlopun aikana, eli 30.8-2.9 ..... Onnea matkaan :D

The death Magic
23.8.2002, 9:36:55
No niin. Tee kaikki edittisi. Ja sitten katsotaan mitä tulee.

Loistavaa. Tämä kelpaa.

Purity
24.8.2002, 9:21:03
Tarvitaanko tällaista nyt ihan oikeasti?
Minun mielestäni vaikuttaa hieman turhalta, kun täällähän on oma trivia threadikin jo.

Ymmärrän kyllä, että ajatus on tässä vähän erilainen. Tämä on enemmänkin kilpailua kuin sitä tavallista trivioihin postaamista, mutta sanoisinko sitten, että jos se on tässä ajatuksena niin hieman huonosti järjestetty.

Meinaan vaan, että tuo määrä kysymyksiä kun on (10) ja nekin ihan selvästi sieltä helpommasta päästä, niin ei luultavasti ole mitenkään mahdotonta että reilusti useammalla kuin yhdellä osallistujalla on kaikki oikein. Kukas sitten on voittaja? Myönnetään, että en itse saisi kaikkia oikein, mutta ei se silti mahdoton ajatus olisi.

Mutta ilmeisesti tämä kelpaa muillekin moderaattoreille, niin kelpaa se sitten minullekin. Tahdoin tässä nyt vain tuoda mielipiteeni tästä asiasta esille.

Ja eihän tämä ole edes mikään FFVII- visa, kun tässä kysytään myös FFVIII:stä kysymyksiä.

Ja sitä paitsi vaikka ne ovatkin vanhoja, niin niitä pelaa kuitenkin erittäin usea ihminen. Elä sinä mene aliarvioimaan vanhoja pelejä.

-Kaede-
25.8.2002, 11:31:01
Alunperin piti tulla FFVII-visa, mutta se ei käynyt eräälle nimeltä mainitsemattomalle, joten piti laittaa FFVIII kysymyksiä, jotka sitten ovat helposta päästä, koska en ole pelannut sitä yli vuoteen .....

Mickey
26.8.2002, 19:17:43
Originally posted by -Kaede-
Alunperin piti tulla FFVII-visa, mutta se ei käynyt eräälle nimeltä mainitsemattomalle, joten piti laittaa FFVIII kysymyksiä, jotka sitten ovat helposta päästä, koska en ole pelannut sitä yli vuoteen .....
Olisit siinä tapauksessa muokannut otsikkoa ja tuplannut tai jopa triplannut kysymysten määrän...

Olen muuten samaa mieltä, mutta onkohan "tavallisten" (kaikki on tavallisia, mutta kai tuosta ymmärtää mitä minä tarkoitan :)) jäsenten edes mahdollista muuttaa tuota otsikkoa? Minun mielestäni muutettavissa on vain tuo 'Subject' osio, mikä osilta jää huomaamatta. Eli sitä kunnon otsikkoa ei taida pystyä muuttamaan. Minä nyt muokkasin sitten otsikon täsmäämään paremmin topicin tarkoituksen kanssa. :) - Purity